11/264
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м.Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ:
27.06.2006 Справа № 11/264
за позовом Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м.Полтава
до Районної газети "Прапор перемоги", м.Миргород
про стягнення 3481,25 грн. штрафних санкцій та 30,29 грн. пені
Суддя Штофель Т.В.
Представники:
від позивача: Фищук В.В., дов. №04-2/10 від 10.01.06р.
від відповідача: Корсурський А.М., дов. №866900 від 27.06.06р. Салічіу Г.М., пасп. НН №838962 від 24.12.98р.
СУТЬ СПОРУ: Розглядається позовна заява Полтавського обласного відділення Фонду України соціального захисту інвалідів, м.Полтава про стягнення 3481 грн. штрафних санкцій за не створення робочих місць для працевлаштування інвалідів в 2005 році та 30,29 грн. пені.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги.
Відповідач проти позову заперечує з мотивів, викладених у відзиві.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, суд встановив :
Згідно наданого відповідачем „Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 рік” (форма 10-ПІ) позивачем встановлено, що вимоги ст.19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” відповідачем не виконано, оскільки норматив робочих місць на підприємстві для забезпечення працевлаштування інвалідів становить 1 робоче місце, а фактично інваліди на підприємстві не працювали.
Тому позивач прохає задовольнити позовні вимоги.
Проаналізувавши матеріали справи і пояснення сторін, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форм власності і господарювання встановлюється норматив створення робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4% від загальної чисельності працюючих, а якщо працює від 15 до 25 чоловік –в кількості одного робочого місця.
Таким чином, як вбачається з "Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 рік" (форма 10-ПІ), середньооблікова чисельність штатних працівників на підприємстві відповідача у 2005 році складала 8 осіб. отже норматив створення робочих місць - 1 робоче місце.
Згідно державної статистичної звітності "Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів", показник середньооблікової чисельності штатних працівників-інвалідів облікового складу (рядок 02 форми №10-ПІ), визначається відповідно до п.п.3.3.1-3.3.3 Інструкції із статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві, затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.1995р. №171 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07.08.1995р. №287/823.
В силу п.3.3.3 Інструкції середньооблікова чисельність працівників за певний період обчислюється шляхом підсумовування середньооблікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно, та ділення одержаної суми на відповідну кількість місяців.
Отже чинним законодавством передбачено, що кількість інвалідів. які працюють на підприємстві, визначається, виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників-інвалідів.
Законодавством встановлена обов"язкова форма повідомлення про наявність вільних робочих місць відповідним органам - форма №3-ПН, яка подається щомісячно.
Відповідачем не надавалися звіти про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів за формою №3-ПН.
Відповідачем не надано суду інших належних доказів інформування державної служби зайнятості, місцевих органів соціального захисту населення та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про створення (пристосування) робочих місць для працевлаштування інвалідів та про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця інвалідів, внаслідок чого перелічені органи немогли виконувати покладені на них функції щодо працевлаштування інвалідів. Відповідачем також не надано суду наказу керівника підприємства про створення спеціальної комісії підприємства для атестації робочих місць для працевлаштування інвалідів з залученням представників МСЕК, органів Держнаглядохоронпраці, громадських організацій інвалідів, матеріали атестації відповідних робочих місць, накази про затвердження заходів щодо створення робочих місць для інвалідів на підприємстві, відповідні інструкції, Положення відповідача, колективний договір (для дослідження питання відносно включення суб'єктом господарювання заходів щодо створення робочих місць для інвалідів), інструкції про робоче місце інваліда та наказ керівника про її затвердження, атестаційний паспорт створення робочого місця для працевлаштування інвалідів, протоколи засідання комісії по атестації створеного робочого місця для працевлаштування інваліда на підприємстві, які б свідчили про добросовісне виконання відповідачем обов'язку по створенню робочих місць для інвалідів.
Сума штрафних санкцій, яку необхідно стягнути з відповідача становить в розмірі 3481,25 грн.
Згідно ч.2 ст.20 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" відповідачу нарахована пеня в розмірі 30,29 грн.
Таким чином, відповідачем не надані матеріальні підтвердження заперечення відносно факту вчинення ним правопорушення у сфері господарювання.
В судовому засідання відповідач подав клопотання про відстрочку виконання рішення. Клопотання прийняте судом.
Керуючись ст.ст. 160-163, 263 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ :
1. Позовні вимоги задовольнити .
2. Стягнути з Районної газети "Прапор перемоги", м.Миргород, вул.Кашинського, 21, р/р 26007100129515 в АППБ "Аваль", МФО 331605, код 02474676:
- на користь Полтавського обласного відділення Фонду України соціального захисту інвалідів, м.Полтава, вул.Зигіна,1, р/р 31212230600012 УДК в Полтавській області, МФО 831019, код 23809906 –3481,25 грн. штрафних санкцій та 30,29 грн. пені;
- в доход Державного бюджету України на р/р № 31111095600002 банк УДК, отримувач ВДК м.Полтава, МФО 831019, код ЗКПО 23809520 - державне мито в сумі 35,11 грн.
-на користь ДП "Судовий інформаційний центр", м.Київ, пр. Перемоги, 44 (р\р 26002014180001 в ВАТ "Банк Універсальний", м.Львів, МФО 325707, код 30045370) - витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу у розмірі 118,00 грн.
Видати виконавчі листи.
3. Відстрочити виконання рішення до 01.01.2007р.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст.254 КАСУ та може бути оскаржена в порядку, встановленому ст.186 КАСУ.
Суддя Штофель Т.В.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 213140 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні