ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
13 грудня 2011 р. (12:07) Справа №2а-14888/11/0170/15
Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо го судді Тоскіної Г.Л., при сек ретарі Єлжовій Н.М., за участю
представника прокуратури - Березовиченко Ю.Ю.,
представника позивача - О стрової Г.В.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
за позовом Прокурора Київ ського району м. Сімферополя в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Кримськ ому регіоні"
до Красногвардійської це нтральної міської лікарні
про стягнення 1700,00 грн.
Обставини справи: Прокурор Київського району м. Сімферо поля звернувся в інтересах д ержави в особі Відокремленог о підрозділу "Держенергонагл яд у Кримському регіоні" (далі позивач) до Окружного адміні стративного суду АР Крим із а дміністративним позовом до К расногвардійської централь ної міської лікарні (далі від повідач) про стягнення штраф у в розмірі 1700,00 грн.
Позовні вимоги вмотивован і тим, що постановою № 153кр від 0 7.06.2011р. на підставі акту перевір ки на Красногвардійську цент ральну міську лікарню було н акладено штраф за правопоруш ення, що виразилось в ухиленн і від виконання або несвоєча сне виконання припису, що пер едбачене ст. 27 Закону України “Про електроенергетику” та п остановою Кабінету Міністрі в України “Про затвердження положення про порядок наклад ення на суб' єктів господарс ької діяльності штрафів за п орушення законодавства про е лектроенергетику” від 21.06.1999 ро ку № 1312.
Прокурор у судовому засіда нні позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, за значених у позові.
Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав та просив їх зад овольнити, надав пояснення п о суті спору.
Відповідач у судове засіда ння явку представника не заб езпечив, про день, час та місце розгляду справи був повідом лений належним чином, про при чини неявки суд не повідомив .
Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши прокурора, пр едставника позивача, оцінивш и належність, допустимість, д остовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд
ВСТАНОВИВ:
Правовідносини, що виникаю ть у зв'язку з виробництвом, пе редачею, постачанням і викор истанням енергії, державним наглядом за безпечним викона нням робіт на об'єктах електр оенергетики незалежно від фо рм власності, безпечною експ луатацією енергетичного обл аднання і державним наглядом за режимами споживання елек тричної і теплової енергії р егулюються Законом України в ід 16.10.97р. № 575/97-ВР "Про електроенер гетику"(далі Закон).
Державна політика в електр оенергетиці згідно до статті 5 вказаного Закону базується на таких принципах: державне регулювання діяльності в ел ектроенергетиці; створення у мов безпечної експлуатації о б'єктів електроенергетики; з абезпечення раціонального с поживання палива і енергії; д одержання єдиних державних н орм, правил і стандартів усім а суб'єктами відносин, пов'яза них з виробництвом, передаче ю, постачанням і використанн ям енергії; створення умов дл я розвитку і підвищення техн ічного рівня електроенергет ики; підвищення екологічної безпеки об'єктів електроенер гетики; забезпечення захисту прав та інтересів споживачі в енергії; збереження цілісн ості та забезпечення надійно го і ефективного функціонува ння об'єднаної енергетичної системи України, єдиного дис петчерського (оперативно-тех нологічного) управління нею; сприяння розвитку конкурент них відносин на ринку електр ичної енергії; забезпечення підготовки кадрів високої кв аліфікації для електроенерг етики; створення умов для пер спективних наукових дослідж ень; забезпечення стабільног о фінансового стану електрое нергетики; забезпечення відп овідальності енергопостача льників та споживачів; сприя ння розвитку альтернативної енергетики як екологічно чи стої і безпаливної підгалузі енергетики шляхом встановле ння "зеленого" тарифу та оплат и електростанціям, які вироб ляють електричну енергію з в икористанням альтернативни х джерел енергії (крім доменн ого та коксівного газів, а з ви користанням гідроенергії - в ироблену лише малими гідроел ектростанціями), всієї вироб леної ними електричної енерг ії в повному обсязі у грошові й формі, без застосування буд ь-яких видів заліків погашен ня заборгованості із розраху нків за електроенергію.
Статтею 7 Закону зазначено, що проектування, будівництво , введення в експлуатацію, екс плуатація, виведення з експл уатації об'єктів електроенер гетики, систем диспетчерсько го (оперативно-технологічног о) управління, інших об'єктів, підключених до об'єднаної ен ергетичної системи України, регламентуються нормативно -правовими актами, обов'язков ими для виконання всіма суб'є ктами електроенергетики.
Відповідно до статті 9 Закон у державний нагляд в електро енергетиці здійснюють Держа вна інспекція з експлуатації електричних станцій і мереж та Державна інспекція з енер гетичного нагляду за режимам и споживання електричної та теплової енергії у порядку, в становленому Кабінетом Міні стрів України, та інші органи , визначені законодавством У країни.
Державна інспекція з енерг етичного нагляду за режимами споживання електричної та т еплової енергії здійснює наг ляд за електричними і теплов икористовуючими установкам и та тепловими мережами спож ивачів та суб'єктів електрое нергетики. Державні інспекто ри з енергетичного нагляду з а режимами споживання електр ичної та теплової енергії ма ють право застосовувати в ус тановленому законодавством України порядку санкції до с уб'єктів господарської діяль ності за порушення нормативн о-правових актів та складати протоколи про адміністратив ні правопорушення.
Судом встановлено, що 07 квіт ня 2011 року в присутності предс тавника відповідача була про ведена перевірка виконання К расногвардійською централь ною районною лікарнею припис у Державної інспекції з енер гетичного нагляду № 04/04-0107 від 30.11 .2010 року про усунення порушень законодавства про електроен ергетику, про що був складени й Акт № 04/04-33-002 від 07.04.2011 року. Під час перевірки було встановлено, що відповідачем вимоги прип ису № 04/04-0107 від 30.11.2010 частково не в иконані.
Постановою від 07.06.2011р. № 153кр пр о накладення штрафу за поруш ення законодавства в галузі електроенергетики та сфері т еплопостачання за результат ами акту перевірки 04/04-33-002 від 07.04.2 011 року у присутності головног о лікаря ОСОБА_1 Красногва рдійської центральної міськ ої лікарні, відповідно до ст. 27 Закону України "Про електрое нергетику" та ст. 31 Закону Укра їни "Про теплопостачання" на К расногвардійську центральн у міську лікарню накладено ш траф у розмірі 1700,00 грн.
Положеннями статті 27 Закону України від 16.10.97р. № 575/97-ВР "Про ел ектроенергетику" визначено в ідповідальність за порушенн я законодавства про електрое нергетику. Приписами статті 31 Закону України від 02.06.05р. № 2633-IV "П ро теплопостачання" визначен о розмір штрафних санкцій, що застосовуються до суб'єктів господарювання - юридичних о сіб за правопорушення у сфер і теплопостачання.
Положення про порядок накл адення на суб'єктів господар ювання штрафів за порушення законодавства в галузі елект роенергетики та сфері теплоп остачання, затверджене поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 21.07.99р. № 1312 (далі Положен ня) визначає порядок накладе ння Національною комісією ре гулювання електроенергетик и, державними інспекторами з експлуатації електричних ст анцій і мереж, державними інс пекторами з енергетичного на гляду за режимами споживання електричної та теплової ене ргії на суб'єктів господарюв ання незалежно від форм влас ності штрафів за порушення з аконодавства в галузі електр оенергетики та сфері теплопо стачання.
Відповідно до п. 2 вказаного Положення штрафи за порушен ня законодавства в галузі ел ектроенергетики та сфері теп лопостачання накладаються н а суб'єктів господарювання з а: ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішен ь, приписів, розпоряджень, інш их розпорядчих документів На ціональної комісії регулюва ння електроенергетики, Держа вної інспекції з експлуатаці ї електричних станцій і мере ж, Державної інспекції з енер гетичного нагляду за режимам и споживання електричної та теплової енергії та порушенн я умов ліцензій.
Згідно з п. 10 Положення суб'єк т господарювання сплачує штр аф за порушення законодавств а в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийнят тя постанови (розпорядження) про його накладення, а за пору шення законодавства у сфері теплопостачання - у 15-денний с трок з дня прийняття постано ви (розпорядження) про його на кладення. У разі несплати штр афу у зазначений термін він с тягується в судовому порядку .
Відповідно до п. 11 Положення рішення про накладення на су б'єктів господарювання штраф ів може бути оскаржене в уста новленому законом порядку.
Відповідач не надав доказі в оскарження постанови про н акладення штрафу або доказі в сплати заборгованості.
Приймаючи до уваги, що відпо відачем у порядку ст. 71 КАС Укр аїни не було надано жодного д оказу на підтвердження того, що постанова про накладення штрафу винесена з порушення м вимог чинного законодавств а, суд дійшов висновку, що прок урор правомірно звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача 1700,00 грн. заборго ваності.
Враховуючи викладене вище , суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню у по вному обсязі.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізичн а чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.
Вступна та резолютивна про голошена у судовому засіданн і 13.12.2011. Повний текст постанови оформлений 16.12.2011.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Адміністративний позов за довольнити.
2.Стягнути з Красногвардійс ької центральної міської лік арні (ЄДРПОУ 01995516) до Державного бюджету м. Сімферополя, р/р 31114106 700130, банк одержувач: ГУ ДКУ в АРК м. Сімферополь, МФО 824026, ЗКПО 34740494, код платежу 21081100 “Адміністрат ивний штраф та інші санкції” ) заборгованість зі сплати шт рафу в розмірі 1700,00 грн.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Тоскіна Г.Л.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2011 |
Оприлюднено | 03.03.2012 |
Номер документу | 21672425 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Тоскіна Г.Л.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Тоскіна Г.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні