ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
19.01.2012 року Справа № 2-а-14350/11/2070
Харківський окружни й адміністративний суд у скл аді:
Головуючого - судді Супрун Ю .О.,
при секретарі судового зас ідання - Ахвердян Р. А.,
за участю:
представника позивача - Попової Н. В.,
представника відповідача - Ситнік О. О.,
представника відповідача - Теребій Т. А.,
розглянувши у відкри тому судовому засіданні у пр иміщенні суду справу за адмі ністративним позовом Держав ного науково-виробничого під приємства "Об'єднання Комуна р" в особі Філії "Харківський з авод електроапаратури" до Сп еціалізованої державної под аткової інспекції по роботі з великими платниками податк ів у м. Харкові про визнання ді й протиправними та скасуванн я податкового повідомлення-р ішення, -
В С Т А Н О В И В:
Державне науково-виробн иче підприємство «Об' єднан ня «Комунар»в особі Філії «Х арківський завод електроапа ратури»(надалі за текстом - ДН ВП «Об' єднання «Комунар»в о собі Філії «Харківський заво д електроапаратури») звернул ось до Харківського окружног о адміністративного суду з а дміністративним позовом до С пеціалізованої державної по даткової інспекції по роботі з великими платниками подат ків у місті Харкові, в якому пр осить суд з урахуванням уточ нених позовних вимог:
- скасувати податкове повід омлення-рішення Спеціалізов аної державної податкової ін спекції по роботі з великими платниками податків у місті Харкові від 24.05.2011 року № 0000290841 , яким філії Державного науко во-виробничого підприємства «Об' єднання «Комунар»«Хар ківський завод електроапара тури»зменшено суму від' ємн ого значення об' єкту оподат кування податком на прибуток у розмірі 73 251,00 грн.;
- визнати протиправними дії Спеціалізованої державної п одаткової інспекції по робот і з великими платниками пода тків у місті Харкові щодо про ведення камеральної перевір ки філії Державного науково- виробничого підприємства «О б' єднання «Комунар»«Харкі вський завод електроапарату ри»з питань податкової звітн ості з податку на прибуток Де кларації з податку на прибут ок підприємства за 2010 рік, резу льтати якої оформлені актом від 05.05.2011 року № 1268/41-018/36986141.
В обґрунтування поз овних вимог позивач зазначив , що філією ДНВП «Об' єднання «Комунар»«Харківський заво д електроапаратури»фактичн о здійснено нарахування суми збору на обов'язкове державн е пенсійне страхування та вн есків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван ня, що підтверджується розра хунковими листами за листопа д-грудень 2010 рок. ДНВП «Об' єдн ання «Комунар»не віднесено в ищезазначені кошти до валови х витрат головного підприємс тва, а тому віднесені до валов их витрат філії підприємства . Однак, 05.05.2011 року працівниками спеціалізованої державної п одаткової інспекції по робот і з великими платниками пода тків у м. Харкові було проведе но камеральну перевірку філі ї ДНВП «Об' єднання «Комунар »«Харківський завод електро апаратури», в результаті яко ї було виявлено порушення п. п . 5.7.1 п. 5.7, пп. 5.6.1 п. 5.6 ст. 5 Закону Укра їни "Про оподаткування прибу тку підприємств" та складено акт за № 1268/41-018/36986141.
На підставі зазначен ого акту, заступником голови ДПА у Харківській області 24.05.2 011 року винесено податкове пов ідомлення-рішення, яким філі ї ДНВП «Об' єднання «Комунар »«Харківський завод електро апаратури»зменшено суму від ' ємного значення об' єкту о податкування податком на при буток у розмірі 73 251,00 грн.. Зазна чене податкове повідомлення -рішення було оскаржено до Де ржавної податкової адмініст рації у Харківській області (надалі за текстом - ДПА у Харк івській області) та до Держав ної податкової адміністраці ї України (надалі за текстом - ДПА України), але рішенням ДПА у Харківській області від 28.07.2 011 року та рішенням ДПА Україн и від 14.10.2011 року у задоволенні с карги було відмовлено, а пода ткове повідомлення-рішення - залишено без змін. Позивач вв ажає висновки відповідача пр о порушення філією вимог п. п. 5.7.1 п. 5.7, пп. 5.6.1 п. 5.6 ст. 5 Закону Украї ни "Про оподаткування прибут ку підприємств" помилковими та необґрунтованими, оскільк и під час складання акту пере вірки, були допущені порушен ня положень ст.ст. 75, 76, 79 Податко вого Кодексу України, у зв'язк у з чим звернувся до Харківсь кого окружного адміністрати вного суду.
В судовому засіданні представник позивача - філії ДНВП «Об' єднання «Комунар» «Харківський завод електроа паратури" - ОСОБА_1, яка діє на підставі довіреності від 15.12.2011 року № 981/017, на задоволенні у точнених позовних вимог напо лягала та просила задовольни ти вимоги у повному обсязі, по силаючись на викладені обґру нтування позовних вимог.
Представники відпові дача - Спеціалізованої держа вної податкової інспекції по роботі з великими платникам и податків у місті Харкові - в судовому засіданні проти зад оволення позовних вимог запе речували, просили відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі з наступних підстав:
Фахівцями Спеціалізо ваної державної податкової і нспекції по роботі з великим и платниками податків у міст і Харкові на підставі пп. 2.1.4 п. 20 .1 ст. 20 Податкового Кодексу Укр аїни було проведено камераль ну перевірку філії ДНВП "Об'єд нання Комунар" "Харківський з авод електроапаратури" з пит ання податкової звітності з податку на прибуток Декларац ії з податку на прибуток підп риємства за 2010 рік.
При опрацюванні отри маних документів встановлен о, що суми страхових зборів (вн ески) сплачені головним підп риємством ДНВП "Об'єднання Ко мунар". Однак, згідно ст. 133 Пода ткового Кодексу, ст. 95 Цивільн ого Кодексу України, філія ДН ВП "Об'єднання Комунар" "Харків ський завод електроапаратур и" є повноцінними платниками податку на прибуток, зареєст рованим в Спеціалізованій де ржавній податковій інспекці ї по роботі з великими платни ками податків у місті Харков і 16.04.2010 року.
Відповідно до надано ї філією ДНВП "Об'єднання Кому нар" "Харківський завод елект роапаратури" декларації з по датку на прибуток за 2010 рік, ва ловий дохід філії ДНВП "Об'єд нання Комунар" "Харківський з авод електроапаратури" склад ає 44 092,00 грн., скориговані валові витрати - 597730,00 грн., амортизацій ні відрахування - 0,00 грн.. До скл аду валових витрат увійшла в тому числі сума страхового з бору (внесків) до фонду держав ного загальнообов'язкового с трахування в розмірі 108 155,00 грн.. Під час проведення перевірк и були досліджені листи та на дані копії виписок банку уст анов: Фонду соціального стра хування з тимчасової втрати працездатності Харківськог о обласного відділення Ленін ської районної Виконавчої ди рекції № 1689-15 від 15.03.2011 року, Управ ління Пенсійного фонду Украї ни в Ленінському районі м. Хар кова № 2715-03/29 від 21.03.2011 року, Державн ого центру зайнятості Харків ського міського центру зайня тості № 442 від 23.03.2011 року, Фонду со ціального страхування від не щасних випадків на виробницт ві та професійних захворюван ь України Відділення виконав чої дирекції Фонду у Ленінсь кому районі м. Харкова № 145-05 від 11.04.2011 року, з яких вбачається, що документально підтверджена загальна сума сплачених збо рів та внесків складає 73 251,20 грн . Таким чином, філією ДНВП "Об'є днання Комунар" - "Харківський завод електроапаратури" неп равомірно завищено від'ємне значення об'єкту оподаткуван ня по податку на прибуток за 20 10 рік у сумі 73 251,20 грн., що є поруше нням пп. 5.7.1 п. 5.7, пп. 5.6.1 п. 5.6 ст. 5 ЗУ "Пр о оподаткування прибутку під приємств".
Враховуючи вказані а кти, представники відповідач а зазначили, що встановлені п ід час проведення камерально ї перевірки позивача пору шення діючого законодавст ва були зафіксовані у акті п еревірки належним чином, їм н адана відповідна правова оці нка, у зв'язку із чим позовні в имоги за своїм характером є н еобґрунтованими та безпідст авними як нормативно, так і до кументально.
Заслухавши пояснення пре дставників сторін, розглянув ши матеріали справи, вивчивш и доводи, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупно сті, проаналізувавши зміст н орм матеріального і процесуа льного права, які врегульову ють спірні правовідносини, с уд виходить з таких підстав т а мотивів.
Філія ДНВП "Об'єднанн я Комунар" "Харківський завод електроапаратури" взята на п одатковий облік в Спеціалізо ваній державній податковій і нспекції по роботі з великим и платниками податків у м. Харкові та є окремим пл атником податку на прибуток.
Відповідно до довідки з Єд иного державного реєстру під приємств та організацій Укра їни, філія Державного науков о-виробничого підприємства " Об'єднання Комунар" "Харківсь кий завод електроапаратури" знаходиться за адресою: м. Хар ків, Ленінський район, вул. Лоз івська, 5, види діяльності за К ВЕД: 29.60.0 - зброї та боєприпасів, зареєстровано: в РВК 16.04.2010 року реєстраційний № 14801030022008648.
Згідно повідомлення Ленінської районної виконав чої дирекції Харківського о бласного відділення Фонду с оціального страхування з тим часової втрати працездатнос ті від 17.05.2010 року про взяття на о блік страхувальника, філія п озивача є страхувальником на випадок тимчасової втрати п рацездатності з розміром стр ахових внесків - 1,4% для роботод авців, 0,5% для застрахованих ос іб при місячній заробітній п латі нижче прожиткового міні муму, 1% - при місячній заробітн ій платі вище прожиткового м інімуму.
Філія ДНВП «Об'єднан ня Комунар»«Харківський за вод електроапаратури»також перебуває на обліку у Відділ енні виконавчої дирекції Фон ду соціального страхування в ід в випадків на виробництві та професійних захворювань України зі страховим тарифом 1,19 %, що підтверджується повідо мленням про взяття на облік № 6954 від 17.05.2010 року.
Крім того, 17.05.2010 року філ ію позивача взято на облік у Х арківському міському центрі зайнятості з розміром страх ових внесків для роботодавця - 1,6%, для застрахованих осіб - 0,6%, що підтверджується відповід ним повідомленням.
Відповідно до п.п. 5.6.1 За кону України «Про оподаткува ння прибутку підприємств» з урахуванням норм п. 5.3 цієї с татті до складу валових ви трат платника податку відно сяться витрати на оплату пра ці фізичних осіб, що перебува ють у трудових відносинах з т аким платником податку (далі - працівники), які включають в итрати на виплату основної і додаткової заробітної плат и та інших видів заохочень і в иплат, виходячи з тарифних ст авок, у вигляді премій, заохоч ень, відшкодувань вартості т оварів (робіт, послуг), витрати на виплату винагород та випл ат за виконання робіт (послуг ), згідно з договорами цивільн о-характеру, будь-які інші вип лати в грошовій або натураль ній формі, встановлені за сто рін (крім сум матеріальної до помоги, які звільняються від оподаткування нормами зако ну, що регулює питання опод аткування доходів фізични х осіб законодавства, що вста новлює правила оподаткуванн я прибутковим податком з гро мадян).
Згідно з п.п. 5.7.1 Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємств» до склад у валових витрат платника по датку відносяться суми збору на обов'язкове державне пенс ійне страхування та внесків на загальнообов'язкове держа вне соціальне страхування, н араховані на виплати, зазнач ені в підпункті 5.6.1 цієї статті , у розмірах і порядку, встанов лених законом.
08.02.2011 року Філією ДНВП « Об'єднання Комунар»«Харківс ький завод електроапаратури »подано до Спеціалізованої д ержавної податкової інспекц ії по роботі з великими платн иками податків у місті Харко ві декларацію з податку на пр ибуток за 2010 рік з такими показ никами: в рядку 04.3. відображено витрати на нараховану зароб ітну плату відповідно до п.п.5. 6.1 Закону України «Про оподатк ування прибутку підприємств »у розмірі 290 911,70 грн.; в рядку 04.4 ві дображено витрати на відраху вання до фондів соціального страхування у розмірі 108 155,00 грн .; в рядку 4.6 - витрати на комунал ьний податок у розмірі 243,00 грн. , в тому числі суми збору на об ов'язкове державне пенсійне страхування та внесків на об ов'язкове державне соціальне страхування, нараховані на з адекларовану заробітну плат у 290 911,70 грн..
З вищенаведеного вба чається, що відповідачем під час проведення перевірки не зазначено склад валових вит рат позивача, висновок про ві днесення до рядку 04.4 декларац ії з податку на прибуток підп риємств суми у розмірі 73 251,20 грн . зроблений лише на підставі і нформації, наданої відповідн ими фондами, жодна первинна д окументація відповідачем не досліджувалась і не могла до сліджуватися з огляду на вид перевірки, що проводився.
Таким чином Відповід ачем допущено порушення поря дку визначення об'єкту опода ткування, а саме ст. 5 Закону Ук раїни «Про оподаткування при бутку підприємств», до склад у валових витрат платника по датку та підтвердження валов их витрат лише розрахунковим и, платіжними та іншими докум ентами.
Фахівцями Спеціалізо ваної державної податкової і нспекції по роботі з великим и платниками податків у міст і Харкові на підставі пп. 2.1.4 п. 20 .1 ст. 20 Податкового Кодексу Укр аїни було проведено камераль ну перевірку філії ДНВП "Об'єд нання Комунар" "Харківський з авод електроапаратури" з пит ання податкової звітності з податку на прибуток Декларац ії з податку на прибуток підп риємства за 2010 рік, в результат і якої було виявлено порушен ня п. п. 5.7.1 п. 5.7, пп. 5.6.1 п. 5.6 ст. 5 Закону України "Про оподаткування п рибутку підприємств" та скла дено відповідний акт за № 1268/41-018 /36986141.
Згідно з висновком ак ту камеральної перевірки № 1268 /41-018/36986141 від 05.05.2011 року "Про результ ати камеральної перевірки фі лії ДНВП "Об'єднання Комунар" " Харківський завод електроап аратури" з питання податково ї звітності з податку на приб уток Декларації з податку на прибуток підприємства за 2010 р ік" встановлено порушення п.п . 5.7.1 п. 5.7, п.п. 5.6.1 п. 5.6 ст. 5 Закону Украї ни від 28.12.1994 року № 334/94-ВР "Про опод аткування прибутку підприєм ств" (зі змінами та доповнення ми) у сумі 73 251,20 грн., що призвело д о завищення від'ємного значе ння об'єкту оподаткування з п одатку на прибуток за 2010 рік у с умі 73 251,20 грн..
На підставі зазначен ого акту, заступником голови ДПА у Харківській області 24.05.2 011 року винесено податкове пов ідомлення-рішення № 0000290841, я ким філії ДНВП «Об' єднання «Комунар»«Харківський заво д електроапаратури»зменшен о суму від' ємного значення об' єкту оподаткування пода тком на прибуток у розмірі 73 251, 00 грн..
Зазначене повідомлен ня-рішення було оскаржено до Державної податкової адміні страції у Харківській област і та до Державної податкової адміністрації України, але р ішенням ДПА у Харківській об ласті від 28.07.2011 року та рішенням ДПА України від 14.10.2011 року у зад оволенні скарги було відмовл ено, а податкове повідомленн я-рішення - залишено без змін.
Відповідно до ст. 64 Гос подарського кодексу України підприємство може складатис я з виробничих структурних п ідрозділів (виробництв, цехі в, відділень, дільниць, бригад , бюро, лабораторій тощо), а так ож функціональних структурн их підрозділів апарату управ ління (управлінь, відділів, бю ро, служб тощо). Функції, права та обов'язки структурних під розділів підприємства визна чаються положеннями про них, які затверджуються в порядк у, визначеному статутом підп риємства або іншими установч ими документами. Підприємств о самостійно визначає свою о рганізаційну структуру, вста новлює чисельність працівни ків і їй розпис. Підприємство має право створювати філії, п редставництва, відділення та відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про ро зміщення таких підрозділів підприємства з відповідни ми органами місцевого сам оврядування в установлено му законодавством порядку. Т акі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної о соби і - на основі положення пр о них, затвердженого підприє мством. Підприємства можуть відкривати рахунки в установ ах банків через свої відокре млені підрозділи відповідно до закону. Згідно до ст. 95 Ци вільного кодексу України ф ілією є відокремлений підр озділ юридичної особи, що роз ташований поза її місцезнахо дженням та здійснює всі або ч астину її Філії та представн ицтва не є юридичними особам и. Вони наділяються майном юр идичної особи, що їх створил а, і діють на підставі затве рдженого нею положення. Кер івники філій та представницт в призначаються юридичною ос обою і діють на підставі вида ної нею довіреності. Відомо сті про філії та предста вництва юридичної особи вк лючаються до єдиного державн ого реєстру.
Відповідно до п.п. 2.1.3. п. 2.1 ст. 2 Закону України «Про опод аткування прибутку підприєм ств»відповідальність за сво єчасне та повне внесення сум податку до бюджету територі альної громади за місцезнахо дженням філії несе платник п одатку, у складі якого знаход иться така філія.
В судовому засіданні представник позивача надав пояснення, що філія не є юриди чною особою, відповідальніст ь за її дії несе головне підпр иємство. Останнє у зв'язку зі с воїм статусом має право спла чувати філії, власником усіх актів філії є головне підпри ємство.
При цьому, відповідно до пп. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4 Закону «Про опо даткування прибутку підприє мств»до складу валового дохо ду включаються доходи з інши х джерел, у тому числі, але не в иключно, у вигляді: сум безпов оротної фінансової допомоги , отриманої платником податк у у звітному періоді, вартост і товарів (робіт, послуг), безо платно наданих платнику пода тку у звітному періоді, крім ї х надання неприбутковим орга нізаціям, згідно з пунктом 7.11 с т. 7 цього Закону та у межах так их операцій між платником по датку та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи, кр ім випадків, визначених у ч. 4 с татті 3 Закону України "Про спи сання вартості несплачених о бсягів природного газу".
Суд не погоджується з зазначеним тлумаченням зако нодавства з боку представник а позивача, оскільки в ході ро згляду справи встановлено, щ о Філія "Харківського заводу електроапаратури" знаходить ся на обліку у податковому ор гані та є самостійним платни ком податку, зазначене не зап еречується представниками с торін та підтверджується мат еріалами справи, а саме: Полож енням про філію Державного н ауково-виробничого підприєм ства "Об'єднання Комунар" "Хар ківський завод електроапара тури", затвердженого Генерал ьним директором ДНВП "Об'єдна ння Комунар" (наказ № 148 від 22.03.2010 р оку), довідкою про взяття на об лік платника податків від 27.04.20 10 року № 47 (запис № 120 від 27.04.2010 року) .
Щодо посилань предст авника позивача на положення п.п. 4.1.6 п.4.1 ст. 4 Закону України «П ро оподаткування прибутку пі дприємств»суд зазначає, що с плачені кошти Державним наук ово-виробничим підприємство м "Об'єднання Комунар" за Філію "Харківського заводу електр оапаратури" є безповоротною фінансовою допомогою, сформо ваною на довільному тлумачен ні податкового закону, оскіл ьки зазначені кошти мають бу ти повернуті на підставі скл аденої авізи (повідомлення в письмовому вигляді).
Взаєморозрахунки між гол овним підприємством та філіє ю опосередковуються виписко ю - письмового повідомлення п ро здійснення операції.
Відповідно до п. 75.1. ст . 75 Податкового кодексу Україн и органи державної податко вої служби мають право про водити камеральні, документ альні (планові або позаплан ові; виїзні або невиїзні) та фа ктичні перевірки.
Згідно п.п.75.1.1. п. 75.1 ст. 75 По даткового кодексу України ка меральною вважається перев ірка, яка проводиться у примі щенні органу державної подат кової служби виключно на під ставі даних, зазначених у под аткових деклараціях (розраху нках) платника податків.
Згідно п.п. 75.1.2. п. 75.1 ст. 75 По даткового кодексу України до кументальною перевіркою вв ажається перевірка, предмет ом якої є своєчасність, досто вірність, повнота нарахуванн я та сплати усіх передбачени х цим Кодексом податків та з борів, а також дотримання ва лютного та іншого законодавс тва, контроль за дотриманням якого покладено на контрол юючі органи, дотримання роб отодавцем законодавства що до укладення трудового дог овору, оформлення трудових в ідносин з працівниками (найм аними особами) та яка проводи ться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фін ансової, статистичної та інш ої звітності, регістрів пода ткового та бухгалтерського обліку, ведення яких перед бачено законом, первинних до кументів, які використовуют ься в бухгалтерському та по датковому обліку і пов'язан і з нарахуванням і сплатою по датків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства , контроль за дотриманням як ого покладено на органи держ авної податкової служби, а та кож отриманих в установленом у законодавством порядку ор ганом державної податкової с лужби документів та податков ої інформації, у тому числі за результатами перевірок інши х платників податків.
Відповідно до п. 58.1. ст. 58 Податкового кодексу України , у разі коли сума грошового зобов'язання платника пода тків, передбаченого податк овим або іншим законодавст вом, контроль за дотриманням якого покладено на контрол юючі органи, розраховується контролюючим органом відпо відно до статті 54 цього Кодекс у (крім декларування товарів , передбаченого для громадя н), або у разі коли за резуль татами перевірки контролюю чий орган встановлює факт н евідповідності суми бюджет ного відшкодування сумі, за явленій у податковій декла рації, або зменшує розмір за декларованого від'ємного зна чення об'єкта оподаткування податком на прибуток або ві д'ємного значення суми пода тку на додану вартість, розр ахованого платником податкі в відповідно до розділу V цьог о Кодексу, такий контролюючи й орган надсилає (вручає) плат нику податків податкове пові домлення-рішення.
Податкове повідомл ення-рішення містить підстав у для такого нарахування (зме ншення) податкового зобов'яз ання та/або зменшення (збільш ення) суми бюджетного відшк одування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта о податкування податком на при буток або від'ємного значенн я суми податку на додану варт ість; посилання на норму цьо го Кодексу та/або іншого зако ну, контроль за виконанням як ого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок аб о перерахунок грошових зобов 'язань платника податків; сум у грошового зобов'язання, що п овинен сплатити платник пода тку; суму зменшеного (збільш еного) бюджетного відшкодува ння та/або зменшення від'ємно го значення результатів го сподарської діяльності або від'ємного значення суми п одатку на додану вартість; г раничні строки сплати грошо вого зобов'язання та/або стр оки виправлення платником податків показників подат кової звітності; попереджен ня про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до по казників податкової звітнос ті в установлений строк; гран ичні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження под аткового повідомлення-рішен ня.
До податкового по відомлення-рішення додаєть ся розрахунок податкового з обов'язання та штрафних (фіна нсових) санкцій.
Таким чином Спеціалі зованою державною податково ю інспекцією по роботі з вели кими платниками податків у м . Харкові був порушений поряд ок проведення камеральної пе ревірки, а саме під час провед ення перевірки були використ ані не тільки дані, зазначені у податкових деклараціях (ро зрахунках) платника податків , а й інші документи, що є докум ентальною перевіркою, а ні ка меральною.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб'єктів при здійсненні ни ми владних управлінських фун кцій на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень.
Відповідачем, який в силу Закону України "Про державну податкову службу в Україні" т а за ознаками ст. 3 КАС України є суб' єктом владних повнов ажень, при розгляді і вирішен ні судом справи в порядку ч. 2 с т. 71 КАС України не доведено пр авомірності спірних податко вих повідомлень-рішень та на лежних та обґрунтованих підс тав для їх винесення, а тому су д доходить висновку, що ці под аткові повідомлення - рішенн я порушують права і інтереси позивача, а тому підлягають с касуванню.
Оцінивши належність та доп устимість наданих суду доказ ів у їх сукупності, суд прихо дить до висновку про доведен ість заявлених вимог та задо вольняє позов у повному обся зі, оскільки судом встановле но, що податковою установою - в ідповідачем у адміністратив ній справі проведена камерал ьна перевірка позивача з пер евищенням наданих повноваже нь та не у відповідності до по даткового законодавства згі дно з п.п. 75.1.1. п. 75.1 ст. 75 Податковог о кодексу України та як наслі док винесено податкове повід омлення-рішення від 24.05.2011 року № 0000290841 сформованого на висн овках акта камеральної перев ірки, що в свою чергу, також не відповідає податковому зако нодавству.
Частиною 1 ст. 94 КАС України передбачено, якщо судове ріш ення ухвалене на користь сто рони, яка не є суб'єктом владни х повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документа льно підтверджені судові вит рати з Державного бюджету Ук раїни (або відповідного місц евого бюджету, якщо іншою сто роною був орган місцевого са моврядування, його посадова чи службова особа).
На підставі вищевик ладеного, керуючись ст. ст. 2, 8-14, 71, 94, 159, 160-164, 167, 186 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державного науково-виробнич ого підприємства "Об'єднання Комунар" в особі Філії "Харків ський завод електроапаратур и" до Спеціалізованої держав ної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у м. Харкові про визн ання дій протиправними та ск асування податкового повідо млення-рішення - задовольнит и у повному обсязі.
Скасувати податкове повідомлення-рішення Спеціа лізованої державної податко вої інспекції по роботі з вел икими неплатниками податків у місті Харкові від 24.05.2011 року № 0000290841, яким філії Державног о науково-виробничого підпри ємства «Об' єднання «Комуна р»«Харківський завод електр оапаратури»зменшено суму ві д' ємного значення об' єкту оподаткування податком на п рибуток у розмірі 73 251 (сімдесят три тисячі двісті п'ятдесят о дна) гривень 00 копійок.
Визнати протиправним и дії Спеціалізованої держав ної податкової інспекції по роботі з великими неплатника ми податків у місті Харкові щ одо проведення камеральної п еревірки філії Державного на уково-виробничого підприємс тва «Об' єднання «Комунар»- «Харківський завод електроа паратури»з питань податково ї звітності з податку на приб уток Декларації з податку на прибуток підприємства за 2010 р ік, результати якої оформлен і актом від 05.05.2011 року за № 1268/41-018/369 86141.
Стягнути з Державног о бюджету України на користь Державного науково-виробнич ого підприємства "Об'єднання Комунар" в особі Філії "Харків ський завод електроапаратур и" (код ЄДРПОУ 36986141, 61013, м. Харків, ву л. Шевченка, 28-А) судові витрати у розмірі 3 (три) гривень 40 копі йок.
Постанова може бути оскаржена до Харківського а пеляційного адміністративн ого суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення протягом десяти днів з д ня її проголошення, у разі зас тосування судом частини трет ьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апел яційна скарга подається прот ягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про ваджені або набрання законно ї сили рішенням за наслідкам и апеляційного провадження.
Постанова у повному обсязі виготовлена 24 січня 2012 року.
Суддя Супрун Ю.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.01.2012 |
Оприлюднено | 31.01.2012 |
Номер документу | 21079628 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Супрун Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні