ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
13.10.08 Справа №2а-2004/08/7
Окружний адміністратив ний суд Автономної Республік и Крим у складі
головуючого судді Маргарі това М.В. ,
при секретарі Бурдейної Г.Ю .
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Державної пода ткової інспекції у м. Сімферо полі АР Крим < Список > < Пози вач в особі >
до Науково-виробничого аг ропромислового Підприємств а "Сатурн-Сервіс" < Список > < В ідповідач в особі > < Текст >
про припинення юридичної о соби
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1, довіреність № 44/10 від 28.04.2008р.
відповідач - не з' явився .
Суть спору: Державна податк ова інспекція у м. Сімферопол і (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративног о суду АР Крим з адміністрати вним позовом до Науково - ви робничого агропромислового Підприємства «Сатурн-Сервіс » про припинення юридичної о соби, мотивуючи свої вимоги т им, що відповідач не знаходит ься за адресою реєстрації юр идичної особи, що призводить до неможливості з боку уповн оважених державою органів в тому числі державної податко вої служби забезпечувати обл ік суб' єктів підприємницьк ої діяльності, здійснювати к онтроль за дотриманням вимог чинного законодавства та ін ше.
Крім того позивач зазначає , що юридичну особу необхідно припинити в зв' язку з немож ливістю визначити постійне м ісце знаходження відповідач а та порушенням п.2 ст. 38 Закон у України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців».
Відповідач у судове засіда ння не з' явився, запереченн я на позов до суду не надав, пр ичини неявки суду невідомі.
Суд, приймаючи до уваги нена дання відповідачем доказів н еможливості участі у судовом у засіданні з поважних причи н, відсутність у матеріалах с прави його клопотання про не можливість розгляду справи б ез його участі, керуючись ч.6 с т. 71 КАС України, вважає можлив им розглянути справу на підс таві наявних доказів.
Розглянувши матеріали спр ави, вислухавши представника позивача, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідач зареєстров аний Виконавчим комітетом Сі мферопольської міської ради АР Крим 26.11.1996р. як юридична особ а, ідентифікаційний код 24502172. За адресою: м. Сімферополь, вул. К убанська, б. 14.
Законом, що визначає стат ус державної податкової служ би в Україні, її функції та пра вові основи діяльності є Зак он України «Про державну под аткову службу в Україні» від 4 грудня 1990 р. №509 - ХІІ (далі Зако н №509).
Частиною 17 ст. 11 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні» встановл ено, що органи державної пода ткової служби у випадках, в ме жах компетенції та у порядку , встановлених законами Укра їни, мають право звертатися у передбачених законом випадк ах до судових органів із заяв ою (позовною заявою) про скасу вання державної реєстрації с уб'єкта підприємницької діял ьності.
Законом, що регулює відно сини, які виникають у сфері де ржавної реєстрації юридични х осіб, а також фізичних осіб - підприємців є Закон України про «Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15 тр авня 2003 року N 755-IV.
Частиною 2 статті 38 Закону України «Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців» в становлено, що підставами дл я постановлення судового ріш ення щодо припинення юридичн ої особи, що не пов'язано з бан крутством юридичної особи, з окрема є: визнання недійсним запису про проведення держа вної реєстрації через поруше ння закону, допущені при ство ренні юридичної особи, які не можна усунути; провадження н ею діяльності, що суперечить установчим документам, або т акої, що заборонена законом;
невідповідність мінімальн ого розміру статутного фонду юридичної особи вимогам зак ону;
неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;
наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.
Позивач в позовній за яві зазначає у якості підста ви припинення юридичної особ и - незнаходження відповіда ча за адресою реєстрації, тод і як такою підставою може бут и тільки наявність про це зап ису в Єдиному державному реє стрі.
Відповідно до ст. 19 Кон ституції України органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування, їх посад ові особи зобов'язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України.
Згідно до ч.1 ст. 9 КАС Ук раїни суд при вирішенні спра ви керується принципом закон ності, відповідно до якого ор гани державної влади, органи місцевого самоврядування, ї хні посадові і службові особ и зобов'язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.
З матеріалів справи вбачає ться, що доводи позивача стос овно причин за яких має бути п рипинено юридичну особу не п ідпадають під жодну з підста в припинення юридичної особи , які встановлені ст. 38 Закон ом України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємств».
Проаналізувавши зазначені норми суд вважає, що позивач м ає право звертатися до суду у порядку встановленому ст. 38 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ств» тільки у частині, що стос ується його компетенції.
Суд, враховуючи положення с татті 2 Закону №509, яка вста новлює завдання органів держ авної податкової служби, ста тті 10 Закону №509, яка встано влює функції державних подат кових інспекцій в районах, мі стах без районного поділу, ра йонах у містах, міжрайонних т а об'єднаних державних подат кових інспекцій, приходить д о висновку, що до компетенції позивача Законом не відн есено контроль місця знаходж ення юридичних осіб та фізич них осіб - підприємств, отже позивач не має права звертат ися до суду з позовами про при пинення діяльності юридични х осіб та фізичних осіб - під приємств з цих підстав.
Крім того у порядку ч.1 ст. 71 КА С України позивачем не надан о доказів наявності в Єдином у державному реєстрі запису про відсутність юридичної ос оби за вказаним її місцезнах одженням.
Інформація викладена на па перовому носії (а.с.6) не може бу ти доказом наявності запису в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юрид ичної особи за вказаним її мі сцезнаходженням.
Відповідно до ч. 1 ст. 69 К АС України доказами в адміні стративному є будь-які факти чні данні, на підставі яких су д встановлює наявність або в ідсутність обставин, що обґр унтовують вимоги і заперечен ня осіб, які беруть участь у сп раві, та інші обставини, що маю ть значення для правильного вирішення справи. Ці дані вст ановлюються судом на підстав і пояснень сторін, третіх осі б та їхніх представників, пок азань свідків, письмових і ре чових доказів, висновків екс пертів.
Відповідно до ч. 1 ст. 79 К АС України письмовими доказа ми є документи (у тому числі ел ектронні документи), акти, лис ти, телеграми, будь-які інші пи сьмові записи, що містять в со бі відомості про обставини, я кі мають значення для справи .
Частиною 1 статті 71 КАС України встановлено, що кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся її вимоги та заперечення, к рім випадків, встановлених с таттею 72 цього Кодексу.
На аркуші справи 6 відс утні назва органу, який видав цю інформацію, посада, прізви ще та підпис особи, яка видала документ, його реєстраційни й номер, печатка органу. Таким чином аркуш справи 6 не може б ути доказом по справі.
За таких обставин адмініст ративний позов не підлягає з адоволенню.
У судовому засіданні оголо шено вступну та резолютивну частину постанови.
Постанова складена у повно му обсязі 17.10.2008 р.
Керуючись статтями 160-163, 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.В позові відмовити.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ання постанови у повному обс язі у разі неподання заяви пр о апеляційне оскарження (апе ляційної скарги).
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.
Протягом 10 днів з дня склада ння постанови у повному обся зі до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим може бути подан а заява про апеляційне оскар ження, після подачі якої прот ягом 20 днів може бути подана а пеляційна скарга.
Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться в строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.
< Текст >
Суддя Окружного
адміністративного суду
Автономної Республіки Кри м < підпис > Маргарітов М.В.
< Текст >
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2008 |
Оприлюднено | 07.03.2012 |
Номер документу | 21759482 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Маргарітов М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні