Постанова
від 30.09.2008 по справі 2/209-22/85а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2/209-22/85а

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          

30.09.08                                                                                           Справа№ 2/209-22/85а

за позовною заявою Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, м.Львів

до відповідача Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції, м.Львів

про стягнення економічних санкцій в сумі 35122,47 грн.

                 Суддя   Т.Костів

при секретарі Ю.Качур

Представники

Від позивача: ХХХХХХХХХ - представник (довіреність № 04-2166 від 26.05.2008р.)

Від відповідача: не з'явився.

Розглядається адміністративний позов Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, м.Львів до Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції, м.Львів про стягнення економічних санкцій в сумі 35122,47 грн.

          Ухвалою суду від 28.02.2007 року відкрито провадження у справі (суддя Желік М.Б.), справу призначено до судового розгляду на 22.03.2007 року. Ухвалою суду від 22.03.2007 року, у зв'язку з неявкою представника відповідача, розгляд справи відкладено на 17.04.2007 року. Розпорядженням заступника голови суду від 16.04.2007 року справу передано для подальшого розгляду судді Костів Т.С. Ухвалою суду від 17.04.2007 року провадження у справі зупинено до набрання законної сили рішення в адміністративній справі № 3/166-18/108а. Ухвалою суду від 11.08.2008 року провадження у справі поновлено та призначено розгляд справи на 21.08.2008 року. У зв'язку з неявкою відповідача, ухвалою суду від 21.08.2008 року розгляд справи відкладено на 30.09.2008 року.

Представник позивача уточнив позовні вимоги, а саме: просить стягнути з відповідача економічні санкції в сумі 25 896, 63 грн. Позов підтримав з підстав, зазначених у позовній заяві та заяві про уточнення позовних вимог. Ствердив, зокрема, що Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівській області було проведено перевірку правильності формування та застосування тарифів на роботи і послуги, що надаються і виконуються за плату, в наслідок чого виявлено порушення державної дисципліни цін, в зв'язку з чим прийнято рішення про застосування економічних санкцій в розмірі 35 122, 47 грн., яке відповідачем самостійно не виконано.

Відповідач в судове засідання не з'явився, вимог ухвали суду не виконав, хоча у встановленому порядку своєчасно був повідомлений про час і місце розгляду справи, тому справа розглядається за наявними в ній матеріалами справи, відповідно до ст.71 КАС України.

Розглянувши подані документи і матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких грунтуються позовні вимоги, які мають значення для справи, суд встановив наступне:

Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівській області було проведено перевірку правильності формування та застосування тарифів на роботи і послуги, що надаються і виконуються за плату. За результатами перевірки складено акт перевірки № 000973 від 19.10.2006 року.

Перевіркою встановлено, що за період з жовтня 2005 року по січень 2006 року Львівською МСЕС при наданні суб'єктам господарювання платних послуг застосовано завищені тарифи за рахунок безпідставного включення в тариф на послуги податку на додану вартість в розмірі 8 399, 00 грн. Крім того, перевіркою встановлено завищення тарифів на роботи та послуги, що надавались відповідачем з 11.05.2006 року по 02.06.2006 року, в наслідок чого було одержано необгрунтовану виручку в сумі 3 308, 49 грн.

На підставі матеріалів перевірки позивачем прийнято рішення № 136 від 27.10.2006 року про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, згідно з яким, напідставі Закону України "Про ціни та ціноутворення" вирішено вилучити у Львівської МСЕС в дохід Державного бюджету Личаківського району міста Львова 35 122, 47 грн.

Розгляд даної справи зупинявся до набрання законної сили рішенням господарського суду Львівської області у справі № 3/166-18/108а за позовом Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення № 136 від 27.10.2006 року в частині вилучення 9 225, 84 грн. Постановою господарського суду від 26.06.2008 року у справі № 3/166-18/108а позов задоволено та скасовано рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін від 27.10.2006 року № 136 в частині вилучення 9 225, 84 грн. в дохід Державного бюджету Личаківського району міста Львова.

За таких обставин, позивач подав заяву про уточнення позовних вимог, в якій просить стягнути з відповідача 25 896, 63 грн. економічних санкцій, зазначених у рішенні № 136 від 27.10.2006 року.

Дослідивши обставини справи та оцінивши подані докази в їх сукупності, суд, дійшов висновку, що позовні вимоги обгрунтовані та підлягають до задоволення з наступних підстав.

Законом України „Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" Кабінету Міністрів України надано право визначати перелік та тарифи на платні послуги, які надаються закладами санітарно-епідеміологічної служби.

У відповідності до ст.8 Закону України „Про ціни та ціноутворення" державне регулювання цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення державних фіксованих цін (тарифів) або граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фіксованих цін (тарифів).

З огляду на вищевикладене, Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 27.08.03р. № 1351 "Про затвердження тарифів на роботи та послуги, що виконуються та надаються за плату установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби", у відповідності до якої затверджені фіксовані тарифи на платні послуги, що надаються санітарно-епідеміологічними станціями. Ця постанова є обов'язковою для виконання виключно в межах тих норм які нею передбачені

Відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України фіксованих тарифів на послуги, що надаються за плату закладами санітарно-епідеміологічної служби, податок на додану вартість в розмірі 20% окремим рядком понад тариф не виділено.

Згідно із ст. 189 ГК України ціна (тариф) є формою грошового визначення вартості продукції (робіт, послуг), яку реалізовують суб"єкти господарювання.

Таким чином, згідно діючого порядку ціноутворення регульовані (фіксовані) тарифи встановлюються з урахуванням кінцевої вартості послуг для споживача, а тому включають в себе податок на додану вартість.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2006р. № 662 було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2003р. № 1351. згідно із якою затверджено Тарифи на роботи та послуги, що виконуються за плату установами та закладами санітарно-епідеміологічної служби.

Згідно із роз'ясненням, наданим листом Міністерства юстиції України від 06.07.2006р. за № 34-26-1356 МОЗ України, зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.03р. № 1351, внесені згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.06р. № 662. набувають чинності з моменту прийняття цієї постанови, тобто з 11.05.2006р.

Згідно із п. 1.4 Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових санкцій    органами    державного    контролю    за    цінами,    затвердженої    спільним    наказом Мінекономіки України та Міністерства фінансів України від 03.12.01 р. № 298/519. (надалі -Інструкція) включення непередбачених законодавством націнок до регульованих тарифів є порушенням порядку встановлення і застосування тарифів, за які накладаються економічні санкції. Відповідно, додатково нарахований ПДВ Львівською МСЕС є необгрунтовано отриманою виручкою.

Керуючись ст.ст. 2, 11, 69-71, 86, 161-163 КАС України, суд, -

                                      ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задоволити повністю.

2.          Стягнути з Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції (79014, м.Львів, вул.Круп'ярська, 7, р/р 35227002001307 в УДК у Львівській області, МФО 825014, ЗКПО 01997774) в доход Державного бюджету Личаківського району міста Львова (р/р 31116106700006 в УДК у Львівській області, МФО 825014, код ЄДРПОУ 22389406, код 21081100) 25 896, 63 грн..

3.          Стягнути з Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції (79014, м.Львів, вул.Круп'ярська, 7, р/р 35227002001307 в УДК у Львівській області, МФО 825014, ЗКПО 01997774) в доход державного бюджету 258, 96 грн. судового збору.

Постанова набирає законної сили у відповідності із ст.254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена у порядку і строки, передбачені ст. 186 КАС України.

Суддя                                                                                                       Костів Т.С.                     

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення30.09.2008
Оприлюднено24.10.2008
Номер документу2161825
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —2/209-22/85а

Постанова від 30.09.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Костів Т.С.

Ухвала від 11.08.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Костів Т.С.

Ухвала від 17.04.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Костів Т.С.

Постанова від 17.04.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Костів Т.С.

Ухвала від 28.02.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Желік М.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні