Постанова
від 16.01.2012 по справі 2а-18714/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 16 січня 2012 року                      № 2а-18714/11/2670

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Винокуров К.С. розглянув у порядку скороченого провадження адміністративну справу

За позовом    Державної податкової інспекції у Деснянському районі м.Києва

до                    Товариства  з обмеженою відповідальністю «Промагропроектбудсервіс»

про                  стягнення заборгованості

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна податкова інспекція у Деснянському районі міста Києва (надалі ДПІ у Деснянському районі міста Києва, позивач) звернулась до суду з позовом про стягнення з Товариства  з обмеженою відповідальністю «Промагропроектбудсервіс»(надалі ТОВ «Промагропроектбудсервіс», відповідач) заборгованість із податку на додану вартість та комунального податку в розмірі 3 309,93 грн.

Ухвалою суду від 21.12.2011 відкрито скорочене провадження у адміністративній справі, встановлено строк подання заперечення проти позову для відповідача до 16 січня 2012 року.

Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, заяву про визнання позову також суду не надіслав. Відповідачу була надіслана ухвала про відкриття скороченого провадження за адресою, зазначеною у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

У зв'язку з неподанням відповідачем відзиву на позов, справа вирішується у порядку передбаченому статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, адміністративний суд, -

ВСТАНОВИВ:

          КП «Автотранспортник» зареєстроване Деснянською районною у м.Києві державною адміністрацією в м. Києві, код ЄДРПОУ 32106047.

          З матеріалів справи вбачається, що станом на момент розгляду спору судом у ТОВ «Промагропроектбудсервіс» існує заборгованість перед бюджетом з податку на додану вартість та комунального податку у сумі 3 309,93 грн.

Декларацією з податку на додану вартість  № 155784 від 22.11.2010 року платником податку самостійно нараховано 895,00 грн. з податку на додану вартість (термін сплати – 30.11.2010 року).

Згідно зворотного боку облікової картки платника сплата не було у встановлений термін.

Податкове повідомлення-рішення № 0446771500/0 від 04.10.2010 р., яким визначено зобов'язання по сплаті штрафу у розмірі 20% у розмірі 1 050,98грн. та податкове повідомлення-рішення № 0446761500/0 від 14.10.2010 р., яким визначено зобов'язання по сплаті штрафу у розмірі 10% у розмірі 1 262,63 грн. Дані податкові повідомлення-рішення були прийняті на підставі Акту документальної невиїзної (камеральної) перевірки своєчасності сплати податкового зобов'язання від 04.10.2010 року № 6286, яким встановлено несвоєчасне подання декларацій з податку на додану вартість. Акт перевірки та податкове повідомлення-рішення були надіслані відповідачу та вручені 12.10.2010 р. представнику за довіреністю.

У зв'язку з наявності переплати у ТОВ «Промагропроектбудсервіс» обліковується борг з податку на додану вартість у розмірі 319,94 грн.

Податковий розрахунок комунального податку № 95679 від 06.08.2010 року платником податку самостійно нараховано 76,50 грн. (термін сплати 19.08.2010 року).

Податковий розрахунок комунального податку № 147795 від 08.11.2010 року платником податку самостійно нараховано 71,40 грн. (термін сплати 19.11.2010 року).

У зв'язку з частковою сплатою у ТОВ «Промагропроектбудсервіс» обліковується борг з комунального податку у розмірі 109,99грн.

Відповідно до пп. 10.1.1 п. 10.1 ст. 10 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у разі коли інші, передбачені цим Законом, заходи з погашення податкового боргу не дали позитивного результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх недостатності - шляхом продажу інших активів такого платника податків.

Відповідно до пп. 7.2.1 п. 7.2 ст. 7 цього Закону джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення, які є виконавчими документами, є будь-які активи платника податків (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів) з урахуванням обмежень, визначених цим Законом, а також іншими законами.

Підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" встановлено, що підставою для примусового стягнення активів платників податків в рахунок погашення його податкового боргу є виключно рішення суду.

Відповідно до Податкового Кодексу України, податковий борг –це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Згідно п.95.1 ст. 95 ПКУ –орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власність, а в разі їх недостатності –шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до п. 95.3 ст.95 ПКУ стягнення коштів з рахунку платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органами державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Згідно пп. 16.1.4. п. 16.1 ст. 16 –платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно п.57.1 ст. 57 ПКУ –платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених Кодексом.

Підпункт 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПКУ дає визначення, що податковий борг –це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до п.20.1.18 ПКУ органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Пунктом 286.2 ст. 286 ПКУ передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Згідно з п. 287.3 ст. 287 ПКУ податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у новій звітній податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Підпункт 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПКУ дає визначення, що податковий борг –це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Враховуючи те, що грошове зобов'язання, яке самостійно узгоджене відповідачем, не було погашено протягом граничного строку, воно відповідно до вказаного визначення, визнається податковим боргом.

Відповідно до пп. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами” Позивачем було надіслано на адресу Відповідача першу та другу податкову вимоги № 1/1408 від 20.08.2010 р., яка у зв'язку із незнаходженням фактичного місця розташування платника податків та розміщено на дошці оголошень відповідно до Акту № 53 від 25.10.2011 р.

Податкова вимога не оскаржувалась відповідачем в адміністративному та в судовому порядку.  

Відповідно до п. 59.5 ст. 59 Кодексу, у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Підпунктом 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПКУ передбачено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Як вбачається з матеріалів справи та картки особового рахунку відповідача, заборгованість перед бюджетом з податку на додану вартість та комунального податку на момент розгляду справи становить 3 309,93 гривень.

Відповідно до п. 87.1 ст. 87 ПКУ джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Сплата грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснена також за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника) або за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів.

Відповідно до п. 93.5 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Підпунктом 20.1.8 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України встановлено, що органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись вимогами ст. ст. 69-71, ч. 4 ст. 94, 160-162, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з Товариства  з обмеженою відповідальністю «Промагропроектбудсервіс»(02660, м.Київ, вул.Попудренка,52, код ЄДРПОУ 34751401          ) на користь Державної податкової інспекції у Деснянському районі м.Києва (02217, м.Київ, вул. Закревського, 41) заборгованість на загальну суму 3 309,93 грн. (три тисячі триста дев'ять грн. 93 коп.):

- з податку на додану вартість суму 3 199,94 грн. на р/р 3115029700004 УДК у м.Києві, МФО 322302, одержувач ВДК у Деснянському районі м.Києва, код 14010100;

- з комунального податку 109,99 грн. на р/р  31413828700004 УДК у Деснянському районі ГУ ДКУ в м.Києві, МФО 820019, ідентифікаційний номер –26077891 ГУ ДКУ у м.Києві ВДК у Деснянському районі м.Києва, код 16010200.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами до суду апеляційної інстанції в порядку та в строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.  

Суддя                                                                                                     К.С. Винокуров

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.01.2012
Оприлюднено27.02.2012
Номер документу21585710
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-18714/11/2670

Ухвала від 21.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Постанова від 16.01.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні