Постанова
від 18.01.2012 по справі 2а/2370/8198/2011
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 січня 2012 року С права № 2а/2370/8198/2011

18.01.12

Черкаський окружний адміністративний суд у скла ді:

головуючого судді - Чало ї А.С.,

при секретарі - Хатковому А.В.,

за участю представника поз ивача ОСОБА_1 - за довірен істю, представників відповід ача Кочкарьова Ю.О. згідно наказу, ОСОБА_3 за довірен істю,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом Черкаського об ласного відділення Фонду соц іального страхування з тимча сової втрати працездатності до товариства з обмеженою ві дповідальністю «Черкаський Інженерно-Науковий центр»пр о стягнення заборгованості,

ВСТАНОВИВ:

У грудні 2009 року Черкаськ е обласне відділення Фонду с оціального страхування з тим часової втрати працездатнос ті звернулося до Черкаського окружного адміністративног о суду з позовом до Черкасько го госпрозрахункового інжен ерно-наукового центру Україн ського товариства інформати ки та обчислювальної техніки про стягнення заборгованос ті по страхових внесках у роз мірі 30 733 грн.

Постановою Черкаського ок ружного адміністративного с уду від 22.02.2010 року, залишеною бе з змін ухвалою Київського ап еляційного адміністративно го суду від 21.09.2010 року, позовні в имоги задоволено у повному о бсязі.

Ухвалою Вищого адміністра тивного суду України від 27.10.2011 р оку касаційну скаргу відпові дача задоволено, постанову Ч еркаського окружного адміні стративного суду від 22.02.2010 року та ухвалу Київського апеляц ійного адміністративного су ду від 21.09.2010 року скасовано, а сп раву направлено на новий суд овий розгляд до суду першої і нстанції.

Позивач обґрунтовує свої п озовні вимоги тим, що відпові дачем, в порушення вимог стат ті 27 Закону України «Про загал ьнообов'язкове державне соці альне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працезда тності та витратами, зумовле ними народженням та похованн ям», не було дотримано обов' язку щодо нарахування та спл ати до Фонду у визначені зако ном строки та в повному обсяз і страхових внесків на загал ьнообов' язкове державне со ціальне страхування у зв' яз ку з тимчасовою втратою прац ездатності та витратами, зум овленими народженням та похо ванням за період з 01 жовтня 2002 р оку по 01 жовтня 2007 року.

Ухвалою суду від 14.12.2011 року пр овадження у справі було зупи нено до 12 січня 2012 року на підст аві заявленого сторонами кло потання про надання їм часу д ля примирення.

12 січня 2012 року провадження у справі поновлено для подаль шого розгляду, оскільки стор они протягом наданого їм суд ом строку примирення не дося гли.

В судовому засіданні предс тавник позивача вимоги підтр имала в повному об' ємі, з ура хуванням заяви про зміну поз овних вимог від 12.01.2012 року, згід но якої позивач зменшив позо вні вимоги та просить стягну ти з відповідача 25315 грн. 52 коп.

Представники відповідача проти задоволення позову зап еречували та зазначили, що страхові внески за вказаний період відповідачем сплачув алися до належного страховик а - Черкаської організації «С олідарні профспілки Черкащи ни», а відтак підстав для стяг нення заборгованості зі спла ти страхових внесків в приму совому порядку позивач не ма є. Відповідач вважає, що Фонд соціального страхування з т имчасової втрати працездатн ості не є тим органом, до компе тенції якого віднесено керів ництво та управління загальн ообов' язковим державним со ціальним страхуванням у зв' язку з тимчасовою втратою пр ацездатності. Крім того пред ставники відповідача вказув али, що позивач неправомірно не зараховує у відшкодуванн я понесені відповідачем за с пірний період витрати на опл ату лікарняних листів та вит рат на санаторно-курортне лі кування.

Заслухавши доводи с торін по справі, розглянувши матеріали та дослідивши док ази, суд прийшов до висновку п ро задоволення позову з наст упних підстав.

Судом встановлено, що згід но витягу з Єдиного державно го реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в ід 19.01.2010 року товариство з обм еженою відповідальністю «Че ркаський Інженерно-Науковий центр»зареєстрований як с уб'єкт підприємницької діяль ності - юридична особа викон авчим комітетом Черкаської м іської ради 06.01.2006 року, ідентифі каційний код 14182016 та є правон аступником Черкаського го спрозрахункового інженерно -наукового центру Українсько го товариства інформатики та обчислювальної техніки, що б ув зареєстрований як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа виконавчим комітетом Черкаської місько ї ради 03.12.1992 року, ідентифікацій ний код 14182016 (а.с. 165).

Відповідач зареєстрований , згідно поданої ним заяви від 14.12.2001року, як платник страхових внесків до Фонду соціальног о страхування з тимчасової в трати працездатності за реєс траційним номером 710020000968, про що свідчить довідка № 557/02-1-36 ві д 12.08.2008 року (а.с. - 15).

Відповідно до частини 1 стат ті 9 Закону України «Про загал ьнообов' язкове державне со ціальне страхування у зв'язк у з тимчасовою втратою праце здатності та витратами, зумо вленими похованням»від 18.01.2001 р оку № 2240-ІІІ, (далі - Закон Україн и № 2240-ІІІ), фонд соціального ст рахування з тимчасової втрат и працездатності (далі - Фонд) є органом, який здійснює кері вництво та управління загаль нообов'язковим державним соц іальним страхуванням у зв'яз ку з тимчасовою втратою прац ездатності та витратами, зум овленими похованням, провади ть збір і акумуляцію страхов их внесків та інших коштів, пр изначених для фінансування м атеріального забезпечення т а соціальних послуг, види яки х передбачені статтею 34 цього Закону, та забезпечує їх нада ння, а також здійснює контрол ь за використанням цих кошті в. Фонд належить до цільових п озабюджетних страхових фонд ів.

Згідно частини п' ятої ста тті 10 вказаного Закону робочи ми органами виконавчої дирек ції Фонду та його відділень є виконавчі дирекції відділен ь в Автономній Республіці Кр им, областях, містах Києві і Се вастополі. Виконавчі дирекці ї відділень підзвітні правлі нням відділень та виконавчій дирекції Фонду та здійснюют ь свою діяльність від імені Ф онду в межах і в порядку, перед бачених статутом Фонду та по ложенням про виконавчі дирек ції відділень Фонду.

Пунктом 4 частини першої ста тті 13 Закону України № 2240-ІІІ ви значено, що виконавча дирекц ія Фонду здійснює контроль з а правильним нарахуванням, с воєчасною сплатою страхових внесків, а також забезпечує ц ільове використання коштів з агальнообов'язкового держав ного соціального страхуванн я у зв'язку з тимчасовою втрат ою працездатності та витрата ми, зумовленими похованням.

Відповідно до пунктів 2 та 5 ч астини другої статті 27 Закону України № 2240-ІІІ страхувальни ки зобов' язані нараховуват и і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі ст рахові внески; допускати пос адових осіб органів Фонду, ор гану державного нагляду, інш их контролюючих органів до п еревірок правильності обчис лення та сплати страхових вн есків, використання страхови х коштів, надавати їм необхід ні документи та пояснення з п итань, що виникають під час пе ревірок.

Аналізуючи зазначені поло ження Закону України № 2240-ІІІ, с уд приходить до висновку про те, що належним отримувачем с трахових внесків на загально обов' язкове державне соціа льне страхування з тимчасово ї втрати працездатності є са ме Фонд соціального страхува ння з тимчасової втрати прац ездатності, а Черкаська орг анізація «Солідарні профспі лки Черкащини»в свою чергу н е належить до робочих органі в Фонду, а отже не має права на проведення збору страхових внесків.

Частиною першою статті 30 За кону України № 2240-ІІІ визначен о, що страхувальник-роботода вець несе відповідальність з а несвоєчасність сплати та н еповну сплату страхових внес ків, у тому числі страхових вн есків, що сплачують застрахо вані особи через рахунки роб отодавців, а також за порушен ня порядку використання стра хових коштів.

Пунктами 4.1. та 4.4. Інструкції п ро порядок надходження, облі ку та витрачання коштів Фонд у соціального страхування з тимчасової втрати працездат ності, затвердженої постанов ою правління Фонду соціально го страхування з тимчасової втрати працездатності від 26.06 .2001 року № 16 визначено, що страху вальники, зазначені в пункта х 2.1 та 2.2 цієї Інструкції, щоміс ячно нараховують страхові вн ески в розмірах, встановлени х чинним законодавством. При цьому не мають значення джер ела фінансування витрат на о плату праці. Нарахування зді йснюються без зменшення заро бітної плати на суму податкі в та обов'язкових платежів. Пе рерахування коштів на рахунк и Фонду страхувальниками-роб отодавцями здійснюється одн очасно з одержанням коштів н а оплату праці в установах ба нків.

Судом встановлено, що відпо відачем, починаючи з жовтня 200 2 року по 2007 рік страхові внески не сплачувались, звітність н е подавалася.

Згідно з пунктами 2, 3, 4 частин и першої статті 28 Закону Украї ни № 2240-ІІІ страховик має право : одержувати безоплатно від д ержавних органів, підприємст в, установ, організацій (у тому числі від державних податко вих органів, банківських, інш их фінансово-кредитних устан ов) та громадян - суб'єктів під приємницької діяльності від омості, щодо сплати страхови х внесків та використання ст рахових коштів; здійснювати перевірку правильності нара хування і повноти сплати стр ахових внесків та використан ня страхових коштів на підпр иємствах, в установах, органі заціях незалежно від форми в ласності, виду діяльності та господарювання, у фізичних о сіб, які використовують прац ю найманих працівників; одер жувати необхідні пояснення ( у тому числі письмові) з питан ь, що виникають під час переві рок.

У зв' язку з неподанням від повідачем звітності та неспл атою страхових внесків Черка ське обласне відділення Фонд у соціального страхування з тимчасової втрати працездат ності неодноразово звертало ся з листами про сплату страх ових внесків, зокрема листам и № 467/02-1-08 від 15.09.2005 року; № 490/01-1-29 від 14.07. 2009 року. При цьому позивачем на голошувалось на необхідност і відновлення сплати страхов их внесків та протиправності сплати страхових внесків до Черкаської організації «Сол ідарні профспілки Черкащини ».

У червні позивачем було іні ційовано питання щодо провед ення перевірки Черкаського г оспрозрахункового інженерн о-наукового центру Українськ ого товариства інформатики т а обчислювальної техніки щод о правильності нарахування і повноти сплати страхових вн есків та використання страхо вих коштів. Проте, керівництв ом відповідача листом від 30.06.20 04 року було відмовлено у надан ні відповідних документів. З гідно з даними Акта від 01.07.2004 ро ку позивачу було відмовлено в допуску до проведення пере вірки Черкаського госпрозра хункового інженерно-науково го центру.

Для визначення фонду оплат и праці відповідача, виконав чою дирекцією Фонду соціальн ого страхування з тимчасової втрати працездатності прове дено звірку з Фондом соціаль ного страхування від нещасни х випадків на виробництві та професійних захворювань сто совно суб' єктів підприємни цької діяльності, які сплачу ють внески на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування у зв' язку з тимча совою втратою працездатност і та витратами, зумовленими н ародженням та похованням, з п орушенням чинного законодав ства до профспілкових органі зацій, за наслідками якої фон д оплати праці Черкаського г оспрозрахункового інженерн о-наукового центру Українськ ого товариства інформатики т а обчислювальної техніки за 2002 рік - 9 місяців 2007 року склав: у 2002 році - 77 874 грн. 09 коп.; у 2003 роц і - 118 460 грн. 09 коп.; у 2004 році - 153 343 г рн. 26 коп.; у 2005 році - 205 039 грн. 74 коп .; у 2006 році - 256 493 грн.91 коп.; за 9 міс яців 2007 року - 234 754 грн. 95 коп.

На підставі даних вказаної звірки позивачем було здійс нено розрахунок суми заборго ваності відповідача по стра ховим внескам на загальнообо в' язкове державне соціальн е страхування з тимчасової в трати працездатності та витр атами, зумовленими народженн ям та похованням, яка станови ть 30 733 грн.

Ухвалою суду від 14.12.2011 року пр овадження у справі було зупи нено до 12 січня 2012 року на підст аві заявленого сторонами кло потання про надання їм часу д ля примирення та враховуючи пояснення представника пози вача про те, що вирішити питан ня про примирення можливо шл яхом проведення позивачем по запланової перевірки, яка, ві дповідно до вимог пп. є) п. 3.6 Інс трукції про порядок проведен ня перевірок страхувальникі в по коштах Фонду соціальног о страхування з тимчасової в трати працездатності, прийня ття рішень за їх результатам и та процедур оскарження, зат вердженою Постановою Фонду с оціального страхування з тим часової втрати працездатнос ті від 22.12.2010 року № 29, може бути пр оведена за рішенням суду, зоб ов' язано позивача провести перевірку з метою з' ясуван ня питання про наявність та р озмір суми заборгованості ві дповідача по страховим внеск ам за спірний період, що заявл ений в позові.

12 січня 2012 року представники сторін в судовому засіданні надали пояснення, з яких вбач ається, що сторони примиренн я не досягли, оскільки за резу льтатами проведення перевір ки позивач визначив суму заб оргованості відповідача в су мі 25315 грн. 52 коп., в зв' язку з чим позивач заявою від 12.01.2012 року з меншив позовні вимоги, а відп овідач, в свою чергу, із визнач еною сумою частково не погод ився, наполягаючи на тому, що п озивач неправомірно не зарах овує у відшкодування понесен і відповідачем за спірний пе ріод витрати на оплату лікар няних листів та витрат на сан аторно-курортне лікування.

З наданого позивачем акту п озапланової перевірки відпо відача за період з 01 жовтня 2002 р оку по 01 жовтня 2007 року № 856 від 23.12. 2011 року вбачається, що при пе ревірці, згідно наданих бухг алтерських документів (розра хункових відомостей по зарпл аті) було визначено суму стра хових внесків, нараховану на фонд оплати праці відповіда чем як роботодавцем, а також с уму утримань із заробітної п лати найманих працівників ві дповідно до розмірів, встано влених Законом України «Про розмір внесків на деякі види загальнообов' язкового дер жавного соціального страхув ання». За період з 1 жовтня 2002 ро ку по 30 вересня 2007 року нарахов ана сума страхових внесків с тановить 34492 грн. 52 коп., з ни х: за 4-й квартал 2002 року - 947 грн. 3 3 коп.; за 2003 рік - 4019 грн. 47 коп.; за 20 04 рік - 5722 грн. 25 коп.; за 2005 рік - 7944 грн. 83 коп.; за 2006 рік - 10022 грн. 13 коп .; за 9 місяців 2007 року - 5836 грн. 51 ко п.

Також посадовими особами п озивача встановлено, що за пе ріод з 1 жовтня 2002 року по 1 жовт ня 2007 року відповідачем прове дені витрати на виплату: допо моги по тимчасовій непр ацездатності, по вагітності та пологах на суму 1768 грн. 66 коп.; допомоги при народженні дит ини на суму 9177 грн. 60 коп.; витрат и на санаторно-курортне ліку вання та оздоровлення на сум у 12026 грн., а всього на загальну с уму 22972 грн. 26 коп.

З висновків акту переві рки вбачається, що відповіда чем частина витрат проведена з порушенням вимог Закону Ук раїни № 2240, а саме витрати на ви плату допомоги по тимчасовій непрацездатності на суму 1768 г рн. 66 коп. та витрати на санатор но-курортне лікування та озд оровлення на суму 12026 грн.

Суд погоджується з такими в исновками позивача з огляду на наступне.

Відповідно до пункту 3 части ни 2 статті 27 Закону України За кону України № 2240 страхувальн ик зобов' язаний надавати та оплачувати застрахованим ос обам у разі настання страхов ого випадку відповідний вид матеріального забезпечення та соціальних послуг відпов ідно до цього Закону.

Статтею 47 Закону України № 224 0 визначено, що для забезпечен ня відновлення здоров'я заст рахована особа та члени її сі м'ї мають право на отримання с анаторно-курортного лікуван ня, оздоровлення в спеціаліз ованих оздоровчих закладах ( у тому числі дитячих) у межах а сигнувань, установлених бюдж етом Фонду на зазначені цілі , та в порядку і на умовах, визн ачених правлінням Фонду. Обс яг коштів для забезпечення о здоровчих заходів визначаєт ься бюджетом Фонду.

Згідно діючих у спірний пер іод Інструкції про порядок п ланування, обліку, видачі пут івок на санаторно-курортне л ікування та оздоровлення зас трахованих осіб і членів їх с імей, придбаних за рахунок ко штів Фонду соціального страх ування з тимчасової втрати п рацездатності, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування з ти мчасової втрати працездатно сті від 24.12.2001 року № 51 (втратила ч инність 02.06.2005 року) та Інструкці ї про порядок забезпечення з астрахованих осіб і членів ї х сімей путівками на санатор но-курортне лікування, які пр идбані за рахунок коштів Фон ду соціального страхування з тимчасової втрати працездат ності, затвердженої постано вою правління Фонду соціальн ого страхування з тимчасової втрати працездатності від 24.1 2.2001 року № 55, дані інструкції виз начають порядок закупівлі за рахунок коштів Фонду соціал ьного страхування з тимчасов ою втратою працездатності, п ланування та розподілу, облі ку, видачі путівок на санатор но-курортне лікування застра хованих осіб і членів їх сіме й, звітності по путівках.

Закупівля путівок до санат орно-курортних закладів за р ахунок коштів Фонду здійснює ться в межах асигнувань, пере дбачених бюджетом Фонду по с татті «Оздоровчі заходи»за к ошторисами регіональних про грам відділень Фонду щодо ві дновлення здоров' я застрах ованих осіб. При цьому закупі вля путівок до санаторно-кур ортних закладів за рахунок к оштів Фонду здійснюється на підставі тендеру проведеног о Виконавчою дирекцією Фонду відповідно до Закону Україн и «Про закупівлю товарів, роб іт і послуг за державні кошти ».

Придбання путівок здійсню ється Виконавчою дирекцією Ф онду у переможців тендеру зг ідно плану розподілу путівок , затвердженого наказом дире ктора Виконавчої дирекції Фо нду. В подальшому путівки нап равляються виконавчим дирек ціям відділень Фонду, які роз поділяють їх згідно плану мі ж районними, міжрайоними вик онавчими дирекціями, а ті в св ою чергу видають їх страхува льникам згідно наданих ними заявок для видачі застрахова ним особам.

Згідно підпункту 2.1 пункту 2 П орядку отримання застрахова ними особами і членами їх сім ей санаторно-курортного ліку вання, що сплачується за раху нок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової вт рати працездатності, затверд женого постановою правління Фонду соціального страхуван ня з тимчасової втрати праце здатності від 25.02.2009 року № 12, при плануванні враховуються про позиції виконавчих дирекцій відділень Фонду щодо необхі дної кількості путівок відпо відного профілю в розрізі ку рортів і санаторно-курортних закладів. Пропозиції викона вчих дирекцій відділень Фонд у формуються згідно з узагал ьненими пропозиціями районн их, міжрайонних, міських вико навчих дирекцій відділень Фо нду з урахуванням заявок стр ахувальників та застрахован их осіб, а також заявок лікува льно-профілактичних закладі в про виділення путівок.

Як вбачається з пояснень пр едставників відповідача зая вок на отримання путівок в са наторно-курортні заклади від повідач у спірний період не п одавав, придбання путівок, на даних відповідачем застрахо ваним особам, здійснювалось не за рахунок коштів Фонду со ціального страхування з тимч асової втрати працездатност і, а тому суд приходить до висн овку, що позивачем правомірн о не приймаються до відшкоду вання понесені відповідачем витрати на санаторно-курорт не лікування в сумі 12026 грн.

Відповідно до частини 1 стат ті 51 Закону України № 2240 підста вою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатно сті, по вагітності та пологах є виданий у встановленому по рядку листок непрацездатнос ті, а в разі роботи за сумісниц твом - копія листка непрацезд атності, засвідчена підписом керівника і печаткою за осно вним місцем роботи. Порядок і умови видачі, продовження та обліку листків непрацездатн ості, здійснення контролю за правильністю їх видачі вста новлюються спеціально уповн оваженим центральним органо м виконавчої влади у сфері ох орони здоров'я за погодження м з Фондом.

Частиною 3 статті 50 зазначен ого Закону визначено, що ріше ння про призначення матеріал ьного забезпечення та наданн я соціальних послуг приймаєт ься комісією (уповноваженим) із соціального страхування, що створюється (обирається) н а підприємстві, в установі, ор ганізації, до складу якої вхо дять представники адміністр ації підприємства, установи, організації та застраховани х осіб (виборних органів перв инної профспілкової організ ації (профспілкового предста вника) або інших органів, які п редставляють інтереси застр ахованих осіб).

Під час проведення перевір ки відповідачем листка непра цездатності та протоколу ком ісії по соціальному страхува нню про призначення допомоги по тимчасовій непрацездатно сті надано не було.

Таких обов' язкових докум ентів для призначення допомо ги по тимчасовій непрацездат ності не надано відповідачем і під час розгляду справи, нат омість надано виписки з істо рії хвороби та ксерокопію ти тульної сторінки медичної ка ртки стаціонарного хворого.

Згідно Інструкції про поря док видачі документів, що зас відчують тимчасову непрацез датність громадян, затвердже ної наказом МОЗ України від 13. 11.2001 року № 455, дана Інструкція р озроблена відповідно до стат ті 51 Закону України «Про загал ьнообов'язкове державне соці альне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працезда тності та витратами, зумовле ними народженням та похованн ям»та визначає порядок і умо ви видачі, продовження та обл іку документів, що засвідчую ть тимчасову непрацездатніс ть громадян, здійснення конт ролю за правильністю їх вида чі.

Відповідно до підпункту 1.1 д аної Інструкції тимчасова не працездатність працівників засвідчується листком непра цездатності, а згідно підпун кту 1.2 видача інших документів про тимчасову непрацездатні сть забороняється, крім випа дків, обумовлених п. 1.14, 2.7, 2.16, 2.17, 2.18, 2. 19, 2.20, 3.4, 3.16, 6.6.

З аналізу зазначених пункт ів Інструкції суд вбачає, що н адані відповідачем документ и в підтвердження призначенн я допомоги по тимчасовій неп рацездатності, а саме: виписк а з історії хвороби та ксерок опія титульної сторінки меди чної картки стаціонарного хв орого, не є тими документами в розумінні Закону України «П ро загальнообов'язкове держа вне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами , зумовленими народженням та похованням»та Інструкції пр о порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову не працездатність громадян, що можуть слугувати підставою д ля засвідчення тимчасової не працездатності працівника т а призначення йому відповідн ої допомоги, в зв' язку з чим в итрати відповідача проведен і на виплату допомоги по тимч асовій непрацездатності пра вомірно не зараховані позива чем в рахунок страхових внес ків під час проведення перев ірки.

З огляду на викладене, суд п риходить до висновку про обґ рунтованість позовних вимог про стягнення з відповідача заборгованості зі сплати ст рахових внесків в сумі 25315 грн. 52 коп. (34492 грн. 52 коп. нараховані с трахові внески - 9177 грн. право мірно проведені витрати за р ахунок коштів Фонду.

Керуючись статтями 11, 70,72, 86, 94, 160-1 63 КАС України,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов з адовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю «Че ркаський Інженерно-Науковий центр»(18036, м. Черкаси, вул. Сурік ова, 12 А, ідентифікаційний код 14182016) на користь Черкаського о бласного відділення Фонду со ціального страхування з тимч асової втрати працездатност і (18016, м. Черкаси, вул. Б. Вишневец ького, 18, ідентифікаційний код 21355026) заборгованість в сумі 25315 (д вадцять п' ять тисяч триста п'ятнадцять) грн. 52 коп.

Постанова може бути оскар жена до Київського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Черкаський окружний адм іністративний суд за правила ми, встановленими ст.ст.185-187 Код ексу адміністративного судо чинства України.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом деся ти днів з дня її проголошення . У разі застосування судом ча стини третьої статті 160 цього Кодексу апеляційна скарга по дається протягом десят и днів з дня отримання копії п останови.

Суддя А.С. Чала

Повний текст постанов и виготовлений 27.01.2012 року.

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2012
Оприлюднено24.02.2012
Номер документу21496061
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2370/8198/2011

Ухвала від 12.01.2012

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.С. Чала

Ухвала від 14.12.2011

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.С. Чала

Ухвала від 29.11.2011

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.С. Чала

Ухвала від 21.11.2011

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.С. Чала

Постанова від 18.01.2012

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.С. Чала

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні