ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 січня 2012 р.
Справа № 2-а-4614/11/2170
Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючв судді Василенко Г.Ю., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Контрольно-ревізійного управління в Херсонській області до Любимівської сільської ради Іванівського району Херсонської області про зобов'язання вчинити певні дії,
встановив:
Контрольно-ревізійне управління в Херсонській області (далі – КРУ) звернулось до суду із позовом до Любимівської сільської ради Іванівського району Херсонської області про зобов'язання вчинити певні дії.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що працівниками КРУ проведено ревізію фінансово-господарської діяльності відповідача за період з 01 грудня 2006 року по 01 лютого 2011 року. За результатами перевірки складено акт №50-30/02 від 11 березня 2011 року, яким зафіксовано порушення постанови КМУ від 30 серпня 2002 року №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», п.3.4.7 Наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров'я від 05 жовтня 2005 року №308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення» та п.4 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою КМУ від 08 лютого 1995 року №100.
За наслідками розгляду вказаних порушень винесено вимогу про усунення порушень законодавства виявлених ревізією у Любимівській сільській раді Іванівського району Херсонської області від 21 березня 2011року №50-10/199. Відповідач у встановлений строк порушення повністю не усунув, що стало підставою для звернення до суду.
Позивач подав до суду письмову заяву з проханням розглянути справу в порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, просив справу розглядати без його участі. В письмових запереченнях зазначив, що причиною недоплати працівнику фельдшерсько-акушерського пункту стало те, що відповідні видатки не були закладені в сільський бюджет. Крім того, рішенням I сесії сільської ради VI скликання від 15 жовтня 2010 року фельдшерсько-акушерський пункт передано в повне господарське відання Іванівській центральній районній лікарні, а тому не має можливості вжити заходів щодо усунення виявлених порушень.
Керуючись ч. 4 ст. 122 КАС України, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи із наступного.
Згідно ст.10 Закону України "Про контрольно-ревізійну службу в Україні" Головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право перевіряти у підконтрольних установах грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо).
Відповідно до п. 1.4.1 Плану контрольно-ревізійної роботи контрольно-ревізійного відділу в Іванівському районі на I квартал 2011 року працівниками КРУ в Херсонській області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Любимівської сільської ради Іванівського району Херсонської області за період з 01 грудня 2006 року по 01 лютого 2011 року. За наслідками перевірки складено акт ревізії від 11 березня 2011 року за №50-30/02.
Так, ревізією дотримання законодавства при встановленні посадових окладів, тарифних ставок, надбавок та доплат встановлено, що молодшій медичні сестрі фельдшерсько-акушерського пункту не встановлено доплату за використання в роботі дезінфікуючих засобів в розмірі 10 % посадового окладу.
Постановою Кабінету міністрів від 30 серпня 2002 року №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» встановлено єдину тарифну сітку розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери (далі – Єдина тарифна сітка) згідно з додатком №1.
Пунктом 3 п.п.3 вказаного Порядку передбачено встановлення надбавки у розмірі 10 % посадового окладу за використання в роботі дезінфікуючих засобів.
Встановлення вказаної надбавки передбачено також п.3.4.7 Наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров'я від 05 жовтня 2005 року за №308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів здоров'я та установ соціального захисту населення».
Проте, відповідач в порушення вищевказаних вимог нормативно-правових актів за період з 01 грудня 2006 року по 01 січня 2011 року, здійснював виплату заробітної плати молодшій сестрі фельдшерсько-акушерського пункту без врахування 10 % надбавки посадового окладу, що призвело до недоотримання нею заробітної плати у сумі 1514,10 грн.
Крім того, вибірковою ревізією за період з 01 січня 2008 року по 01 грудня 2008 року правильності нарахування та виплати заробітної плати за час перебування працівників у відрядженнях, встановлено що відповідачем в порушення п.4 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою КМУ від 08 лютого 1995 року №100 (далі – Порядок №100) працівникам сільської ради не вірно нараховувалась середньомісячна заробітна плата за час перебування їх у відрядженнях. Вказане порушення призвело до недоотримання працівниками середнього заробітку в сумі 303,69 грн.
За наслідками розгляду вказаних порушень позивачем винесено вимогу про усунення порушень законодавства виявлених ревізією у Любимівській сільській раді Іванівського району Херсонської області від 21 березня 2011року №50-10/199, та направлено відповідачу до виконання.
Станом на 01 вересня 2011 року порушення усунуті частково.
Суд не приймає до уваги доводи відповідача, що вказані порушення були допущенні внаслідок не закладення видатків в сільський бюджет. Оскільки дотримання норм діючого законодавства не може ставитись в залежність від належного фінансування відповідної сільської ради та затвердження видатків з бюджету на відповідний рік.
Посилання відповідача, на той факт, що рішенням I сесії сільської ради VI скликання від 15 жовтня 2010 року фельдшерсько-акушерський пункт передано в повне господарське відання Іванівській центральній районній лікарні, а тому не має можливості вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, суд також не приймає до уваги, оскільки вказані порушення були допущенні саме відповідачем в період, коли фельдшерсько-акушерський пункт перебував в його віданні. Тому передача вказаного пункту в повне господарське відання Іванівській районній лікарні, не позбавляє Любимівську сільську раду обов'язку вжити заходи по усуненню допущенних порушень.
Таким чином, аналізуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позов Контрольно-ревізійного управління в Херсонській області є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 158-163, 167 КАС України, суд -
постановив:
Позовні вимоги Контрольно-ревізійного управління в Херсонській області задовольнити.
Зобов'язати Любимівську сільську раду Іванівського району Херсонської області (код ЄДРПОУ 04400937) виконати п.п. 6, 16 вимог про усунення виявлених порушень від 21 березня 2011 року №50-10/199 в частині донарахування та виплати коштів у розмірі 1594 (одна тисяча п'ятсот дев'яносто чотири) грн. 46 коп.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Василенко Г.Ю.
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2012 |
Оприлюднено | 31.01.2012 |
Номер документу | 21079960 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василенко Г.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні