ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГА НСЬКОЇ ОБЛАСТІ
91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВ В, 3а. Тел. 55-17-32
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08.02.12 Справа № 19/501 4/112/2012(19/32/2011)
Суддя Косенко Т.В., за участю секретаря судовог о засідання Хухрянсь кої І.В., розглянувши заяву Товариства з обмеженою відп овідальністю „Агроремсерві с” про перегляд рішення госп одарського суду від 11.04.2011 №19/32/2011 з а нововиявленими обставинам и у справі за позовом
Луганської міської ради, м.Луганськ
до Товариства з обмежено ю відповідальністю „Агрорем сервіс”, с.Ювілейне м.Луган ськ
про стягнення 55259 грн. 03 коп.
в присутності представник ів сторін:
від позивача - ОСОБА_1 , заступник начальника відд ілу довіреність № И0 1/03-30./7227/0/2-11 від 11.11.2011;
від відповідача - Кача н О.В., директор, протокол № б/н в ід 15.09.2009.
В С Т А Н О В И В:
Обставини справи: розг ляд заяви Товариства з обмеж еною відповідальністю „Агро ремсервіс” про перегляд ріше ння господарського суду від 11.04.2011 №19/32/2011 за нововиявленими об ставинами.
Згідно ст.77 Господарського процесуального кодексу Укра їни в судовому засіданні 26.01.2012 о голошувалась перерва.
Позивач листом б/н від 26.01.2012 за значив, що після виконання по станови Ленінського районно го суду м.Луганська від 24.10.2011 по справі №2а-3166/11 заборгованість з орендної плати за заявлени й період згідно уточненого р озрахунку склала 3924 грн. 62 коп., п еня в сумі 43 грн. 79 коп.
Відповідач в судовому засі данні 08.02.2012 усно повідомив, що з наявними сумами заборговано сті та пені згоден.
Розглянувши матеріали спр ави, вислухавши представникі в сторін, встановивши фактич ні обставини справи, оцінивш и надані докази, господарськ ий суд Луганської області вс тановив наступне.
Рішенням Луганської міськ ої ради від 31.10.2007 № 25/33 Товариству з обмеженою відповідальніст ю „Агроремсервіс” в оренду т ерміном на 49 років за адресою: м.Луганськ, кв.Южний (біля гар ажного кооперативу „Донбас” ) була надана земельна ділянк а загальною площею 0,3000 га під б удівництво та розміщення тор гівельно-виставочного компл ексу та благоустрою прилегло ї території.
Між Луганською міською рад ою (орендодавець, позивач) та Т овариством з обмеженою відпо відальністю „Агроремсервіс ” (орендар, відповідач) було ук ладено договір оренди землі від 24.03.2008, державна реєстрація в ід 18.04.2008 № 040840200047.
За умовами договору орендо давець на підставі рішення Л уганської міської ради від 31.1 0.2007 № 25/33, рішення Луганської міс ької ради від 27.12.2006 № 12/26, надає, а о рендар приймає в строкове пл атне користування земельну д ілянку під будівництво та ро зміщення торгівельно-вистав очного комплексу та благоуст рій прилеглої території за а дресою: м.Луганськ, кв.Южний (б іля гаражного кооперативу „Д онбас”). Кадастровий номер зе мельної ділянки: 4410100000:01:049:0046 (п.1 дог овору).
Відповідно до п.2 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,3000 г а.
На момент укладення догово ру нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить - 2035440 грн. 00 коп., а нормативна г рошова оцінка земельної діля нки без застосування коефіці єнту функціонального викори стання земельної ділянки ста новить - 814176 грн. 00 коп. Після на брання чинності договором ор енди землі нормативна грошов а оцінка земельної ділянки, в тому числі коефіцієнт функц іонального використання зем ельної ділянки визначаються (змінюються) згідно рішення Л уганської міської ради від 21.1 2.2000 № 22/4 або згідно іншого норма тивно-правового рішення прий нятого замість вказаного орг аном уповноваженим орендода вцем, про що вказаний орган на дає відповідну (і) довідку (и) о рендарю у тижневий термін пі сля звернення орендаря до вк азаного органу (п.4 договору).
Згідно п.7 договору договір укладено на 49 років.
З розділу „Орендна плата” в бачається, що сторони домови лись про те, що річна орендна п лата встановлюється у розмір і 250 відсотків земельного пода тку (річного) у гривнях (п.8 дого вору).
Щороку станом на 1 січня пот очного року річна орендна пл ата попереднього року індекс ується на коефіцієнт, який за стосовується для індексації грошової оцінки земель, поря док проведення якої затвердж ений Кабінетом Міністрів Укр аїни. Якщо розрахований згід но цього порядку коефіцієнт менше чи дорівнює одиниці, ін дексація орендної плати не п роводиться (п.9 договору).
Обчислення розміру річної орендної плати за земельну д ілянку здійснюється з урахув анням індексу інфляції, який нараховується при здійсненн і індексації, яка проводитьс я у порядок визначеному у п.9 д аного договору, а також з урах уванням інших змін розмірів земельного податку що відбув аються протягом терміну дії договору оренди (п.10 договору) .
Відповідно до п.11 договору о рендна плата сплачується за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календ арному місяцю, у грошовій без готівковій формі щомісячно п ротягом 30 календарних днів, на ступних за останнім календар ним днем звітного (податково го) місяця.
У разі невнесення орендної плати у строки визначені цим договором, з орендаря справл яється пеня у розмірі пені за несвоєчасну сплату земельно го податку від несплаченої с уми за кожний день простроче ння (п.15 договору).
На момент укладення догово ру розмір річної орендної пл ати у гривнях, згідно мети вик ористання земельної ділянки , визначеної рішенням Луганс ької міської ради від 31.10.2007 № 25/33, с кладає - 50886 грн. 00 коп.
У подальшому розмір річної орендної плати розраховуєть ся орендарем самостійно з ур ахуванням форми розрахунку р озміру орендної плати, полож ень договору оренди землі та на підставі відповідної дов ідки, наданої органом, уповно важеним орендодавцем. Розрах унок розміру орендної плати за землю надається на підпис в орган, уповноважений оренд одавцем (п.16 договору).
Згідно до п.29.4 договору оренд одавець має право вимагати в ід орендаря своєчасного внес ення орендної плати, а відпов ідно до п.32.1 орендар зобов”яза ний для обчислення розміру р ічної орендної плати звернут ись в тижневий термін з момен ту державної реєстрації дого вору оренди землі, а в подальш ому звертатись до органу упо вноваженого орендодавцем, дл я отримання відповідної дові дки; п.32.2 самостійно, на підстав і вищезазначеної довідки, об числювати розмір орендної пл ати.
Як зазначив позивач, у зв'яз ку з неналежним виконанням в ідповідачем умов даного дого вору, за останнім за період з 0 1.02.2010 по 31.12.2010 утворилась заборгов аність з орендної плати за зе млю у сумі 53588 грн. 05 коп., у зв”язк у з чим йому нарахована пеня з а період з 01.08.2010 по 31.01.2011 у сумі 1670 гр н. 98 коп.
Відповідно до ч.1 ст.14 Констит уції України земля є основни м національним багатством, щ о перебуває під особливою ох ороною держави, яка полягає в забезпеченні й відтворенні родючості грунтів, захисті ї х від псування та забрудненн я, реалізації громадянами, юр идичними особами та державою їхніх прав власності та земл екористування відповідно до закону.
Статтею 13 Конституції Украї ни передбачено, що земля, її на дра та інші природні ресурси є об”єктами права власності Українського народу, від іме ні Українського народу пра ва власника здійснюють орган и державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конс титуцією.
Згідно ст.80 Земельного коде ксу України суб'єктами права власності на землю є: громадя ни та юридичні особи - на з емлі приватної власності; т ериторіальні громади, які реалізують це право безп осередньо або через органи місцевого самоврядування, - на землі комунальної власно сті; держава, яка реалізує ц е право через відповідні орг ани державної влади, - на землі державної власності.
Відповідно ст.ст.142-145 Констит уції України до матеріальної основи органів місцевого са моврядування, крім інших об' єктів, належить земля, управл іння якою здійснюють територ іальні громади безпосереднь о або через органи самовряду вання, в межах їх повноважень , визначених законом, шляхом п рийняття рішень, які є обов' язковими до виконання на від повідній території. Права ор ганів самоврядування захища ються у судовому порядку.
Відповідно до п.12 Перехідни х положень Земельного кодекс у України до розмежування земель державної та комуна льної власності повноваженн я щодо розпорядження землям и (крім земель, переданих у п риватну власність, та земель , зазначених в абзаці третьом у цього пункту) в межах нас елених пунктів здійснюють в ідповідні сільські, селищні , міські ради, а за межами насе лених пунктів - відповідні ор гани виконавчої влади.
Згідно до ст.33 Закону Україн и „Про місцеве самоврядуванн я в Україні” до делегованих п овноважень виконавчих орган ів міських рад віднесено зді йснення контролю за дотриман ням земельного та природоохо ронного законодавства, викор истанням та охороною земель, природних ресурсів загально державного та місцевого знач ення.
Виконавчі органи Луганськ ої міської ради, на підставі с т.33 Закону України „Про місцев е самоврядування в Україні”, стягують плату за землю, яка в повному обсязі надходить до місцевого бюджету. Несвоєча сне надходження таких платеж ів призводить до невиконання доходної частини бюджету і, в наслідок цього, - неналежного фінансування закладів освіт и, охорони здоров' я та інших соціальних програм міста, чи м завдається істотна шкода д ержавним інтересам.
Частиною 1 ст.206 Земельного ко дексу України передбачено, щ о використання землі в Украї ні є платним.
Пунктом 2 ст.288 Податкового ко дексу України передбачено, щ о платником орендної плати є орендар.
Відповідно до ст.9 Податково го кодексу України плата за з емлю відноситься до загально державних податків та зборів .
Згідно п.14.1.147 Податкового код ексу України плата за землю ц е загальнодержавний подато к, який справляється у формі земельного податку та оре ндної плати за земельні діля нки державної і комунальної власності.
Відповідно до ст.ст.13, 15 Закон у України „Про оренду землі” договір оренди землі - це до говір, за яким орендодавець з обов' язаний за плату переда ти орендареві земельну ділян ку у володіння і користуванн я на певний строк, а орендар зо бов' язаний використовуват и земельну ділянку відповідн о до умов договору та вимог зе мельного законодавства. До і стотних умов договору, зокре ма, віднесено орендна плата і з зазначенням її розміру, інд ексації, форм платежу, строкі в, порядку її внесення і перег ляду та відповідальності за її несплату.
Статтею 21 зазначеного Закон у передбачено, що орендна пла та за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавц еві за користування земельно ю ділянкою. Розмір, форма і ст роки внесення орендної пла ти за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесенн я орендної плати за земел ьні ділянки державної та ко мунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу Укр аїни).
Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, відпо відно до ст.274 Податкового код ексу України, встановлюється у розмірі і відсотках від їх н ормативної грошової оцінки.
З наведеного вбачається, що розмір орендної плати, яку ві дповідач має сплачувати за д оговором оренди земельної ді лянки, безпосередньо залежит ь від грошової оцінки земель ної ділянки.
Відповідно ст.24 Закону Укра їни „Про оренду землі” оренд одавець має право вимагати в ід орендаря своєчасного внес ення орендної плати.
Статтею 96 Земельного кодекс у України передбачено, що зем лекористувачі зобов”язані с воєчасно сплачувати орендну плату.
Відповідно до п.п.129.1.1 п.129.1 ст.129 П одаткового кодексу України п еня нараховується після закі нчення строків погашення узг одженого грошового зобов”яз ання на суму податкового бор гу.
Згідно п.4 ст.129 Податкового к одексу України, пеня нарахов ується на суму податкового б оргу (включаючи суму штрафни х санкцій за їх наявності та б ез урахування суми пені) із ро зрахунку 120 відсотків річних о блікової ставки Національно го банку України, діючої на де нь виникнення такого податко вого боргу або на день його (йо го частини) погашення, залежн о від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний ка лендарний день прострочення у його сплаті.
Пунктом 5 ст.129 Податкового ко дексу України передбачено, щ о зазначений розмір пені зас тосовується щодо всіх видів податків, зборів та інших гро шових зобов”язань, крім пені , яка нараховується за поруше ння строку розрахунку у сфер і зовнішньоекономічної діял ьності, що встановлюється ві дповідним законодавством.
Встановивши вказані обста вини, рішенням господарськог о суду Луганської області ві д 11.04.2011 у справі №19/32/2011 позовні вим оги задоволені у повному обс язі.
26.07.2011 на виконання вказаного рішення господарського суду Луганської області були вид ані відповідні накази, за яки ми, як зазначили сторони, в под альшому відкриті виконавчі п ровадження.
03.01.2012 Товариство з обмеженою відповідальністю „Агроремс ервіс” звернулося до господа рського суду Луганської обла сті з заявою про перегляд ріш ення господарського суду від 11.04.2011 по справі №19/32/2011 за нововия вленими обставинами.
В обґрунтування вказаної з аяви відповідач посилається на наступне.
Постановою Ленінського ра йонного суду від 24.10.2011 по адміні стративній справі №2а-3166/11 за по зовом Товариства з обмеженою відповідальністю „Агроремс ервіс” до Управління Лугансь кої міської ради з питань зем ельних ресурсів про визнання протиправними дій відповіда ча по видачі позивачу даних д ля розрахунку орендної плати за 2010 та 2011 роки за договором ор енди землі від 24.03.2008 щодо застос ування коефіцієнта функціон ального використання земель ної ділянки 2,5 та зобов”язання Управління Луганської міськ ої ради з питань земельних ре сурсів видати Товариству з о бмеженою відповідальністю „ Агроремсервіс” для розрахун ку орендної плати за 2010-2011 роки к адастрову довідку з застосув анням коефіцієнта функціона льного використання земельн ої ділянки - 0,5 „землі, зайнят і поточним та відведені під м айбутнє будівництво” позовн і вимоги задоволені повністю .
Відповідно до ст.112 Господар ського процесуального кодек су України господарський су д може переглянути прийнят е ним судове рішення, яке наб рало законної сили, за новови явленими обставинами.
Підставами для перегляду с удових рішень господарсько го суду за нововиявленими об ставинами є: 1) істотні для спр ави обставини, що не були і не могли бути відомі особі, яка з вертається із заявою, на час р озгляду справи; 2) встановлені вироком суду, що набрав зако нної сили, завідомо неправил ьний висновок експерта, заві домо неправильний переклад, фальшивість документів або речових доказів, що потягли з а собою ухвалення незаконног о або необґрунтованого рішен ня; 3) встановлення вироком суд у, що набрав законної сили, ви ни судді у вчиненні злочину, внаслідок якого було ухвален о незаконне або необґрунтова не рішення; 4) скасування судо вого рішення, яке стало під ставою для ухвалення рішенн я чи постановлення ухвали, що підлягають перегляду; 5) встан овлена Конституційним Судом України неконституційність закону, іншого правового акт а чи їх окремого положення, застосованого судом при вирі шенні справи, якщо рішення су ду ще не виконане.
Перегляд судового рішенн я за нововиявленими обставин ами є окремою процесуальною формою судового процесу, яка визначається юридичною прир одою цих обставин.
До нововиявлених обставин відносяться матеріально-пра вові факти, на яких ґрунтують ся вимоги і заперечення стор ін, а також інші факти, які маю ть значення для правильного вирішення спору або розгляду справи про банкрутство. Необ хідними ознаками існування н ововиявлених обставин є, одн очасна наявність таких трьох умов: по-перше, їх існування н а час розгляду справи, по-друг е, те, що ці обставини не могли бути відомі заявникові на ча с розгляду справи, по-третє, іс тотність даних обставин для розгляду справи (тобто коли в рахування їх судом мало б нас лідком прийняття іншого судо вого рішення, ніж те, яке було прийняте).
Нововиявлені обставини за своєю юридичною суттю є факт ичними даними, що в установле ному порядку спростовують фа кти, які було покладено в осно ву судового рішення. Ці обста вини мають бути належним чин ом засвідчені, тобто підтвер джені належними і допустимим и доказами.
Днем встановлення нововия влених обставин, про які йдет ься в п.1 ч.2 ст.112 Господарського процесуального кодексу Укра їни, слід вважати день, коли во ни стали або повинні були ста ти відомими заявникові.
Прийняття та розгляд заяви про перегляд судового рішен ня за нововиявленими обстави нами не означає обов"язковог о скасування чи зміни рішенн я, що переглядається. Результ ат перегляду повинен виплива ти з оцінки доказів, зібраних у справі, і встановлення госп одарським судом на основі ці єї оцінки наявності або відс утності нововиявлених обста вин, визначення їх істотност і для правильного вирішення спору або розгляду справи пр о банкрутство. Господарський суд вправі змінити або скасу вати судове рішення за новов иявленими обставинами лише з а умови, що ці обставини вплив ають на юридичну оцінку обст авин, здійснену судом у судов ому рішенні, що переглядаєть ся.
Вищевикладені висновки ві дображені в постанові Пленум у Вищого господарського суду України №17 від 26.12.2011 "Про деякі п итання практики перегляду рі шень, ухвал, постанов за новов иявленими обставинами" та пі длягають обов"язковому засто суванню.
Як вбачається з матеріалі в справи №19/32/2011, розмір заборгов аності відповідача з орендно ї плати за період з 01.02.2010 по 31.12.2010 б ув розрахований позивачем із застосуванням коефіцієнту ф ункціонального використанн я земельної ділянки 2,5, і виход ячи з заборгованості нарахов ана пені за період з 01.08.2010 по 31.01.2011.
Постановою Ленінського ра йонного суду м.Луганська від 24.10.2011 по адміністративній спра ві №2а-3166/11 визнані протиправни ми дії Управління Луганської міської ради з питань земель них ресурсів по видачі Товар иству з обмеженою відповідал ьністю „Агроремсервіс” дани х для розрахунку орендної пл ати на 2010 та 2011 роки за договором оренди землі від 24.03.2008 з застос уванням функціонального кое фіцієнту 2,5 по договору оренди землі від 24.03.2008, державна реєст рація від 18.04.2008 № 0408 40200047 та зобов”язано Управління нерухомим майном Луганської міської ради видати Товарис тву з обмеженою відповідальн істю „Агроремсервіс” для роз рахунку орендної плати за 2010 т а 2011 роки за земельну ділянку, щ о знаходиться у користуванні згідно з договором оренди зе млі від 24.03.2008, державна реєстрац ія від 18.04.2008 №040840200047 з застосування м коефіцієнта функціонально го використання земельної ді лянки - 0,5 „землі, зайняті пот очним та введені під майбутн є будівництво”.
Вказана обставина не була в ідома Товариству з обмеженою відповідальністю „Агроремс ервіс” під час розгляду спра ви та на момент винесення ріш ення у справі №19/32/2011, а тому є но вовиявленою.
Оскільки постанова Ленінс ького районного суду набула законної сили 04.11.2011 і отримана в ідповідачем тільки 06.12.2011, а звер нення із заявою про перегляд рішення господарського суду Луганської області від 11.04.2011 у справі №19/32/2011 за нововиявленим и обставинами відбулося 03.01.2012, в ідповідачем не був пропущени й місячний строк, передбачен ий ст.113 Господарського процес уального кодексу України.
Враховуючи викладені прип иси законодавства та обстави ни справи, суд дійшов висновк у про задоволення заяви відп овідача про перегляд рішення господарського суду Лугансь кої області від 11.04.2011 по справі №19/32/2011 за нововиявленими обста винами.
Згідно ч.5 ст.114 Господарськог о процесуального кодексу Укр аїни за результатами перегля ду судового рішення приймают ься: 1) рішення - у разі зміни або скасування рішення; 2) постан ова - у разі зміни або скасуван ня постанови; 3) ухвала - у раз і зміни чи скасування ухвали або залишення рішення, ухвал и, постанови без змін.
Таким чином, рішення господ арського суду Луганської обл асті №19/32/2011 від 11.04.2011 підлягає ска суванню.
Приймаючи до уваги новий ро зрахунок боргу та пені, який п озивач здійснив з урахування м постанови Ленінського райо нного суду м.Луганська по спр аві № 2а-3166/11 від 24.10.2011, суд приходит ь до висновку, що відповідач н е проводив оплату за користу вання земельною ділянкою у п овному обсязі, у зв'язку з чим за ним утворилась заборгован ість у сумі 3924 грн. 62 коп. За несв оєчасну оплату орендної плат и за землю позивач правомірн о нарахував пеню за період з 01 .11.2010 по 31.01.2011 у розмірі 43 грн. 79 коп., я ка підлягає стягненню з відп овідача.
Тобто, позовні вимоги позив ача підлягають до часткового задоволення.
Судові витрати за позовом п окладаються на відповідача п ропорційно задоволеним вимо гам, оскільки на момент прийн яття рішення №19/32/2011 діяв Декрет Кабінету Міністрів України „Про державне мито”, за яким п озивач був звільнений від сп лати судових витрат за наявн істю пільг.
Судовий збір за подання від повідачем заяви про перегляд рішення за нововиявленими о бставинами покладається на п озивача, оскільки даний пере гляд виник з його вини.
У судовому засіданні 08.02.2012 бу ли оголошені вступна та рез олютивна частини рішення.
Керуючись ст.ст.44, 49, 82, 84, 85, 112 - 114 Гос подарського процесуального кодексу України, господарсь кий суд Луганської області
В И Р І Ш И В:
1. Заяву № б/н та без дати Тов ариства з обмеженою відповід альністю „Агроремсервіс”, с. Ювілейне м.Луганськ, про пере гляд рішення господарського суду Луганської області №19/32/20 11 від 11.04.2011 за нововиявленими об ставинами задовольнити.
2.Рішення господарського су ду Луганської області №19/32/2011 ві д 11.04.2011 скасувати.
3.Прийняти нове рішення, яки м позовні вимоги Луганської міської ради, м.Луганськ, до То вариства з обмеженою відпові дальністю „Агроремсервіс”, с .Ювілейне м.Луганськ, задовол ьнити частково.
4.Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю „А гроремсервіс”, м.Луганськ, см т.Ювілейне, вул.Цементна, б.3, ко д 31719466 на користь Луганської мі ської ради, м.Луганськ, вул.Коц юбинського, б.14, код 26070794, на р/рах унок місцевого бюджету Артем івського району, банк УДК в Лу ганській області, МФО 804013, код 240 46582, р/р 33217812700003, код платежу: 13050200 забо ргованість з орендної плати за землю в сумі 3924 грн. 62 коп., пен ю у сумі 43 грн. 79 коп., видати нака з позивачу.
5.Стягнути з Товариства з о бмеженою відповідальністю „ Агроремсервіс”, м.Луганськ, с мт.Ювілейне, вул.Цементна, б.3, к од 31719466 в доход Державного бюдж ету України на рахунок 31214206783006, М ФО 804013, код ОКПО 37991503, отримувач - УДКСУ у м.Луганську, банк отри мувача - ГУДКСУ у Луганській області, код класифікації до ходів 22030001, символ 206 судові витр ати у розмірі 56 грн. 01 коп. (39,25 грн . + 16,76 грн.), видати наказ державн ій податковій інспекції у Артемівському районі у м.Л уганську.
6.В задоволенні решти позов них вимог відмовити.
7.Стягнути з Луганської міс ької ради, м.Луганськ, вул.Коцю бинського, б.14, код 26070794 на корист ь Товариства з обмеженою від повідальністю „Агроремсерв іс”, м.Луганськ, смт.Ювілейне, вул.Цементна, б.3, код 31719466 судови й збір за подання заяви про пе регляд рішення господарсько го суду Луганської області в ід 11.04.2011 по справі № 19/32/2011 за нововиявленними обст авинами у розмірі 804 грн. 75 коп., в идати наказ відповідачу.
Відповідно до ст.85 Господа рського процесуального коде ксу України рішення господ арського суду набирає зако нної сили після закінчення строку подання апеляційно ї скарги, якщо апеляційну ск аргу не було подано. У разі по дання апеляційної скарги ріш ення, якщо його не скасовано , набирає законної сили післ я розгляду справи апеляційни м господарським судом.
Дата підписання рішення: 13.02.2012.
Суддя Т.В .Косенко
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 08.02.2012 |
Оприлюднено | 20.02.2012 |
Номер документу | 21437360 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Косенко Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні