Постанова
від 25.01.2012 по справі 2а-14408/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 січня 2012 р. № 2а-14408/11/1370

Львівський окружний адмі ністративний суд у складі:

головуючої cудді - Потабе нко В.А.

за участю секретаря - Гойн и Є.А.,

за участі представників ст орін:

позивача - ОСОБА_1, згід но довіреності.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львов і адміністративну справу за позовом Державної податково ї інспекції в Личаківському районі м. Львова до Винниківс ької міської організації нар одно-демократичної партії пр о стягнення податкового борг у, -

в с т а н о в и в :

ДПІ в Личаківському рай оні м. Львова звернулося до су ду з позовом до Винниківсько ї міської організації народн о-демократичної партії про с тягнення податкового боргу в розмірі 2550,00 грн., що виник з под атку на прибуток підприємств .

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримала, просила позов задовольнити.

Відповідач в судове засіда ння не з'явився, не забезпечив явку свого повноважного пре дставника, хоча був належним чином, в силу приписів ст.ст. 33- 35 КАС України, повідомлений пр о час та місце розгляду справ и.

Відтак, справу можливо розг лядати у відсутності предста вника відповідача на підстав і наявних в матеріалах справ и доказів, відповідно до ст. 71 К АС України.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, з'ясувавш и дійсні обставини справи, до слідивши надані докази, суд п рийшов до висновку, що позов п ідлягає до задоволення з нас тупних підстав.

В судовому засіданні встан овлено, що Винниківська місь ка організація народно-демок ратичної партії зареєстрова на як суб' єкт підприємницьк ої діяльності 09.02.2010 року виконк омом Львівської міської ради , що підтверджено наявною в ма теріалах справи копією довід ки з Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців.

10.01.2010 року відповідача взято на облік платників податків за № 8498, що підтверджено наявно ю в матеріалах справи копією довідки позивача від 06.12.2011 року № 28366.

На підставі акту № 737/15-1 від 30.12. 2010 року про результати невиїз ної документальної перевірк и своєчасності подання подат кової звітності, ДПІ в Личакі вському районі м. Львова прий нято податкове повідомлення -рішення № 000041510/0 від 13.01.2011 року на с уму 340,00 грн. штрафних (фінансов их) санкцій за платежем подат ок на прибуток організацій і підприємств споживчих коопе ративів та громадських об' є днань.

На підставі акту № 42/15-1 від 11.03.201 1 року про результати камерал ьної перевірки своєчасності подання податкової звітност і, ДПІ в Личаківському районі м. Львова прийнято податкове повідомлення-рішення № 000205151 0 від 15.03.2011 року на суму 170,00 грн. ш трафних (фінансових) санкцій за платежем податок на прибу ток організацій і підприємст в споживчих кооперативів та громадських об' єднань.

На підставі акту № 302/15-1 від 11.08.20 11 року про результати камерал ьної перевірки своєчасності подання податкової звітност і, ДПІ в Личаківському районі м. Львова прийнято податкове повідомлення-рішення № 000573151 0 від 11.08.2011 року на суму 2040,00 грн. ш трафних (фінансових) санкцій за платежем податок на прибу ток організацій і підприємст в споживчих кооперативів та громадських об' єднань.

В матеріалах справи наявні докази отримання вказаних п овідомлень рішень відповіда чем.

З урахуванням вимог п.п. 59.1 та 59.4 ст. 59 ПК України, ДПІ у Личакі вському районі виставило Вин никівській міській організа ції народно-демократичної па ртії податкову вимогу № 200 від 01.03.2011 року на суму 340,00 грн. В матер іалах справи наявний доказ н аправлення відповідачу вказ аної податкової вимоги.

Зі слів представника позив ача, ні податкові повідомлен ня-рішення, ні податкова вимо га відповідачем оскаржені не були.

Відповідно до ст. 16 Податков ого Кодексу України від 2 груд ня 2010 року № 2755-VI (надалі - ПК Укра їни), платник податків зобов' язаний, зокрема, сплачувати п одатки та збори в строки та у р озмірах, встановлених цим Ко дексом.

У п. 31.1 ст.31 ПК України визначе но, що строком сплати податку та збору визнається період, щ о розпочинається з моменту в иникнення податкового обов'я зку платника податку із спла ти конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначе ному податковим законодавст вом. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений стро к, вважається не сплаченим св оєчасно.

Пунктом 1 ст. 36 ПК України пер едбачено, що податковим обов 'язком визнається обов'язок п латника податку обчислити, з адекларувати та/або сплатити суму податку та збору в поряд ку і строки, визначені цим Код ексом, законами з питань митн ої справи. А також, податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором .

Відповідно до п. 54.3.1 ст. 54 ПК, ко нтролюючий орган зобов'язани й самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменше ння (збільшення) суми бюджетн ого відшкодування та/або зме ншення (збільшення) від'ємног о значення об'єкта оподаткув ання податком на прибуток аб о від'ємного значення суми по датку на додану вартість пла тника податків, передбачених цим Кодексом або іншим закон одавством, якщо платник пода тків не подає в установлені с троки податкову (митну) декла рацію.

Крім того, згідно п. 54.3.3 ст. 53 ПК України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно виз начити суму грошових зобов'я зань, зменшення (збільшення) с уми бюджетного відшкодуванн я та/або зменшення (збільшенн я) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на п рибуток або від'ємного значе ння суми податку на додану ва ртість платника податків, пе редбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо з гідно з податковим та іншим з аконодавством особою, відпов ідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окр емого податку або збору, заст осування штрафних (фінансови х) санкцій та пені, у тому числ і за порушення у сфері зовніш ньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.

Відповідно до п. 57.3 ст. 57 ПК Укр аїни, у разі визначення грошо вого зобов'язання контролююч им органом за підставами, заз наченими у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пу нкту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язан ий сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протя гом 10 календарних днів, що нас тають за днем отримання пода ткового повідомлення-рішенн я.

У відповідності до п. 1 ст. 109 Ко дексу, податковими правопору шеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платни ків податків, податкових аге нтів, та/або їх посадових осіб , а також посадових осіб контр олюючих органів, що призвели до невиконання або неналежн ого виконання вимог, установ лених цим Кодексом та іншим з аконодавством, контроль за д отриманням якого покладено н а контролюючі органи.

Згідно з п. 59.1 ст.59 ПК України у разі, коли платник податків н е сплачує узгодженої суми гр ошового зобов'язання в устан овлені законодавством строк и, орган державної податково ї служби надсилає (вручає) йом у податкову вимогу в порядку , визначеному для надсилання (вручення) податкового повід омлення-рішення.

Відповідно до п. 14.1.175 ст. 14 ПК Ук раїни, податковим боргом є су ма узгодженого грошового зоб ов'язання (з урахуванням штра фних санкцій за їх наявності ), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого гр ошового зобов'язання.

Отже, безспірними вимогами органів стягнення слід вваж ати узгоджену суму податково го зобов' язання, не сплачен у платником податків у строк и, визначені статтею 57 Податко вого кодексу України.

Згідно наявної в матеріала х справи довідки позивача, ст аном на 05.12.2011 року заборгованіс ть Винниківської міської орг анізації народно-демократич ної партії становить 2550,00 грн.

На даний час вказана сума по даткового зобов'язання є узг одженою та у встановлені зак оном строки до бюджету не спл аченою, тобто визнається сум ою податкового боргу, а, відта к, підлягає стягненню в приму совому порядку.

Відповідно до п. 1.1 ст. 1 Податк ового кодексу України, він ре гулює відносини, що виникают ь у сфері справляння податкі в і зборів, зокрема, визначає в ичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Укр аїні, та порядок їх адміністр ування, платників податків т а зборів, їх права та обов'язки , компетенцію контролюючих о рганів, повноваження і обов'я зки їх посадових осіб під час здійснення податкового конт ролю, а також відповідальніс ть за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 41.1 ст. 41 ПК Укр аїни, органи державної подат кової служби є контролюючими органами щодо податків, які с правляються до бюджетів та д ержавних цільових фондів, кр ім зазначених у підпункті 41.1.2 ц ього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за д отриманням якого покладаєть ся на органи державної подат кової служби.

Згідно п. 20.1.28 ст. 20 ПК України, о ргани державної податкової с лужби наділені, зокрема, прав ом застосовувати до платникі в податків фінансові (штрафн і) санкції, стягувати до бюдже тів та державних цільових фо ндів суми грошових зобов'яза нь та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі , встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 ПК Укр аїни, орган державної податк ової служби здійснює за плат ника податків і на користь де ржави заходи щодо погашення податкового боргу такого пла тника податків шляхом стягне ння коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх не достатності - шляхом продажу майна такого платника подат ків, яке перебуває у податков ій заставі.

Пунктом 95.3 ст. 95 ПК України пер едбачено, що стягнення кошті в з рахунків платника податк ів у банках, обслуговуючих та кого платника податків, здій снюється за рішенням суду, як е направляється до виконання органам державної податково ї служби, у розмірі суми подат кового боргу або його частин и.

Відповідно до п. 87.1 ст. 87 ПК Укр аїни, джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового бо ргу платника податків є будь -які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу то варів (робіт, послуг), майна, ви пуску цінних паперів, зокрем а корпоративних прав, отрима ні як позика (кредит), та з інши х джерел, з урахуванням особл ивостей, визначених цією ста ттею, а також суми надміру спл ачених платежів до відповідн их бюджетів.

Враховуючи все вищенаведе не, а також п. 20.1.18 ст. 20 ПК, згідно я кого органи державної податк ової служби мають право звер татися до суду щодо стягненн я коштів платника податків, я кий має податковий борг, з рах унків у банках, обслуговуючи х такого платника, на суму под аткового боргу або його част ини, суд вважає позовні вимог и обґрунтованими та такими, щ о підлягають до задоволення.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнов ажень, пов' язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь, відповідно до п. 4 ст. 94 КАС Укр аїни.

Керуючись ст.ст. 7-14, 18, 19, 33-35, 69-71, 94, 128, 1 58, 159, 160, 161, 162, 163, 167 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

позов задовольнити.

Стягнути з Винниківської м іської організації народно-д емократичної партії, ідентиф ікаційний код 36929806, що зареєстр ована за адресою: 79495, Львівська обл., м. Львів-Винники, вул. Кіль цева, 5/48, до бюджету податковий борг в сумі 2550 (дві тисячі п' я тсот п' ятдесят) гривень рів но.

Постанова може бути оскарж ена до Львівського апеляційн ого адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адмініс тративний суд. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Повний текст постанови виг отовлений 30.01.2012 року.

Суддя Потабенко В.А.

З оригіналом згідно

Суддя Потабенко В.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.01.2012
Оприлюднено05.03.2012
Номер документу21688370
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14408/11/1370

Постанова від 25.01.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 22.12.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 22.12.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні