ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Рес публіка Крим, Україна, 95013
< Список >
ПОСТАНОВА
Іменем України
26 квітня 2011 р. (16:10) Справа №2а-6760/10/15/0170
Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі головуючої судді Тоскіної Г.Л., при секре тарі Рульової О.О.,за участю
представника позивача - Юсупової Н.І.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
за позовом Державної под аткової інспекції в м. Євпато рії АР Крим
до Представництва Фо нду майна АР Крим у м. Саки, Євп аторія, Роздольненському і С акському районах в особі Г олови ліквідаційної комісії представництва Фонду майна АРК у м. Саки, Євпаторія, Роздо льненському і Сакському райо нах
про стягнення 1359,96 грн.
Обставини справи: Державна податкова інспекція у м. Євпа торії АР Крим звернулась до О кружного адміністративного суду АР Крим з адміністратив ним позовом про стягнення з П редставництва Фонду майна АР Крим у м. м. Саки, Євпаторія, Роз дольненського і Сакського ра йонах заборгованості в сумі 1359,96 грн., мотивуючи свої вимоги тим, що відповідач має неспла чену заборгованість перед бю джетом з податку на прибуток приватних підприємств.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 28. 05.2010 року було відкрите провадж ення в адміністративній спра ві.
Ухвалою Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим від 28.05.2010 року закінчено підготовче провад ження та справу призначено д о судового розгляду.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 27.09.2010 року пр овадження по справі було зуп инено до набрання законної с или судовим рішенням у справ і № 2а-7738/09/10/0170 за позовом Предста вництва Фонду майна АР Крим у м. Саки, Євпаторія, Роздольнен ському і Сакському районах в особі Голови ліквідаційно ї комісії представництва Фон ду майна АРК у м. Саки, Євпатор ія, Роздольненському і Саксь кому районах до Державної податкової інспекції в м. Євп аторії АР Крим про визнання п ротиправним та скасування по даткового повідомлення-ріше ння №0000962302/0 від 04.06.2009 р.
24.01.2011 року поновленно провадж ення в адміністративній спра ві, оскільки відпали обстави ни, які були підставою для зуп инення провадження по справі .
Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і, просив адміністративний п озов задовольнити з підстав, зазначених у позовній заяві та письмових поясненнях.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про дату, час та місце розг ляду справи був повідомлений належним чином, про причини н еприбуття не повідомив, клоп отання про розгляд справи за відсутності представника ві дповідача не надав, тому врах овуючі думку представника по зивача, суд вважає можливим в ідповідно до ст. 128 КАС України розглянути справу за відсут ністю не з'явившегося предст авника відповідача на підста ві наявних у матеріалах спра ви документів та з урахуванн ям письмових заперечень, що н адані представником відпові дача 07.04.2011 року.
Вислухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи та оцінив ши докази по справі в їх сукуп ності, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.
Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.
Відповідно до п. 1 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори фізичних ч и юридичних осіб із суб' єкт ом владних повноважень щодо оскарження його рішень (норм ативно-правових актів чи пра вових актів індивідуальної д ії), дій чи бездіяльності.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.
Частинами 1, 3 статті 4 Закону України “Про державну подат кову службу в Україні” від 04.12.1 990 року № 509-ХІІ Державна податк ова адміністрація України є центральним органом виконав чої влади. Державні податков і інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Севастопо ля), районах у містах, міжрайон ні та об'єднані державні пода ткові інспекції підпорядков уються відповідним державни м податковим адміністраціям в Автономній Республіці Кри м, областях, містах Києві та Се вастополі.
Основним завданням органі в державної податкової служб и є здійснення контролю за до держанням податкового закон одавства, правильністю обчис лення, повнотою і своєчасніс тю сплати до бюджетів, держав них цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (ст. 2 Закону України від 04. 12.1990 року №509-ХІІ “Про державну п одаткову службу в Україні”).
Відповідно до підпункту 2.1.4 п. 2.1. статті 2 Закону України “П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами” № 2191-ІІІ ві д 21.12.2000 року податкові органи ви знані контролюючими органам и стосовно податків і зборів (обов' язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів. О тже, вони наділені компетенц ією, визначеною підпунктом 2.2. 1 пункту 2.2. статті 2 Закону здій снювати перевірки своєчасно сті, достовірності, повноти н арахування та сплати зазначе них податків.
Виходячи із аналізу статті 10 Закону України “Про державн у податкову службу в Україні ”, підпункту 7.7.5 пункту 7.7 статті 7 Закону України “Про податок на додану вартість” від 03.04.1997 № 168/97-ВР органи державної податк ової служби уповноважені зді йснювати контроль за своєчас ністю, достовірністю, повнот ою нарахування та сплати под атку на додану вартість та на давати висновки про суми цьо го податку, які підлягають ві дшкодуванню з бюджету.
Отже, органи державної пода ткової служби, в даному випад ку ДПІ в Чорноморському райо ні АР Крим, є суб' єктом владн их повноважень, яка у правові дносинах з фізичними та юрид ичними особами реалізує нада ні владні управлінські функц ії, а тому спори за участю ДПІ в Чорноморському районі АР К рим є публічно-правовими і ві дносяться до юрисдикції адмі ністративних судів.
Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано вленому законом порядку визн аються суб' єктами господар ювання.
Судом встановлено, що викон авчим комітетом Євпаторійсь кої міської ради АР Крим від 28 .01.2000р. Представництво Фонду ма йна АР Крим у м. м. Саки, Євпатор ія, Роздольненського і Саксь кого районах зареєстроване у якості юридичної особи.
Відповідач є платником под атків та зборів, передбачени х Законом України “Про систе му оподаткування”та відпові дно до ст.9 цього Закону зобов' язаний сплачувати належні су ми податків і зборів (обов'язк ових платежів) у встановлені законами терміни.
Принципи побудови системи оподаткування в Україні, под атки і збори (обов' язкові пл атежі) до бюджетів та до держа вних цільових фондів, а також права, обов' язки і відповід альність платників встановл ені Законом України "Про сист ему оподаткування" від 25.06.1991р. № 1251-ХІІ. Пунктом 2 частини першої статті 9 зазначеного Закону в становлено, що платники пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів) зобов'язані подавати до державних податкових орг анів та інших державних орга нів відповідно до законів де кларації, бухгалтерську звіт ність та інші документи і від омості, пов'язані з обчисленн ям і сплатою податків і зборі в (обов'язкових платежів). Пунк том 3 частини 1 зазначеної стат ті встановлено, що платники п одатків також зобов' язані с плачувати належні суми подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів) у встановлені законам и терміни.
Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який встан овлює порядок погашення зобо в'язань юридичних або фізичн их осіб перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язков их платежів), нарахування і сп лати пені та штрафних санкці й, що застосовуються до платн иків податків контролюючими органами, у тому числі за пору шення у сфері зовнішньоеконо мічної діяльності, та визнач ає процедуру оскарження дій органів стягнення, є Закон Ук раїни "Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами" від 21.12.2000 р. №2181 - ІІІ (надалі - Закон № 2181).
Пунктом 4.1 статті 4 даного Зак ону встановлено, що платник п одатків самостійно обчислює суму податкового зобов' яза ння, яку вказує у податковій д екларації. Пунктом 1.11 статті 1 д аного Закону визначено, що по даткова декларація, розрахун ок - документ, що подається пла тником податків до контролюю чого органу у строки, встанов лені законодавством, на підс таві якого здійснюється нара хування та/або сплата податк у, збору (обов'язкового платеж у).
Підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статт і 4 Закону №2181 встановлені базо ві податкові (звітні) періоди . Згідно пункту "б" пп.4.1.4 п.4.1 даної статті податкові декларації за податковий (звітний) періо д, що дорівнює календарному к варталу або календарному пів річчю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних а вансових внесків) подаються протягом 40 календарних днів, н аступних за останнім календа рним днем звітного (податков ого) кварталу (півріччя).
Відповідно до абзацу 2 пункт у 16.4 ст. 16 Закону України “Про оп одаткування прибутку підпри ємств” платники податку у ст роки, визначені законом, пода ють до податкового органу по даткову декларацію про прибу ток за звітний період, розрах овану наростаючим підсумком з урахуванням від' ємного з начення об' єкта оподаткува ння минулих податкових періо дів у разі його наявності від повідно до пункту 6.1 статті 6 ць ого Закону. При цьому за звітн і квартал, півріччя та три ква ртали платники податку подаю ть спрощену декларацію, а за р езультатами звітного року - п овну. Форми декларацій з цьог о податку встановлюються цен тральним податковим органом за узгодженням з комітетом В ерховної Ради України, що від повідає за проведення податк ової політики.
Відповідно до тексту акту п еревірки позивач включений д о реєстру неприбуткових орга нізацій (запис в Реєстр непри буткових організацій та уста нов внесено 03.03.2006 року).
Наказом ДПА України „Про за твердження форми Звіту про в икористання коштів неприбут кових організацій і установ та порядку її заповнення” за тверджений Порядок складанн я податкового звіту про вико ристання коштів неприбутков ими установами й організація ми, який застосовується уста новами й організаціями, що вк лючені до реєстру неприбутко вих організацій та установ з присвоєнням ознаки неприбут ковості. Згідно з п.п.4.1. п.4 цього Порядку податковий звіт про використання коштів неприбу тковими установами й організ аціями подається неприбутко вою установою до податкового органу протягом 40 календарни х днів, наступних за останнім календарним днем звітного (п одаткового) періоду.
Таким чином, діючим законод авством передбачений обов' язок позивача надавати до по даткового органу за місцем с воєї реєстрації - ДПІ в м. Євп аторії АР Крим - податкові зві ти про використання коштів н еприбутковими установами і о рганізаціями.
З матеріалів справи вбачає ться, що посадовими особами Д ПІ в м. Євпаторії АР Крим з 14.05.2009 р оку по 21.05.2009 року було проведено позапланову виїзну перевірк у Представництва з питань до тримання вимог податкового з аконодавства за період з 01.04.2006 р оку по 26.05.2009 року, за результата ми якої складено акт №1058/23-2/20753049 ві д 26.05.2009 року. Згідно з текстом ак ту перевірки під час її прове дення податковим органом вст ановлено, що Представництвом до ДПІ за податкові (звітні) п еріоди з півріччя 2006 року по 1 к вартал 2007 року надавалися под аткові звіти про використанн я коштів неприбутковими уста новами й організаціями, а за п одаткові (звітні) періоди - пів річчя 2007 року, 9 місяців 2007 року, 20 07 рік, І квартал 2008 року, піврічч я 2008 року, 9 місяців 2008 року, 2008 рік, І квартал 2009 року - тобто за 8 п ослідовних податкових періо дів такі звіти до податковог о органу не подані. Вказаний а кт перевірки було вручено го лові ліквідаційної комісії П редставництва, що підтвердже но його підписом в акті перев ірки, акт підписано з запереч еннями.
Відповідно до вимог пункту 11.1 статті 11 Закону України “Пр о оподаткування прибутку під приємств” для цілей цього За кону використовуються такі п одаткові періоди: календарні квартал, півріччя, три кварта ли, рік. Якщо платник податку л іквідується (у тому числі до з акінчення першого звітного п одаткового періоду), останні м податковим вважається пері од (що закінчується днем тако ї ліквідації), на який припада є дата такої ліквідації.
Законом України “ Про опода ткування прибутку підприємс тв”, зокрема пунктом 20.1 статті 20 встановлено, що відповідаль ність за правильність нараху вання, своєчасність сплати п одатку та дотримання податко вого законодавства несе плат ник податку у порядку та розм ірах, визначених законом.
Пунктом 11 статті 11 Закону Укр аїни “Про державну податкову службу в Україні” передбаче но, що органи державної подат кової служби мають право зас тосовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадках , порядку і розмірах, встановл ених законами України.
Згідно з пп.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону № 2181 платник податків, що не пода є податкову декларацію у стр оки, визначені законодавство м, сплачує штраф у розмірі дес яти неоподатковуваних мінім умів доходів громадян за кож не таке неподання або її затр имку.
Судом встановлено, на підст аві зазначеного акту перевір ки, відносно позивача прийня те податкове повідомлення-рі шення №0000962302/0 від 04.06.2009 року про за стосування штрафних санкцій з податку на прибуток в сумі 1 360грн.00коп. Відповідно до розра хунку, що наданий відповідач ем, вказані штрафні санкції з астосовані за неподання пода ткових звітів про використан ня коштів неприбутковими уст ановами та організаціями за вказані 8 податкових (звітних ) періодів.
Зазначене податкове повід омлення-рішення вручено упов новаженій особі позивача пош тою 09.06.2009 року, що копією повідо млення про вручення поштовог о відправлення.
Згідно з пунктом 6.1 статті 6 в казаного Закону у разі коли с ума податкового зобов'язання розраховується контролюючи м органом відповідно до стат ті 4 цього Закону, такий контро люючий орган надсилає платни ку податків податкове повідо млення, в якому зазначаються підстава для такого нарахув ання, посилання на норму пода ткового закону, відповідно д о якої був зроблений розраху нок або перерахунок податков их зобов'язань, сума податку ч и збору (обов'язкового платеж у), належного до сплати, та штр афних санкцій за їх наявност і, граничні строки їх погашен ня, а також попередження про н аслідки їх несплати в устано влений строк та граничні стр оки, передбачені законом для оскарження нарахованого под аткового зобов'язання (штраф них санкцій за їх наявності).
Таким чином, податковий орг ан зобов' язаний у випадку в становлення порушення платн иком податків вимог діючого законодавства (зокрема, непо дання відповідних податкови х декларацій) зобов' язаний прийняти податкове повідомл ення-рішення, що надсилаєтьс я такому платнику податків у встановлений строк.
Не погодившись із податков им повідомленням-рішенням №0 000962302/0 від 04.06.2009 року Представницт во звернулось із позовною за явою до Окружного адміністра тивного суду Автономної Респ убліки з позовними вимогами про визнання недійсним подат кового повідомлення-рішення №0000962302/0 від 04.06.2009 року .
Постановою Окружного адмі ністративного суду Автономн ої Республіки від 30.11.2009 року в з адоволені адміністративног о позову Представництва Фон ду майна АР Крим у м. Саки, Євпа торія, Роздольненському і Са кському районах в особі Го лови ліквідаційної комісії п редставництва Фонду майна АР К у м. Саки, Євпаторія, Роздоль ненському і Сакському района х до Державної податкової інспекції в м. Євпаторії АР Кр им про визнання протиправни м та скасування податкового повідомлення-рішення №0000962302/0 ві д 04.06.2009 р. відмовлено.
Судовим рішенням було вста новленно, що оскаржуване под аткове повідомлення-рішення було прийнято ДПІ в м. Євпатор ії АР Крим за результатами пр оведеної перевірки 04.09.2009 року, у зв' язку з чим нарахована су ма штрафних санкцій не могла бути відображена в особовом у рахунку позивача станом на дату проведення звірки - 25.12.20 07 року. Оскільки нараховані по даткові зобов' язання, штраф ні санкції та пеня відобража ються в особовому рахунку пл атника податку лише після їх узгодження, а звірка з позива чем 25.12.2007 року проводилась саме на підставі даних особових р ахунків, суд зазначив, що відс утність в особовому рахунку позивача станом на дату пров едення звірки - 25.12.2007 року - не доїмки в сумі 1360грн.00коп. по под атковому повідомленню-рішен ню №0000962302/0 від 04.06.2009 року не є підст авою для його скасування.
Встановленно, що Представн ицтвом з дати початку ліквід аційної процедури - від 21.01.2006 р оку (на підставі наказу Фонду майна АР Крим від 26.01.2006 року №23 - а.с.27) до ДПІ в м. Євпаторії АР Кр им подавались податкові декл арації за 2006 та І квартал 2007 року . При цьому суд зазначає, що по дання декларацій не пов' яза но з наявністю або відсутніс тю у Представництва грошових коштів на фінансування його діяльності та/або проведенн я ліквідаційної процедури та є обов' язком платника пода тку.
Крім того, суд зазначив, що в ідповідно до вимог підпункту “а”пп.4.2.2 п.4.2 ст.4 Закону №2181 контр олюючий орган зобов'язаний с амостійно визначити суму под аткового зобов'язання платни ка податків у разі якщо платн ик податків не подає у встано влені строки податкову декла рацію.
Відповідно до частини 3 стат ті 9 Закону України “Про систе му оподаткування”обов'язок ю ридичної особи щодо сплати п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) припиняється із с платою податку, збору (обов'яз кового платежу) або його скас уванням або списанням податк ової заборгованості відпові дно до Закону України "Про від новлення платоспроможності боржника або визнання його б анкрутом". У разі ліквідації ю ридичної особи заборгованіс ть з податків і зборів (обов'яз кових платежів) сплачується у порядку, встановленому зак онами України.
Оскільки ліквідація Предс тавництва станом на день при йняття податкового повідомл ення-рішення та станом на ден ь розгляду справи не заверше на, що підтверджено, зокрема, л истом Державного реєстратор а Виконавчого комітету Євпат орійської міської ради від 12.1 1.2009 року №508 та представником по зивача не оспорювалось, у Пре дставництва до часу розгляду справи наявний обов' язок п одавати відповідні податков і декларації до податкового органу за місцем реєстрації - ДПІ в м. Євпаторії АР Крим та у випадку порушення вимог ді ючого законодавства сплачув ати належні суми застосовани х штрафних санкцій.
Не погодившись з постаново ю Окружного адміністративно го суду Автономної Республік и від 30.11.2009 року Представництво м Фонду майна АР Крим у м. Саки , Євпаторія, Роздольненськом у і Сакському районах в особ і Голови ліквідаційної комі сії представництва Фонду май на АРК у м. Саки, Євпаторія, Роз дольненському і Сакському ра йонах було подано апеляційн у скаргу до Севастопольськог о апеляційного адміністрати вного суду.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністратив ного суду від 26.10.2010 року по спра ві № 2а-7738/07/10/0170 у задоволені апеля ційної скарги Представництв а відмовлено, постанова Окру жного адміністративного суд у Автономної Республіки від 30.11.2009 року залишена без змін.
Відповідно до ч.1 ст. 72 КАС Укр аїни обставини, встановлені судовим рішенням в адміністр ативній, цивільній або госпо дарській справі, що набрало з аконної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у як их беруть участь ті самі особ и або особа, щодо якої встанов лено ці обставини.
Судом встановлено, що поста нова Окружного адміністрати вного суду Автономної Респуб ліки від 30.11.2009 року по справі № 2а -7738/07/10/0170 та ухвала Севастопольсь кого апеляційного адміністр ативного суду від 26.10.2010 року по справі № 2а-7738/07/10/0170 набрали закон ної сили.
У той же час, суд зазначає, що відповідачем сума заборгова ності за податковим повідомл енням- рішенням №0000962302/0 від 04.06.200 9 року є непогашеною.
Відповідно до підпункту 6.2.1. пункту 6.2 ст. 6 Закону України «П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами» у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені с троки, податковий орган надс илає такому платнику податкі в податкові вимоги.
Відповідно до підпункту 6.2.3. пункту 6.2 ст.6 Закону України «П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами» податкові вимоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов'язання . Перша податкова вимога міст ить повідомлення про факт уз годження податкового зобов'я зання та виникнення права по даткової застави на активи п латника податків, обов'язок п огасити суму податкового бор гу та можливі наслідки непог ашення його у строк;
б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.
Судом встановлено, що 22.06.09 рок у ДПІ в м. Євпаторія АР Крим бу ла виставлена перша податков а вимога № 1/268, яка не була отрим ана відповідачем, у зв' язку з чим було складено Акт № 932/24-0 в ід 13.07.2009р. про неможливість вруч ення податкової вимоги платн ику податків. Податкова вимо га була розміщена на дошці по даткових оголошень 13.07.2009р.
12.08.09 року ДПІ в м. Євпаторія АР Крим була виставлена друга п одаткова вимога № 2/335, яка не бу ла отримана відповідачем, у з в' язку з чим було складено А кт № 968/24-0 від 18.09.2009р. про неможливі сть вручення податкової вимо ги платнику податків. Податк ова вимога була розміщена на дошці податкових оголошень 18.09.2009р.
Відповідачем відповідно д о вимог ст. 71 КАС України не над ано доказів сплати заборгова ності.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у по вному обсязі.
В судовому засіданні 26.04.2011р. п роголошено вступну та резолю тивну частини постанови.
У повному обсязі постанову виготовлено 29.04.2011 року.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов за довольнити повністю.
2. Стягнути з Представництва Фонду майна АР Крим у м. м. Саки , Євпаторія, Роздольненськог о і Сакського районах (97412, АР Кр им, м. Євпаторія, просп. Леніна , 18/16, ЄДРПОУ 20753049) заборгованість у сумі 1359,96 грн. на р/р 31110009700015, отрим увач: місцевий бюджет м. Євпат орії (код 34740798), банк отримувача: УДК в м. Євпаторії ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімферополь, МФО 824026, ко д платежу 3011021000.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя < підпис > Тоскіна Г.Л.
< Текст >
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2011 |
Оприлюднено | 27.02.2012 |
Номер документу | 21567583 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Тоскіна Г.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні