ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел . 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 січня 2012 р. Справа № 2-а-4546/11/2170
Херсонський окружни й адміністративний суд у скл аді головуючв судді Василенк о Г.Ю., розглянувши в порядку п исьмового провадження адмін істративну справу за позовом Контрольно-ревізійного упра вління в Херсонській області до Василівської сільської р ади про про зобов'язання вчин ити певні дії,
встановив:
Контрольно-ревізійне управління в Херсонській об ласті (далі - КРУ) звернулося д о суду з адміністративним по зовом, в якому просить зобов'я зати Василівську сільську ра ду Каховського району Херсон ської області виконати пунк ти 3, 4, 6, 7, 9, 10 вимог контрольно-рев ізійного управління в Херсон ській області про усунення в иявлених ревізією порушень №21-08-16-15/2399 від 22 квітня 2011 року.
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що з 28.03. по 08.04.2011 року, працівниками Кон трольно-ревізійного управлі ння в Херсонській області пр оведено планову ревізію фіна нсово-господарської діяльно сті Василівської сільської р ади за період з 01.02.2008 року по 01.03.2011 року. В результаті перевірки складено акт № 08-18/11 від 15.04.2011 рок у, яким зафіксовано ряд поруш ень. Відповідач у своїх поясн еннях до акту зазначив, що пор ушення були допущенні помилк ово. Зауважень на акт надано н е було.
За наслідками розгляду доп ущених порушень КРУ винесено вимогу про усунення порушен ь законодавства виявлених р евізією у Василівської сіль ської ради від 22.04.2011 року № 21-08-16-15/2399 . Відповідач у встановлений с трок порушення не усунув, що с тало підставою для звернення до суду.
Позивач в судове засідання не прибув, надав заяву про роз гляд справи без участі його п редставника, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.
Відповідач письмових запе речень на позов не надав, в суд ове засідання не прибув, про п ричини неявки суд не повідом ив.
Відповідно до ч.6 ст.128 КАС Укр аїни якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому з асіданні, визначених цією ст аттею, але прибули не всі особ и, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином по відомлені про дату, час і місц е судового розгляду, суд має п раво розглянути справу у пис ьмовому провадженні в разі в ідсутності потреби заслухат и свідка чи експерта.
Виходячи з вищевикладеног о суд вважає за можливе розгл ядати справу в порядку письм ового провадження
Дослідивши матеріали спра ви, суд дійшов висновку, що поз овні вимоги підлягають задов оленню з наступних підстав.
Відповідно до ст.10 Закону Ук раїни "Про контрольно-ревізі йну службу в Україні" Головно му контрольно-ревізійному уп равлінню України, контрольно -ревізійним управлінням в Ре спубліці Крим, областях, міст ах Києві і Севастополі, контр ольно-ревізійним підрозділа м (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах над ається право перевіряти у пі дконтрольних установах грош ові та бухгалтерські докумен ти, звіти, кошториси й інші док ументи, що підтверджують над ходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, п роводити перевірки фактично ї наявності цінностей (грошо вих сум, цінних паперів, сиров ини, матеріалів, готової прод укції, устаткування тощо).
Так, відповідно до п. 2.1.1 План у контрольно - ревізійної роб оти Контрольно-ревізійного у правління в Херсонській обла сті на I квартал 2011 року працівн иками КРУ проведено ревізію сільського бюджету та фінан сово - господарської діяльно сті Василівської сільської р ади Каховського району Херсо нської області за період з 01.02.2 008 року по 01.03.2011 року. В результат і перевірки складено акт № 08-18 /11 від 15.04.2011 року.
В акті ревізії КРУ зазначи ло що відповідачем допущені чисельні порушення законода вства, такі як Порядок провед ення індексації грошових дох одів населення, затверджений Постановою КМУ №1078 від 17.07.2003 рок у, Порядок обчислення середн ьої заробітної плати, затвер джений Постановою КМУ від 08.02.19 95 року № 100, Постанова КМУ від 09.03.2 006 №268 «Про упорядкування струк тура та умов оплати праці апа рату органів виконавчої влад и, органів прокуратури, судів та інших органів», Закон Укра їни "Про оренду державного та комунального майна».
Проведеною ревізією встан овлені порушення:
- працівникам дитячого садк у та сільських клубів нарахо вувалась та виплачувалась ма теріальна допомога на оздоро влення з порушенням норм зак онодавства, що призвело до не доотримання працівниками ко штів у сумі 216,17 грн., зайвого нар ахування та виплати допоміг на суму 4391,21 грн., відповідно зай во перераховано внесків до д ержавних цільових фондів на суму 1596,49 грн.;
- у зв'язку з невірним визнач енням базового місяця колишн ьому головному бухгалтеру сі льської ради зайво нарахован о та виплачено індексацію гр ошових доходів у сумі 2466,57 грн. т а відповідно зайво перерахов ано внесків до державних ціл ьових фондів на суму 895,87 грн.;
- не здійснено нарахування і ндексації орендної плати (ві дповідно до умов договору ук ладеного з ЗАТ “Фрідом Фарм І нтернешнл” та ПП ОСОБА_3), щ о призвело до недоотримання грошових коштів на загальну суму 3071,52 грн.;
- при укладанні договорів ор енди на частину меліоративно ї мережі, невірно визначено р озмір орендної плати, внаслі док чого бюджетами різних рі внів недоотримано доходів ві д оренди комунального майна на загальну суму 11529,84 грн.;
- підрядними організаціями завищено обсяги виконаних р обіт та відповідно завищено вартість виконаних робіт на суму 12589,2 грн.;
- до акту виконаних робіт фо рми КБ-2в фізичної особи - підп риємця ОСОБА_2 включено ад міністративні витрати на заг альну суму 2076,00 грн., внаслідок ч ого завищена вартість викона них робіт.
На підставі акту ревізії КР У прийняло рішення №21-08-16-15/2399 від 22 квітня 2011 року стосовно вико нання відповідачем вимог щод о усунення виявлених порушен ь. Позивач у пунктах 3, 4, 6, 7, 9, 10 вка заного листа-вимоги вимагає від позивача вжити заходи дл я усунення порушень, а саме:
- донарахувати та виплатити працівникам недоотримані су ми доходів в сумі 216,17 грн.;
- утримати із заробітної пла ти працівників зайво нарахов ані та виплачені суми допомо г в сумі 4391,21 грн.;
- відкоригувати внеск и до фондів в сумі 1596,49 грн.;
- провести претензійно-позо вну роботу щодо повернення з айво виплачених колітів в су мі 2466,57 грн.;
- відкоригувати внески до фо ндів в сумі 895,87 грн., а в інш ому випадку стягнути з особи , винної у зайвих грошових вип латах кошти у сумі 3362,44 грн., у по рядку та розмірах встановлен их ст.ст. 133-136 КЗпП;
- провести претензійн о-позовну роботу з орендарям и для отримання несплачених коштів та перерахувати кошти в сумі 3071,52 грн. до відповідного бюджету, а в іншому випадку ст ягнути з осіб, винних у допуще ному порушенні, шкоду у поряд ку та розмірі встановленому ст. ст. 130-136 КЗпП;
- провести претензійн о-позовну роботу з орендарям и для отримання несплачених коштів та перерахувати кошти в сумі 11529,84 грн. до відповідного бюджету або стягнути з осіб, винних у допущеному порушен ні, шкоду у порядку та розмірі встановленому ст. ст. 130-136 КЗпП;
- відобразити в обліку дебіт орську заборгованість за не виконані роботи на суму 12589,2 гр н. та провести претензійно - по зовну роботу з контрагентами ;
- відобразити в обліку дебіт орську заборгованість на сум у 2076,00 грн.;
- провести претензійно-позо вну роботу з контрагентом (пі дрядником) щодо відшкодуванн я зайвих виплат шляхом повер нення коштів або виконання в ідповідного обсягу робіт чи надання послуг, а в іншо му випадку стягнути з осіб, ви нних у проведенні зайвих вип лат, шкоду у порядку та розмір і встановленому ст. ст. 130-136 КЗпП .
За статтею 15 Закону України "Про державну контрольно-рев ізійну службу в Україні" зако нні вимоги службових осіб де ржавної контрольно-ревізійн ої служби є обов'язковими для виконання службовими особам и суб'єктів, що ревізуються.
Так, на адресу відповідача б ула направлена вищезазначен а вимога, в якій відповідачу б уло запропоновано усунути ви явлені порушення та про вжит і заходи їх виконання надісл ати відповідну письмову інфо рмацію в строк до 13 травня 2011 ро ку. Проте, Василівська сільсь ка рада Каховського району н езважаючи на це, не вживає зах одів щодо повного виконання вищезазначених вимог та усун ення порушень.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що адміністративний позов конт рольно-ревізійного управлін ня в Херсонській області під лягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 158 - 163, 167 КАС У країни, суд -
постановив:
Позовні вимоги Контроль но-ревізійного управління в Херсонській області задовол ьнити.
Зобов'язати Василівську сі льську раду Каховського райо ну Херсонської області (код Є ДРПОУ 26433015) виконати пункти 3, 4, 6, 7, 9, 10 вимог контрольно-ревізійн ого управління в Херсонській області про усунення виявле них ревізією порушень №21-08-16-15/239 9 від 22 квітня 2011 року.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через су д першої інстанції шляхом по дачі апеляційної скарги в 10-де нний строк з дня її проголоше ння. В разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письм овому провадженні апеляційн а скарга подається протягом десяти днів з дня отримання к опії постанови.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.
Суддя Василенко Г.Ю .
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2012 |
Оприлюднено | 27.02.2012 |
Номер документу | 21584219 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василенко Г.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні