Б29/16-08
УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
22.09.08р.
Справа № Б29/16-08
За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрохімремонт", м. Дніпропетровськ
До боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрохімремонт", м. Дніпропетровськ
про визнання банкрутом
Суддя Полєв Д.М.
Представники сторін:
від кредитора - представник ВВД ФСС від нещасних випадків на виробництві про проф.захворювань України в м. Дніпропетровську Золотухін Д.О.
від боржника - ліквідатор Венська О.О.
СУТЬ СПРАВИ:
Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрохімремонт", м. Дніпропетровськ порушено 09.04.08 р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрохімремонт", м. Дніпропетровськ
Постановою від 18.04.08 р. боржника визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура у справі, призначено ліквідатора - арбітражного керуючого Венську О.О. ліцензія АБ № 176185 від 04.08.2005 р.
В ході ліквідаційної процедури ліквідатором виявлено та визнано вимоги наступних кредиторів:
- витрати пов"язані зі справою про банкрутство - 203грн.
- Управління Пенсійного фонду України в Бабшкінському району м. Дніпропетровська, м. Дніпропетровськ - 29964грн. 70коп.
- Державна податкова інспекція в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, м. Дніпропетровськ - 29042грн. 75коп.
- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську - 9666грн. 21коп.
- ТОВ "Преображенське-М", с. Преображенка Межівського району Дніпропетровської області - 70005грн.
Встановлені вимоги кредиторів залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна боржника.
Згідно довідок КП "Дніпропетровське МБТІ" №9203 від 21.07.2008р., Дніпропетровської регіональної філії ДП "Центр державного земельного кадастру при держкомземі України" №Ц/5584 від 27.08.2008р., УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області №14/6178 від 14.08.2008р., Інспекції державного технічного нагляду Дніпропетровської обласної державної адміністрації №1529-02-13 від 01.07.2008р. за боржником автотранспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.
Відповідно до довідки Бабушкінського ВДВС Дніпропетровського МУЮ №03-26/10298 від 08.08.2008р. на виконанні виконавчих документів про стосовно боржника у відділі не перебуває.
05.09.2008р. до господарського суду надійшло клопотання ДПА у Дніпропетровській області з проханням не призначати до розгляду звіт та ліквідаційний баланс ліквідатора з метою проведення перевірки дотримання податкового законодавства боржником.
Згідно з п. 6 ч. 6 ст. 11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»позапланова виїзна перевірка проводиться у разі реорганізації (ліквідації) підприємства, тривалість позапланової перевірки не повинна перевищувати 10 робочих днів, може бути продовжена на термін не більше 5 робочих днів.
Доказів проведення перевірки згідно зазначеного клопотання суду не подано.
Ст. 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»встановлено, що після завершення ліквідаційної процедури ліквідатор подає до господарського суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, який розглядається судом у судовому засіданні за участю ліквідатора та представників кредитора.
Ч. 1 ст. 32 вказаного Закону визначає перелік документів, що додаються до звіту ліквідатора, це:
- показники виявленої ліквідаційної маси;
- відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси;
- копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна;
- документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Наявність на момент затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу акту перевірки банкрута державним податковим органом цією статтею не передбачено, тому господарський суд не має правових підстав для відмови ліквідатору у затвердженні ліквідаційного балансу за відсутності цього документу.
Крім того, ДПА у Дніпропетровській області, якою заявлено клопотання не є стороною або учасником провадження у справі, тому позбавлені повноважень заявляти будь-які клопотання щодо розгляду справи.
Зважаючи на вищеозначене, господарський суд прийшов до висновку про можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Згідно п. 6 ст. 31 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22, 32, п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрохімремонт", м. Дніпропетровськ .
Ліквідувати юридичну особу –Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрохімремонт", м. Дніпропетровськ (код ЄДРПОУ 04643829).
Провадження у справі припинити.
Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Суддя
Д.М. Полєв
Вик. Карпенко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2008 |
Оприлюднено | 23.10.2008 |
Номер документу | 2155572 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Д.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні