Постанова
від 21.12.2011 по справі 2а-14811/11/0170/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

21 грудня 2011 р. (о 10:44) Справа №2а-14811/11/0170/15

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо ї судді Тоскіної Г.Л. , при секр етарі Єлжовій Н.М.., за участю:

представника позивача - Мєлкової Н.М.,

відповідача - ОСОБА_2,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом

Феодосійського міського ц ентру зайнятості

до Фізичної особи-підприєм ця ОСОБА_2

про стягнення,

Суть спору: До Окружного адм іністративного суду Автоном ної Республіки Крим звернувс я з адміністративним позовом Феодосійський міський центр зайнятості до фізичної особ и-підприємця ОСОБА_2 про с тягнення заборгованості в су мі 18820,00 гривень.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач у зв' язку з порушенням порядку прийня ття на роботу іноземного гро мадянина зобов' язаний спла тити штраф.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 24.11.2011 року ві дкрито провадження по справі , після закінчення підготовч е провадження справу признач ено до судового розгляду.

У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав у повному обсязі, надав по яснення по суті спору.

Відповідач проти задоволе ння адміністративного позов у заперечував.

Вислухавши пояснення пред ставника позивача, відповіда ча, дослідивши матеріали спр ави та оцінивши докази по спр аві в їх сукупності, суд -

ВСТАНОВИВ:

Правовий статус центрів за йнятості визначений Законом України “Про зайнятість нас елення” № 803-XII від 01.03.1991 року, стат тею 18 якого встановлено, що дл я реалізації державної полі тики зайнятості населення, професійної орієнтації, підг отовки і перепідготовки, пра цевлаштування та соціальної підтримки тимчасово не пр ацюючих громадян у порядку, що визначається Кабінетом Мі ністрів України, створюється державна служба зайнятос ті, діяльність якої здійсн юється під керівництвом Мін істерства праці та соціаль ної політики України, місцев их державних адміністрацій та органів місцевого самов рядування.

Державна служба зайнятост і складається з: Державного ц ентру зайнятості Міністерст ва праці та соціальної політ ики України, центру зайнятос ті Автономної Республіки Кр им, обласних, Київського та Севастопольського міських , районних, міськрайонних, мі ських і районних у містах це нтрів зайнятості, центрів о рганізації професійного нав чання незайнятого населення і центрів професійної орієн тації населення, інспекцій п о контролю за додержанням за конодавства про зайнятість н аселення.

Судом встановлено, що центр и зайнятості населення відно сяться до робочих органів ви конавчої дирекції Фонду зага льнообов'язкового державног о соціального страхування Ук раїни на випадок безробіття.

Відповідно до п. 2 ст. 8 Закону України “Про зайнятість нас елення” роботодавці мають пр аво на використання праці ін оземців та осіб без громадян ства на умовах трудового дог овору лише за наявності вида ного роботодавцю державною с лужбою зайнятості дозволу на використання праці іноземці в та осіб без громадянства, як що інше не передбачено міжна родними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою Укра їни.

Частиною 4 ст. 8 Закону Україн и “Про зайнятість населення” передбачено, що у разі викори стання роботодавцем праці ін оземців або осіб без громадя нства на умовах трудового до говору без дозволу на викори стання праці іноземців та ос іб без громадянства державна служба зайнятості стягує з р оботодавця штраф за кожну та ку особу у двадцятикратному розмірі мінімальної заробіт ної плати, встановленої зако ном. Порядок накладення штра фу визначається центральним органом виконавчої влади у с фері праці та соціальної пол ітики.

У разі несплати (або відмови від сплати) протягом місяця у добровільному порядку зазна ченого штрафу його стягнення провадиться в установленому законом порядку. Кошти від ст ягнутих штрафів спрямовують ся до Фонду загальнообов'язк ового державного соціальног о страхування України на вип адок безробіття.

Таким чином, судом встановл ено, що Феодосійський міськи й центр зайнятості, являючис ь суб' єктом владних повнова жень, відповідно до законода вства має право подавати до с уду позовні заяви до фізични х осіб щодо стягнення неспла чених сум штрафів за порушен ня Закону України «Про зайня тість населення».

Згідно ч. 4 ст. 18 Закону Україн и “Про зайнятість населення” у складі державної служби за йнятості створюється інспек ція, що здійснює контроль за в иконанням законодавства про зайнятість підприємствами, установами й організаціями, незалежно від форм власності і господарювання, фермерами та іншими роботодавцями.

Судом встановлено, що ОСО БА_2 зареєстрований фізично ю особою-підприємцем, про що с відчить копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізично ї особи-підприємця серії НО МЕР_2.

З матеріалів справи вбачає ться, що інспекцією по контро лю за додержанням законодавс тва про зайнятість населення проведена планова перевірка ФОП ОСОБА_2 щодо дотриман ня вимог пп. 2 ст. 35 Закону Украї ни «Про загальнообов' язков е державне соціальне страхув ання на випадок безробіття» та ст. 8 п.4, п. 5 ст 20 Закону України «Про зайнятість населення». За наслідком перевірки скла дений акт №95 від 22.07.2011 року, відпо відно до якого встановлено, щ о 01.10.2010 року був прийнятий на ро боту громадянин Російсько ї Федерації ОСОБА_4, у зв ' язку з чім, було порушено ст . 8 Закону України “Про зайнят ість населення. Дані про прий нятих робітників у Феодосійс ький міський центр зайнятост і не надавалися, чім порушена ч. 4 ст. 20 Закону України «Про за йнятість населення».

25.07.2011 року складений акт 95/ш пр о порушення законодавства пр о зайнятість населення, відп овідно до якого відповідачу запропоновано у місячний стр ок сплатити штраф у двадцяти кратному розмірі мінімально ї заробітної плати, встановл еної законом, на загальну сум у 18820,00 грн. Два екземпляра зазна ченого акту спрямовано на ад ресу відповідача та отримано ним, про що свідчить копія пош тового відправлення.

Судом встановлено, що згідн о постанови Феодосійського м іського суду від 15.03.2011 року ОС ОБА_2 визнаний винним у вчин ені адміністративного право порушення, передбаченого ч. 1 с т. 204 КпАП України, у зв' язку з порушенням встановленого по рядку працевлаштування іноз емців, а саме: громадянина Р осійської Федерації ОСО БА_4

Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС Укр аїни обставини, встановлені судовим рішенням в адміністр ативній, цивільній або госпо дарській справі, що набрало з аконної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у як их беруть участь ті самі особ и або особа, щодо якої встанов лено ці обставини.

Таким чином, факт порушення відповідачем Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ви дачі, продовження строку дії та анулювання дозволів на ви користання праці іноземців т а осіб без громадянства» від 8 квітня 2009 р. №322 підтверджений постановою Феодосійського м іського суду від 15.03.2011 року.

Враховуючи встановлені су дом обставини та наведені но рми діючого законодавства, с уд дійшов висновку про обґру нтованість позивних вимог.

Приймає до уваги, що відпові дачем не надані докази сплат и нарахованих сум штрафу за п орушення Закону України «Про зайнятість населення, зазна чена сума підлягає стягненню в примусовому порядку, а відт ак позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсяз і.

Згідно з частиною 4 статті 94 К АС України у справах, у яких по зивачем є суб' єкт владних п овноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, су дові витрати, здійснені пози вачем, з відповідача не стягу ються. Тому судові витрати по справі не підлягають стягне нню з відповідача.

Під час судового засідання , яке відбулось 21.12.2011 року, були о голошені вступна та резолюти вна частини постанови. Відпо відно до вимог ст. 163 КАСУ пост анову складено 26.12.2011 року.

Враховуючи викладене, керу ючись ст. 160-163, 167 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов за довольнити.

2. Стягнути з Фізичної особи -підприємця ОСОБА_2 (ідент ифікаційний номер НОМЕР_1 ) на користь Феодосійського м іського центру зайнятості д ля отримувача коштів Фонду з агальнообов'язкового держав ного соціального страхуванн я України на випадок безробі ття штраф у двадцятикратному розмірі мінімальної заробіт ної плати, що складає 18820,00 грн., н а р/р 37171305900024 в ГУ ДКУ в АР крим м. Сі мферополь, МФО 824026, ОКПО 20708729, код п латежу 504050, отримувач Фонд зага льнообов'язкового державног о соціального страхування Ук раїни на випадок безробіття.

Постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її пр оголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну част ину постанови або справу роз глянуто у порядку письмового провадження, постанова наби рає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Тоскіна Г.Л.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення21.12.2011
Оприлюднено03.03.2012
Номер документу21672446
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14811/11/0170/15

Постанова від 21.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Тоскіна Г.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні