ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
12 грудня 2011 року № 2а-10974/11/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клименчук Н.М. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Голосіївському районі м. Києва
до
Товариства з обмеженою відповідальністю «Культурна спадщина»
про
стягнення заборгованості у розмірі 73978грн.11коп.
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція у Голосіївському районі міста Києва звернулось до суду з позовом про стягнення заборгованості з товариства з обмеженою відповідальністю «Культурна спадщина».
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідачем, в порушення статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року, не було сплачено до бюджету самостійно узгоджену суму податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств, в результаті чого виникла заборгованість перед бюджетом у розмірі 73978 грн.11 коп.
У відповідності до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно дослідивши докази, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Культурна спадщина».зареєстроване Голосіївською районною у місті Києві державною адміністрацією та взяте на податковий облік в Державній податковій інспекції в Голосіївському районі міста Києва як платник податків.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21 грудня 2000 року, податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку, збору (обов'язкового платежу).
Згідно з підпунктом 4.1.1 пункту 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»відповідачем були подані до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі міста Києва декларації з податку на прибуток підприємств № 272771 від 19 жовтня 2009 року на суму 16635грн., декларація №189174 від 3 серпня 2009 року на суму 18332грн., декларація №76143 від 30 квітня 2009 року на суму 18131грн, декларація №250574 від 7 листопада 2008 року на суму 18127грн. якими відповідач самостійно визначив суму зобов'язання, яку необхідно сплатити до бюджету.
В результаті проведеної перевірки 29 травня 2009 року складено акт № 671-15-113 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, яким встановлено порушення підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме неподання податкової декларації у строки визначені законодавством, або її затримка. В результаті встановленого порушення, винесено податкове повідомлення-рішення № 0034351510/0 від 1 червня 2009 року.
Пунктом 5.1 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»передбачено, що податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації, тому у відповідності до підпункту 5.4.1 пункту 5.4 даного Закону узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначений цією статтею строк, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Відповідно до підпункту 6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»позивачем було сформовано та надіслано на адресу відповідача першу податкову вимогу № 1/5920 від 26 листопада 2008 року на загальну суму 19341,49грн. вказана податкова вимога повернулась не врученою у зв'язку з закінченням терміну зберігання про що було складено акт №2902 про неможливість вручення податкової вимоги та другу податкову вимогу № 2/3100 від 7 серпня 2009 року на загальну суму 39009,40грн. вказана податкова вимога повернулась не врученою у зв'язку з закінченням терміну зберігання про що було складено акт №2933 про неможливість вручення податкової вимоги
Підпунктом 6.2.4 пункту 6.2 статті 6 даного Закону передбачено, що у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
Судом встановлено, що на час звернення позивача до суду, за відповідачем обліковується заборгованість по сплаті податку на прибуток на суму 73978 грн. 11коп.
Враховуючи той факт, що податковим органам надано право на звернення до суду з позовом про стягнення податкового боргу передбачене пунктом 11 статті 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо стягнення з відповідача заборгованості відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».
Станом на час розгляду справи вказана сума заборгованості відповідачем не сплачена. Беручи до уваги вищезазначені факти, позовні вимоги визнаються судом такими, що підлягають задоволенню.
Доказів, які б свідчили про погашення вказаної суми заборгованості на день розгляду справи відповідачем не надано.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов‘язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.
Відповідно до статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись статтями 69, 70, 71, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
позов задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Культурна спадщина»(03039, місто Київ, вул. Ізюмська, 7, код ЄДРПОУ 33692115) податкову заборгованість податок на прибуток підприємств в розмір 73978 (сімдесят три тисячі дев'ятсот сімдесят вісім)грн.11коп. з них 73976,40грн. підлягає зарахуванню на р/р № 31112002700002 та 1,71 на р/р № 33219828700002, банк одержувач ГУ ДКУ у м. Києві МФО 820019.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України
Суддя Н.М. Клименчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2011 |
Оприлюднено | 30.01.2012 |
Номер документу | 21083228 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Клименчук Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні