ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКО Ї ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"06" лютого 2012 р. Справа № 30-27/17-1403-2011
За позовом: Військовий прокурор Південного регіону України в інтересах держави в особі Державної екологічн ої інспекції Північно-Західн ого регіону Чорного моря
Третя особа на стороні п озивача, яка не заявляє самос тійних вимог на предмет спор у: Військова частина А 2238
До відповідача: Товарис тво з обмеженою відповідальн істю «НЕРЕЙ»
Про стягнення
Суддя Рога Н.В.
Представники:
Від прокуратури : ОСОБА_1 - довіреність № 2683 від 11.07.2011р.
Від позивача: ОСОБА_2 - довіреність № 08/10 від 05.01.2012 р.
Від відповідача: не з'яви вся
Від третьої особи: ОСО БА_3 - довіреність від 02.01.2012р.
Суть спору: Війсь ковий прокурор Південного ре гіону України в інтересах де ржави в особі Державної екол огічної інспекції з охорони довкілля Північно-Західного регіону Чорного моря (далі - І нспекція), звернувся до госпо дарського суду Одеської обла сті з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) “НЕРЕЙ” про стягне ння збитків у розмірі 560 104,62 дол арів США у валюті України за о фіційним курсом Національно го банку України на день спла ти.
На підставі постанови Каб інету Міністрів України № 995 в ід 14.09.2011р., ухвалою суду від 05.01.2012р. здійснено заміну позивача у справі - Державної екологічн ої інспекції з охорони довкі лля Північно-Західного регі ону Чорного моря, на його прав онаступника - Державну еколо гічну інспекцію Північно-Зах ідного регіону Чорного моря. Представник позивач позовну заяву підтримує, наполягає н а задоволенні позову.
З метою повного та всебічно го розгляду справи, ухвалою с уду від 08.12.2011р. до участі у справ і у якості третьої особи, яка н е заявляє самостійних вимог на предмет спору судом залуч ено Військову частину А 2238. В хо ді розгляду справи встановле но, що зазначена третя особа є третьою особою на стороні по зивача, яка не заявляє самост ійних вимог на предмет спору . Третя особа повністю підтри мує позов Військового прокур ора Південного регіону Украї ни.
Відповідач про місце та час судових засідань був повідо млений за юридичною адресою, але, направлена судом коресп онденція повернута поштою за відсутністю отримувача за з азначеною адресою. До повнов ажень суду не відноситься ро зшук місцезнаходження сторо ни у справі.
За таких обставин, справа ро зглядається за наявними в ні й матеріалами відповідно до ст. 75 ГПК України.
Розглянувши у відкритому с удовому засіданні матеріали справи, заслухавши поясненн я представників прокуратури , позивача та третьої особи, су д встановив:
01 січня 2010р. між ТОВ „НЕРЕЙ” (З амовник) та Військовою части ною А 2238 (Виконавець) був укладе ний Договір № 5\2010 про надання п ослуг, згідно якого Виконаве ць бере на себе зобов' язанн я щодо надання платних послу г по короткотерміновій стоян ці судна Замовника біля прич алу 7Пч-36В Практичної гавані, д ля чого виділяє Замовникові частину причальної лінії та забезпечує побутові умови с тоянки судна.
Відповідно до розділу 3 Дого вору Замовник зобов' язаний дотримуватися правил і норм санітарного стану і безпечн ої стоянки судна, дотримуват ися правил пожежної безпеки.
Згідно п. 4.5 Договору Замовни к зобов' язаний відшкодуват и збитки, нанесені з його вини в результаті забруднення на вколишнього середовища, ство рення пожежно небезпечної си туації, або пожежі, нецільово го використання виділеної пр ичальної лінії або ж її пошко дження, у десятиденний термі н після пред' явлення довідк и-розрахунку Виконавцем.
15 березня 2010р. о 06 год. 40 хв. на те риторії Військової частини А 2238 біля причалу військової га вані відбулося затоплення ри боловецької шхуни „Чаган”, в наслідок чого у внутрішні мо рські та територіальні води України скинуто 0,318 кг нафтопр одуктів та 16 м3 (5600 кг) сміття. Заз начений факт підтверджуєтьс я Актом перевірки виконання природоохоронного законода вства України, складеним 15.03.2010р . Державною екологічною інсп екцією з охорони довкілля Пі внічно-Західного регіону Чор ного моря, рішенням господар ського суду Одеської області від 28.02.2011р. у справі № 13\178-10-5329, залиш еним без змін постановою Оде ського апеляційного господа рського суду від 12.04.2011р.
Згідно листів Інспекції Го ловного державного реєстрат ора флоту України від 15.06.2010р. № 2\ 11.1-1940\1630 та від 17.02.2011р. № 2\11.4-418 \589ф стано м на 17.02.2011р. зареєстрованим влас ником судна „Чаган” починаюч и з 01.08.2000р. є ТОВ „НЕРЕЙ”.
Військовий прокурор зазна чає, що в внаслідок забруднен ня, відповідно до розрахунку , проведеного Державною екол огічною інспекцією відпові дно до постанови Кабінету Мі ністрів України від 03.07.1995р. № 484 „ Про затвердження такс для об числення розміру відшкодува ння збитків, заподіяних внас лідок забруднення із суден, к ораблів та інших плавучих за собів територіальних і внутр ішніх морських вод України, Н аказу Міністерства охорони н авколишнього природного сер едовища та ядерної безпеки У країни від 26.10.1995р. № 116 (зареєстро ваного у Мінюсті України 27.12.1995р . за №477\1013) „Про затвердження По ложення про порядок обчислен ня розміру відшкодування та сплати збитків, заподіяних в наслідок забруднення із суде н, кораблів та інших плавучих засобів територіальних і вн утрішніх морських вод Україн и”, ТОВ „НЕРЕЙ” спричинено зб итки у розмірі 560 104,62 долари США .
Військовий прокурор зазна чає, що відповідно до ст.ст. 68,69 З акону України „Про охорону н авколишнього природного сер едовища” підприємства, устан ови, організації та громадян и зобов' язані відшкодувати шкоду, заподіяну ними внаслі док порушення законодавства про охорону навколишнього п риродного середовища, у поря дку та розмірах, встановлени х законодавством України. Шк ода, заподіяна внаслідок пор ушення законодавства про охо рону навколишнього природно го середовища, підлягає комп енсації, як правило, в повному обсязі без застосування нор м зниження розміру стягнення та незалежно від збору за заб руднення навколишнього прир одного середовища і погіршен ня якості природних ресурсів .
Крім того, військовий проку рор зазначає, що відповідно д о ст. 304 Кодексу торговельного мореплавства України власни к судна відповідає за шкоду в ід забруднення, заподіяну вн аслідок витоку з його судна а бо скиду з нього нафти чи інши х речовин, шкідливих для здор ов' я людей або живих ресурс ів моря.
На підставі зазначен ого військовий прокурор Півд енного регіону України в інт ересах держави в особі Держа вної екологічної інспекції П івнічно-Західного регіону Чо рного моря просить суд стягн ути з ТОВ „НЕРЕЙ” збитки у роз мірі 560 104,62 доларів США у валюті України за офіційним курсом Національного банку України на день сплати.
Позивач - Державна екологі чна інспекція Північно-Захід ного регіону Чорного моря по вністю підтримує позовну зая ву військового прокурора та зазначає, що відповідно до п.16 Правил охорони внутрішніх м орських вод і територіальног о моря України від забруднен ня та засмічення, затверджен их Постановою Кабінету Мініс трів України від 19.02.1996р. № 269, судн а є об' єктами, що становлять підвищену екологічну небезп еку.
Згідно ст. 1187 Цивільного коде ксу України джерелом підвище ної небезпеки є діяльність, п ов' язана з використанням, з беріганням або утриманням тр анспортних засобів, механізм ів та обладнання, використан ням, зберіганням хімічних, ра діоактивних, вибухо-і вогнен ебезпечних та інших речовин, утриманням диких звірів, слу жбових собак та собак бійців ських порід тощо, що створює п ідвищену небезпеку для особи , яка цю діяльність здійснює, т а інших осіб. Шкода, завдана дж ерелом підвищеної небезпеки , відшкодовується особою, яка на відповідній правовій під ставі (право власності, інше р ечове право, договір підряду , оренди тощо) володіє транспо ртним засобом, механізмом, ін шим об' єктом, використання, зберігання або утримання як ого створює підвищену небезп еку.
Крім того, позивач зазначає , що факт спричинення збитків навколишньому середовищу Ук раїни підтверджується Актом перевірки виконання природо охоронного законодавства Ук раїни, складеним 15.03.2010р. Державн ою екологічною інспекцією з охорони довкілля Північно-За хідного регіону Чорного моря , актом обстеження від 16.03.2010р. та від 17.03.2010р., актами відбору проб від 15.03.2010р., від 16.03.2010р., від 17.03.2010р., від 18.03.2010р., від 19.03.2010р., протоколами ви мірювань показників складу т а властивостей проб вод від 15. 03.2010р., від 16.03.2010р., від 18.03.2010р., від 06.04.2010р ., витягами із судових журналі в, листом ТОВ „ГРІН-ПОРТ” від 0 6.04.2010р. за №51\08-1017.
Третя особа - Військова част ина А 2238 повністю підтримує по зовну заяву.
Розглянув матеріали справ и, на підставі чинного законо давства України, суд доходит ь до такого висновку:
Згідно з п. 2 ст. 121 Конституції України на прокуратуру України покл адається представництво інт ересів громадян або держави в суді у випадках, визначених законом. Зазначене конститу ційне положення знайшло своє відображення в ст. 5 Закону Ук раїни "Про прокуратуру", де заз начено, що прокуратура викон ує функцію представництва ін тересів громадянина або держ ави в суді у випадках, визначе них законом.
Статтею 3 6 Закону України "Про прокурат уру" передбачено, що представ ництво прокуратурою інтерес ів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні пр окурорами від імені держави процесуальних та інших дій, с прямованих на захист у суді і нтересів громадянина або дер жави у випадках, передбачени х законом. Однією з форм предс тавництва є звернення до суд у з позовами або заявами про з ахист прав і свобод іншої осо би, невизначеного кола осіб, п рав юридичних осіб, коли пору шуються інтереси держави, аб о про визнання незаконними п равових актів, дій чи рішень о рганів і посадових осіб.
Згідно п. 5 мотивувальн ої частини Рішення Конституц ійного Суду України від 08.04.1999 р. N 3-рп/99 (справа про представниц тво прокуратурою України інт ересів держави в арбітражном у суді), поняття "орган, уповно важений державою здійснюват и відповідні функції у спірн их відносинах", що міститься в частині другій статті 2 Арбіт ражного процесуального коде ксу України, означає орган, на який державою покладено обо в'язок щодо здійснення конкр етної діяльності у відповідн их правовідносинах, спрямова ної на захист інтересів держ ави. При таких обставинах про курор представляє в цій спра ві інтереси держави в особі Д ержавна екологічна інспекці я Північно-Західного регіону Чорного моря, оскільки саме ц я Інспекція в межах своїх пов новажень забезпечує реаліза цію державної політики в гал узі охорони навколишнього пр иродного середовища, раціона льного використання, відтвор ення та охорони природних ре сурсів тощо.
Як вбачається з матеріалі в справи, 01 січня 2010р. між ТОВ „НЕ РЕЙ” (Замовник) та Військовою частиною А 2238 (Виконавець) був укладений Договір № 5\2010 про на дання послуг, згідно якого Ви конавець бере на себе зобов' язання щодо надання платних послуг по короткотерміновій стоянці судна Замовника біл я причалу 7Пч-36В Практичної га вані, для чого виділяє Замовн икові частину причальної лін ії та забезпечує побутові ум ови стоянки судна.
15 березня 2010р. о 06 год. 40 хв. на т ериторії Військової частини А 2238 біля причалу військової г авані на території військово ї частини проводились роботи з демонтажу обладнання рибо ловецької шхуни "Чаган" та роз різання її на металобрухт в р езультаті чого відбулося заб руднення акваторії нафтопро дуктами та засмічення її зал ишками відходів обладнання с удна. Причини затоплення не в становлені, площа забрудненн я акваторії на момент переві рки становить 790 кв.м. Прибиран ня акваторії порту проводило сь чотирма нафтосміттезбірн иками Одеського порту, прове дено фотозйомку місця затопл ення судна та забруднення ак ваторії, відібрано проби мор ської води в місці аварії.
Силами та засобами служби ф лоту Порту була виконана роб ота по очищенню акваторії ві д забруднення нафтопродукта ми та сміттям, вартість якої с тановила 45973,48 грн., яка за резуль татами розгляду Господарськ им судом Одеської області сп рави №13/178-10-5329 була стягнута з поз ивача на користь ДП "Одеський морський торговельний порт" .
Відповідно до приписів ста тті 304 Кодексу торговельного м ореплавства України власник судна відповідає за шкоду ві д забруднення, заподіяну вна слідок витоку з його судна аб о скиду з нього нафти або інши х речовин, шкідливих для здор ов'я людей або живих ресурсів моря (далі - забруднюючі речов ини), за винятком випадків, пер едбачених статтею 305 цього Код ексу. Шкода від забруднення - це шкода, заподіяна за межами судна забруднюючими речовин ами морському середовищу, уз бережжю або будь-яким іншим о б'єктам (суднам, рибопромисло вим знаряддям тощо). Вона вклю чає також вартість розумних заходів, вжитих будь-якою осо бою після події, що могла спри чинити або спричинила витік чи скид забруднюючих речовин , для відвернення або зменшен ня шкоди від забруднення, а та кож збитки, заподіяні внаслі док вжиття таких заходів.
Згідно з положеннями ст. 15 К одексу торговельного морепл авства України торговельне с удно в цьому Кодексі означає самохідну чи несамохідну пл авучу споруду, що використов ується, зокрема, для перевезе ння вантажів, пасажирів, бага жу і пошти, для рибного чи іншо го морського промислу, розві дки і добування корисних коп алин, рятування людей і суден , що зазнають лиха на морі, бук сирування інших суден та пла вучих об'єктів, здійснення гі дротехнічних робіт чи піднім ання майна, що затонуло в морі .
Риболовне судно у цьому Ко дексі - це будь-яке торговельн е судно, що використовується для рибного або іншого морсь кого промислу.
Статтею 20 Кодексу торговель ного мореплавства України ви значено, що судновласником у цьому Кодексі визначається юридична або фізична особа, я ка експлуатує судно від свог о імені, незалежно від того, чи є вона власником судна, чи вик ористовує на інших законних підставах.
Власником судна є суб'єкт пр ава власності або особа, яка з дійснює відносно закріплено го за нею судна права, до яких застосовуються правила про п раво власності.
Відповідно до ст. 26 Кодексу т орговельного мореплавства У країни українські судна, тех нічний нагляд за якими здійс нюють класифікаційні товари ства, підлягають реєстрації у Державному судновому реєст рі України.
Українські судна, що не підл ягають реєстрації у Державно му судновому реєстрі України , реєструються у Судновій кни зі України.
Порядок ведення Державног о суднового реєстру України і Суднової книги України вст ановлюється Кабінетом Мініс трів України.
Частинами 1, 3 ст. 29 Кодексу тор говельного мореплавства Укр аїни передбачено, що з момент у реєстрації судна у Державн ому судновому реєстрі Україн и або Судновій книзі України всі раніше зроблені записи щ одо цього судна в суднових ре єстрах іноземних держав Укра їною не визнаються.
Судно виключається із Держ авного суднового реєстру Укр аїни або Суднової книги Укра їни у разі:
1) визнання судна непридатни м для подальшої експлуатації і ремонту;
2) втрати судном права плава ння під Державним прапором У країни;
3) загибелі судна або пропаж і його безвісти.
Статтею 30 Кодексу торговель ного мореплавства України вс тановлено, що про будь-які змі ни відомостей, що підлягають внесенню в Державний суднов ий реєстр України або Суднов у книгу України, власник судн а або фрахтувальник за бербо ут-чартером протягом двох ти жнів з дня цих змін повинен по відомити орган реєстрації су дна.
За змістом ст. 31 Кодек су торговельного мореплавст ва України особи, які ухиляют ься від обов'язкової реєстра ції судна, або зареєстрували його у Державному судновому реєстрі України чи Судновій книзі України незаконним шл яхом, або які порушили вимоги статті 30 цього Кодексу, несут ь відповідальність згідно з чинним законодавством Украї ни.
Як вбачається з наявн их в справі листів Інспекції Головного державного реєстр атора флоту України від 15.06.2010р. № 2/11.1-1940/1630, від 17.02.2011р. № 2/11.4- 418/589ф, станом на 17.02.2011 року зареєстрованим вл асником судна „Чаган” є ТОВ „ Нерей”. Дата реєстрації 01.08.2000р., реєстраційний № 104, порт припи ски - Іллічівський морський рибний порт. З моменту держав ної реєстрації і по теперішн ій час до Інспекції Головног о державного реєстратора фло ту не надходило жодної інфор мації щодо зміни власника за значеного судна.
Таким чином, оскільки станом на 15.03.2010 року судно „Чаг ан” не було виключено із Держ авного суднового реєстру Укр аїни і до нього за заявою вла сника не вносилися будь - як і зміни відомостей щодо змін и власника зазначеного судна , то відповідальність за забр уднення акваторії в/ч А 2238 та Од еського морського торговель ного порту, що утворилося вна слідок затоплення залишків с удна „Чаган”, у даному випадк у покладається саме на власн ика судна - ТОВ „Нерей”.
Статтею 69 закону України "П ро охорону навколишнього при родного середовища" передбач ено, що шкода, заподіяна внасл ідок порушення законодавств а про охорону навколишнього природного середовища, підля гає компенсації в повному об сязі. Особи, що володіють джер елами підвищеної екологічно ї небезпеки, зобов'язані комп енсувати заподіяну шкоду гро мадянам та юридичним особам, якщо не доведуть, що шкода вин икла внаслідок стихійних при родних явищ чи навмисних дій потерпілих.
Статтею 304 Кодексу торговел ьного мореплавства України У країни передбачено, що власн ик судна відповідає за шкоду від забруднення, заподіяну в наслідок витоку з його судна або скиду з нього нафти або ін ших речовин, шкідливих для зд оров'я людей або живих ресурс ів моря (далі - забруднюючі реч овини), за винятком випадків, п ередбачених статтею 305 цього К одексу.
Шкода від забруднення - це ш кода, заподіяна за межами суд на забруднюючими речовинами морському середовищу, узбер ежжю або будь-яким іншим об'єк там (суднам, рибопромисловим знаряддям тощо). Вона включає також вартість розумних зах одів, вжитих будь-якою особою після події, що могла спричин ити або спричинила витік чи с кид забруднюючих речовин, дл я відвернення або зменшення шкоди від забруднення, а тако ж збитки, заподіяні внаслідо к вжиття таких заходів.
Статтею 1187 Цивільного кодек су України визначено, що джер елом підвищеної небезпеки є діяльність, пов'язана, зокрем а, з використанням, зберіганн ям або утриманням транспортн их засобів, механізмів та обл аднання, що створює підвищен у небезпеку для особи, яка цю д іяльність здійснює, та інших осіб. Шкода, завдана джерелом підвищеної небезпеки, відшк одовується особою, яка на від повідній правовій підставі ( право власності, інше речове право, договір підряду, оренд и тощо) володіє транспортним засобом, механізмом, іншим об 'єктом, використання, зберіга ння або утримання якого ство рює підвищену небезпеку. Осо ба, яка здійснює діяльність, щ о є джерелом підвищеної небе зпеки, відповідає за завдану шкоду, якщо вона не доведе, що шкоди було завдано внаслідо к непереборної сили або умис лу потерпілого.
Згідно п. 1.2 Положення про порядок обчислення розмі ру відшкодування та сплати з битків, заподіяних внаслідок забруднення із суден, корабл ів та інших плавучих засобів територіальних і внутрішніх морських вод України, затвер дженого Наказом Міністерств а охорони навколишнього прир одного середовища та ядерної безпеки України від 26.10.1995р. № 116 (з ареєстрованого у Мінюсті Укр аїни 27.12.1995р. за №477\1013 ) воно застосо вується для обчислення розмі рів відшкодування збитків, з аподіяних внаслідок забрудн ення із будь-яких суден, кораб лів та інших плавучих засобі в. За фактом скиду на основі ре зультатів державного та гром адського контролю, спеціальн их досліджень та візуальних спостережень складається пр отокол про порушення законод авства про охорону навколишн ього природного середовища У країни (надалі - Протокол, дода ток N 1 до цього Положення).
При цьому, Положенням про Державну екологічну інспекц ію України, затвердженим пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 17.11.2001р. № 1520, що було чин ним на момент перевірки, для т ериторіальних органів інспе кції, одним з яких є позивач, в пункті 5 передбачено право ск ладати акти перевірки і прот околи про адміністративні пр авопорушення та розглядати с прави про адміністративні пр авопорушення у межах повнова жень, визначених законом.
Таким чином, акт перевірки в иконання природоохоронного законодавства також є докум ентом, що може засвідчувати ф акт правопорушення.
Відповідно до п. 1.4. Положення розмір відшкодування збиткі в обчислюється Державною еко логічною інспекцією та/або с пеціальними підрозділами Мі нприроди на основі Протоколу та інших матеріалів, що підтв ерджують факт забруднення, н е пізніше п'яти діб з дня виявл ення забруднення - для україн ських судновласників, і одні єї доби - для іноземних.
Кількість скинутих у водне середовище забруднюючих реч овин розраховується на підст аві перевірки суднових докум ентів з урахуванням норм при родного зменшення вантажу пр и перевезенні (п.2.1. Положення ).
Кількість нафти та нафтопр одуктів, скинутих у водне сер едовище, визначається на осн ові обстеження судна, переві рки записів у суднових чи маш инних журналах та журналах р еєстрації заходів щодо запоб ігання забрудненню моря. При відсутності даних про кільк ість скинутої нафти (нафтопр одуктів) її маса визначаєтьс я за п. 5.1.6 формулою (3) Методики.
До сміття, скинутого у водне середовище, відносяться всі види продовольчих, побутови х і експлуатаційних відходів (за виключенням свіжої риби т а її залишків), що утворюються в процесі нормальної експлу атації судна, відповідно до в изначення, встановленого у К онвенції (Правило 1 додатка V П равил запобігання забруднен ню сміттям із суден). Визначен ня кількості скинутого смітт я проводиться на основі обст еження судна, корабля, іншого плавучого засобу, перевірки суднових документів про зда вання його в портах, візуальн ого спостереження або згідно з п. 5.2.6 Методики (2.5. Положення ).
З наведених норм вбачаєть ся, що визначення розміру шко ди здійснюється не виключно на підставі Протоколу про по рушення, а його визначення зд ійснюється на підставі інших матеріалів, що підтверджуют ь факт забруднення. Факт спри чинення збитків навколишньо му середовищу України підтве рджується Актом перевірки ви конання природоохоронного з аконодавства України , склад еним 15.03.2010р. Державною екологі чною інспекцією з охорони до вкілля Північно-Західного р егіону Чорного моря, актом об стеження від 16.03.2010р. та від 17.03.2010р., актами відбору проб від 15.03.2010р. , від 16.03.2010р., від 17.03.2010р., від 18.03.2010р., ві д 19.03.2010р., протоколами вимірюван ь показників складу та власт ивостей проб вод від 15.03.2010р., від 16.03.2010р., від 18.03.2010р., від 06.04.2010р., витяга ми із судових журналів, листо м ТОВ „ГРІН-ПОРТ” від 06.04.2010р. за № 51\08-1017.
Відповідно до розрахунку, п роведеного Державною еколог ічною інспекцією відповідно до постанови Кабінету Мініс трів України від 03.07.1995р. № 484 „Про затвердження такс для обчис лення розміру відшкодування збитків, заподіяних внаслід ок забруднення із суден, кора блів та інших плавучих засоб ів територіальних і внутрішн іх морських вод України, Нака зу Міністерства охорони навк олишнього природного середо вища та ядерної безпеки Укра їни від 26.10.1995р. № 116 (зареєстрован ого у Мінюсті України 27.12.1995р. за №477\1013 ) „Про затвердження Полож ення про порядок обчислення розміру відшкодування та спл ати збитків, заподіяних внас лідок забруднення із суден, к ораблів та інших плавучих за собів територіальних і внутр ішніх морських вод України”, ТОВ „НЕРЕЙ” спричинено збит ки у розмірі 560 104,62 долари США.
За таких обставин, позовна з аява військового прокурора П івденного регіону України в інтересах держави в особі Де ржавної екологічної інспекц ії Північно-Західного регіон у України є обґрунтованою, пі дтверджена матеріалами спра ви, у зв' язку з чим підлягає з адоволенню.
Судові витрати по сп латі судового збору покласти на відповідача відповідно д о ст.ст. 44,49 ГПК України.
На підставі зазначеного, к еруючись ст.ст. 44,49, 82-85 ГПК Україн и, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позовну заяву військового прокурора Півде нного регіону України в інте ресах держави в особі Держав ної екологічної інспекції Пі внічно-Західного регіону Укр аїни задовольнити повністю.
2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю „Н ЕРЕЙ” (Одеська обл., м . Овідіополь, вул. Дзержинсько го, 1, код ЄДРПОУ 24778388) на користь Д ержавної екологічної інспек ції Північно-Західного регіо ну України (одержувач - Управл іння Державного казначейств а у м. Одесі, код ЄДРПОУ 23213460, р\р 331 17331700002; банк- Головне управління Державного казначейства Укр аїни в Одеській області, МФО 82 8011, код платежу 101, код бюджетної класифікації 24062100) збитки у роз мірі 560 104,62 доларів США у валюті України за офіційним курсом Національного банку України на день сплати.
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „НЕРЕЙ” (Одеська обл., м. Овідіополь, вул. Дзержинс ького, 1, код ЄДРПОУ 24778388) на корис ть Державного бюджету Україн и (р/р 31210206783008, одержувач ГУ Д КСУ в Одеській області, код ЄД РПОУ 37607526, банк одержувача ГУ ДК СУ в Одеській області, МФО 828011, к од бюджетної класифікації 22030 001, символ звітності 206) суд овий збір у сумі 64 380 грн.
Рішення суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання апеляційної с карги, якщо апеляційну скарг у не було подано. У разі поданн я апеляційної скарги рішення , якщо його не скасовано, набир ає законної сили після розгл яду справи апеляційним госпо дарським судом.
Накази видати після набр ання рішенням законної сили.
Рішення підписане 13 лютого 2012 р.
Суддя Рога Н. В.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2012 |
Оприлюднено | 15.02.2012 |
Номер документу | 21399283 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Рога Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні