Постанова
від 16.08.2011 по справі 2а/0470/5118/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

16.08.2011   

                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                   

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

                              

20 липня 2011 р.  

Справа № 2а/0470/5118/11

          Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючий суддя                                                  Маковська О.В.

при секретарі судового засідання                              Кравці Є.С.

за участю представників сторін згідно журналу судового засідання від 20.07.2011 (в матеріалах справи)

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «НІБАС»до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська про скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

29.04.2011 Товариство з обмеженою відповідальністю «НІБАС» (далі – позивач, підприємство, ТОВ «НІБАС») звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить скасувати податкові повідомлення рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська (далі - відповідач, податковий орган або ДПІ у Бабушкінському районі):

- №0000692302/0 від 20.09.2010, яким зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року;

- №0000692302/1 від 26.11.2010, яким зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року;

- №0000692302/2 від 04.02.2011, яким зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року;

- №0000052302/2 від 04.02.2011, яким визначено суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість  у розмірі 3672,5,00 грн. (в тому числі за основним лптежем 2938,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 734,5 грн.

Позивачем позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська прийняті з грубими порушеннями норм чинного законодавства та істотно порушують його права та охоронювані законом інтереси у сфері публічно – правових відносин.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, вважає, що податковий орган діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, просив суд відмовити в задоволенні адміністративного позову повністю.

Дослідивши всі документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі з огляду на таке.

Судом встановлено, що позивач надав до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська декларацію з податку на додану вартість  за червень 2010 (вх..№74032 від 13.07.2010) та розрахунок суми бюджетного відшкодування у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних податкових періодів у сумі 198866 грн.

У зв'язку із чим працівниками Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська було проведено позапланову виїзну перевірку достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у сумі 198866 грн.  у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних  податкових періодів за червень 2010 року ТОВ «НІБАС» (код ЄДРПОУ 32502266)

 За результатами перевірки складено акт «про результати позапланової виїзної перевірки ТОВ «НІБАС» з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у сумі198866 грн.  у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних  податкових періодів за червень 2010 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення  з ПДВ, що декларувалось в період з 01.12.2007 по 31.12.2007 та з 01.10.2008 по 31.10.2008» №4097/23-5/32502266 від 03.09.2010 (далі – Акт або Акт №4097/23-5/32502266 від 03.09.2010).

На підставі Акту прийнято податкові повідомлення-рішення №0000692302/0 від 20.09.2010, яким зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року; №0000692302/1 від 26.11.2010, яким зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року; №0000692302/2 від 04.02.2011, яким зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року та №0000052302/2 від 04.02.2011, яким визначено суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість  у розмірі 3672,5,00 грн. (в тому числі за основним лптежем 2938,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 734,5 грн.

Слід зазначити, що в ході перевірки було встановлено порушення п.п.7.7.2, п.п.7.7.4 п.7.7 ст.7  Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 № 168/97-ВР  (далі - Закон України №168) та п.4.2, п.п.5.12.2 п.5.12 розділу 5 Наказу ДПА України «Про внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість» від 15.06.2005 №213, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.06.2005 за №702/10982, з урахуванням змін, внесених Наказом ДПА України від 17.03.2008 № 159, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.03.2008 за №224/14915, а сме: підприємством завищено заявлену суму бюджетного відшкодування за червень 2010 року на суму 198866 грн.

Позивач вважає висновки акту та податкові повідомлення-рішення, прийняті на його підставі, незаконними, а тому він звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.

Щодо зменшення позивачеві суми бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) згідно декларації з ПДВ за червень 2010 року на 198 866 грн. суд вважає за необхідне зазначити таке.

Так, згідно висновків акта перевірки, позивачем допущено помилку при заповненні додатку 2 "Довідка щодо залишку суми від'ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду", а саме при заповненні гр. 4 "Частина залишку від'ємного значення, фактично сплачена отримувачем товарів (послуг) постачальникам таких товарів (послуг) у попередніх податкових періодах та не погашена податковими зобов'язаннями попередніх податкових періодів або не брала участі у розрахунках бюджетного відшкодування переноситься до р. 2 розрахунку бюджетного відшкодування" та при заповненні гр. 3 "Частина залишку від'ємного значення, фактично сплачена отримувачем товарів (послуг) постачальникам таких товарів (послуг) у попередніх податкових періодах та не погашена податковими зобов'язаннями попередніх податкових періодів або не брала участі у розрахунках бюджетного відшкодування (переноситься до р. 2 розрахунку бюджетного відшкодування)" підприємством помилково зазначена сума від'ємного значення, яка фактично сплачена отримувачем товарів (послуг) постачальникам таких товарів (послуг) у попередніх податкових періодах у сумі 0 грн. (до перевірки не надано платіжні документи, які б підтверджували оплату заборгованості за товар (роботи, послуги) у травні 2010 року, придбаний у грудні 2007 року, жовтні 2008 року).

Проте, з такою думкою погодитись не можна з огляду на таке.

Відповідно до ч. 1,2 пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість", що діяв на дату проведення перевірки, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

-          придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

-          придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

У відповідності з пп. 7.2.6 п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари «послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту.

Згідно пп. 7.7.1 ст. 7 Закону України „Про податок на додану вартість" сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду.

При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для відповідного податкового періоду.

При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до закону), а при його відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

Відповідно до пп. 7.7.2 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" якщо у наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то:

а)          бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення,

яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у_попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг);

б)          залишок від'ємного значення після бюджетного відшкодування включається до

складу податкового кредиту кожного наступного податкового періоду лише в частині суми

податку фактично сплаченої отримувачем постачальникам товарів (послуг) та при імпорті включається до розрахунку бюджетного відшкодування наступного звітного періоду.

У відповідності з пп. 7.7.3 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" платник податку може прийняти самостійне рішення про зарахування належної йому повної суми бюджетного відшкодування у зменшення податкових зобов'язань з цього податку наступних податкових періодах. Зазначене рішення відображається платником податку у податковій декларації, яку він подає за наслідками звітного періоду, в якому виникає право на подання заяви про отримання бюджетного відшкодування згідно з нормами цієї статті. При прийнятті такого рішення зазначена сума не враховується при розрахунку сум бюджетного відшкодування наступних податкових періодів.

Як вбачається з матеріалів справи, в декларації з ПДВ за червень 2010 року ТОВ "НІБАС" була задекларована сума бюджетного відшкодування у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних податкових періодів в розмірі 198 866,00 грн., яка є частиною залишку від'ємного значення, фактично сплаченого ТОВ «НІБАС» у попередніх податкових періодах постачальникам товарів (робіт, послуг).

До декларації з ПДВ за червень 2010 року був доданий розрахунок суми бюджетного відшкодування та довідка щодо залишку суми від'ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (далі — Довідка).

Як вбачається з Довідки (з урахуванням уточнюючого розрахунку), сума бюджетного відшкодування за червень 2010 року утворилась в результаті врахування від'ємного значення попередніх податкових періодів, а саме:

- 198 776,00 грн. - від'ємне значення грудня 2007 року, яке утворилось в результаті нарахування податкового кредиту в декларації за грудень 2007 року в сумі 125 000,00 грн., сформованого внаслідок придбання основних фондів, який було фактично сплачено постачальнику згідно платіжного доручення № 665 від 28.11.2007 року;

- 90,00 грн. - від'ємне значення жовтня 2008 року, яке утворилось в результаті нарахування податкового кредиту в декларації за жовтень 2008 року в сумі 90,00 грн., сформованого внаслідок придбання послуг по ліцензійному супроводу програми "Бест Звіт+", який було фактично сплачено постачальнику згідно платіжного доручення № 797 від 13.10.2008.

Так, за умовами договору купівлі-продажу від 27.11.2007, який посвідчений нотаріально та зареєстрований в Державному реєстрі правочинів, Позивач придбав у ВАТ "Дніпроспецбуд" нерухоме майно для використання в оподатковуваних операція у межах власної господарської діяльності, що підтверджується копією договору, який міститься в матеріалах справи.

Придбання об'єкту основних фондів та сплата суми ПДВ підтверджується актом прийому-передачі нерухомого майна № 1 від 27.11.2007  та платіжним дорученням № 665 від 28.11.2007, згідно якого постачальнику було сплачено 1 350 000,00 грн., в т.ч. ПДВ  225 000,00 грн.

Право власності Позивача на наведене нерухоме майно зареєстроване Комунальним підприємством "Дніпропетровське міжміське бюро технічної інвентаризації"" Дніпропетровської обласної ради, про що надано витяг № 19962392 від 20.08.2008 (в матеріалах справи).

Судом також встановлено, що на підставі п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" в момент виникнення податкових зобов'язань ВАТ "Дніпроспецбуд" виписало та передало на адресу ТОВ "НІБАС" податкову накладну № 348 від 28.11.2007 року на загальну суму 1 350 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 225 000,00 грн.

Вказана податкова накладна була включена в реєстр отриманих та виданих податкових накладних за грудень 2007 року, сума ПДВ була включена Позивачем до складу податкового кредиту в декларації з ПДВ за грудень 2007 року, а від'ємне значення за наслідками того періоду було враховано у складі податкового кредиту наступних податкових періодів.

Щодо включення до складу податкового кредиту в декларації з ПДВ за жовтень 2008 року суми 90,00 грн., Дніпропетровський окружний адміністративний суд звертає увагу на иаке.

Приватне підприємство "Техноцентр Маяк" надало Позивачеві послуги по ліцензійному супроводу програми "Бест Звіт+" для використання у межах власної господарської діяльності, що підтверджується актом виконаних робіт № 58200 від 23.10.2008 року.

На підставі рахунку-фактури № 11707 від 03.10.2008 Позивач перерахував ПП «Техноцентр «Маяк» 540,00 грн., в т.ч. ПДВ 90,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 797 від 23.10.2008.

Матеріалами справи підтверджено, що на підставі п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" в момент виникнення податкових зобов'язань ПП «Техноцентр «Маяк» виписало та передало на адресу Позивача податкову накладну № 4734 від 23.10.2008 на загальну суму 540,00-грн., в т.ч. ПДВ 90,00 грн., яка була включена до реєстру отриманих податкових накладних за жовтень 2008 року.

Вказана сума ПДВ була включена Позивачем до складу податкового кредиту в декларації з ПДВ за жовтень 2008 року, а від'ємне значення за наслідками того періоду було враховано у складі податкового кредиту наступних податкових періодів.

Отже, з наведеного вбачається, що податковий кредит у грудні 2007 року та у жовтні 2008 року був сформований позивачем на суму ПДВ, сплачену у зв'язку з придбанням основних фондів та послуг з метою їх подальшого використання для оподатковуваних операцій у межах власної господарської діяльності.

Податковий кредит сформований на підставі отриманих від постачальників податкових накладних, оформлених відповідно до п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість", які підтверджують нарахування та декларування постачальниками податкових зобов'язань з ПДВ.

Сума бюджетного відшкодування в розмірі 198 866,00 грн. є частиною залишку від'ємного значення, фактично сплаченого ТОВ «НІБАС» у попередніх податкових періодах постачальникам товарів (робіт, послуг).

Таким чином, Позивачем були виконані всі вимоги закону для нарахування податкового кредиту та з урахуванням вимог пп. 7.7.1, 7.7.2 п. 7.7 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" ТОВ "НІБАС" отримало право на отримання бюджетного відшкодування з ПДВ в рахунок зменшення податкових зобов'язань з цього податку наступних податкових періодів.

Слід звернути увагу на те, що правильність відображення суми бюджетного відшкодування в декларації з ПДВ за червень 2010 року підтверджується листами ДПА України від 08.07.2010 p. N 13547/7/16-1517 та від 18.06.2010 p. N 12096/7/16-1117, в яких зазначено, що "у податковій декларації з податку на додану вартість за червень 2010 року до рядка 23.2 включається значення рядка 26 податкової декларації з податку на додану вартість за травень 2010 року в частині сум податку, сплачених постачальникам у попередніх податкових періодах".

Посилання Відповідача на те, що до перевірки не надано платіжні документи, які б підтверджували оплату заборгованості за товари (роботи, послуги) у травні 2010 року, придбані у грудні 2007 року та жовтні 2008 року, є необґрунтованими, оскільки як п. 7.7 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість", так і пп. 5.12.2 п. 5 Порядку заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 30 травня 1997 року N 166, передбачено, що бюджетному відшкодуванню підлягає частина від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій постачальникам товарів (робіт, послуг) у попередніх податкових періодах.

Необхідно зауважити, що жодним нормативним актом України не передбачено, що платники податку мають право на отримання бюджетного відшкодування ПДВ в частині податку, сплаченого лише у попередньому податковому періоді, що з урахуванням ст. 19 Конституції України вказує на протиправний характер таких доводів податкового органу.

Таким чином, сума бюджетного відшкодування з ПДВ в розмірі 198 886,00 грн. задекларована ТОВ «НІБАС» в податковій декларації з ПДВ за червень 2010 року на законних підставах з дотриманням всіх вимог Закону України "Про податок на додану вартість" та наказу Державної податкової адміністрації України від 30 травня 1997 p. N 166, а повідомлення-рішення №0000692302/0 від 20.09.2010 року, №0000692302/1 від 26.11.2010 та №0000692302/2 від 04.02.2011, що складені на підставі висновків акту перевірки № 4097/23-5/32502266 від 03.09.2010, винесені незаконно та підлягають скасуванню з урахуванням наведених обставин.

Щодо визначення суми податкових зобов'язань в сумі 2938,00 грн. згідно повідомлення-рішення № 0000052302/2 від 04.02.2011 року судом встановлено, що згідно декларації з ПДВ за червень 2010 року ТОВ «НІБАС» зазначило суму податкових зобов'язань в розмірі 2938,00 грн. Разом з тим, сума від'ємного значення, яке сформувалося за рахунок виникнення податкового кредиту в попередніх періодах, склало 201804,00 грн. Зазначена сума була включена до складу податкового кредиту поточного періоду (червня 2010 року).

Згідно пп. 7.7.1 ст. 7 Закону України „Про податок на додану вартість" сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду.

При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для відповідного податкового період.

При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до закону), а при його відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

Відповідно до пп. 7.7.2 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" якщо у наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то:

а)          бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка

дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх

податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг);

б)          залишок від'ємного значення після бюджетного відшкодування включається до

складу податкового кредиту кожного наступного податкового періоду лише в частині суми

податку фактично сплаченої отримувачем постачальникам товарів (послуг) та при імпорті включається до розрахунку бюджетного відшкодування наступного звітного періоду.

Таким чином, різниця між сумою податкового зобов'язання червня 2010 року та сумою податкового кредиту цього періоду відповідно до вимог пп. пп. 7.7.1 ст. 7 Закону України „Про податок на додану вартість" склала від'ємне значення в сумі 198 866 грн. тобто: 198 866 грн. = (2938 - 201804).

З наведеного слідує, що сума податкового зобов'язання з ПДВ в розмірі 2938,00 грн. на законних підставах була зменшена ТОВ «НІБАС» за рахунок від'ємного значення попереднього звітного періоду, отже сума основного платежу податкових зобов'язань в повідомленні-рішенні №0000692302/2 від 04.02.2011 визначена Відповідачем помилково та є незаконною.

З урахуванням незаконного визначення Відповідачем у повідомленні-рішенні №0000692302/2 від 04.02.2011 суми податкових зобов'язань з ПДВ за основним платежем у розмірі 2938,00 грн., нарахування штрафних санкцій згідно ст. 123 Податкового кодексу України в розмірі 734,5 грн. є безпідставним, оскільки сума штрафних санкцій визначається та розраховується на підставі суми податкового зобов'язання донарахованої податковим органом.

Згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже повідомлення-рішення №0000692302/2 від 04.02.2011 року про визначення Позивачеві суми податкового зобов'язання у сумі 3672,5 грн. (в т.ч. за основним платежем 2938 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 734,5 грн.) є безпідставним та підлягає скасуванню.

Таким чином, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «НІБАС» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська про скасування рішень є обґрунтованими. Представником відповідача не доведено правомірність його дій, в свою чергу судом визнано позицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НІБАС»  такою, яка ґрунтується на нормах Конституції та законах України. З огляду на викладене позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.   

Відповідно до ст.87  КАС України, судові втрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. До витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать, зокрема, витрати на правову допомогу.

Згідно ст.94 КАС України встановлено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює  докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.   

Керуючись ст.ст. 11, 14, 70, 71, 86, 94, 159-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «НІБАС» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська про скасування податкових повідомлень-рішень – задовольнити.

Скасувати податкове повідомлення-рішення №0000692302/0 від 20.09.2010, винесене Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «НІБАС» зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року.

Скасувати податкове повідомлення-рішення №0000692302/1 від 26.11.2010, винесене Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «НІБАС» зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року.

Скасувати податкове повідомлення-рішення №0000692302/2 від 04.02.2011, винесене Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «НІБАС» зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість  у розмірі 198866,00 грн. за декларацією з податку на додану вартість за червень 2010 року.

Скасувати податкове повідомлення-рішення №0000052302/2 від 04.02.2011, винесене Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «НІБАС» визначено суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість  у розмірі 3672,5,00 грн. (в тому числі за основним лптежем 2938,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 734,5 грн.).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «НІБАС» з Державного бюджету України суму судового збору в розмірі 3,4 грн.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження – з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.

Повний текст постанови буде складений 25 липня 2011 року.  

Суддя                       

< Текст > 

< Список >

< Список >

< Список >

О.В. Маковська

 

< ПІБ Судді >

< ПІБ Судді >

                  

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.08.2011
Оприлюднено16.02.2012
Номер документу21406190
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/5118/11

Постанова від 16.08.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Ухвала від 12.07.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Ухвала від 04.05.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Постанова від 16.08.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні