2/209-22/85а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30.09.08 Справа№ 2/209-22/85а
за позовною заявою Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, м.Львів
до відповідача Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції, м.Львів
про стягнення економічних санкцій в сумі 35122,47 грн.
Суддя Т.Костів
при секретарі Ю.Качур
Представники
Від позивача: ХХХХХХХХХ - представник (довіреність № 04-2166 від 26.05.2008р.)
Від відповідача: не з'явився.
Розглядається адміністративний позов Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області, м.Львів до Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції, м.Львів про стягнення економічних санкцій в сумі 35122,47 грн.
Ухвалою суду від 28.02.2007 року відкрито провадження у справі (суддя Желік М.Б.), справу призначено до судового розгляду на 22.03.2007 року. Ухвалою суду від 22.03.2007 року, у зв'язку з неявкою представника відповідача, розгляд справи відкладено на 17.04.2007 року. Розпорядженням заступника голови суду від 16.04.2007 року справу передано для подальшого розгляду судді Костів Т.С. Ухвалою суду від 17.04.2007 року провадження у справі зупинено до набрання законної сили рішення в адміністративній справі № 3/166-18/108а. Ухвалою суду від 11.08.2008 року провадження у справі поновлено та призначено розгляд справи на 21.08.2008 року. У зв'язку з неявкою відповідача, ухвалою суду від 21.08.2008 року розгляд справи відкладено на 30.09.2008 року.
Представник позивача уточнив позовні вимоги, а саме: просить стягнути з відповідача економічні санкції в сумі 25 896, 63 грн. Позов підтримав з підстав, зазначених у позовній заяві та заяві про уточнення позовних вимог. Ствердив, зокрема, що Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівській області було проведено перевірку правильності формування та застосування тарифів на роботи і послуги, що надаються і виконуються за плату, в наслідок чого виявлено порушення державної дисципліни цін, в зв'язку з чим прийнято рішення про застосування економічних санкцій в розмірі 35 122, 47 грн., яке відповідачем самостійно не виконано.
Відповідач в судове засідання не з'явився, вимог ухвали суду не виконав, хоча у встановленому порядку своєчасно був повідомлений про час і місце розгляду справи, тому справа розглядається за наявними в ній матеріалами справи, відповідно до ст.71 КАС України.
Розглянувши подані документи і матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких грунтуються позовні вимоги, які мають значення для справи, суд встановив наступне:
Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівській області було проведено перевірку правильності формування та застосування тарифів на роботи і послуги, що надаються і виконуються за плату. За результатами перевірки складено акт перевірки № 000973 від 19.10.2006 року.
Перевіркою встановлено, що за період з жовтня 2005 року по січень 2006 року Львівською МСЕС при наданні суб'єктам господарювання платних послуг застосовано завищені тарифи за рахунок безпідставного включення в тариф на послуги податку на додану вартість в розмірі 8 399, 00 грн. Крім того, перевіркою встановлено завищення тарифів на роботи та послуги, що надавались відповідачем з 11.05.2006 року по 02.06.2006 року, в наслідок чого було одержано необгрунтовану виручку в сумі 3 308, 49 грн.
На підставі матеріалів перевірки позивачем прийнято рішення № 136 від 27.10.2006 року про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, згідно з яким, напідставі Закону України "Про ціни та ціноутворення" вирішено вилучити у Львівської МСЕС в дохід Державного бюджету Личаківського району міста Львова 35 122, 47 грн.
Розгляд даної справи зупинявся до набрання законної сили рішенням господарського суду Львівської області у справі № 3/166-18/108а за позовом Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції до Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про визнання протиправним та скасування рішення № 136 від 27.10.2006 року в частині вилучення 9 225, 84 грн. Постановою господарського суду від 26.06.2008 року у справі № 3/166-18/108а позов задоволено та скасовано рішення Державної інспекції з контролю за цінами у Львівській області про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін від 27.10.2006 року № 136 в частині вилучення 9 225, 84 грн. в дохід Державного бюджету Личаківського району міста Львова.
За таких обставин, позивач подав заяву про уточнення позовних вимог, в якій просить стягнути з відповідача 25 896, 63 грн. економічних санкцій, зазначених у рішенні № 136 від 27.10.2006 року.
Дослідивши обставини справи та оцінивши подані докази в їх сукупності, суд, дійшов висновку, що позовні вимоги обгрунтовані та підлягають до задоволення з наступних підстав.
Законом України „Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" Кабінету Міністрів України надано право визначати перелік та тарифи на платні послуги, які надаються закладами санітарно-епідеміологічної служби.
У відповідності до ст.8 Закону України „Про ціни та ціноутворення" державне регулювання цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення державних фіксованих цін (тарифів) або граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фіксованих цін (тарифів).
З огляду на вищевикладене, Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 27.08.03р. № 1351 "Про затвердження тарифів на роботи та послуги, що виконуються та надаються за плату установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби", у відповідності до якої затверджені фіксовані тарифи на платні послуги, що надаються санітарно-епідеміологічними станціями. Ця постанова є обов'язковою для виконання виключно в межах тих норм які нею передбачені
Відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України фіксованих тарифів на послуги, що надаються за плату закладами санітарно-епідеміологічної служби, податок на додану вартість в розмірі 20% окремим рядком понад тариф не виділено.
Згідно із ст. 189 ГК України ціна (тариф) є формою грошового визначення вартості продукції (робіт, послуг), яку реалізовують суб"єкти господарювання.
Таким чином, згідно діючого порядку ціноутворення регульовані (фіксовані) тарифи встановлюються з урахуванням кінцевої вартості послуг для споживача, а тому включають в себе податок на додану вартість.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2006р. № 662 було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2003р. № 1351. згідно із якою затверджено Тарифи на роботи та послуги, що виконуються за плату установами та закладами санітарно-епідеміологічної служби.
Згідно із роз'ясненням, наданим листом Міністерства юстиції України від 06.07.2006р. за № 34-26-1356 МОЗ України, зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.03р. № 1351, внесені згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.06р. № 662. набувають чинності з моменту прийняття цієї постанови, тобто з 11.05.2006р.
Згідно із п. 1.4 Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових санкцій органами державного контролю за цінами, затвердженої спільним наказом Мінекономіки України та Міністерства фінансів України від 03.12.01 р. № 298/519. (надалі -Інструкція) включення непередбачених законодавством націнок до регульованих тарифів є порушенням порядку встановлення і застосування тарифів, за які накладаються економічні санкції. Відповідно, додатково нарахований ПДВ Львівською МСЕС є необгрунтовано отриманою виручкою.
Керуючись ст.ст. 2, 11, 69-71, 86, 161-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задоволити повністю.
2. Стягнути з Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції (79014, м.Львів, вул.Круп'ярська, 7, р/р 35227002001307 в УДК у Львівській області, МФО 825014, ЗКПО 01997774) в доход Державного бюджету Личаківського району міста Львова (р/р 31116106700006 в УДК у Львівській області, МФО 825014, код ЄДРПОУ 22389406, код 21081100) 25 896, 63 грн..
3. Стягнути з Львівської міської санітарно-епідеміологічної станції (79014, м.Львів, вул.Круп'ярська, 7, р/р 35227002001307 в УДК у Львівській області, МФО 825014, ЗКПО 01997774) в доход державного бюджету 258, 96 грн. судового збору.
Постанова набирає законної сили у відповідності із ст.254 КАС України.
Постанова може бути оскаржена у порядку і строки, передбачені ст. 186 КАС України.
Суддя Костів Т.С.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2008 |
Оприлюднено | 24.10.2008 |
Номер документу | 2161825 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Костів Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні