КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 січня 2012 року 2а-4600/1 1/1070
Київський окружний адмі ністративний суд у складі: го ловуючого - судді Пано вої Г.В., при секретарі судовог о засідання: Петренка В.А.,
за участю представників с торін:
від позивача - Славянсь кий С.А.,
від відповідача - не з' явились,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Токмацької об'єднаної де ржавної податкової інспекці ї Запорізької області
до Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Гермес-Мол»
про стягнення податкового борг у,
ВСТАНОВИВ:
До Київського окружно го адміністративного суду зв ернулась Токмацька об'єдна на державна податкова інспек ція Запорізької області (дал і - позивач) з позовом до Това риства з обмеженою відповіда льністю «Гермес-Мол»(далі - відповідач) про стягнення по даткового боргу в сумі 151658,89 грн .
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що у ві дповідача наявний податкови й борг з податку на прибуток п ідприємств та податку на дод ану вартість у сумі 151658,89 грн. Пр оте, оскільки вжиті податков им органом заходи не призвел и до погашення даної заборго ваності наявні підстави для стягнення цього боргу у судо вому порядку.
Ухвалами Київського окру жного адміністративного суд у від 17.10.2011 відкрито провадженн я у справі, закінчено підгото вче провадження та призначен о справу до судового розгляд у на 16.11.2011.
У судове засідання 16.11.2011 з'я вились представники позивач а. Уповноважені представники відповідача у судове засіда нні не з'явились.
Відповідач був повідомле ний судом належним чином про дату, час та місце судового за сідання.
До суду повернуто конверт з довідкою поштового відділен ня ф. 20 - «за не розшуком».
Керуючись пунктом третім ч астини першої статті 128 Кодекс у адміністративного судочин ства України суд відклав роз гляд справи на 14.12.2011.
У судове засідання 14.12.2011 з'я вився представник позивача, у свою чергу уповноважені пр едставники відповідача у суд ове засідання вдруге не з'я вились.
До суду повернуто конверт з довідкою поштового відділен ня ф. 20 - «за не розшуком».
Керуючись приписами части ни другої статті 150 Кодексу ад міністративного судочинств а України суд оголосив перер ву у судовому засіданні до 17.01.2 012.
У судове засідання 17.01.2012 з'я вився представник позивача, який підтримав позовні вимог и.
У свою чергу уповноважені п редставники відповідача у су дове засідання 17.01.2012 втретє не з 'явились.
Відповідач повідомлений судом належним чином про дат у, час та місце судового засід ання за адресою, яка вказана у Спеціальному витязі з Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців, а саме: 07300, Київська о бласть, м. Вишгород, вул. Шолуд енка, буд. 19. Крім того, судом та кож було надіслано повістку про виклик на попередню адре су реєстрації відповідача, а саме: 71700, Запорізька область, м . Токмак, вул. Гоголя, буд. 140.
До суду повернуто конверт и з довідками поштового відд ілення ф. 20 - «організація не зареєстрована»та «за зазнач еною адресою не проживає».
Відповідно до частини вось мої статті 35 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни вважається, що повістку вр учено юридичній особі, якщо в она доставлена за адресою, вн есеною до відповідного держа вного реєстру, або за адресою , яка зазначена її представни ком, і це підтверджується під писом відповідної службової особи.
Згідно з частиною одинадця тою статті 35 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни розписку про отримання по вістки (повістку у разі немож ливості вручити її адресату чи відмови адресата її одерж ати) належить негайно поверн ути до адміністративного суд у. У разі повернення поштовог о відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з нез алежних від суду причин, вваж ається що така повістка вруч ена належним чином.
Від відповідача відзив на п озовну заяву, заперечень про ти позову, будь-яких пояснень , заяв чи клопотань до суду не надходило.
У ході судового розгляду сп рави представник позивача пі дтримав позовні вимоги та пр осив суд позов задовольнити.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд дійшо в висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підляга ють задоволенню, з таких підс тав.
Товариство з обмеженою від повідальністю «Гермес-Мол»є юридичною особою, що зареєст рована 25.10.1995 Виконавчим коміте том Токмацької міської ради Запорізької області.
У червні 2011 року відповідаче м подано до Токмацької об'є днаної державної податкової інспекції Запорізької облас ті податкову декларацію від 17.06.2011 вх. № 15578 з податку на д одану вартість за травень 2011 р оку, згідно з якою платником п одатків самостійно визначен о податкове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 29636,00 грн.
Вказана сума податкового зобов'язання відповідачем не була сплачена у добровіль ному порядку, однак у відпові дача існувала переплата на с уму - 5,28 грн., про що свідчить зв оротній бік облікової картки платника, який наявний в мате ріалах справи.
З огляду на наявність у ві дповідача заборгованості, по зивачем прийнято та надіслан о на адресу відповідача пода ткову вимогу від 04.07.2011 № 67.
На підтвердження даних обс тавин позивачем надано суду належним чином засвідчену ко пію вказаної податкової вимо ги та копію зворотнього боку поштового повідомлення про вручення рекомендованого по штового відправлення за № 7170101722587.
Згодом, у липні 2011 року відп овідачем подано до Токмацько ї об'єднаної державної пода ткової інспекції Запорізько ї області податкову декларац ію від 12.07.2011 вх. № 17893 з по датку на додану вартість за ч ервень 2011 року, згідно з якою пл атником податків самостійно визначено податкове зобов' язання з податку на додану ва ртість у розмірі 4742,00 грн. Вказа на сума податкового зобов'я зання відповідачем не була с плачена у добровільному поря дку.
Крім того, у липні 2011 року на п ідставі направлень на провед ення перевірки від 17.06.2011 № 144 та № 145, наказу від 16.06.2011 № 343 посадовим и особами Токмацької об'єдн аної державної податкової ін спекції Запорізької області було проведено позапланову виїзну документальну переві рку відповідача з питань дот римання податкового законод авства за період з 01.02.2011 по 28.02.2011.
За результатами перевірки , було складено Акт від 01.07.2011 № 343/23/22133256 (далі - Акт перевірки), який надісл ано на адресу відповідача, пр о що свідчать наявні в матері алах справи лист від 01.07.2011 № 1889/10/23-1 1 та копія зворотнього боку по штового повідомлення про вру чення рекомендованого пошто вого відправлення за № 7170800526300.
Перевіркою встановлено п орушення відповідачем припи сів пункту 187.1 статті 187, пункту 1 88.1 статті 188, пунктів 198.3 та 198.6 стат ті 198 та пункту 200.1 статті 200 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 № 2755-ІV, в результаті чого відп овідачем занижено податок на додану вартість на загальну суму 52126,00 грн.
Керуючись приписами абзац у 2 пункту 123.1 статті 123 Податково го кодексу України, з урахува нням пункту 7 підрозділу 10 роз ділу 20 Податкового кодексу Ук раїни позивач прийняв податк ове повідомлення-рішення від 19.07.2011 № 0000192302 на заг альну суму 52127,00 грн., згідно з як им відповідачу донараховано суму податкового зобов'яза ння за основним платежем - 5212 6,00 грн. та штрафні (фінансові) с анкції з податку на додану ва ртість у сумі - 1,00 грн.
Вказане податкове повідо млення-рішення було отримане відповідачем особисто, відп овідно 19.07.2011, що підтверджуєтьс я підписом директора Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Гермес-Мол» на корінці податкового повідомлення-рі шення, копія якого наявна в ма теріалах справи. Сума податк ового зобов'язання, визначе на у податковому повідомленн і-рішенні відповідачем сплач ена не була, доказів оскаржен ня податкового повідомлення -рішення суду не надано.
Таким чином, станом на ден ь звернення до суду у відпові дача наявна заборгованість з і сплати податку на додану ва ртість у сумі 86499,89 грн.
Податкова заборгованість зі сплати податку на прибуто к підприємства виникла з нас тупних підстав.
Перевіркою у липні 2011 року по садовими особами Токмацької об'єднаної державної подат кової інспекції Запорізької області було встановлено по рушення відповідачем припис ів підпункту 5.3.9 пункту 5.3 статт і 5 Закону України від 28.12.1994 № 334/94-В Р «Про оподаткування прибутк у підприємств», в результаті чого відповідачем занижено податок на прибуток всього в сумі 65158,00 грн., в тому числі за І к вартал 2011 року на загальну сум у 65158,00 грн.
На підставі Акта перевірки , керуючись приписами абзацу 2 пункту 123.1 статті 123 Податковог о кодексу України, з урахуван ням пункту 7 підрозділу 10 розд ілу 20 Податкового кодексу Укр аїни позивач прийняв податко ве повідомлення-рішення від 19.07.2011 № 0000202302 на загальну суму 65159,00 грн., згідно з яким відповід ачу донараховано суму податк ового зобов'язання за основ ним платежем - 65158,00 грн. та штра фні (фінансові) санкції з пода тку на додану вартість у сумі - 1,00 грн.
Вказане податкове повідо млення-рішення було отримане відповідачем особисто, відп овідно 19.07.2011, що підтверджуєтьс я підписом директора Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Гермес-Мол» на корінці податкового повідомлення-рі шення, копія якого наявна в ма теріалах справи. Сума податк ового зобов'язання, визначе на у податковому повідомленн і-рішенні відповідачем сплач ена не була, доказів оскаржен ня податкового повідомлення -рішення суду не надано.
Таким чином, загальна сума з аборгованості станом на день звернення позивача до суду с тановить 151658,89 грн.
Оскільки заборгованість у розмірі 151658,89 грн. відповідачем не була погашена у добровіль ному порядку, позивач зверну вся до суду з даним адміністр ативним позовом.
Надаючи правову оцінку ві дносинам, що склались між сто ронами, суд зазначає наступн е.
Порядок справляння подат ків і зборів, вичерпний перел ік податків та зборів, що спра вляються в Україні, та порядо к їх адміністрування, платни ків податків та зборів, їх пра ва та обов'язки, компетенцію к онтролюючих органів, повнова ження і обов'язки їх посадови х осіб під час здійснення под аткового контролю, а також ві дповідальність за порушення податкового законодавства в изначено приписами Податков ого кодексу України.
Відповідно до пункту 54.1 ста тті 54 Податкового кодексу Укр аїни крім випадків, передбач ених податковим законодавст вом, платник податків самост ійно обчислює суму податково го та/або грошового зобов'яза ння та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларац ії або уточнюючому розрахунк у, що подається контролюючом у органу у строки, встановлен і цим Кодексом. Така сума грош ового зобов'язання та/або пен і вважається узгодженою.
Згідно з пунктом 54.2 статті 54 П одаткового кодексу України г рошове зобов'язання щодо сум и податкових зобов'язань з по датку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до б юджету в разі нарахування/ви плати доходу на користь плат ника податку - фізичної особи , вважається узгодженим пода тковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в м омент виникнення податковог о зобов'язання, який визначає ться за календарною датою, вс тановленою розділом IV цього К одексу для граничного строку сплати податку до відповідн ого бюджету.
Пунктом 54.3 статті 54 Податков ого кодексу України визначен о, що контролюючий орган зобо в'язаний самостійно визначит и суму грошових зобов'язань, з меншення (збільшення) суми бю джетного відшкодування та/аб о зменшення (збільшення) від'є много значення об'єкта опода ткування податком на прибуто к або від'ємного значення сум и податку на додану вартість платника податків, передбач ених цим Кодексом або іншим з аконодавством, якщо: платник податків не подає в установл ені строки податкову (митну) д екларацію; дані перевірок ре зультатів діяльності платни ка податків свідчать про зан иження або завищення суми йо го податкових зобов'язань, су ми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об 'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного зн ачення суми податку на додан у вартість платника податків , заявлених у податкових (митн их) деклараціях, уточнюючих р озрахунках; згідно з податко вим та іншим законодавством особою, відповідальною за на рахування сум податкових зоб ов'язань з окремого податку а бо збору, застосування штраф них (фінансових) санкцій та пе ні, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий о рган; рішенням суду, що набрал о законної сили, особу визнан о винною в ухиленні від сплат и податків; дані перевірок що до утримання податків у джер ела виплати, в тому числі пода ткового агента, свідчать про порушення правил нарахуванн я, утримання та сплати до відп овідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Код ексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким п одатковим агентом.
Відповідно до пункту 57.1 стат ті 57 Податкового кодексу Укра їни платник податків зобов'я заний самостійно сплатити су му податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним пода тковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настают ь за останнім днем відповідн ого граничного строку, перед баченого цим Кодексом для по дання податкової декларації , крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно з пунктом 57.2 статті 57 П одаткового кодексу України у разі коли відповідно до цьог о Кодексу або інших законів У країни контролюючий орган са мостійно визначає податкове зобов'язання платника подат ків з причин, не пов'язаних з п орушенням податкового закон одавства, такий платник пода тків зобов'язаний сплатити н араховану суму податкового з обов'язання у строки, визначе ні в цьому Кодексі, а якщо такі строки не визначено, - протяго м 30 календарних днів, що наста ють за днем отримання податк ового повідомлення-рішення п ро таке нарахування.
Пунктом 57.3 статті 57 Податков ого кодексу України визначен о, що у разі визначення грошов ого зобов'язання контролюючи м органом за підставами, зазн аченими у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пун кту 54.3 статті 54 цього Кодексу, п латник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму гр ошового зобов'язання протяго м 10 календарних днів, що наста ють за днем отримання податк ового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процеду ру оскарження рішення контро люючого органу.
Відповідно до пункту 188.1 стат ті 188 Податкового кодексу Укра їни база оподаткування опера цій з постачання товарів/пос луг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) в артості, але не нижче звичайн их цін, визначених відповідн о до статті 39 цього Кодексу, з у рахуванням загальнодержавн их податків та зборів (крім по датку на додану вартість та а кцизного податку на спирт ет иловий, що використовується виробниками - суб'єктами госп одарювання для виробництва л ікарських засобів, у тому чис лі компонентів крові і вироб лених з них препаратів (крім л ікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів), а так ож збору на обов'язкове держа вне пенсійне страхування на вартість послуг стільниково го рухомого зв'язку).
Згідно з пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання тов арів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий п еріод, протягом якого відбув ається будь-яка з подій, що ста лася раніше: а) дата зарахуван ня коштів від покупця/замовн ика на банківський рахунок п латника податку як оплата то варів/послуг, що підлягають п остачанню, а в разі постачанн я товарів/послуг за готівку - д ата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в раз і відсутності такої - дата інк асації готівки у банківській установі, що обслуговує плат ника податку; б) дата відванта ження товарів, а в разі експор ту товарів - дата оформлення м итної декларації, що засвідч ує факт перетинання митного кордону України, оформлена в ідповідно до вимог митного з аконодавства, а для послуг - да та оформлення документа, що з асвідчує факт постачання пос луг платником податку. За опе раціями з виконання підрядни х будівельних робіт суб'єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касови й метод податкового обліку в ідповідно до підпункту 14.1.266 пу нкту 14.1 статті 14 цього Кодексу.
Пунктом 198.3 статті 198 Податков ого кодексу України визначен о, що податковий кредит звітн ого періоду визначається вих одячи з договірної (контракт ної) вартості товарів/послуг , але не вище рівня звичайних ц ін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та скл адається з сум податків, нара хованих (сплачених) платнико м податку за ставкою, встанов леною пунктом 193.1 статті 193 цьог о Кодексу, протягом такого зв ітного періоду у зв'язку з: при дбанням або виготовленням то варів (у тому числі при їх імпо рті) та послуг з метою їх подал ьшого використання в оподатк овуваних операціях у межах г осподарської діяльності пла тника податку; придбанням (бу дівництвом, спорудженням) ос новних фондів (основних засо бів, у тому числі інших необор отних матеріальних активів т а незавершених капітальних і нвестицій у необоротні капіт альні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшог о використання в оподатковув аних операціях у межах госпо дарської діяльності платник а податку. Право на нарахуван ня податкового кредиту виник ає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фо нди почали використовуватис я в оподатковуваних операція х у межах господарської діял ьності платника податку прот ягом звітного податкового пе ріоду, а також від того, чи зді йснював платник податку опод атковувані операції протяго м такого звітного податковог о періоду.
Відповідно до пункту 198.6 стат ті 198 Податкового кодексу Укра їни до податкового кредиту н е відносяться суми податку, с плаченого (нарахованого) у зв 'язку з придбанням товарів/по слуг, не підтверджені податк овими накладними (або підтве рджені податковими накладни ми, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу ) чи не підтверджені митними д еклараціями, іншими документ ами, передбаченими пунктом 201. 11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент переві рки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо вкл ючені до складу податкового кредиту, залишаються не підт вердженими зазначеними цим п унктом документами, платник податку несе відповідальніс ть відповідно до цього Кодек су.
У разі якщо платник податку не включив у відповідному зв ітному періоді до податковог о кредиту суму податку на дод ану вартість на підставі отр иманих податкових накладних , таке право зберігається за н им протягом 365 календарних дні в з дати виписки податкової н акладної. Платники податку, щ о застосовували касовий мето д до набрання чинності цим Ко дексом або застосовують касо вий метод, мають право на вклю чення до податкового кредиту сум податку на підставі пода ткових накладних, отриманих протягом 60 календарних днів з дати списання коштів з банкі вського рахунка платника под атку.
Для банківських установ пр и одержанні ними права власн ості на заставне майно з мето ю подальшого продажу таке пр аво зберігається до моменту продажу такого заставленого майна.
Згідно з пунктом 200.1 статті 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає спл аті (перерахуванню) до Держав ного бюджету України або бюд жетному відшкодуванню, визна чається як різниця між сумою податкового зобов'язання зв ітного (податкового) періоду та сумою податкового кредит у такого звітного (податково го) періоду.
Пунктом 3.1 статті 3 Закону У країни від 28.12.1994 № 334/94-ВР «Про опод аткування прибутку підприєм ств», у відповідній редакції (надалі - Закон України від 28 .12.1994 № 334/94-ВР) встановлено, що об'єк том оподаткування є прибуток , який визначається шляхом зм еншення суми скоригованого в алового доходу звітного пері оду, визначеного згідно з пун ктом 4.3 цього Закону на: суму ва лових витрат платника податк у, визначених статтею 5 цього З акону; суму амортизаційних в ідрахувань, нарахованих згід но із статтями 8 і 9 цього Закон у.
Відповідно до пункту 5.1 стат ті 5 Закону України від 28.12.1994 № 334/94 -ВР валові витрати виробницт ва та обігу (далі - валові витр ати) - сума будь-яких витрат пл атника податку у грошовій, ма теріальній або нематеріальн ій формах, здійснюваних як ко мпенсація вартості товарів ( робіт, послуг), які придбавают ься (виготовляються) таким пл атником податку для їх подал ьшого використання у власній господарській діяльності.
Згідно підпункту 5.3.9 пункту 5 .3 ст. 5 Закону України від 28.12.1994 № 334/94-ВР до складу валови х витрат не включаються витр ати на виплату винагород або інших видів заохочень пов'яз аним з таким платником подат ку фізичним чи юридичним осо бам у разі, якщо немає докумен тальних доказів, що таку випл ату або заохочення було пров едено як компенсацію за факт ично надану послугу (відпрац ьований час). За наявності заз начених документальних дока зів віднесенню до складу вал ових витрат підлягають факти чні суми виплат (заохочень), ал е не більші ніж суми, розрахов ані за звичайними цінами.
Не підлягають віднесенню д о складу валових витрат суми збитків платника податку, по несених у зв'язку з продажем т оварів (робіт, послуг) або їх о бміном за цінами, що нижчі за з вичайні, пов'язаним з таким пл атником податку особам.
У разі коли сума виплат (зао хочень) або її частина пов'яза ним фізичним особам не визна ються валовими витратами, та ка сума (або її частина) є базо ю для нарахування внесків на соціальні заходи, передбаче ні пунктом 5.7 цієї статті.
Не належать до складу валов их витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними р озрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язк овість ведення і зберігання яких передбачена правилами в едення податкового обліку.
У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених докумен тів, платник податку має прав о письмово заявити про це под атковому органу та здійснити заходи, необхідні для поновл ення таких документів. Письм ова заява має бути надіслана до/або разом з поданням розра хунку податкових зобов'язань звітного періоду.
Якщо платник податку не под асть у такий строк письмову з аяву та не поновить зазначен их документів до закінчення податкового періоду, що наст ає за звітним, непідтверджен і відповідними документами в итрати не визнаються валовим и витратами і на суму недоспл аченого податку нараховуєть ся пеня у розмірі облікової с тавки Національного банку Ук раїни, збільшеної в 1,2 раза. Якщ о платник податку поновить з азначені документи у наступн их періодах, підтверджені ви трати (з урахування м сплаченої пені) включаютьс я до валових витрат податков ого періоду, на який припадає таке поновлення.
Пунктом 59.1 статті 59 Податко вого кодексу України встанов лено, що у разі коли платник по датків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавство м строки, орган державної под аткової служби надсилає (вру чає) йому податкову вимогу в п орядку, визначеному для надс илання (вручення) податковог о повідомлення-рішення.
Пунктом 59.5 статті 59 Податков ого кодексу України зазначен о, що у разі коли у платника по датків, якому надіслано (вруч ено) податкову вимогу, сума по даткового боргу збільшуєтьс я, погашенню підлягає вся сум а податкового боргу такого п латника податку, що виник піс ля надіслання (вручення) пода ткової вимоги.
Таким чином, позивач вжив ус іх передбачених чинним закон одавством заходів щодо погаш ення заборгованості відпові дача, проте, оскільки вжиті по датковим органом заходи не п ризвели до погашення узгодже ного податкового боргу, і ста ном на день розгляду справи п одатковий борг відповідачем не сплачено, позивач звернув ся до суду із відповідним поз овом.
Право органів державної по даткової служби звертатися д о суду щодо стягнення коштів платника податків, який має п одатковий борг, з рахунків у б анках, обслуговуючих такого платника, на суму податковог о боргу або його частини пере дбачене підпунктом 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодекс у України.
Пунктом 95.1 Податкового коде ксу України визначено, що орг ан державної податкової служ би здійснює за платника пода тків і на користь держави зах оди щодо погашення податково го боргу такого платника под атків шляхом стягнення кошті в, які перебувають у його влас ності, а в разі їх недостатнос ті - шляхом продажу майна тако го платника податків, яке пер ебуває у податковій заставі.
Відповідно до пункту 95.3 стат ті 95 Податкового кодексу Укра їни стягнення коштів з рахун ків платника податків у банк ах, обслуговуючих такого пла тника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направл яється до виконання органам державної податкової служби , у розмірі суми податкового б оргу або його частини.
Отже, враховуючи викладене , та з огляду на те, що відповід ачем не надано суду доказів, які б спростовували доводи п озивача, позовні вимоги про с тягнення з відповідача подат кового боргу в сумі 151658,89 грн. є о бґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до частини друг ої статті 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, якщо судове рішення ухвале не на користь сторони - суб' єкта владних повноважень, су д присуджує з іншої сторони в сі здійснені нею документаль но підтвердженні судові витр ати, пов'язані із залучення м свідків та проведенням суд ових експертиз.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають.
Керуючись статтями 11, 14, 69, 70, 71, 158- 163, 167, 254 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд
п о с т а н о в и в:
Адміністративний поз ов задовольнити.
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Г ермес-Мол» (код ЄДРПОУ 22133256) до Д ержавного бюджету України по датковий борг в сумі 151658 (сто п' ятдесят одна тисяча шістсот п'ятдесят вісім) грн. 89 коп.
Постанова набирає зако нної сили в порядку, встановл еному статтею 254 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга на поста нову суду подається до Київс ького апеляційного адмініст ративного суду через Київськ ий окружний адміністративни й суд.
Згідно з частиною другою с татті 186 Кодексу адміністрати вного судочинства України ап еляційна скарга на постанову суду першої інстанції подає ться протягом десяти днів з д ня її проголошення, а у разі пр оголошення лише вступної та резолютивної частини постан ови або прийняття постанови у письмовому провадженні, - пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Суддя Панова Г. В.
Дата виготовлення і п ідписання повного тексту пос танови - 23 січня 2012 р.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2012 |
Оприлюднено | 30.01.2012 |
Номер документу | 21075151 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панова Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні