Постанова
від 29.07.2011 по справі 2а-16257/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   

                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                   

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

                              

28 липня 2011 р.  

Справа № 2а-16257/10/0470

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді –Потолової Г.В.

при секретарі –Тимцунік Ю.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Марганецької об'єднаної державної податкової інспекції до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фіра-Люкс-14»про стягнення податкового боргу,  

ВСТАНОВИВ:

Марганецька ОДПІ звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про стягнення з ТОВ «Фірма-Люкс-14»податкового боргу по податку на прибуток у сумі 335грн.28коп., по податку на додану вартість у сумі 680грн.00коп., по комунальному податку в сумі 170грн.00коп., з урахуванням змінених позовних вимог.

Від представника позивача в матеріалах справи наявне клопотання про розгляд справи без участі його представника, в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримує та просить суд задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про час і місце проведення сповіщений належно, що підтверджено поштовим повідомленням, наявним в матеріалах справи, заперечення проти заявлених позовних вимог не надав, з клопотанням про відкладення розгляду справи не звертався.

Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких обставин, з урахуванням приписів ст.128 КАС України судом на місці ухвалено щодо розгляду справи в порядку письмового провадження.

Суд,  розглянувши подані документи і матеріали, вивчивши матеріали справи та оцінивши їх у сукупності, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «Фіра-Люкс-14», зареєстровано рішенням Виконавчого комітету Марганецької міської ради 27.10.2009 року (надалі –ТОВ «Фіра-Люкс-14»), та перебуває на обліку в Марганецькій ОДПІ з 28.10.2009р. за №51.  

Отже, позивач належним чином зареєстрований як юридична особа та платник податків, а тому на нього поширюється дія законів та інших нормативно-правових актів, які регулюють сплату податків в Україні.

Так, на підставі п.1 ст.11 Закону України «Про  державну податкову службу в України» фахівцями податкового органу проведена невиїзна документальна перевірка, за результатами якої складено акт №534/1540/36759711 від 26.05.2010р. згідно з якого, встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкові декларації з податку на прибуток за І квартал 2010р.(а.с.13).

За зазначене порушення передбачена відповідальність п.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками перед бюджетами та державними цільовими фондами».

На підставі Акту перевірки №534/1540/36759711 від 26.05.2010р. заступником керівника Марганецької ОДПІ було винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р»№0000391540/0 від 26.05.2010р., згідно якого сума податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями складає 170грн.00коп. (а.с.14). Проте, 28.05.2010р. фахівцями податкового органу складений Акт №622/1540/36759711 про неможливість вручення акту перевірки та податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим останнє розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.16).

Також, на підставі п.1 ст.11 Закону України «Про  державну податкову службу в України»фахівцями податкового органу проведена невиїзна документальна перевірка, за результатами якої складено акт №973/1540/36759711 від 18.08.2010р. згідно з якого, встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкові декларації з податку на прибуток за І півріччя 2010р.(а.с.17).

За зазначене порушення передбачена відповідальність п.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками перед бюджетами та державними цільовими фондами».

На підставі Акту перевірки №973/1540/36759711 від 18.08.2010р. заступником керівника Марганецької ОДПІ було винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р»№0000621540/0 від 26.08.2010р., згідно якого сума податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями складає 170грн.00коп. (а.с.18) та надіслано  платнику рекомендованим листом 01.09.2010р. за №5184.

Так, на підставі п.1 ст.11 Закону України «Про  державну податкову службу в України» фахівцями податкового органу проведена невиїзна документальна перевірка, за результатами якої складено акт №532/1640/36759711 від 25.05.2010р. згідно з якого, встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкову декларацію з податку на додану вартість за квітень 2010р.(а.с.21).

На підставі Акту перевірки №532/1640/36759711 від 25.05.2010р. винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р»№0000131640/0 від 25.05.2010р., згідно якого сума податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями складає 170грн.00коп. (а.с.22). Проте, 28.05.2010р. фахівцями податкового органу складений Акт №621/1640/36759711 про неможливість вручення акту перевірки та податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим останнє розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.24).

Згідно  п.1 ст.11 Закону України «Про  державну податкову службу в України»фахівцями податкового органу проведена невиїзна документальна перевірка, за результатами якої складено акт №794/1640/36759711 від 21.07.2010р. згідно з якого, встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2010р.(а.с.29).

На підставі Акту перевірки №794/1640/36759711 від 21.07.2010р. винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р»№0000251640/0 від 21.07.2010р., згідно якого сума податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями складає 170грн.00коп. (а.с.30). Проте, 27.08.2010р. фахівцями податкового органу складений Акт №1016/1640/36759711 про неможливість вручення акту перевірки та податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим останнє розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.32).

Відповідно п.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в України»фахівцями податкового органу проведена невиїзна документальна перевірка, за результатами якої складено акт №795/1640/36759711 від 25.05.2010р.  з питання своєчасності повернення свідоцтва платника податку на додану вартість у зв'язку з анулюванням реєстрації платника податку на додану вартість за ініціативою податкового органу01.07.2010р. (а.с.33-34).

На підставі Акту перевірки №795/1640/36759711 від 25.05.2010р. винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р»№0000261640/0 від 21.07.2010р., згідно якого сума податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями складає 170грн.00коп. (а.с.35). Проте, 27.08.2010р. фахівцями податкового органу складений Акт №1017/1640/36759711 про неможливість вручення акту перевірки та податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим останнє розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.36).

18.08.2010р. складено акт №889/1540/36759711 про ненадання податкового розрахунку комунального податку за 2 квартал 2010 року. На виконання зазначеного акту перевірки винесене податкове повідомлення-рішення №0000701540/0 від 27.08.2010р. на суму 170грн.00коп. (а.с.38), яке  надіслано  платнику податків рекомендованим листом 01.09.2010р. за №5184.

Так, 08.06.2010р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлена перша податкова вимога №1/28 на суму податкового боргу за погодженими податковими зобов'язаннями у розмірі 335грн.28коп.(а.с.41).

Оскільки, згідно довідки №5219/10/24-035 про неможливість вручення документа відповідач за вказаною юридичною адресою не знаходиться, у зв'язку з чим податкову вимогу №1/28 від 08.06.2010р. розміщено на дошці податкових оголошень.

05.08.2010р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлена друга податкова вимога №2/31 на суму податкового боргу за погодженими податковими зобов'язаннями у розмірі 505грн.28коп., яка повернута поштою з позначкою про закінчення терміну зберігання та розміщена на дошці податкових оголошень (а.с.48).

Таким чином,  податковий борг відповідача складає зі сплати штрафних (фінансових) санкцій у зв'язку з ненаданням податкових декларацій з податку на додану вартість у сумі 680грн.00коп, податку на прибуток у сумі 335грн.28коп., комунального податку 170грн.00коп., тобто у загальному розмірі 1185грн.28коп., який на момент розгляду справи не погашений.   

Дослідивши матеріали справи, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі з огляду на наступне.

Відповідно до п.1 Прикінцевих положень Податкового кодексу України, цей Кодекс набирає чинності з 1 січня 2011 року.

Пунктом 2 Кодексу визнано такими, що втратили чинність з 1 січня 2011 року, зокрема Закон України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”.

Разом з тим, суд зазначає, що відповідно до ст.58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Таким чином, при прийнятті рішення судом застосовуються норми законів, що діяли на момент виникнення правовідносин.

Згідно ст.ст. 67, 68 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори у порядку та в розмірах, встановлених законом, неухильно додержуватися Конституції та законів України

Відповідно до ст.9 ЗУ «Про систему оподаткування»платники податків і  зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.   

Згідно п.11 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу України»державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і цільовими фондами за рахунок їхнього майна.

Згідно із п.11 ст.11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" органи державної податкової служби мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки з податків, інших платежів, штрафів та інших санкцій з громадян за рішенням суду.

Відповідно до абзацу «а»пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», що діяв на момент виникнення правовідносин, податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Також, відповідно до абзацу «б»пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

За нормами пп.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов‘язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначення процедури оскарження дій органів стягнення встановлюється Законом України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” (далі Закон), який є спеціальним законом з питань оподаткування.

Отже, стаття 19 Конституції України зобов‘язує органи державної влади діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За змістом частин 4, 5 ст.11 КАС України суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів.

Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих позивачем доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.

Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює  докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.  

Приймаючи до уваги викладене та враховуючи, що на час розгляду справи сума боргу відповідачем не сплачена в добровільному порядку, відповідних доказів суду не надано, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а тому податкові зобов'язання відповідача підлягають погашенню.

Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 158-163, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Марганецької об'єднаної державної податкової інспекції до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фіра-Люкс-14»про стягнення податкового боргу –задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Фіра-Люкс-14»(53400, м.Марганець, вул.Леніна, 5, код ЄДРПОУ 36759711, р/р 26000016026001 у філії ВАТ КБ «Південкомбанк»м.Дніпропетровськ, МФО 305266) на користь держави податковий борг:

- з податку на прибуток у сумі 335грн.28коп. (триста тридцять п'ять грн.28коп.) на р/р 31115009700339, код бюджетної класифікації 11020100, отримувач «Казначейство», код –24230979, банк –ГУДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012;

- з податку на додану вартість у сумі 680грн.00коп. (шістсот вісімдесят грн.00коп.) на р/р 31117029700339, код бюджетної класифікації 14010100, отримувач «Казначейство», код –24230979, банк –ГУДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012;

- по комунальному податку у сумі 170грн.00коп. (сто сімдесят грн.00коп.) на р/р 33218828700028, код бюджетної класифікації 16010200, отримувач «Казначейство», код –24230979, банк –ГУДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012.  

Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження –з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.

Суддя                                                                                                                        Г.В. Потолова          

                  

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.07.2011
Оприлюднено06.03.2012
Номер документу21734987
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16257/10/0470

Ухвала від 04.01.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Потолова Ганна Володимирівна

Ухвала від 11.07.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Потолова Ганна Володимирівна

Ухвала від 11.07.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Потолова Ганна Володимирівна

Постанова від 29.07.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Потолова Ганна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні