АС8/225-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25.09.08 Справа №АС8/225-08.
За позовом: Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Сумській області
до відповідача: Тростянецького міжгосподарського виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці та електрифікації сільського господарства “Райагропроменерго”, м. Тростянець
про зобов'язання вчинити дії та стягнення 1700 грн.
Cуддя Миропольський С.О.
За участю представників сторін:
від позивача: не з'явився
від відповідача: не з'явився
При секретарі судового засідання Міщенко Т.М.
Суть спору: позивач просить суд зобов'язати відповідача надати установчі документи на момент створення підприємства та стягнути 1700 грн. штрафних санкцій.
Відповідач в судове засідання не з‘явився, письмового відзиву на позов не подав, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, тому відповідно до вимог ст. 128 КАС України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, господарський суд встановив:
На виконання "Заходів Фонду по виконанню пункту 2 доручення Прем'єр - Міністра України від 20.07.05 № 35073/1/1-05", затверджених наказом Фонду державного майна України від 20.09.05 № 2571 у частині проведення інвентаризації майна міжгосподарських підприємств та об'єднань АПК, наказу Фонду від 03.11.05 № 2921, наказу регіонального відділення від 29.09.06 № 202 про проведення передприватизаційної підготовки підприємств з визначення державної частки та підтвердження складу засновників міжгосподарського товариства:
02889012 Тростянецьке міжгосподарське виробничо-експлуатаційне підприємство по енергетиці та електрифікації сільського господарства "Райагроенерго".
Наказом регіонального відділення від 31.10.06 № 241, відповідно до вимог пункту 3.1 Порядку встановлення наявності та розміру корпоративних прав держави в майні господарських організацій, заснованих на змішаній формі власності, та підготовки їх до приватизації затвердженого наказом ФДМУ від 24.07.07 № 1229, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.08.07 за № 926/14193, створено комісію для дослідження щодо наявності або відсутності державної частки у статутному капіталі підприємства з визначення частки держави.
В процесі роботи комісії встановлено, що відповідно до статуту-Тростянецьке районне міжгосподарське виробниче підприємство по енергетиці "Райсільгоспенерго" створене та зареєстроване виконкомом Тростянецької ради народних депутатів 12.02.79 № 66.
Згідно з додатком до статуту, засновниками підприємства були 12 колгоспів, 2 радгоспи та 5 інших підприємств (в т.ч. державні).
13.06.06 за № 16241230000000262 здійснено реєстрацію статуту Товариства з обмеженою відповідальністю "Тростянецьке райагропроенерго", яке створено шляхом перетворення (реорганізації) Тростянецького районного підприємства по енергетиці та електрифікації сільського господарства "Райагропроменерго". Товариство стало правонаступником вказаного підприємства.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, розмір статутного капіталу Тростянецького районного підприємства по енергетиці та електрифікації сільського господарства "Райагропроменерго" складає 00,00 грн., перелік засновників -реформовано, розмір внесків до статутного капіталу - відсутній, статутний капітал ТОВ "Тростянецьке райагромпроенерго" становить 35,0 тис. грн., що є 100 відсотковим внеском нововведеного (протокол від 29.11.05 № б\н) засновника товариства - ТОВ Виробничо - сервісного підприємства "Сумипостачфонд ".
Додаткових документів щодо перетворення міжгосподарського підприємства та формування статутного капіталу товариства-правонаступника та передавального акта майна не надано.
Відсутні підтверджуючі документи щодо правонаступництва (реформування, ліквідації) засновників - учасників, зміни їх внесків з моменту створення та на протязі всієї діяльності Тростянецького міжгосподарського підприємства "Райагропроменерго".
26.03.07, 02.10.07 та 18.10.07 рекомендованими листами №№ 05/1516,05/4075,05\4358 регіональне відділення направило запити до підприємства "Райагроенерго" про надання необхідних документів для завершення досліджень, щодо визначення державної частки в статутному капіталі, але відповідей не отримано.
Згідно з пунктом 4.5 наказу Фонду від 24.07.07 № 1229 "Про затвердження Порядку встановлення наявності та розміру корпоративних прав держави в майні господарських організацій, заснованих на змішаній формі власності, та підготовки їх до приватизації" запити, які зроблені Комісією або органами приватизації до відповідних державних та недержавних установ, підприємств та організацій щодо отримання необхідної інформації про створення, фінансування та рух статутного капіталу підприємства підлягають виконанню у 10-денний термін.
Таким чином, відповідачем не виконувались вимоги законодавства з питань приватизації, що не дало змоги регіональному відділенню виконати доручення Прем'єр-Міністра України.
Згідно з пунктом 3 статті 29 ЗУ "Про приватизацію державного майна" посадові особи підприємства, на балансі яких знаходяться об'єкти приватизації, несуть адміністративну відповідальність у вигляді штрафу за: порушення вимог органів приватизації щодо своєчасного надання достовірної інформації про об'єкти приватизації, які підлягають продажу, або надання інформації не в повному обсязі-у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до п.г) ст.7 ЗУ "Про управління об'єктами державної власності", Фонд державного майна відповідно до законодавства: встановлює наявність та визначає розмір корпоративних прав держави в майні господарських організацій, а також у майні громадських організацій, а також у майні громадських організацій колишнього СРСР, розташованих на території України.
Стаття 20 ЗУ "Про Державну програму приватизації на 2000-2002 роки" зазначає, що передприватизаційна підготовка підприємств, у статутних фондах яких є державна частка, в тому числі підприємств агропромислового комплексу, включає визначення в установчих документах таких підприємств наявності та розміру державних часток (паїв), а також складу засновників (учасників) цих підприємств.
Оскільки відповідач не подав доказів або обґрунтованих заперечень проти позовних вимог, господарський суд вважає вимоги позивача обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
С У Д ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Зобов'язати Тростянецьке міжгосподарське виробничо-експлуатаційне підприємство по енергетиці та електрифікації сільського господарства "Райагроенерго" негайно надати наступні документи: установчі документи на момент створення підприємства зі змінами та доповненнями; копії документів, підтверджуючих здійснення внесків в статутний фонд ( платіжні документи, акти приймання-передавання майна або майнових прав); довідку про структуру внесків до статутного капіталу; протоколи зборів засновників, відомість індексації основних фондів станом на 01.01.08; квартальні та річні звіти, акти аудиторських перевірок за період діяльності підприємства; довідку про наявність філій, представництв, дочірніх підприємств, участі в господарських товариствах; довідку про керівництво підприємства, його юридичні адреси, назви банку, номер розрахункового рахунку; довідку про основні техніко-економічні показники станом на 01.01.08; номенклатуру та обсяги виробництва товарів та послуг, прибутку, чисельності працюючих, собівартості продукції, дебіторської та кредиторської заборгованості, перелік і вартість основних засобів станом на 01.01.08; джерела їх придбання та оплати за формою, розрахунок балансової вартості майна на момент здійснення внесків держави та недержавних засновників у майно підприємства, розрахунок часток засновників у майні підприємства на момент створення та додаткових внесків до статутного капіталу за період діяльності.
3.Сятгнути з Тростянецького міжгосподарського виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці та електрифікації сільського господарства “Райагропроменерго” (42600, Сумська область, м. Тростянець, Пров. Сосновий, 1, код 02889012) на користь Регіонального відділення Фонду державного майна України по Сумській області (40024, м. Суми, вул. Харківська, 30/1, код 21124686) 1700 грн. 00 коп. штрафних санкцій
4. Видати виконавчий лист після набрання постановою законної сили.
Згідно ст. 186 КАС України заява про апеляційне оскарження постанови подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення (з дня складення постанови в повному обсязі). Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Згідно ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не буде подана в строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання, апеляційної скарги постанова, якщо її не було скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2008 |
Оприлюднено | 25.10.2008 |
Номер документу | 2173043 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Миропольський С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні