28.12.2011 < копія >
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 грудня 2011 р.
Справа № 2а/0470/10327/11
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Коблової О.Д.
при секретарі судового засідання Туранській С.О.
за участю представників:
позивача Губарик С.А.
відповідача Суєти В.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Петропавлівської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області до Петропавлівської селищної ради про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ:
Петропавлівська міжрайонна державна податкова інспекція Дніпропетровської області звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Петропавлівської селищної ради з позовними вимогами, з урахуванням уточнень позовної заяви, про стягнення заборгованості в розмірі 29 650,30 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Петропавлівська селищна рада не сплатила у встановлені законом строки суму узгодженого податкового зобов'язання в розмірі, що призвело до виникнення заборгованості перед бюджетом.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, а також всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовна заява підлягає задоволенню, виходячи із наступного.
З 01.01.2011 року набрав чинності Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VІ, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Проте, оскільки правовідносини щодо несплати платником податків – відповідачем у даній адміністративній справі – податкового боргу, частково виникли до набрання чинності Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-VІ, суд приходить до висновку, що, в даному випадку, при розгляді справи, в частині обґрунтування нарахованого зобов'язання за 2010 рік, слід застосовувати норми раніше діючого законодавства.
Спеціальними законами, які визначали статус державної податкової служби в Україні, її функції, а також обов'язки платників податків щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) є Закон України «Про державну податкову службу в Україні», Закон України «Про систему оподаткування», Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», Закон України «Про податок на додану вартість», Закон України «Про плату за землю», Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів».
Петропавлівська селищна рада зареєстрована Петропавлівської районною державною адміністрацією Дніпропетровської області 21 травня 1997 року та знаходиться на обліку у Петропавлівській міжрайонній державній податковій інспекції Дніпропетровської області з 28 жовтня 1998 року за № 60.
Відповідач є платником податків та зборів, передбачених Законом України «Про систему оподаткування» № 1251-ХІІ від 25.06.1991 року.
Відповідно до пп.4.1.1 п.4.1 ст.4 ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.
У відповідності до п.5.1 ст.5 Закону України № 2181-ІІІ, податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку. Якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 15 цього Закону) платник податків самостійно виявляє помилки у показниках раніше поданої податкової декларації, такий платник податків має право надати уточнюючий розрахунок.
Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо такі уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені. Форма уточнюючих розрахунків визначається у порядку, встановленому для податкових декларацій.
У відповідності до пп.5.2.1 п.5.2 ст.5 Закону України № 2181-ІІІ, податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до п.4.2 та 4.3 ст.4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених пп.5.2.2 цього Закону.
Петропавлівською селищною радою подано до Петропавлівської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області податковий розрахунок збору на спеціальне водокористування №12995 від 09.08.2010 року, в якому самостійно визначена сума податкового зобов'язання в розмірі 1 026,30 грн. Зазначена сума не сплачена відповідачем в повному обсязі, залишок податкового зобов'язання складає 653,48 грн. Також, подано податковий розрахунок збору на спеціальне водокористування №15129 від 04.10.2010 року, в якому самостійно визначена сума податкового зобов'язання в розмірі 20,08 грн.
Також, до відповідача були застосовані штрафні (фінансові) санкції визначені у податкових повідомленнях – рішеннях №1112251540/0 від 29.09.2010 року на суму 85,69 грн., №0002951540/0 від 08.12.2010 року на суму 193,05 грн. та №0002961540/0 від 08.12.2010 року на суму 211,57 грн., які отримані відповідачем, що підтверджується матеріалами справи.
Згідно пп.16.1.1 п.16.1, пп. 16.4.1 п.16.4 ст.16 Закону України "Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181-ІІІ, після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
На підставі вищезазначеної норми на суму податкового боргу була нарахована пеня на загальну суму 33,99 грн.
Таким чином, податкове зобов'язання відповідача з збору на спеціальне водокористування складає 1 197,86 грн. (основний платіж – 673,56 грн., штрафні санкції – 490,31 грн., пеня – 33,99 грн.).
Петропавлівською селищною радою подано до Петропавлівської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області податкові розрахунки комунального податку: №6748 від 21.04.2010 року на суму 132,60 грн.; №12991 від 19.08.2010 року на суму 132,60 грн.; №18197 від 08.11.2010 року на суму 74,80 грн. Загальна сума самостійно визначеного податкового зобов'язання складає 340,00 грн.
Петропавлівською селищною радою подано до відповідача розрахунки збору за геологорозвідувальні роботи: №6751 від 21.04.2010 року на суму 1 142,45 грн.; №13278 від 13.08.2010 року на суму 132,65 грн.; №12998 від 09.08.2010 року на суму 903,93 грн.; №13013 від 09.08.2010 року на суму 395,55 грн.; №15123 від 04.10.2010 року на суму 17,69 грн. Загальна сума самостійно визначеного податкового зобов'язання складає 2 592,27 грн.
Петропавлівською селищною радою подано до відповідача податкові декларації з податку на прибуток: №7607 від 07.05.2010 року на суму 1 082,00 грн.; №12983 від 09.08.2010 року на суму 1 698,00 грн.; №18379 від 09.11.2010 року на суму 322,00 грн. Загальна сума самостійно визначеного податкового зобов'язання складає 3 102,00 грн.
Петропавлівською селищною радою подано до відповідача податкові декларації з податку на додану вартість: №4379 від 19.03.2010 року на суму 404,00 грн.; №6217 від 16.04.2010 року на суму 326,00 грн.; №8469 від 20.05.2010 року на суму 4 838,00 грн.; №9194 від 18.06.2010 року на суму 4 326,00 грн.; №11810 від 20.07.2010 року на суму 116,00 грн.; №13804 від 20.08.2010 року на суму 2 183,00 грн.; №14539 від 20.09.2010 року на суму 613,00 грн.; №16890 від 20.10.2010 року на суму 915,00 грн.; №19255 від 22.11.2010 року на суму 491,00 грн.; №19918 від 17.12.2010 року на суму 457,00 грн. Загальна сума самостійно визначеного податкового зобов'язання складає 14 669,00 грн.
Також, до відповідача були застосовані штрафні (фінансові) санкції визначені у податковому повідомленні – рішенні №0000051641/0 від 11.03.2010 року на суму 277,50 грн., яке отримано відповідачем 11.03.2010 року.
На підставі ст. 16 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181-ІІІ у зв'язку з несвоєчасною сплатою податкових зобов'язань, відповідачу нарахована пеня на загальну суму 134,85 грн.
Таким чином, податкове зобов'язання відповідача з податку на додану вартість за 2010 рік складає 15 081,35 грн. (основний платіж – 14 669,00 грн., штрафні санкції – 277,50 грн., пеня – 134,85 грн.).
Згідно з ст.5 Закону України «Про плату за землю» об'єктом плати за землю є земельна ділянка, а також земельна частка (пай), яка перебуває у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди. Суб'єктом плати за землю (платником) є власник земельної ділянки, земельної частки (паю) і землекористувач, у тому числі орендар.
Відповідно до ст.14 Закону України «Про плату за землю», платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.
У відповідності до ст.17 Закону України «Про плату за землю» податкове зобов'язання по земельному податку, а також по орендній платі за землі державної та комунальної власності, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Петропавлівською селищною радою подано до Петропавлівської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області податкові розрахунки земельного податку: №1876 від 29.01.2010 року на суму 1 169,00 грн.; №1877 від 29.01.2010 року на суму 2 004,00 грн.; №10299 від 06.07.2010 року на суму 543,59 грн. Загальна сума самостійно визначеного податкового зобов'язання складає 3 716,59 грн.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів» платниками податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів є підприємства, установи та організації, які є юридичними особами, іноземні юридичні особи (далі - юридичні особи), а також громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства (далі - фізичні особи), які здійснюють першу реєстрацію в Україні, реєстрацію, перереєстрацію транспортних засобів та/або мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні транспортні засоби, які відповідно до статті 2 цього Закону є об'єктами оподаткування.
Згідно із п.2. ч.1 ст.5 Закону податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів сплачується юридичними особами - щоквартально рівними частинами до 15 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
У відповідності до ч.2 ст.6 Закону юридичні особи на основі бухгалтерського звіту (балансу) у строки, визначені законом для річного звітного періоду, подають відповідному органу державної податкової служби за місцем реєстрації транспортних засобів розрахунок суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на поточний рік за формою, затвердженою центральним податковим органом України.
Петропавлівською селищною радою подано до Петропавлівської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області розрахунки суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів: №3539 від 26.02.2010 року на суму 1 862,54 грн.; №9361 від 30.06.2010 року на суму 34,00 грн.; №17121 від 20.10.2010 року на суму 33,60 грн. Загальна сума самостійно визначеного податкового зобов'язання складає 1 930,14 грн.
Також, до відповідача були застосовані штрафні (фінансові) санкції визначені у податкових повідомленнях – рішеннях №0002431740/0 від 13.04.2010 року на суму 94,40 грн. та №0002441740/0 від 13.04.2010 року на суму 222,64 грн., які отримані відповідачем 13.04.2010 року.
Таким чином, податкове зобов'язання відповідача з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів складає 2 247,18 грн. (основний платіж – 1 930,14 грн., штрафні санкції – 317,04 грн.).
Отже, загальна сума податкового зобов'язання відповідача за 2010 рік складає 28 277,25 грн. (з збору на спеціальне водокористування - 1 197,86 грн.; з комунального податку – 340,00 грн., з збору за геологорозвідувальні роботи – 2 592,27 грн., з податку на прибуток - 3 102,00 грн.; з податку на додану вартість - 15 081,35 грн.; з земельного податку - 3 716,59 грн.; з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів - 2 247,18 грн.).
Відповідно до п.п.36.1-36.3 ст.36 Податкового кодексу України, податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.
Згідно п.54.1 ст.54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Петропавлівською селищною радою подано до Петропавлівської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області податковий розрахунок комунального податку №23042 від 04.02.2011 року на суму 15,30 грн.; податкові декларації з податку на прибуток №23141 від 07.02.2011 року на суму 103,00 грн., №9503 від 22.04.2011 року на суму 175,00 грн.; податкову декларацію з податку на додану вартість №22370 від 20.01.2011 року на суму 68,00 грн.
У встановлені законом строки відповідач не сплатив самостійно визначену у податкових деклараціях суму податкового зобов'язання, що призвело до виникнення заборгованості в розмірі 361,30 грн.
Пунктом 286.2. статті 286 Податкового кодексу України, встановлено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації
звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така
довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Петропавлівською селищною радою подано до Петропавлівської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області податкові декларації з плати за землю: №1957 від 07.02.2011 року на суму 702,80 грн.; №1960 від 07.02.2011 року на суму 308,95 грн. Загальна сума самостійно визначеного податкового зобов'язання складає 1 011,75 грн.
Відповідно до п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Судом встановлено, що самостійно визначена сума узгодженого грошового зобов'язання в розмірі 1 011,75 грн. відповідно до декларацій, у встановлені строки відповідачем не сплачена, що призвело до виникнення недоїмки.
Отже, загальна сума податкового зобов'язання відповідача за 2011 рік складає 1 373,05 грн. (з комунального податку - 15,30 грн.; з податку на прибуток - 278,00 грн., з податку на додану вартість - 68,00 грн., з земельного податку - 1 011,75 грн.).
Згідно із пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
У відповідності до п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до пп.6.2.1. п.6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами» №2181 від 21.12.2000 року, який діяв до набрання чинності Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-УІ, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;
б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписки або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Податкова вимога вважається надісланою (врученою) фізичній особі, якщо її вручено особисто такій фізичній особі або її законному представникові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або останнього відомого місця її знаходження із повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові повідомлення.
У разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
На виконання зазначеної норми Закону №2181, Петропавлівською міжрайонною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області було направлено першу податкову вимогу №1/124 від 29.05.2007 року на суму 4 066,25 грн., другу податкову вимогу №2/166 від 16.07.2007 року на суму 6 589,53 грн., які отримані відповідачем 01.06.2007 року та 18.07.2007 року відповідно.
Згідно до ст.67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до пп. 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
У відповідності до п. 95.1 ст.95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності – шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Пунктом 95.3 ст.95 цього Кодексу стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Орган державної податкової служби звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття органом державної податкової служби рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення органу державної податкової служби підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою органу державної податкової служби. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом державної податкової служби.
Статтею 124 Конституції України передбачено, що юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі, водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади (до яких належать органи державної податкової служби) та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За змістом частин 4, 5 ст.11 КАС суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів.
Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих позивачем доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.
Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.
З урахуванням викладеного, позовні вимоги є обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню повністю.
Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з Відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Петропавлівської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області до Петропавлівської селищної ради про стягнення заборгованості – задовольнити повністю.
Стягнути з Петропавлівської селищної ради на користь держави суму податкового боргу в розмірі 29 650,30 грн., зокрема: 1 197,86 грн., збору за спеціальне водокористування на р/р 33116359700235, отримувач: Місцевий бюджет Петропавлівської селищної ради, ОКПО 23929885, МФО 805012, код платежу 8513020401; 355,30 грн., комунального податку на р/р 33215828700236, отримувач: Місцевий бюджет Петропавлівської селищної ради, ОКПО 23929885, МФО 805012, код платежу 5016010200; 4 728,34 грн., земельного податку на р/р 33211811700236, отримувач: Місцевий бюджет Петропавлівської селищної ради, ОКПО 23929885, МФО 805012, код платежу 5013050100; 2 592,27 грн., збору за геологорозвідувальні роботи на р/р 31119080700235, отримувач: державний бюджет Петропавлівської селищної ради, ОКПО 23929885, МФО 805012, код платежу 3021081400; 3 380,00 грн., податку на прибуток на р/р 33215806700236, отримувач: Місцевий бюджет Петропавлівської селищної ради, ОКПО 23929885, МФО 805012, код платежу 11020200; 15 149,35 грн., податку на додану вартість на р/р 31114029700235, отримувач: державний бюджет Петропавлівської селищної ради, ОКПО 23929885, МФО 805012, код платежу 14010100; 2 247,18 грн., податку з власників транспортних засобів на р/р 33214807700236, отримувач: Місцевий бюджет Петропавлівської селищної ради, ОКПО 23929885, МФО 805012, код платежу 12020100.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження –з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.
Повний текст постанови складений 27 грудня 2011 року.
Суддя
< Список >
< Список >
< Список >
О. Д. Коблова
< Текст >
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.12.2011 |
Оприлюднено | 30.01.2012 |
Номер документу | 21073256 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Коблова Ольга Дмитрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Коблова Ольга Дмитрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Коблова Ольга Дмитрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні