ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
< Текст >
12 грудня 2011 р. < Текст > Справа №2а-13414/11/0170/17
Суддя Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим Папуша О.В., ро зглянувши в порядку письмово го провадження адміністрати вну справу
за позовом Державної подат кової інспекції в Сімферопол ьському районі АР Крим
до Приватного підприємств а "Стройторгцемент" < Текст >
про стягнення,
< Текст >
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністр ативного суду Автономної Рес публіки Крим 28.10.11 року надійшо в адміністративний позов Дер жавної податкової інспекції в Сімферопольському районі АР Крим до Приватного підпри ємства "Стройторгцемент" про стягнення заборгованості пе ред бюджетом сумою 130,00 грн.
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що від повідач має несплачену забор гованість по зобов' язанням зі сплати податку на прибуто к приватних підприємств до б юджету, яка станом на час звер нення до суду із позовом стан овить 130,00 грн. У добровільному порядку заборгованість відп овідачем не сплачена, а тому п озивач вимушений звернутись до суду. За вказаних обставин , позивач просив суд постанов ити рішення згідно якого: стя гнути заборгованість з відпо відача в розмірі заборговано сті по платежам до бюджету в з азначеній сумі.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим 31.10.11р. відкрито провадження в адміністратив ній справі за вказаним позов ом. В ході підготовчого прова дження судом з' ясовано пита ння про склад осіб, які беруть участь у справі, визначено фа кти, які необхідно встановит и для вирішення спору, вивчен о документи надані позивачем , прийнято рішення щодо відсу тності необхідності проведе ння попереднього судового за сідання, внаслідок чого закі нчено підготовче провадженн я, справу призначено до судов ого розгляду на 22.11.11р.
22.11.11р. до канцелярії суду пред ставником позивача подано кл опотання про відкладення роз гляду справи через неможливі сть забезпечити явку предста вника у зв' язку із зайнятіс тю в іншому судовому процесі .
Відповідач, повідомлений н алежним чином про місце, день і час судового розгляду (а.с.20), явку вповноваженого предста вника в судове засідання не з абезпечив, про поважність пр ичин неявки не повідомив, зап еречення на адміністративни й позов суду не надав.
Розглянувши матеріали спр ави, клопотання позивача, зва жаючи на приписи статті 122 КАС України, суд не знаходить пер ешкод для розгляду справи та вважає за можливе розглянут и справу в порядку письмовог о провадження, без участі пов новажних представників стор ін відповідно до приписів ча стини шостої статті 128 КАС Укр аїни за наявними в ній матері алами.
Дослідивши матеріали спра ви в їх сукупності, судом з' я совано, що позивач, з положень статті 4 Закону України від 04.12 .90 р. № 509-ХІІ "Про державну подат кову службу", є державним орга ном виконавчої влади, та, діюч и на реалізацію своєї владно ї компетенції, звернувся з ад міністративним позовом про с тягнення податкової заборго ваності відповідача, що вини кла внаслідок несвоєчасної с плати до державного бюджету податків та обов' язкових пл атежів. Відповідні права орг ану державної податкової слу жби надано положеннями ст. 20 П одаткового кодексу України.
Приватне підприємство "Стр ойторгцемент" - суб' єкт го сподарювання, ідентифікацій ний код юридичної особи 36499675, за реєстрований Сімферопольсь кою районною державною адмін істрацією в АР Крим з 23.04.09 р. за м ісцезнаходженням: 97513, АР Крим, Сімферопольський район, смт . Гвардійське, вул. Сумська, б. 43, (а.с.4-5, 10), платником податків т а обов' язкових платежів пер ебуває на податковому обліку у ДПІ в Сімферопольському ра йоні АР Крим, узятий на облік з 24.04.09р. № 10994 (а.с.10).
З огляду на викладене цей по зов розглядається судом відп овідно до пункту 5 частини дру гої статті 17 КАС України як сп ір за зверненням суб' єкта в ладних повноважень у випадку прямо передбаченому законом , та, зважаючи на положення ст. ст. 18, 50 КАС України, оскільки од нією зі сторін справи є орган державної влади, на цей спір п оширюється компетенція адмі ністративних судів та справа підсудна окружному адмініст ративному суду.
Встановлені судом з матері алів справи фактичні обстави ни свідчать про те, що за резул ьтатами камеральної перевір ки встановлено порушення под аткового законодавства в час тині не надання декларації з податку на прибуток підприє мства за 12 місяців 2010 року (а.с.13). Податковим повідомленням-рі шенням від 19.04.11р. № 0001901501 нарах овано суму грошового зобов' язання по податку на прибуто к приватних підприємств за ш трафними (фінансовими) санкц іями (штрафами) розміром 170 грн . (а.с.11), яке отримано повноважн им представником відповідач а 22.04.11р. Через наявну переплату сума боргу погашена частков о - розміром 40,00 грн. (а.с.8).
Зважаючи на наявність у від повідача податкового боргу ( у зв' язку із несплатою у поп ередніх податкових періодах самостійно визначених подат кових зобов' язань, нарахова них штрафних санкцій) позива чем вживалися заходи з метою його погашення, про що свідча ть копія податкової вимоги в ід 13.05.11р. № 511 сумою 130,00 грн. (а.с.9). Раз ом з тим, загальна сума податк ового боргу, яка є непогашено ю станом на час розгляду адмі ністративної справи відпові дно до даних облікової картк и становить 130,00 грн. (а.с.5).
На вимогу пп. 54.3.1. ст. 54.3 Податко вого кодексу України контрол юючий орган зобов'язаний сам остійно визначити суму грошо вих зобов'язань якщо платник податків не подає в установл ені строки податкову деклара цію.
Зі змісту п. 46.1 ст. 46 Податково го кодексу України вбачаєтьс я, що податкова декларація, ро зрахунок (далі - податкова дек ларація) - документ, що подає ться платником податків (у то му числі відокремленим підро зділом у випадках, визначени х цим Кодексом) контролюючом у органу у строки, встановлен і законом, на підставі якого з дійснюється нарахування та/а бо сплата податкового зобов' язання, чи документ, що свідчи ть про суми доходу, нарахован ого (виплаченого) на користь п латників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або с плаченого податку.
Строк сплати податку та збо ру встановлюється відповідн о до податкового законодавст ва для кожного податку окрем о. Зміна платником податку, по датковим агентом або предста вником платника податку чи к онтролюючим органом встанов леного строку сплати податку та збору забороняється, крім випадків, передбачених цим К одексом.
На вимогу норм пунктів 36.1., 36.2., 36.3. статті 36 ПК України податк овим обов'язком визнається о бов'язок платника податку об числити, задекларувати та/аб о сплатити суму податку та зб ору в порядку і строки, визнач ені цим Кодексом, законами з п итань митної справи. Податко вий обов'язок виникає у платн ика за кожним податком та збо ром. Податковий обов'язок є бе зумовним і першочерговим сто совно інших неподаткових обо в'язків платника податків, кр ім випадків, передбачених за коном.
Так, виконанням податковог о обов'язку за правилами п. 38.1. с татті 38 ПК України визнається сплата в повному обсязі плат ником відповідних сум податк ових зобов'язань у встановле ний податковим законодавств ом строк.
Відповідно до пп. 14.1.175. п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням ш трафних санкцій за їх наявно сті), але не сплаченого платни ком податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пе ня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
На вимогу ст. 59 Податкового к одексу України у разі коли пл атник податків не сплачує уз годженої суми грошового зобо в' язання в установлені зако нодавством строки, орган дер жавної податкової служби над силає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеном у для надсилання (вручення) по даткового повідомлення-ріше ння.
Матеріали справи не містят ь доказів на підтвердження о бставин оскарження відповід ачем, отриманої ним 19.05.11р. подат кової вимоги від 13.05.11р. № 511 сумою 130,00 грн. (а.с.9), через що наявні ма теріали справи свідчать про її чинність на час розгляду с прави.
Проаналізувавши зібрані у справі докази в їх сукупност і, приймаючи до уваги, що розмі р суми податкового боргу від повідачем відповідно до ст. 71 КАС України не спростовують ся, доказів, на підтвердження погашення зобов' язань зі с плати податкової заборгован ості відповідач не надав, суд приходить до висновку, що зая влена вимога про стягнення к оштів у сумі податкового бор гу, розмір якої підтверджено належним чином, ґрунтується на положеннях Податкового к одексу України, а тому суд зна ходить підстави для її задов олення.
Відповідно до пп. 95.1, п. 95.3 ст. 95 П одаткового кодексу України, орган державної податкової с лужби здійснює за платника п одатків і на користь держави заходи щодо погашення подат кового боргу такого платника податків шляхом стягнення к оштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недоста тності - шляхом продажу май на такого платника податків, яке перебуває у податковій з аставі. Стягнення коштів з ра хунків платника податків у б анках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюєт ься за рішенням суду, яке напр авляється до виконання орган ам державної податкової служ би, у розмірі суми податковог о боргу або його частини.
За приписами п. 95.3 ст. 95 ПК Укр аїни стягнення коштів з раху нків платника податків у бан ках, обслуговуючих такого пл атника податків, здійснюєтьс я за рішенням суду, яке направ ляється до виконання органам державної податкової служби , у розмірі суми податкового б оргу або його частини.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Ук раїни, у справах, в яких позива чем є суб' єкт владних повно важень, а відповідачем - фіз ична чи юридична особа, судов і витрати, здійснені позивач ем, з відповідача не стягують ся.
Керуючись статтями 94, 159, 160, 161, 1 62, 163, 186, 254 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити в по вному обсязі.
Стягнути з рахунків Приват ного підприємства "Стройторг цемент", ідентифікаційний ко д юридичної особи 36499675, у банках його обслуговуючих, на корис ть Державного бюджету Сімфер опольського району, заборгов аність з податку на додану ва ртість та пені сумою 130,00 грн., що підлягає зарахуванню на р/р 3 1116009700268 в ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімфе рополь, МФО 824026, код в ЄДРПОУ 34741037, код платежу 11021000.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її от римання у разі неподання апе ляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня отримання постанови.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення строк у, з якого суб'єкт владних повн оважень може отримати копію постанови суду.
Суддя < підпис > О.В. Папуш а
< Текст >
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2011 |
Оприлюднено | 28.02.2012 |
Номер документу | 21565252 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Папуша О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні