УКРАЇНА
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Справа № 2-а/1970/3018/11
"21" листопада 2011 р. м. Тернопіль
Тернопільський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:
головуючого судді Хрущ В. Л.,
за участю:
секретаря судов ого засідання Хорос тківського О.Я.,
представників позивача - Бібік Г.С., Кріль О.А.,
за відсутності належним чи ном повідомленого відповіда ча, -
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у в м.Тернополі справу за адмі ністративним позовом Дер жавної інспекції з контролю за цінами в Тернопільській о бласті до Кооперативного під приємства «Об'єднання Ринок» Кременецького споживчого то вариства про часткове викона ння рішення №000030 від 01.04.2011 року пр о застосування економічних ( штрафних) санкцій на суму 6807,16 г рн. за порушення державної ди сципліни цін,-
В С Т А Н О В И В:
Державна інспекція з ко нтролю за цінами в Тернопіль ській області (далі - позива ч, ДІКЦ в Тернопільській обла сті) звернулась до Тернопіль ського окружного адміністра тивного суду з позовом до Коо перативного підприємства «О б'єднання Ринок»Кременецько го споживчого товариства (да лі-відповідач, КП «Об'єднання Ринок») про часткове виконан ня рішення №000030 від 01.04.2011 року про застосування економічних (ш трафних) санкцій на суму 6807,16 гр н. за порушення державної дис ципліни цін.
В обґрунтування заявлених вимог, позивач посилається н а те, що відповідач зобов' яз аний був у десятиденний терм ін виконати вимоги прийнятог о щодо нього рішення про заст осування економічних санкці й за порушення державної дис ципліни цін №000030 від 01.04.2011 року шл яхом сплати необґрунтовано о держаної виручки за період з 01.04.2010 року по 12.04.2010 року в розмірі 2403,58 грн. та штрафу в двократном у розмірі необґрунтовано оде ржаної суми виручки - 4807,16 грн.
У зв'язку з тим, що на час звер нення позивача до суду із дан им позовом, відповідачем спл ачено лише частину вищезазна ченої заборгованості у розмі рі 403,58 грн. відповідно до платі жного доручення №108 від 26.05.2011 рок у, - ДІКЦ в Тернопільській обла сті просить стягнути з відпо відача несплачену ним добров ільно решту суми заборговано сті у розмірі 6807,16 грн. -в судовом у порядку.
Представники позивача в су дових засіданнях позовні вим оги підтримали, просили задо вольнити їх в повному обсязі , з мотивів, викладених в позов і.
Відповідач до судового зас ідання, призначеного на 11.11.2011 ро ку подав заперечення проти п озову, в яких, просив суд в зад оволенні позову відмовити. В судовому засіданні 11.11.2011 року п редставник відповідача запе речення проти позову підтрим ала, посилаючись на оскаржен ня у судовому порядку рішенн я №000030 від 01.04.2011 року, та порушення ДІКЦ в Тернопільській облас ті пункту 3.5 Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) с анкцій органами державного к онтролю за цінами, затвердже ну наказом Міністерства екон оміки та з питань європейськ ої інтеграції України, Мініс терства фінансів України від 03.12.2001 року №298/519 та зареєстровану в Міністерстві юстиції Укра їни 18 грудня 2001 року за №1047/6238.
Крім того, відповідач пос илається на неправомірність рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Терноп ільській області №000030 від 01.04.2011 р оку, посилаючись на залишенн я без зміни 23.06.2011 року ухвалою К иївського апеляційного адмі ністративного суду постанов и Окружного адміністративно го суду м. Києва від 07 вересня 20 10 року у справі №2а-4429/09/2670, якою бул о визнано незаконною та скас овано постанову Кабінету Мін істрів України від 05.03.2009 року №2 78 «Про заходи стабілізації ці н за надання послуг та оренду трогових приміщень (площ) у то рговельних об' єктах, на рах унках з продажу продовольчих та непродовольчих товарів в умовах фінансово-економічно ї кризи».
Однак, в судове засідання, п еренесене на 21.11.2011 року відпові дач явку повноважного предст авника - не забезпечив, хоча пр о день, час і місце розгляду сп рави повідомлений належним ч ином, що підтверджується ная вною в матеріалах справи роз пискою.
З огляду на вжиття судом всі х залежних від нього заходів щодо повідомлення належним чином відповідача про наявні сть судової справи з його уча стю та можливість реалізації ним права захисту у судовому порядку його прав та інтерес ів,- суд, у відповідності до ст атті 128 Кодексу адміністратив ного судочинства України, вв ажає за можливе розглянути с праву за відсутності відпові дача, за наявними в ній доказа ми.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, - суд встан овив наступне.
Кооперативне підприємств о «Об'єднання Ринок»Кременец ького споживчого товариства (ідентифікаційний код за ЄДР ПОУ 37198457), відповідно до довідки , зареєстроване як юридична о соба Кременецькою районною д ержавною адміністрацією Тер нопільської області 22.10.2002 року , та включене до Єдиного держа вного реєстру підприємств та організацій України, про що в идано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 №328341.
У період з 14.03.2011 року по 29.03.2011 рок у, головним державним інспек тором ДІКЦ в Тернопільській області проведено планову пе ревірку порядку формування т а застосування тарифів на по слуги за надання в оренду тор гових приміщень, площ і устат кування на ринку Кооперативн им підприємством «Об'єднання Ринок»Кременецького спожив чого товариства.
За результатами перевірки складено Акт №000212 від 29.03.2011 р оку, відповідно до якого під ч ас перевірки було встановлен о, що КП «Об'єднання Ринок»у пе ріод з 01.04.2010 року по 12.04.2010 року було порушено вимоги п. 1 розпорядж ення голови Тернопільської о бласної державної адміністр ації від 01.07.2009 року №475 «Про встан овлення нормативу рентабель ності за надання в оренду тор гових приміщень (площ) і устат кування на ринках з продажу т оварів»та вимог п. 3, п.5 розділу ІІ Спільного наказу Міністе рства економіки України, Дер жавного комітету України з п итань регуляторної політики та підприємництва від 30.06.2009 рок у №638/109 «Про затвердження Поряд ок формування цін на послуги та оренду торгових приміщен ь (площ) та їх обслуговування н а ринках з продажу продоволь чих та непродовольчих товарі в», а саме: у період з 01.04.2010 року п о 12.04.2010 року застосовувало тари фи на послуги з надання в орен ду торгових приміщень з рент абельністю, рівень якої пере вищує встановлений відповід но до законодавства гранични й 15% розмір рентабельності, а в ідтак, необґрунтовано одержа ло виручку у цей період, загал ьна сума якої становить 2403,58 гр н.
Вищезазначений Акт №000212 ві д 29.03.2011 року був підписаний дире ктором та головним бухгалтер ом КП «Об'єднання Ринок»- без з аперечень (а.с.16). Будь-які доказ и того, що вподальшому відпов ідачем подавались будь-які з аперечення до даного Акту , в матеріалах справи - відсу тні, відповідачем - не надані, а судом - не здобуті.
01.04.2011 року на підставі Акту перевірки №000212 від 29.03.2011 року, н ачальником ДІКЦ в Тернопільс ькій області було прийнято р ішення №000030 про застосування д о КП «Об'єднання Ринок»еконо мічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, ві дповідно до якого вирішено в илучити у КП «Об'єднання Рино к»необґрунтовано одержану в иручку в розмірі 2403,58 грн. та стя гнути з відповідача штраф в д вократному розмірі необґрун товано одержаної суми виручк и - у розмірі 4807,16 грн. (а.с.17)
Після цього, 05.04.2011 року, з пропо зицією виконати вказане ріше ння в добровільному порядку в десятиденний термін на адр есу відповідача рекомендова ним листом було надіслано пр етензію
№000030 від 01.04.2011 року (а.с .18) та рішення №000030 від 01.04.2011 року, щ о підтверджується наявною в матеріалах справи копією кви танції №3970 від 05.04.2011 року (а.с. 21).
Як встановлено судом, рішен ня ДІКЦ в Тернопільській обл асті №000030 від 01.04.2011 року
КП «Об 'єднання Ринок»у встановлени й законом строк - не оскаржило .
При цьому в добровільному п орядку вказане рішення відпо відачем у повному обсязі не в иконане. Так, відповідно до пл атіжного доручення №108 від 26.05.201 1 року здійснено лише частков у сплату економічних санкцій - у розмірі 403,58 грн. Однак, решта суми заборгованості, станом на час розгляду даної справи , у розмірі 6807,16 грн. - не сплачен а, що, відповідно, і стало підс тавою для звернення позивача до суду із даним позовом.
Перевіривши матеріали спр ави, розглянувши доводи, викл адені в позові, та надавши їм н алежну правову оцінку, проан алізувавши докази, які мають юридичне значення для розгл яду справи і вирішення спору по суті, у їх сукупності, суд в важає, що позовні вимоги є обґ рунтованими, доведеними нале жним чином та підлягають зад оволенню, - з огляду на наступн е.
Згідно з положеннями ст.13 З акону України «Про ціни і цін оутворення»
від 03.12.1990 №507-ХІІ державний контроль за цінам и здійснюється при встановле нні і застосуванні державних фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контр олюється правомірність їх за стосування та додержання вим ог законодавства про захист економічної конкуренції.
Відповідно до ст. 190 ГК Україн и та ст. 7 Закону України «Про ц іни і ціноутворення» вільні ціни і тарифи встановлюються на всі види продукції товарі в робіт і послуг, за винятком т их, по яких здійснюється держ авне регулювання цін і тариф ів.
Згідно ст. 13 Закону України « Про ціни і ціноутворення»кон троль за додержанням державн ої дисципліни цін здійснюєть ся при встановленні і застос уванні державних фіксованих та регульованих цін і тарифі в.
Відповідно до п.п.5 та 12 п.5 Поло ження про Державну інспекцію з контролю за цінами, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 13.12.2000 р. №1819 (з доповненнями відповідно д о постанови Кабінету Мініст рів України від 30.10.2008 р. №951), Держа вна інспекція з контролю за ц інами має право приймати від повідно до законодавства ріш ення про застосування адміні стративно-господарських сан кцій за порушення порядку фо рмування, встановлення та за стосування цін (тарифів), а так ож - звертатись до суду з позов ами про стягнення до бюджету сум у разі застосування відп овідних адміністративно-гос подарських санкцій, зобов' я зання вчинити певні дії або у триматися від їх вчинення.
Абзацом першим п.6 вищезазна ченого Положення передбачен о, що начальник Державної інс пекції з контролю за цінами т а його заступники, начальник и територіальних органів Дер жавної інспекції з контролю за цінами та їх заступники ві д імені органів державного к онтролю за цінами приймають рішення про вилучення до від повідного бюджету сум всієї необґрунтовано одержаної су б'єктами господарювання виру чки у результаті порушення д ержавної дисципліни цін та ш трафу у двократному її розмі рі, а також розглядають справ и про адміністративні правоп орушення і накладають адміні стративні стягнення.
Відповідно до вимог Закону України «Про ціни і ціноутво рення», постанови Кабінету М іністрів України від 13 грудня 2000 року №1819 та інших законодавч их актів, які визначають поря док формування, установлення та застосування цін (тарифів ) і встановлюють відповідаль ність за його порушення, було розроблено Інструкцію про п орядок застосування економі чних та фінансових (штрафних ) санкцій органами державног о контролю за цінами, затверд жену наказом Міністерства ек ономіки та з питань європейс ької інтеграції України, Мін істерства фінансів України в ід 03.12.2001 року №298/519 та зареєстров ану в Міністерстві юстиції У країни 18 грудня 2001 року за №1047/6238.
При цьому, дія цієї Інструкц ії, згідно з її пунктом 1.2, пошир юється на центральні та місц еві органи виконавчої влади, Раду міністрів Автономної Р еспубліки Крим, а також пі дприємства, установи та орга нізації, незалежно від форм в ласності, організаційно-прав ових форм і підпорядкованост і.
Згідно з пунктом 1.4 Інструкц ії - підставою для застосуван ня економічних санкцій за по рушення державної дисциплін и цін є одержання суб'єктами г осподарювання необґрунтова ної виручки в результаті пор ушення ними чинного в період і, що перевіряється, порядку в становлення та застосування цін і тарифів, які регулюютьс я уповноваженими органами ві дповідно до вимог законодавс тва.
Відповідно до пункту 1.6 Інст рукції - необґрунтовано одер жані суб'єктами господарюван ня, унаслідок порушень поряд ку встановлення і застосуван ня цін, суми виручки та штрафи підлягають вилученню згідно із законодавством на підста ві рішень, прийнятих органам и державного контролю за цін ами.
Зазначені в рішеннях суми п ерераховуються суб'єктами пі дприємницької діяльності - п орушниками за належністю сам остійно, а в разі неподання ус тановам банків платіжних док ументів зазначені суми стягу ються відповідно до вимог за конодавства.
Пунктом 3.1 Інструкції встан овлено, що Державна інспекці я з контролю за цінами та держ авні інспекції з контролю за цінами в Автономній Республ іці Крим, областях, містах Києві та Севастополі прийма ють рішення про вилучення су м економічних та фінансових (штрафних) санкцій у порядку, п ередбаченому законодавство м.
Підставою для прийняття рі шень про вилучення сум еконо мічних та фінансових (штрафн их) санкцій є акти перевірок, я кі складаються посадовими ос обами органів державного кон тролю за цінами.
При цьому пунктом 4.1 Інструк ції про порядок застосування економічних та фінансових (ш трафних) санкцій органами де ржавного контролю за цінами, затвердженої наказом Мініст ерства економіки та з питань європейської інтеграції Укр аїни, Міністерства фінансів України від 03.12.2001 року №298/519 та зар еєстрованої в Міністерстві ю стиції України 18 грудня 2001 року за №1047/6238, передбачено, що скарг и на рішення про застосуванн я економічних та фінансових (штрафних) санкцій, прийняті о рганами державного контролю за цінами, можуть направляти сь керівникам цих органів аб о Державній інспекції з конт ролю за цінами. Крім того, даною нормою також передбач ено і право, у разі незгоди з п рийнятим рішенням, на оскарж ення прийнятого рішення у су довому порядку - шляхом зверн ення до суду, з позовом про виз нання його недійсним.
Як вже було зазначено вище, - рішення ДІКЦ в Тернопільськ ій області №000030 від 01.04.2011 року про застосування економічних са нкцій за порушення державної дисципліни цін КП «Об'єднанн я Ринок»у встановленому чинн им законодавством порядку - н е оскаржене. Будь-які докази, я кі б свідчили про вчасне оска рження відповідачем вказано го рішення, в тому числі і в су довому порядку, в матеріалах справи - відсутні, відповід ачем - не надані, а судом - не з добуті.
Водночас, суд критично оцін ює посилання відповідача на те, що оскарження ним вищезаз наченого рішення ДІКЦ в Терн опільській області №000030 від 01.04. 2011 року до Тернопільського ок ружного адміністративного с уду (лише після постановленн я Київським апеляційним адмі ністративним судом ухвали ві д 23.06.2011 року про залишення без з міни постанови Окружного адм іністративного суду м. Києва від 07 вересня 2010 року у справі № 2а-4429/09/2670) - свідчить про неправо мірність цього рішення, оскі льки жодних доказів прийнятт я такого позову до проваджен ня Тернопільським окружним а дміністративним судом, так с амо як і доказів постановлен ня судового рішення за наслі дками розгляду вказаного поз ову, - на час розгляду даної сп рави відповідачем не надано. При цьому, варто зазначити, що жодних клопотань про зупине ння провадження у даній спра ві у зв'язку з оскарженням ріш ення ДІКЦ в Тернопільській о бласті №000030 від 01.04.2011 року, на підс таві якого позивач просить с уд стягнути з КП «Об'єднання Р инок»залишок суми заборгова ності, в судовому порядку - в ідповідач не заявляв, що, в сво ю чергу, свідчить про чинніст ь такого рішення та невизнан ня його неправомірним у вста новленому законом судовому п орядку.
Крім того, відсутність за перечень до Акту перевір ки №000212 від 29.03.2011 року та здійснен ня КП «Об'єднання Ринок»част кової сплати сум нарахованих йому за результатами провед еної перевірки економічних ( штрафних) санкцій - свідчить п ро визнання відповідачем пра вомірності визначення суми т аких санкцій на час винесенн я позивачем рішення №000030 від 01.04 .2011 року.
При цьому суд вважає за доці льне звернути увагу також на наступне.
Відповідно до пункту 3.5 Інст рукції про порядок застосува ння економічних та фінансови х (штрафних) санкцій органами державного контролю за ціна ми, затверджену наказом Міні стерства економіки та з пита нь європейської інтеграції У країни, Міністерства фінансі в України від 03.12.2001 року №298/519 та з ареєстровану в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2001 ро ку
за №1047/6238, - один примірник рішення, а також претензія на правляються для виконання су б'єкту господарювання - поруш нику. Одночасно керівництву суб'єкта господарювання - пор ушника направляються припис и (вимоги) щодо усунення виявл ених порушень законодавства про порядок установлення і з астосування цін. Другий прим ірник рішення залишається у справі органу державного кон тролю за цінами, який прийняв це рішення, для обліку та конт ролю за його виконанням.
Рішення вважається викона ним і знімається з контролю п ісля одержання відповідної і нформації про зарахування су м економічних санкцій за нал ежністю.
Як вже було зазначено вище, наявною в матеріалах справи копією квитанції про направл ення рекомендованого листа № 3970 від 05.04.2011 року 05.04.2011 року (а.с. 21), - пі дтверджується надіслання на адресу відповідача рішення №000030 від 01.04.2011 року та претензії № 000030
від 01.04.2011 року з пропозиці єю виконати дане рішення в до бровільному порядку в десяти денний термін.
Вищезазначене спростову є посилання КП «Об'єднання Ри нок»на порушення позивачем п ункту 3.5 Інструкції про порядо к застосування економічних т а фінансових (штрафних) санкц ій органами державного контр олю за цінами, а відтак - і пос илання відповідача на виникн ення у нього права на оскарже ння в судовому порядку непра вомірного (на його думку) ріше ння про застосування до ньог о економічних санкцій за пор ушення державної дисципліни цін, лише з часу набрання 29.06.2011 р оку законної сили рішенням с уду про визнання нечинною по станови Кабінету Міністрів У країни від 05.03.2009 року №278 «Про зах оди стабілізації цін за нада ння послуг та оренду трогови х приміщень (площ) у торговель них об' єктах, на рахунках з п родажу продовольчих та непро довольчих товарів в умовах ф інансово-економічної кризи» , оскільки відповідач сам не с користався наданим йому чинн им законодавством, зокрема, п унктом 4.1 вищезазначеної Інст рукції про порядок застосува ння економічних та фінансови х (штрафних) санкцій органами державного контролю за ціна ми, правом на оскарження ріше ння №000030 від 01.04.2011 року у визначен ому порядку.
Крім того, суд вважає за не обхідне звернути увагу на те , що застосування ДІКЦ в Терно пільській області тарифів на послуги з надання в оренду то ргівельних приміщень з рента бельністю, рівень якої перев ищує встановлений відповідн о до законодавства граничний 15 % рівень рентабельності вик ористовувався на підставі Ро зпорядження голови Тернопіл ьської обласної адміністрац ії №475
від 01.07.2009 року «Про вста новлення нормативу рентабел ьності за надання в оренду то ргових приміщень (площ) і уста ткування на ринках з продажу товарів»та п. 3, п.5 розділу ІІ С пільного наказу Міністерств а економіки України, Державн ого комітету України з питан ь регуляторної політики та п ідприємництва від 30.06.2009 року №63 8/109 «Про затвердження Порядку розрахунку цін на послуги та оренду торгових приміщень (п лощ) та їх обслуговування на р инках з продажу продовольчих та непродовольчих товарів».
Вказані нормативні акти на час проведення перевірки та винесення ДІКЦ в Тернопільс ькій області рішення про зас тосування до КП «Об'єднання Р инок»економічних санкцій за порушення державної дисципл іни цін - були чинними, будь-я кі зміни та доповнення, зокре ма, до Розпорядження голови Т ернопільської обласної адмі ністрації №475 від 01.07.2009 року «Про встановлення нормативу рент абельності за надання в орен ду торгових приміщень (площ) і устаткування на ринках з про дажу товарів», які б могли вп линути на визначення ДІКЦ в Т ернопільській області іншог о граничного рівня рентабель ності при перевірці тарифів на послуги з надання в оренду торгівельних приміщень, ані ж той, який був застосований п ри перевірці, у цей час - не вн осились.
Відповідно до положень ста тті 14 Закону України «Про ціни і ціноутворення»та пункту 1.3 вищезазначеної Інструкції п ередбачено, що відповідно до Закону України «Про ціни і ці ноутворення»- передбачена ві дповідальність за порушення державної дисципліни цін, як а полягає в тому, що вся необґр унтовано одержана підприємс твом, організацією сума виру чки в результаті порушення д ержавної дисципліни цін підл ягає вилученню в доход відпо відного бюджету залежно від підпорядкованості підприєм ства, організації. Крім то го, в позабюджетні фонди місц евих Рад стягується штраф у д вократному розмірі необґрун товано одержаної суми виручк и. Вказані суми списуються з р ахунків підприємств і органі зацій в банківських установа х за рішенням суду.
Частиною 1 статті 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України передбачено, що ко жна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтую ться її вимоги та запереченн я.
Згідно з частиною 1 статті 69 т а частиною 1 статті 70 Кодексу а дміністративного судочинст ва України - доказами в адміні стративному судочинстві є бу дь-які фактичні дані, на підст аві яких суд встановлює наяв ність або відсутність обстав ин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обста вини, що мають значення для пр авильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін , третіх осіб та їхніх предста вників, показань свідків, пис ьмових і речових доказів, вис новків експертів. Належними - є докази, які містять інформ ацію щодо предмету доказуван ня.
З огляду належність та допу стимість доказів, які наявні в матеріалах справи, врахову ючи пояснення, надані предст авниками позивача та не спро стовані у ході судового розг ляду справи відповідачем, су д прийшов до переконання, що в наслідок застосування у пері од з 01.04.2010 року по 12.04.2010 року тарифі в на послуги з надання в оренд у торгових приміщень з рента бельністю, рівень якої перев ищує встановлений відповідн о до законодавства граничний 15% розмір рентабельності,
КП «Об'єднання Ринок»було по рушено вимоги Закону України «Про ціни і ціноутворення»,
п. 1 Розпорядження голови Те рнопільської обласної держа вної адміністрації від 01.07.2009 ро ку №475 «Про встановлення норма тиву рентабельності за надан ня в оренду торгових приміще нь (площ) і устаткування на рин ках з продажу товарів»та вим оги Спільного наказу Міністе рства економіки України, Дер жавного комітету України з п итань регуляторної політики та підприємництва від 30.06.2009 рок у №638/109 «Про затвердження Поряд ок формування цін на послуги та оренду торгових приміщен ь (площ) та їх обслуговування н а ринках з продажу продоволь чих та непродовольчих товарі в», що, в свою чергу, і стало під ставою для обґрунтованого пр ийняття позивачем відповідн ого рішення №000030 від 01.04.2011 року пр о застосування до відповідач а економічних санкцій за пор ушення державної дисципліни цін, не оскарженого відповід ачем у встановленому законом порядку.
Відтак, беручи до уваги вище викладене, всебічно і повно з ' ясувавши всі фактичні обст авини справи, на яких ґрунтує ться позов, об' єктивно оцін юючи наявні у матеріалах спр ави письмові докази, які мают ь юридичне значення для її ро згляду і вирішення спору по с уті, в їх сукупності, а також в раховуючи, що на час судового розгляду справи борг зі спла ти нарахованих економічних с анкцій за порушення державно ї дисципліни цін відповідаче м в добровільному порядку в п овному обсязі - не сплачений, в ідповідні докази, які б підтв ерджували погашення такого б оргу та спростовували б дово ди позивача, - відповідачем не надані, суд дійшов висновку, щ о позовні вимоги - є обґрунтов аними, документально підтвер дженими та відповідають чинн ому законодавству.
Таким чином, позов підлягає задоволенню в повному обсяз і шляхом стягнення з Коопера тивного підприємства «Об'єдн ання Ринок»Кременецького сп оживчого товариства залишку суми несплачених відповідно до рішення №000030 від 01.04.2011 року ек ономічних (штрафних) санкцій за порушення державної дисц ипліни цін в розмірі 6807,16 грн.,
Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України - судові витрати у цій справі з відпов ідача - не стягуються.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 69-71, 9 4, 158-163, 167 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
П О С Т А Н О В И В:
Позов Державної інспекц ії з контролю за цінами в Терн опільській області - задово льнити.
Стягнути з Кооперативного підприємства «Об'єднання Ри нок»Кременецького споживчо го товариства (ідентифікацій ний код 03350114, вул. Базарна, 6, м.Кре менець, Кременецький район, Т ернопільська область) неспла чений відповідно до рішення №000030 від 01.04.2011 року
залишок су ми економічних (штрафних) сан кцій за порушення державної дисципліни цін в розмірі 6807,16 г рн., - шляхом перерахування вка заних коштів в дохід державн ого бюджету за кодом класифі кації доходів бюджету 21081100, на р /р 31116106700316, УДК у Кременецькому ра йоні, МФО 838012, ідентифікаційний код одержувача - 23588125.
Постанова набирає законно ї сили за правилами статті 254 К одексу адміністративного су дочинства України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.
/Повний текст постанови виготовлений та підписаний 25 листопада 2011 року./
Головуючий суддя (підпис) Хрущ В. Л.
Копія вірна:
Суддя Хрущ В. Л.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2011 |
Оприлюднено | 16.02.2012 |
Номер документу | 21418164 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Хрущ В. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні