ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 лютого 2012 року Справа № 2а/2370/73/2012
09.02.12
10 год. 35 хв. м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді –Паламар П.Г.,
при секретарі –Овсієнко О.І.,
за участю: прокурора Пампущенко Ю.В. - за посвідченням, представника позивача ОСОБА_1 - за довіреністю, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси адміністративну справу за позовом прокурора міста Черкаси в інтересах держави в особі Черкаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона № 2»про стягнення штрафу в сумі 17 000 грн. 00 коп.,
В С Т А Н О В И В:
Звернувшись до суду, прокурор міста Черкаси просить стягнути з відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона № 2»(далі –відповідач) на користь Черкаського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач) штраф у сумі 17 000 грн. 00 коп.
Свій позов прокурор обґрунтовує тим, що відповідно до п.1 та п.6 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»регулярна інформація про емітента –річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента подається до державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді). Порядок, строки та форма подання регулярної інформації встановлюється Положенням «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів»затвердженим рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі –ДКЦПФР) № 1591 від 18.06.2006 року.
В порушення вимог п. 1, п. 6 ст. 40 «Про цінні папери та фондовий ринок»та п. 1, п. 5 глави 7 Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів»відповідач не опублікував у офіційному друкованому виданні у встановлені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку терміни річну інформацію за 2007 рік.
Відповідно до ч. 14 ст. 8 та абз. 4 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»позивачем була розглянута справа про правопорушення на ринку цінних паперів, про що винесена постанова про накладення санкцій за правопорушення на ринку паперів № 132-ЧК від 28.07.2011 року, згідно якої за не опублікування в установлені терміни інформації в офіційному друкованому виданні Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку на відповідача накладено штрафну санкцію в сумі 17 000 грн. 00 коп.
Відповідач рішення не оскаржив і штраф у добровільному порядку не сплатив.
У судовому засіданні прокурор та представник позивача підтримали позовні вимоги та просили суд задовольнити позов повністю.
Відповідач в судове засідання не з'явився, відзив на позовну заяву не надав, хоча належним чином повідомлявся судом про день та час судового розгляду справи.
Заслухавши прокурора та представника позивача, а також дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Відповідач зареєстрований як юридична особа виконавчим комітетом Черкаської міської ради 03.02.1992 року за № 10000060380, ідентифікаційний код 01352741.
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку створена на підставі Указу Президента України від 12.06.1995 року № 46/95 для забезпечення реалізації єдиної державної політики щодо цінних паперів та функціонування фондового ринку в Україні.
Відповідно до п.1 та п.6 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»регулярна інформація про емітента –річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається до державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді). Згідно п.6 вищевказаного закону –строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Порядок, строки та форма подання регулярної інформації встановлюється Положенням «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів»затвердженим рішенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006 р. (далі - Положення).
Відповідно до п.1 глави 7 Положення розкриття річної інформації здійснюється у такі строки:
- розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії –у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
- опублікування у офіційному друкованому виданні –у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
- подання до Комісії –не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Відповідно до п.5 глави 7 Положення, при поданні річної інформації до Комісії емітенти, які не є професійними учасниками фондового ринку, банками, страховиками, інститутами спільного інвестування та емітентами іпотечних сертифікатів, іпотечних облігацій, сертифікатів ФОН, емітентами облігацій місцевих позик подають річну інформацію до територіального органу Комісії за їх місцезнаходженням.
В порушення вимог п.1, п. 6 ст. 40 «Про цінні папери та фондовий ринок»та п.1., п.5 глави 7 Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів»відповідач не опублікував у офіційному друкованому виданні в установлені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку терміни річну інформацію за 2007 рік.
По факту правопорушення уповноваженою особою комісії –начальником Черкаського територіального управління ДКЦПФР винесено постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 11.07.2011 року вих. № 01-1529 та викликано представника відповідача на складання акту про правопорушення на ринку цінних паперів та надання пояснень.
Представник відповідача 18.07.2011 року на складання акта про правопорушення на ринку цінних паперів не з'явився. Про складання акта про правопорушення на ринку цінних паперів відповідач повідомлявся своєчасно, що підтверджується поштовою квитанцією по списку № 2183 від 11.07.2011 року.
На підставі п. 8 розділу IV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007 року № 2272, акт № 133-ЧК про правопорушення на ринку цінних паперів від 18.07.2011 року складено без участі представника відповідача та 19.07.2011 року вих. № 01-1618 надіслано відповідачу разом з постановою про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів.
Про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів відповідача було повідомлено своєчасно, про що свідчить поштова квитанція по списку № 2264 від 19.07.2011 року.
Відповідно до ч. 14 ст. 8 та абз. 4 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»позивачем була розглянута справа про правопорушення на ринку цінних паперів, про що винесена постанова про накладення санкцій за правопорушення на ринку паперів № 132-ЧК від 28.07.2011 року, згідно якої за не опублікування в установлені терміни інформації в офіційному друкованому виданні Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку на відповідача накладено штрафну санкцію в сумі 17 000 грн. 00 коп.
Постанову № 132-ЧК про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 28.07.2011 року було направлено відповідачу, що підтверджується поштовою квитанцією по списку № 2386 від 29.07.2011 року.
Відповідач рішення не оскаржив і штраф у добровільному порядку не сплатив.
Оцінюючи докази у справі в їх сукупності, суд не вбачає підстав для звільнення відповідача від встановленої відповідальності, вважає обґрунтованим право позивача вимагати на підставі ч. 3 статті 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»стягнення застосованого до відповідача і не сплаченого ним в добровільному порядку штрафу в сумі 17 000 грн. 00 коп.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 11, 14, 70, 71, 89, 94, 159 –163 КАС України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов прокурора міста Черкаси в інтересах держави в особі Черкаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона № 2»про стягнення штрафу задовольнити повністю.
Стягнути з відкритого акціонерного товариства «Пересувна механізована колона № 2»: 18036, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Першотравнева, 63 (ідентифікаційний код 01352741) на користь бюджету через Черкаське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку: 18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 225 (код ЄДРПОУ 22803076) –17 000 (сімнадцять тисяч) грн. 00 коп. штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд у порядку ст.186 КАС України.
Суддя П.Г. Паламар
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.02.2012 |
Оприлюднено | 05.03.2012 |
Номер документу | 21692530 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
П.Г. Паламар
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні