ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
31 січня 2012 року № 2а-19477/11/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Винокуров К.С. розглянув у скороченому провадженні адміністративну справу
За позовом Територіального управління Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку в місті Києві та Київській області
до Відкритого акціонерного товариства «Промислово-енергетичні резерви»
про стягнення заборгованості в розмірі 1 020 грн.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Територіальне управління Державної комісії цінних паперів та фондового ринку в місті Києві та Київській області (надалі –ТУ ДКЦПФР, позивач) звернулося до суду з позовною заявою про стягнення з Відкритого акціонерного товариства «Промислово-енергетичні резерви»(надалі ВАТ «Промислово-енергетичні резерви», відповідача) штрафних санкцій у розмірі 1020 грн.
Ухвалою суду від 03.01.2012 року відкрито скорочене провадження у адміністративній справі, встановлено строк подання заперечення проти позову для відповідача до 31 січня 2012 року.
Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, заяву про визнання позову також суду не надіслав. Відповідачу була надіслана ухвала про відкриття скороченого провадження за юридичною адресою, яка була отримана уповноваженим представником відповідача 16.01.2012 р.
У зв'язку з неподанням відповідачем відзиву на позов, справа вирішується у порядку передбаченому статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, адміністративний суд, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно з Акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 01.02.2011 року № 163-КУ вбачається, що ВАТ «Промислово-енергетичні резерви»порушив вимоги ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»та п.1 глави 7 розділу V «Положення про розкриття інформації емітентам цінних паперів»затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 р. № 1591 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.02.207 р. за № 97/13364 (з змінами та доповненнями) (далі - Положення), а саме –нерозміщення регулярної річної інформації за 2009 рік в офіційному друкованому виданні. Термін розміщення регулярної річної інформації за 2009 рік до 30.04.2010 р.
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" - регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді). Строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до п.1 глави 7 розділу 5 Положення, розкриття річної інформації здійснюється у такі строки:
Розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
опублікування у офіційному друкованому виданні –у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
подання до Комісії –не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Закон України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні.
Відповідно до ст. 5 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.
Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” одним із основних повноважень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є накладання адміністративних стягнень, штрафних та інших санкцій за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Статтею 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
До розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів ВАТ «Промислово-енергетичні резерви»не опублікувало регулярну річну інформацію за 2009 р. в офіційному друкованому виданні.
Таким чином за невиконання Акту про правопорушення у відношенні до ВАТ «Промислово-енергетичні резерви» було винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 10.02.2011 року № 157-КУ, відповідно до якої до товариства застосовано штраф у розмірі 1020 грн.
На момент звернення до суду зазначена сума штрафу товариством не сплачена.
Згідно ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Беручи до уваги те, що суму штрафних (фінансових) санкцій до Державного бюджету у розмірі 1020 грн. Відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив; наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується наявними у матеріалах справи документами, доказів погашення Відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду цього спору не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Статтею 183-2 КАС України встановлено, що суд може розглядати в порядку скороченого провадження адміністративні справи щодо вимог про стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.
Зважаючи на всі викладені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, ст. 105, 158-163, 183-2 КАС України, адміністративний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2.Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Промислово-енергетичні резерви»(01021, м.Київ, пров. Мар'яненка, 9, код ЄДРПОУ 30674566) до Державного бюджету України на р/р відкритий в Управлінні Державного казначейства за місцезнаходженням платника, за балансовим рахунком 3111, код бюджетної класифікації 21081100, символ банку 106, штраф у розмірі 1020 грн. (одна тисяча двадцять грн. 00 копійок).
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду в порядку та в строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку є остаточному.
Суддя К.С. Винокуров
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2012 |
Оприлюднено | 06.03.2012 |
Номер документу | 21736801 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Винокуров К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні