Постанова
від 12.01.2012 по справі 16898/11/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



     

Харківський окружний адміністративний суд

61004  м. Харків  вул. Мар'їнська, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

 Харків  

 12 січня 2012 р.                                                                                 № 2-а- 16898/11/2070  

Харківський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Зоркіної Ю.В.,

за участю секретаря судового засідання –Дрижанові О.С., розглянувши у порядку письмового провадження в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Красноградської міжрайонної державної податкової інспекції у Харківській області до Володимирської сільської виборчої комісії Сахновщинського району  Харківської області про погашення податкового боргу,

встановив:

Красноградська МДПІ у Харківській області звернулась до суду з адміністративним позовом до Володимиріської сільської виборчої комісії Сахновщинського району Харківської області, в якому просить суд стягнути на користь Державного бюджету суму податкового боргу у розмірі 2040,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що, що в результаті проведеної перевірки встановлено неподання податкової звітність, що є порушенням Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”. Вказане порушення було підставою для застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій, які не сплачені.

Позивач у судове засідання свого представника не направив, надавши суду клопотання про розгляд справи за його відсутності. Відповідач у судове зсідання свого представника не направив про розгляд справи повідомлений належним чином, що підтверджується поштовими повідомленнями, які наявні у матеріалах справи. Надав письмові заперечення на адміністративний позов, у яких зазначив, що з позовом не згоден з тих підстав, що заборгованість перед бюджетом має Володимирська сільська територіальна виборча комісія Сахновщинського району Харківської області, яка з 27.09.2010 року припинила своє існування у зв'язку із зміною назви та керівного складу, а на момент звернення податкової інспекції до суду рахунки організації закриті і майно на балансі відсутнє.

Враховуючи наявне клопотання позивача про розгляд справи за відсутності його представника та належне повідомлення відповідача про розгляд справи суд, керуючись приписами ст.41, ч.4 ст.122, ч.6, ст.128 КАС України вважає за можливе здійснити судовий розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у справі доказами, які повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин.

Суд, розглянувши матеріали справи, встановив наступні обставини. Володимирська сільська виборча комісія Сахновщинського району Харківської області зареєстрована як юридична особа, про що видане відповідне свідоцтво серії А 01№ 743013 та згідно довідки про взяття на облік платника податків від 28.09.2010 р. № 31знаходиться на обліку в Красноградській МДПІ Харківської області.

Судовим розглядом встановлено, що позивачем проведено перевірку Володимирської СТВК, за результатами якої складено акт № 291500/3398132 від 18.05.2010 року, яким встановлено неподання декларації з податку на прибуток підприємств у строки визначені діючим законодавством.

Порушення встановлені актом перевірки стали підставою для винесення податкового повідомлення рішення  від 18.05.2010 року № 0000431500/0, яким визначено суму штрафних санкцій за неподання податкових звітів про використання коштів неприбутковими установами й організаціями у розмірі 2040,00 грн., яке отримано уповноваженою особою відповідача, що підтверджується підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.7). Вказане податкове повідомлення-рішення комісією не оскаржено ані в адміністративному, ані в судовому порядку.

Відповідно п.п.5.2.1 п.5.2, п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, чинному на момент виникнення спірних правовідносин, податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення і повинно бути погашено протягом десяти календарних днів від дня отримання платником податків. Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Підпунктом 6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" визначено, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги. На виконання зазначеної норми позивачем направлено на адресу відповідача податкові вимоги № 1/28 від 02.06.2010 року та №2/50 від 02.07.2010 року, які відповідачем отримані (а.с.8)

Згідно з п.п. 10.1.1. п. 10.1 ст. 10 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у разі коли інші, передбачені цим Законом, заходи з погашення податкового боргу не дали позитивного результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх недостатності - шляхом продажу інших активів такого платника податків.

Стягнення коштів та продаж інших активів платника податків провадяться не раніше тридцятого календарного дня з моменту надіслання йому другої податкової вимоги.

Продаж інших активів здійснюється на підставі рішення податкового органу, підписаного його керівником та скріпленого гербовою печаткою податкового органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним податковим органом.

На виконання вищезазначеної вимоги керівництвом відповідача прийнято рішення № 19 від 02.08.2010 року про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу.

Враховуючи викладене вище суд приходить до висновку, що податковим органом вжиті всі можливі заходи з погашення податкового боргу з комісії, проте згідно  облікової картки платника податку на сума заборгованості відповідачем не погашена.

Посилання відповідача на те, що заборгованість перед бюджетом має Володимирська сільська територіальна виборча комісія Сахновщинського району Харківської області, яка з 27.09.2010 року припинила своє існування у зв'язку із зміною назви та керівного складу і на момент звернення податкової інспекції до суду рахунки організації закриті і майно на балансі відсутнє, суд вважає не обґрунтованими оскільки відповідно до ч.1 ст.19, ч.3 ст.20 Закону України від 06.04.2004 року № 1667-IV "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, становлять територіальні виборчі комісії: в т.ч. селищні, сільські виборчі комісії, які є юридичними особами.

Статтею 33 Закону України від 15.05.2003 року № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи. Враховуючи викладене вище суд зауважує, що зміна назви та керівного складу виборчої комісії за своєю суттю не є припиненням юридичної особи.

Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.

Орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податкові заставі, що передбачено п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Відповідач правом участі у судовому засіданні не скористався, письмових заперечень щодо поданого позову до суду не надав. З огляду на наведене, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги в частині стягнення податкового боргу у розмірі 2040,00 грн. є обґрунтованими, отже, позов  підлягає задоволенню.

Згідно з ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 2, 8-14, 17, 50, 70, 71, 86, 94, 159, 160-163, 167, 186 КАС України, суд –

постановив:

Адміністративний позов Красноградської міжрайонної державної податкової інспекції у Харківській області до Володимиріської сільської виборчої комісії Сахновщинського району Харківської області про погашення податкового боргу –задовольнити.

Стягнути з Володимиріської сільської виборчої комісії Сахновщинського району Харківської області (64540, Харківська область, с. Володимирівка, код 33958132) на користь Красноградської міжрайонної державної податкової інспекції у Харківській області (63304, Харківська область, м.Красноград, вул. Короленко,85, код 22706077) заборгованість у розмірі 2040,00 (дві тисячі  сорок гривень) 00 копійок

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя                                                        Зоркіна Ю.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.01.2012
Оприлюднено31.01.2012
Номер документу21079669
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —16898/11/2070

Ухвала від 15.12.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

Постанова від 12.01.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні