6/446/06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
=======================================================================
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"24" жовтня 2006 р. 10:09Справа № 6/446/06
24.10.2006 р. 10 год. 09 хв. м. Миколаїв, Будинок Рад, вул. Адміральська, 22.каб. № 921
Господарський суд Миколаївської області в складі: судді Ткаченко О.В. при секретарі Дзюба Ю.Ф.
за позовомДержавна податкова інспекція у Ленінському районі м. Миколаєва, м. Миколаїв, вул. Гмирьова, 1/1.
до відповідачаТовариства з обмеженою відповідальністю “АТП № 2 “Грузавтосервіс”, м. Миколаїв, вул. Авангардна, 6.
про Стягнення за рахунок активів податкового боргу в сумі 66686,06 грн.
Суддя Ткаченко О.В.
Представники:
Від позивача Мезінов О.Г., довіреність від 02.03.06. № 139
Від відповідачаПредставник не з'явився.
Предмет спору: Позивач звернувся до господарського суду з позовною заявою про стягнення за рахунок активів відповідача податкової заборгованості в сумі 66686,06 грн.
Відповідач заперечень проти позову не надав, представник в судове засідання не з'явився.
Господарський суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін,
встановив:
Відповідач, зареєстрований як суб'єкт підприємницької діяльності –юридична особа виконкомом Миколаївської міської ради, про що свідчить свідоцтво про держреєстрацію від 11.06.2001 року.
На підставі ст. 4 Закону України “Про систему оподаткування” від 25.06.1991 № 1251-XII відповідач є платником податків та зборів до бюджету та державних цільових фондів.
Станом на день розгляду справи, відповідач має заборгованість перед бюджетом в сумі 66686,06 грн., у тому числі:
- Податок на додану вартість в сумі 42258,08 грн., у тому числі пеня –5654,08 грн.
- Податок на прибуток в сумі 12,75 грн., у тому числі пеня –0,47 грн.
- Комунальний податок в сумі 65,79 грн., у тому числі пеня –2,09 грн.
- Єдиний податок в сумі 22653,31 грн., у тому числі пеня –4751,86 грн.
- Збір за забруднення навколишнього середовища в сумі 1696,13 грн., у тому числі пеня - 257,09 грн.
Заборгованість зі сплати податку на додану вартість виникла у зв'язку з неповною сплатою нарахованого відповідачем у податкових деклараціях податкового зобов'язання з ПДВ та визначених позивачем у податкових повідомленнях-рішеннях штрафних санкцій. Як свідчать матеріали справи, позивачем у поданих деклараціях № 20609 від 22.05.06., № 14307 від 19.04.06., № 71057 від 17.01.06., № 63117 від 19.12.05., № 59848 від 17.11.05., № 52021 від 18.10.05., № 42391 від 30.09.05., № 40365 від 18.08.05., № 2381 від 17.06.05., № 20444 від 18.05.05., № 13122 від 20.04.04., № 61790 від 05.02.04. визначено до сплати податок на додану вартість в сумі 33508,00 грн. Крім того, згідно податкових повідомлень-рішень від 22.12.05. № 0005921502/5328, № 0005911502/5329, № 0005901502/5330 позивачем застосовано штрафні санкції в загальному розмірі 10640,69 грн. Враховуючи, що відповідачем в рахунок погашення заборгованості сплачено 7544,69 грн., розмір заборгованості зі сплати податку становить 36604,00 грн.
Крім того, у зв'язку з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання з ПДВ, відповідно до вимог ст. 16 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ, Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 11.06.2003 року № 290 відповідачу нараховано 5654,08 грн. пені.
Заборгованість зі сплати податку на прибуток в сумі 12,28 грн. виникла у зв'язку з частковою сплатою (5,01 грн.) нарахованої відповідачем в декларації від 06.05.06. № 179313 суми податку (5,00 грн.), визначеної позивачем згідно податкового повідомлення-рішення від 02.03.06. № 0002351501/0 штрафної санкції в розмірі 12,29 грн.
Крім того, у зв'язку з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання з податку на прибуток, відповідно до вимог ст. 16 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ, Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 11.06.2003 року № 290 відповідачу нараховано 0,47 грн. пені.
Заборгованість зі сплати комунального податку в сумі 63,7 грн. виникла у зв'язку з частковою сплатою (0,93 грн.) нарахованої відповідачем в деклараціях від 06.02.06. № 76975, від 10.05.06. № 18170 суми податку (61,2 грн.), та визначеної позивачем згідно податкового повідомлення-рішення від 06.02.06. № 0003411500/01965/3 штрафної санкції в розмірі 3,43 грн.
Крім того, у зв'язку з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання з комунального податку, відповідно до вимог ст. 16 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ, Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 11.06.2003 року № 290 відповідачу нараховано 2,09 грн. пені.
Заборгованість зі сплати єдиного податку виникла у зв'язку з неповною сплатою нарахованої до сплати платником суми податку в розмірі 18367,00 грн. в розрахунку від 16.01.2004 року № 581154. Оскільки відповідачем в рахунок погашення боргу сплачено 465,55 грн., заборгованість зі сплати єдиного податку складає 17901,45 грн.
Крім того, у зв'язку з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання з єдиного податку, відповідно до вимог ст. 16 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ, Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 11.06.2003 року № 290 відповідачу нараховано 4751,86 грн. пені.
Заборгованість зі сплати збору за забруднення навколишнього середовища виникла у зв'язку з неповною сплатою нарахованих до сплати платником сум податку в розрахунках від 10.05.2006 року № 18167, від 06.02.06. № 77004, від 18.10.05. № 52104, від 29.07.05. № 36368, від 20.04.05. № 14064, від 21.01.05. № 72850, від 14.10.04. № 48729, від 20.04.04. № 13178, від 16.01.04. № 58161, від 16.10.06. № 42416 в загальному розмірі 1455,67 грн., а також визначених у податкових повідомленнях-рішеннях від 03.03.2006 року № 0010701500/0, № 0010691500/0 штрафних санкції в розмірі 356,92 грн. Враховуючи, що в рахунок погашення заборгованості відповідачем сплачено 373,55 грн., сума заборгованості за даним видом платежу склала 1439,04 грн.
Крім того, у зв'язку з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання зі збору за забруднення навколишнього середовища, відповідно до вимог ст. 16 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ, Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 11.06.2003 року № 290 відповідачу нараховано 257,09 грн. пені.
Крім того, на підставі п.п.6.2 ст. 6 Закону України від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, відповідачу направлялись дві податкові вимоги № 1/211 від 19.03.2004 року та № 2/303 від 07.05.2004 року про сплату боргу, які відповідачем отримані, про що свідчать підписи посадової особи. Проте заборгованість відповідача залишилась непогашеною.
Виходячи з встановлених обставин, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 5 Закону України від 21.12.2000 № 2181-III “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Оскільки вищезазначені повідомлення-рішення відповідачем отримані та не оскаржені ним в адміністративному та судовому порядках, визначені позивачем податкові зобов'язання вважаються узгодженими в розумінні ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”.
Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу»від 04.12.1990 року № 509-XII Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Відповідно до п. 11 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу»від 04.12.1990 року № 509-XII Державні податкові інспекції мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.
Станом на день розгляду справи податковий борг в сумі 66686,06 грн. відповідачем не сплачений.
За таких обставин позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 94, 161-163 КАС України, господарський суд
ПОСТАНОВИВ :
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Стягнути за рахунок активів з товариства з обмеженою відповідальністю “АТП № 2 “Грузавтосервіс”, м. Миколаїв, вул. Авангардна, 6, код 31553968 на користь Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва, 54028, м. Миколаїв, вул. Гмирьова, 1, корп. 1, ЄДРПОУ 34034404, р/р 35214001003073 в УДК в Миколаївській області, МФО 326643, податковий борг в сумі 66686,06 грн.
Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.
Суддя О.В.Ткаченко
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2006 |
Оприлюднено | 27.08.2007 |
Номер документу | 212744 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ткаченко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні