Рішення
від 09.02.2012 по справі 5026/2805/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКА СЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 лютого 2012 року Справа № 07/5026/2805/2011

За позовом Смілянсько го міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі де ржавної екологічної інспекц ії у Черкаській області та Ро тмістрівської сільської рад и

до товариства з обмеженою в ідповідальністю “Злагода”

про стягнення 72312 грн. 23 коп.

Суддя Дорошенко М.В.

Секретар судового засідан ня Сиволовська О.І.

Представники сторін:

від першого позивача: ОСО БА_1. - за довіреністю від 10.01. 2012р.;

від другого позивача: Вечор ик Т.П. - сільський голова, у з асіданні суду, яке відбулося 31.01.2012р.;

від відповідача: ОСОБА_3 . - за довіреністю від 14.10.2011р.

За участю старшого прокур ора відділу прокуратури Черк аської області - Синецької О .Ю.

Заявлено позов про стягне ння з відповідача на користь спеціального фонду Ротмістр івської сільської ради Сміля нського району Черкаської об ласті 72312 грн. 23 коп. шкоди, завда ної забрудненням землі.

В обґрунтування позову про курор вказав на встановлені проведеною перевіркою факти забруднення відповідачем зе млі амонієм, нітратами, хлори дами і заподіяння внаслідок цього шкоди державі на суму 723 12 грн. 23 коп.

У судовому засіданні проку рор та представник першого п озивача позов підтримали з в икладених у ньому підстав.

Представник другого відпо відача заявив у судовому зас іданні, що у вирішенні цього с пору покладається на розсуд господарського суду.

Відповідач проти позову за перечив, вказавши при цьому н а неподання прокурором (пози вачами) доказів на підтвердж ення проведеної перевірки та факту вчинення відповідачем правопорушення, передбачени х Порядком організації та пр оведення перевірок суб' єкт ів господарювання щодо дотри мання вимог природоохоронно го законодавства, затверджен ого наказом Міністерства охо рони навколишнього природно го середовища України від 10.09.20 09р. №464 і зареєстрованого у Міні стерстві юстиції України 15.01.201 0р. за №18/16034, та Методичними реко мендаціями щодо застосуванн я Методики визначення розмір ів шкоди , зумовленої забрудн енням і засміченням земельни х ресурсів через порушення п риродоохоронного законодав ства, затверджених наказом М іністерства охорони навколи шнього природного середовищ а України від 31.12.2008р. №685.

Крім того, відповідач зазна чив, що до подання прокурором позову він не отримував від п озивачів вимог про відшкодув ання стягуваної суми шкоди і , що вимога про стягнення усіє ї суми шкоди на користь спеці ального фонду Ротмістрівськ ої сільської ради не відпові дає вимогам Закону України “ Про Державний бюджет України на 2011 рік” та Бюджетному кодек су України, згідно з якими до с ільських бюджетів підлягає з арахуванню лише 50 відсотків г рошових стягнень за шкоду, за подіяну порушенням законода вства про охорону навколишнь ого природного середовища.

У судовому засіданні предс тавник відповідача підтрима в заперечення проти позову т а заявив усне клопотання про розстрочку виконання рішенн я.

Дослідивши наявні у справі письмові докази, заслухавши пояснення учасників судовог о процесу, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

17 листопада 2006р. Смілянська районна державна адміністра ція, як орендодавець, і товари ство з обмеженою відповідаль ністю “Злагода”, як орендар, у клали договір оренди землі, з гідно з яким орендодавець на дав орендарю, а останній прий няв в строкове, платне корист ування строком на п' ять рок ів земельну ділянку площею 26,6 5 га земель державної власнос ті (господарський двір), яка зн аходиться в адміністративни х межах Ротмистрівської сіль ської ради Смілянського райо ну Черкаської області.

25 січня 2007р. договір оренди зе млі від 17.11.2006р. був зареєстрован ий у Смілянському районному відділі Черкаської регіонал ьної філії ДП “Центр ДЗК при Д ержкомземі України”, про що у Державному реєстрі земель в чинено запис за №040779200001.

16 лютого 2011р. до державної еко логічної інспекції в Черкась кій області надійшов лист ві д Смілянського міжрайонного прокурора від 14.02.2011р. №106-453 вих.11 з проханням на підставі ст. 8 та ст. 20 Закону України “Про прок уратуру” виділити спеціаліс тів для перевірки факту скла дування товариством з обмеже ною відповідальністю “Злаго да” відходів тваринництва на території господарського дв ору та за його межами без дозв ільних документів та для виз начення розміру шкоди, запод іяної забрудненням землі та навколишнього природного се редовища з відібранням проб ґрунту з метою визначення вм істу шкідливих речовин.

На підставі цього листа Смі лянського міжрайонного прок урора виконуючий обов' язки начальника державної еколог ічної інспекції в Черкаській області наказом від 09.03.2011р. №36 на правив для проведення вказан ої прокурором перевірки нача льника відділу-старшого держ авного інспектора Колісниче нка В.І. та головних спеціаліс тів - державних інспекторів Бойка В.В. і Ткач І.П.

11 березня 2011р. державними інс пекторами з охорони навколиш нього природного середовища державної екологічної інспе кції в Черкаській області Ко лісніченком В.І., Бойком В.В. і Т кач І.П. спільно з представник ом Смілянської міськрайонно ї прокуратури Здоровко В.В., у присутності заступника дире ктора по виробництву ТОВ “Зл агода” Базарова О.О. проведен о обстеження земельних ділян ок, які знаходяться в оренді Т ОВ “Злагода” згідно з листом Смілянської міжрайонної про куратури від 14.02.2011р. №106-453 вих.11.

В результаті обстеження вс тановлено, що в межах господа рського двору ТОВ “Злагода” на земельних ділянках площею 9000 м2 (60 х 150 м); 2250 м2 (30 х 75 м); 1500 м2 (30 х 50 м) та за межами господарського дво ру на земельній ділянці площ ею 3000 м2 (30 х 100 м) розміщені продук ти життєдіяльності тваринно го комплексу (свинарство). Вим іри проводились рулеткою РВ- 30. Проведено фотографування, в ідібрано проби ґрунту відпов ідно до вимог ГОСТ 17.4.3.01-83 “Охран а природы. Почвы. Общиэ требов ания к отбору проб”, ГОСТ 17.4.4.02-84 “ Охрана природы. Почвы. Методы отбора и подготовки проб для химического, бактериологиче ского, гельминтологического анализа”, НД “Охорона навкол ишнього природного середови ща та раціональне використан ня природних ресурсів. Якіст ь довкілля. Відбір проб ґрунт ів та відходів при здійсненн і хіміко-аналітичного контро лю просторового (загального і локального) забруднення об ' єктів навколишнього приро дного середовища в районах в пливу промислових, сільськог осподарських, господарсько-п обутових і транспортних джер ел забруднення. Інструкція”.

За результатами обстеженн я та відбору проб ґрунту скла дено акт 11.03.2011р. та акт відбору п роб ґрунтів від 11.03.2011р. №Г-01-03-11, від підпису яких заступник дире ктора по виробництву ТОВ “Зл агода” Базаров О.О. відмовивс я.

15 березня 2011р. відділом інстр ументально-лабораторного ко нтролю державної екологічно ї інспекції в Черкаській обл асті відповідно до методик в иконання вимірювань (МВВ), доп ущених до використання та на ведених у “Переліку методик виконання вимірювань (визнач ень) складу та властивостей п роб об' єктів довкілля, вики дів, відходів і скидів, тимчас ово допущених до використанн я Мінприроди”, затвердженого заступником Міністра охорон и навколишнього природного с ередовища України, Головним державним інспектором Украї ни з охорони навколишнього п риродного середовища від 12.12.200 7р., проведені вимірювання пок азників складу та властивост ей проб ґрунтів, відібраних з гідно з актом відбору від 11.03.2011р . №Г-01-03-11, результати яких (вимір ювань) оформлені протоколом вимірювань показників склад у та властивостей ґрунтів ві д 15.03.2011р. №01.03.11.

15 квітня 2011р. державним інспе ктором з охорони навколишньо го природного середовища дер жавної екологічної інспекці ї в Черкаській області Ткач І .П. в присутності старшого слі дчого Смілянської міжрайонн ої прокуратури Абажея П.І. про ведено повторний відбір проб ґрунтів на орендованих ТОВ “ Злагода” землях за межами с. Р отмістрівка. Відбір проб про ведено до вимог ГОСТ 17.4.3.01-83 “Охр ана природы. Почвы. Общие треб ования к отбору проб”, ГОСТ 17.4.4 .02-84 “Охрана природы. Почвы. Мет оды отбора и подготовки проб для химического, бактериоло гического, гельминтологичес кого анализа”, НД “Охорона на вколишнього природного сере довища та раціональне викори стання природних ресурсів. Я кість довкілля. Відбір проб ґ рунтів та відходів при здійс ненні хіміко-аналітичного ко нтролю просторового (загальн ого і локального) забрудненн я об' єктів навколишнього пр иродного середовища в района х впливу промислових, сільсь когосподарських, господарсь ко-побутових і транспортних джерел забруднення. Інструкц ія”.

За результатами цього відб ору проб ґрунтів складено ак т відбору проб ґрунтів від 15.04.2 011р. №Г-4-04-11.

15 квітня 2011р. відділом інстру ментально-лабораторного кон тролю державної екологічної інспекції в Черкаській обла сті відповідно до вимог мето дик виконання вимірювань (МВ В), допущених до використання та наведених у “Переліку мет одик виконання вимірювань (в изначень) складу та властиво стей проб об' єктів довкілля , викидів, відходів і скидів, т имчасово допущених до викори стання Мінприроди”, затвердж еного заступником Міністра о хорони навколишнього природ ного середовища України, Гол овним державним інспектором України з охорони навколишн ього природного середовища в ід 12.12.2007р., проведено вимірюванн я показників складу та власт ивостей проб ґрунтів, відібр аних згідно з актом відбору в ід 15.04.2011р. №Г-4-04-11, результати яких (вимірювань) оформлені прото колом вимірювань показників складу та властивостей ґрун тів від 15.04.2011р. №04.04.11.

Отримані внаслідок провед ених вимірювань показників с кладу та властивостей проб ґ рунтів результати засвідчил и факти забруднення ТОВ “Зла года” землі: амонієм, нітрата ми, хлоридами.

На підставі результатів ви мірювань показників складу т а властивостей відібраних пр об ґрунту, оформлених проток олами відбору проб ґрунтів, в ідходів від 15.03.2011р. №01.03.11 і від 15.04.2011р . №04.04.11 та Методики визначення розмірів шкоди, зумовленої з абрудненням і засміченням зе мельних ресурсів через поруш ення природоохоронного зако нодавства, затвердженої нака зом Міністерства охорони нав колишнього природного серед овища України від 04.04.2007р. №149 та з ареєстрованої в Міністерств і юстиції України 25.04.2007р. №422/13689 (да лі - Методика №149), державна ек ологічна інспекція в Черкась кій області зробила розрахун ки розміру шкоди, заподіяної державі ТОВ “Злагода” забру дненням землі: амонієм, нітра тами, хлоридами на загальну с уму 72312 грн. 23 коп.

Факти забруднення ТОВ “Зла года” землі: амонієм, нітрата ми, хлоридами підтверджуютьс я також постановою Смілянськ ого міськрайонного суду Черк аської області від 12.09.2011р. у кри мінальній справі №1-296/11 по обви нуваченню Завідуючого свино фермою ТОВ “Злагода” ОСОБА _4. у вчиненні злочину, передб аченого ч. 1 ст. 367 та ч. 1 ст. 239 Кримі нального кодексу України.

Згідно з п. в ч. 1 ст. 211 Земельно го кодексу України громадяни та юридичні особи несуть цив ільну, адміністративну або к римінальну відповідальніст ь відповідно до законодавств а за псування сільськогоспод арських угідь та інших земел ь, їх забруднення хімічними т а радіоактивними речовинами і стічними водами, засміченн я промисловими, побутовими т а іншими відходами.

Статтею 35 Закону України “П ро охорону земель” встановле но, що власники і землекорист увачі, в тому числі орендарі, з емельних ділянок при здійсне нні господарської діяльност і зобов'язані, зокрема, дотрим уватися вимог земельного та природоохоронного законода вства України; забезпечувати захист земель від ерозії, вис наження, забруднення, засміч ення, засолення, осолонцюван ня, підкислення, перезволоже ння, підтоплення, заростання бур'янами, чагарниками і дріб ноліссям.

Відповідно до ст. 56 Закону Ук раїни “Про охорону земель” ю ридичні і фізичні особи, винн і в порушенні законодавства України про охорону земель, н есуть відповідальність згід но із законом. Застосування з аходів дисциплінарної, цивіл ьно-правової, адміністративн ої або кримінальної відповід альності не звільняє винних від відшкодування шкоди, зап одіяної земельним ресурсам. Шкода, заподіяна внаслідок п орушення законодавства Укра їни про охорону земель, підля гає відшкодуванню в повному обсязі.

Статтею 55 Закону України “П ро охорону навколишнього при родного середовища” встанов лено, що суб'єкти права власно сті на відходи повинні вжива ти ефективних заходів для зм еншення обсягів утворення ві дходів, а також для їх утиліза ції, знешкодження або розміщ ення. Розміщення відходів до зволяється лише за наявності спеціального дозволу на виз начених місцевими радами тер иторіях у межах установлених лімітів з додержанням саніт арних і екологічних норм спо собом, що забезпечує можливі сть їх подальшого використан ня як вторинної сировини і бе зпеку для навколишнього прир одного середовища та здоров' я людей.

Згідно з ч. 4 ст. 68 Закону Украї ни “Про охорону навколишньог о природного середовища”, пі дприємства, установи, органі зації та громадяни зобов'яза ні відшкодовувати шкоду, зап одіяну ними внаслідок поруше ння законодавства про охорон у навколишнього природного с ередовища, в порядку та розмі рах, встановлених законодавс твом України.

Стаття 17 Закону України “Пр о відходи” передбачає, що суб 'єкти господарської діяльно сті у сфері поводження з відх одами зобов'язані:

з) не допускати зберігання т а видалення відходів у несан кціонованих місцях чи об'єкт ах;

л) відшкодовувати шкоду, за подіяну навколишньому прир одному

середовищу, здоро в'ю та майну громадян, підпри ємствам, установам

та орг анізаціям внаслідок порушен ня встановлених правил повод ження

з відходами, відпов ідно до законодавства Україн и;

Згідно з ст. 21 Закону України “Про відходи” органи місцев ого самоврядування у сфері поводження з відходами забез печують:

е) вирішення питань щодо роз міщення на своїй території о б'єктів поводження з відхода ми;

й) надання згоди на розміщен ня на території села, селища, м іста місць чи об'єктів для збе рігання та захоронення відхо дів, сфера екологічного впли ву функціонування яких згідн о з діючими нормативами вклю чає відповідну адміністрати вно-територіальну одиницю.

Стаття 33 Закону України “Пр о відходи” передбачає, що збе рігання та видалення відході в здійснюються в місцях, визн ачених органами місцевого са моврядування з врахуванням в имог земельного та природоох оронного законодавства, за н аявності спеціальних дозвол ів, у яких визначені види та кі лькість відходів, загальні т ехнічні вимоги, заходи безпе ки, відомості щодо утворення , призначення, методів обробл ення відповідно до встановле них лімітів та умови їх збері гання.

Відповідно до ст. 42 Закону Ук раїни “Про відходи” особи, ви нні в порушенні законодавств а про відходи, несуть дисципл інарну, адміністративну, цив ільну чи кримінальну відпові дальність за:

а) порушення встановленого порядку поводження з відход ами, що призвело або може приз вести до забруднення навколи шнього природного середовищ а, прямого чи опосередковано го шкідливого впливу на здор ов'я людини та економічних зб итків;

б) самовільне розміщення чи видалення відходів.

Згідно з ст. 43 Закону України “Про відходи” підприємства, установи, організації та гро мадяни України, а також інозе мні юридичні і фізичні особи та особи без громадянства зо бов'язані відшкодувати шкоду , заподіяну ними внаслідок по рушення законодавства про ві дходи, в порядку і розмірах, вс тановлених законодавством У країни.

Порядок визначення розмір у шкоди, яка підлягає відшкод уванню за забруднення землі, встановлений Методикою №149

Відповідно до п. 3.1. Методики №149 землі вважаються забрудне ними, якщо в їх складі виявлен і негативні кількісні або як існі зміни, що сталися в резул ьтаті господарської діяльно сті чи впливу інших чинників . При цьому зміни можуть бути з умовлені не тільки появою в з оні аерації нових шкодочинни х речовин, яких раніше не було , а і збільшенням вмісту речов ин, що перевищує їх граничнод опустиму концентрацію, які х арактерні для складу незабру дненого ґрунту або у порівня нні з даними агрохімічного п аспорта (для земель сільсько господарського призначення ).

Відповідно до п. 3.3. Методики №149 факти забруднення (засміче ння) земель встановлюються у повноваженими особами, які з дійснюють державний контрол ь за додержанням вимог приро доохоронного законодавства шляхом оформлення актів пер евірок, протоколів про адмін істративне правопорушення т а інших матеріалів, що підтве рджують факт забруднення та засмічення земель

Забруднення земельних діл янок завдало майнової шкоди державі, порядок визначення розміру якої встановлений п. 4.11 Методики №149 і визначається за такою формулою:

Рш.заг = Рш.макс + 0,5 * (Рш1 + Рш2 + ... + Рш n),

де

Рш.заг - загальний розмір шк оди від забруднення земельно ї ділянки декількома забрудн юючими речовинами, грн.;

Рш.макс - максимальний з усі х розрахованих окремо для ко жної забруднюючої речовини р озмірів шкоди від забрудненн я земельної ділянки, грн.;

Рш1, Рш2, та Ршn - розраховані ро зміри шкоди від забруднення земельної ділянки іншими заб руднюючими речовинами, грн.

Зроблені державною еколог ічною інспекцією в Черкаські й області розрахунки шкоди, з авданої державі забруднення м відповідачем землі амонієм , нітратами, хлоридами, на зага льну суму 73312 грн. 23 коп. відповід ають вимогам Методики №149.

Статтею 1166 Цивільного кодек су України передбачено, що ма йнова шкода, завдана неправо мірними рішеннями, діями чи б ездіяльністю особистим нема йновим правам фізичної або ю ридичної особи, а також шкода , завдана майну фізичної або ю ридичної особи, відшкодовуєт ься в повному обсязі особою, я ка її завдала. Особа, яка завда ла шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона дов еде, що шкоди завдано не з її в ини.

Підставою деліктної відпо відальності є протиправне шк ідливе винне діяння особи, як а завдала шкоду, для відшкоду вання якої необхідно довести неправомірність поведінки о соби; наявність шкоди; вину ос оби та причинний зв' язок мі ж протиправною поведінкою ос оби і заподіяною шкодою. Відс утність хоча б одного з цих ел ементів виключає відповідал ьність за заподіяну шкоду.

У даному випадку вказані ви ще докази повністю доводять протиправність поведінки ві дповідача, яка полягає у забр удненні ним землі амонієм, ні тратами, хлоридами, і заподія ння саме внаслідок цього заб руднення шкоди державі на су му 72312 грн. 23 коп. Відповідач не д овів, що шкода завдана не з йог о вини.

Відтак відсутність інших д оказів на підтвердження пров еденої перевірки та факту вч инення відповідачем правопо рушення, передбачених Порядк ом організації та проведення перевірок суб' єктів господ арювання щодо дотримання вим ог природоохоронного законо давства, затвердженого наказ ом Міністерства охорони навк олишнього природного середо вища України від 10.09.2009р. №464 і зар еєстрованого у Міністерстві юстиції України 15.01.2010р. за №18/16034, т а Методичними рекомендаціям и щодо застосування Методики визначення розмірів шкоди, з умовленої забрудненням і зас міченням земельних ресурсів через порушення природоохор онного законодавства, затвер джених наказом Міністерства охорони навколишнього приро дного середовища України від 31.12.2008р. №685, не є безумовною підст авою для звільнення відповід ача від відповідальності за вчинене ним правопорушення, факт наявності якого, як зазн ачалося вище, підтверджуєтьс я іншими матеріалами справи і не спростований відповідач ем.

Відповідно до ст. 5 Закону Ук раїни “Про охорону земель” р егулювання в галузі охорони земель здійснюють, зокрема, с пеціально уповноважені цент ральні органи виконавчої вла ди в межах повноважень, устан овлених законом, до яких відн есено і центральний орган ви конавчої влади з питань екол огії та природних ресурсів, а статтею 17 цього Закону передб ачено, що до повноважень цент рального органу виконавчої в лади з питань екології та при родних ресурсів у галузі охо рони земель належать, зокрем а, здійснення державного кон тролю за використанням та ох ороною земель, подання позов ів про відшкодування шкоди і втрат, заподіяних внаслідок порушення законодавства Укр аїни про охорону земель. Згід но статті 19 вказаного Закону д ержавний контроль за додержа нням вимог законодавства про охорону земель здійснює цен тральний орган виконавчої вл ади з питань екології та прир одних ресурсів. При цьому, ста ттею 35 вказаного Закону перед бачені вимоги до власників і землекористувачів щодо охор они земель, серед яких є, зокре ма, і забезпечення захист у земель забруднення.

Згідно з Положення про Держ авну екологічну інспекцію Ук раїни, затвердженого Указом Президента України від 13 квіт ня 2011 року № 454/2011 Державна еколог ічна інспекція України центр альним органом виконавчої вл ади, яка здійснює свої повнов аження безпосередньо та чере з свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим , областях, містах Києві та Сев астополі, морські екологічні інспекції (Азовська, Азово-Чо рноморська, Північно-Західно го регіону Чорного моря).

Отже, державна екологічна і нспекція у Черкаській област і є органом державної викона вчої влади, уповноваженим де ржавою здійснювати функції щ одо відшкодування у судовому порядку втрат і збитків, завд аних унаслідок порушення вим ог законодавства про охорону навколишнього природного се редовища, у тому числі і завда них забрудненням землі.

Ротмістрівська сільська р ада такими повноваженнями не наділена.

Згідно з ч. 2 ст. 2 Цивільного к одексу України держава Украї на є

Даний спір є спором про прав о держави Україна на відшкод ування збитків, завданих їй в наслідок порушення вимог зак онодавства про охорону навко лишнього природного середов ища.

В главі 8 Порядку казначей ського обслуговування доход ів та інших надходжень держа вного бюджету, затвердженого наказом Державного казначей ства України від 19.12.2000р. №31 перед бачено, що платежі, які відпов ідно до Бюджетного кодексу У країни та Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік розподіляют ься між державним та місцеви ми бюджетами, зараховуються на аналітичні рахунки, відкр иті в головних управліннях Д ержавного казначейства Укра їни за балансовим рахунком 3311 "Кошти, які підлягають розпод ілу між Державним і місцевим и бюджетами" Плану рахунків в розрізі кодів класифікації доходів бюджету та територій . Кошти, які надійшли за день (з урахуванням повернення поми лково або надміру зараховани х до бюджетів платежів) на ана літичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3311, у регл аментований час розподіляют ься головними управліннями Д ержавного казначейства Укра їни за встановленими нормати вами між державним бюджетом та відповідними місцевими бю джетами.

Відтак питання про зараху вання стягуваної суми збиткі в до відповідного бюджету (ві дповідних бюджетів) не має зн ачення для вирішення цього с пору, тому не має потреби у йог о вирішенні при розгляді дан ої справи. Це питання має знач ення і повинно вирішуватися стягувачем, органами державн ої виконавчої служби та держ авної казначейської служби У країни під час виконання ріш ення суду у відповідності із вимогами Закону України про Державний бюджет України на той рік, у якому відбудеться с тягнення збитків із боржника .

За таких обставин задоволе нню підлягає лише позов Сміл янського міжрайонного проку рора в інтересах держави в ос обі державної екологічної ін спекції у Черкаській області до товариства з обмеженою ві дповідальністю “Злагода” шл яхом стягнення з відповідача на користь бюджету 72312 грн. 23 коп . шкоди, завданої забруднення м землі.

Відповідно до ст. 49 Господар ського процесуального кодек су України з відповідача під лягає стягненню в доход Держ авного бюджету України 1069 грн . 50 коп. судового збору.

Стаття 121 Господарського пр оцесуального кодексу Україн и передбачає можливість розс трочки виконання рішення за заявою сторони при наявності обставин, що ускладнюють вик онання рішення або роблять й ого неможливим. Відповідач н е надав господарському суду доказів, які б підтверджувал и наявність у нього таких обс тавин, тому клопотання предс тавника відповідача про розс трочку виконання рішення зал ишено господарським судом бе з задоволення.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 49, 82-84 Господарськ ого процесуального кодексу У країни, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов Смілянського міжра йонного прокурора в інтереса х держави в особі державної е кологічної інспекції у Черка ській області до товариства з обмеженою відповідальніст ю “Злагода” задовольнити пов ністю.

Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю “Зл агода” (вул. Шевченка , 34, с. Ротмистрівка, Смілянськи й район, Черкаська область, ід ентифікаційний код 32810166):

- на користь бюджету через д ержавну екологічну інспекці ю у Черкаській області (вул. Ве рнигори, 17, м. Черкаси, 18000, іденти фікаційний код 34924240)- 72312 грн. 23 к оп. шкоди, завданої забруднен ням землі;

- у доход Державного бюджету України через Смілянську об ' єднану державну податкову інспекцію для зарахування н а реєстраційний рахунок УДКС У у Черкасах Черкаської обла сті №31213206783002 в головному управлі нні державної казначейської служби України у Черкаській області, МФО 854018, - 1609 грн. 50 коп. суд ового збору.

У позові Смілянського міжр айонного прокурора в інтерес ах держави в особі Ротмістрі вської сільської ради до тов ариства з обмеженою відповід альністю “Злагода” відмовит и повністю.

Це рішення може бути оскарж ене до Київського апеляційно го господарського суду у пор ядку та строки, передбачені р озділом ХІІ Господарського п роцесуального кодексу Украї ни.

СУДДЯ М.В. Дорошенко

Повне рішення складено і підписано 15.02.2012р.

Дата ухвалення рішення09.02.2012
Оприлюднено22.02.2012
Номер документу21445012
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 72312 грн. 23 коп

Судовий реєстр по справі —5026/2805/2011

Рішення від 09.02.2012

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Дорошенко М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні