Постанова
від 01.02.2012 по справі 2а/0570/15367/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

Україна  

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

   

 01 лютого 2012 р.                                                             справа № 2а/0570/15367/2011

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:  13 год. 45 хв.

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді  Абдукадирової К.Е.

при секретарі          Окрибелашвілі В.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу   

за позовом Державної фінансової інспекції в Донецькій області

до Донецького медичного ліцею з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату, м. Донецьк

про зобов'язання керівника Донецького медичного ліцею з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату виконати не вчинені дії, зазначені в пунктах 2, 3, 5 листа – вимоги Контрольно-ревізійного відділу в м. Донецьку від 08.06.2011р. № 19-06-10/1844, а саме: стягнути зайво виплачені завищені оклади у сумі 184 057,02 грн., надбавки за вислугу років у сумі 42 408,84 грн., лікарняні у сумі 1 983,08грн., заробітну плату за час відпуски у сумі 34 391,43грн. з працівників, згідно додатків до акту, які їх отримали. У разі пропуску встановленого строку, відшкодувати порушення за рахунок відповідальних осіб, що допустили зайві грошові виплати; провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до цільових фондів та повернути зайво сплачені кошти у сумі 95 895,30 грн. (зарахувати в рахунок майбутніх платежів); суму завищеної оплати послуг з теплопостачання у розмірі 78 201,19 грн. врахування в поточних розрахунках з Донецьким національним медичним університетом ім. М. Горького або ініціювати її повернення

за участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1 – за дов. від 12 січня 2012 року

від відповідача: ОСОБА_2 – за дов. від 12 вересня 2011 року

            

ВСТАНОВИВ:

5 вересня 2011 року Контрольно-ревізійним управлінням в Донецькій області заявлено позов до Донецького медичного ліцею з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату про зобов'язання керівника Донецького медичного ліцею з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату виконати не вчинені дії, зазначені в пунктах 2, 3, 5 листа – вимоги Контрольно-ревізійного відділу в м. Донецьку від 08.06.2011р. № 19-06-10/1844, а саме: стягнути зайво виплачені завищені оклади у сумі 184 057,02 грн., надбавки за вислугу років у сумі 42 408,84 грн., лікарняні у сумі 1 983,08грн., заробітну плату за час відпуски у сумі 34 391,43грн. з працівників, згідно додатків до акту, які їх отримали. У разі пропуску встановленого строку, відшкодувати порушення за рахунок відповідальних осіб, що допустили зайві грошові виплати; провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до цільових фондів та повернути зайво сплачені кошти у сумі 95 895,30 грн. (зарахувати в рахунок майбутніх платежів); суму завищеної оплати послуг з теплопостачання у розмірі 78 201,19 грн. врахування в поточних розрахунках з Донецьким національним медичним університетом ім. М. Горького або ініціювати її повернення.

Позивач уточнив позовні вимоги та просив суд зобов'язати Донецький медичний ліцей з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату виконати не вчинені дії, зазначені в пунктах 2, 3, 5 листа – вимоги Контрольно-ревізійного відділу в м. Донецьку від 08.06.2011р. № 19-06-10/1844, а саме: стягнути зайво виплачені завищені оклади у сумі 184 057,02 грн., надбавки за вислугу років у сумі 42 408,84 грн., лікарняні у сумі 1 983,08грн., заробітну плату за час відпуски у сумі 34 391,43грн. з працівників, згідно додатків до акту, які їх отримали. У разі пропуску встановленого строку, відшкодувати порушення за рахунок відповідальних осіб, що допустили зайві грошові виплати; провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до цільових фондів та повернути зайво сплачені кошти у сумі 95 895,30 грн. (зарахувати в рахунок майбутніх платежів); суму завищеної оплати послуг з теплопостачання у розмірі 78 201,19 грн. врахування в поточних розрахунках з Донецьким національним медичним університетом ім. М. Горького або ініціювати її повернення.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним була проведена планова ревізія фінансово-господарської діяльності відповідача за період з 01.11.2006р. по 28.02.2011р., за наслідками якої складено акт від 17.05.2011р. №19-06-09/34. В ході ревізії встановлено ряд фінансових порушень, які станом на 01.08.2011р. в сумі 436 936,86 грн. є не відшкодованими. За результатами проведеної ревізії на адресу відповідача, було пред'явлено вимогу від 08.06.2011р. № 19-06-10/1844 щодо усунення виявлених ревізією порушень, яка відповідачем не виконана.

Посилаючись на норми п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні», просить суд позовні вимоги задовольнити.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, просив суд відмовити у їх задоволенні.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи в межах заявлених позовних вимог, суд встановив наступне.

Статус державної контрольно-ревізійної служби в Україні (Державної фінансової інспекції), її функції та правові основи діяльності визначені Законом України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» від 26.01.1993р. № 2939-12 (далі – Закон № 2939).

Відповідно до ст. 1 Закону № 2939, державна контрольно-ревізійна служба складається з Головного контрольно-ревізійного управління України, контрольно-ревізійних управлінь в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійних підрозділів (відділів, груп) в районах, містах районах у містах.

Частиною 2 ст. 5 Закону № 2939 визначено, що контрольно-ревізійні управління в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі очолюють начальники, які призначається начальником Головного контрольно-ревізійного управління України за погодженням з Радою Міністрів Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міською міськими державними адміністраціями.

Головні завдання державної контрольно-ревізійної служби окреслені ст. 2 Закону України № 2939, права передбачені ст. 10 зазначеного Закону.

Вимоги є способом реалізації владних управлінських функцій відповідачем, як суб'єктом владних повноважень.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону № 2939 органи Державної контрольно-ревізійної служби України мають право  звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Таким чином, позивач є органом державної влади, повноваження якого на звернення до суду із позовом про виконання вимоги щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства прямо визначені законодавством України.

Разом з тим, суд зазначає, що ухвалою від 01.02.2012р. замінено неналежного позивача - Контрольно-ревізійне управління в Донецькій області на Державну фінансову інспекцію в Донецькій області у зв'язку із реорганізацією на підставі Указу Президента України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» від 09.12.2010р. № 1085/2010.

Донецький медичний ліцей з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату (далі – Ліцей) зареєстрований як юридична особа виконавчим комітетом Донецької міської ради 10.07.1996р. 11.01.2010р. замінено свідоцтво про державну реєстрацію, внесено до ЄДРПОУ за номером 25670718 (арк. справи 55).

Контрольно-ревізійним відділом в м. Донецьку Контрольно-ревізійного управління в Донецькій області відповідно до п. 1.3.11. плану контрольно-ревізійної роботи Контрольно-ревізійного відділу в м. Донецьк на 1-й квартал 2011р. проведена планова ревізія фінансово-господарської діяльності Донецького медичного ліцею з поглибленим вивченням природничих наук, що працює в режимі школи-інтернату, за період з 01.11.2006р. по 28.02.2011р., за наслідками якої складено акт від 17.05.2011р. №19-06-09/34 (арк. справи 12 – 44).

За результатами ревізії на адресу відповідача було направлено вимогу від 08.06.2011р. № 19-06-10/1844 про усунення виявлених ревізією порушень (арк. справи 9 – 11).

Пунктом 2 вимоги зобов'язано відповідача стягнути зайво виплачені завищені оклади у сумі 184 057,02 грн., надбавки за вислугу років у сумі 42 408,84 грн., лікарняні у сумі 1 983,08 грн., заробітну плату за час відпустки у сумі 34 391,43 грн. з працівників, згідно додатків до акту, які їх отримали. У разі пропуску встановленого строку - відшкодувати порушення за рахунок відповідальних осіб, що допустили зайві грошові виплати.

Пунктом 3 вимоги зобов'язано відповідача провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до цільових фондів та повернути зайво сплачені кошти у сумі 95 895,30 грн. (зарахувати в рахунок майбутніх платежів).

Ревізією встановлено ряд фінансових порушень, які станом на 01.08.2011р. в сумі 436 936,86 грн. є невідшкодованими.

Як встановлено ревізією дотримання законодавства з питань підвищення посадових окладів педагогічним працівникам Ліцею, проведеною вибірковим способом за період з 01.05.2007р. по 31.07.2009р. (арк. справи 21 – 23), внаслідок нарахування та виплати підвищення посадових, окладів (ставок заробітної плати) у розмірах 30 відсотків, замість передбачених законодавством 10 відсотків, проведено виплат заробітної плати з порушенням законодавства на загальну суму 184 057,02 грн. (КФЕ 070307, КЕКВ 1111), у тому числі з 01.05.2007р. по 31.12.2007р. – 46 190,30 грн., з 01.01.2008р. по 31.12.2008р. – 82 622,46 грн., з 01.01.2009р. по 31.07.2009р. – 55 244,26 грн., що є порушенням Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2007р. № 643 «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки», п. 286 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993р. № 102.

Внаслідок оплати завищених розмірів посадових окладів керівним та педагогічним працівникам Ліцею у періоді з 01.05.2007р. по 31.07.2009р. проведено завищених витрат на оплату надбавок за вислугу років на загальну суму 43 191,46 грн., на оплату праці за час відпустки на загальну суму 34 391,43 грн.),          на виплату матеріальної допомоги на оздоровлення у періоді з 01.06.2007р. по 31.08.2007р. на загальну суму 2 256,39 грн., на виплату допомоги з тимчасової втрати працездатності у завищених розмірах на загальну суму 1 985,08 грн.

Внаслідок вищезазначених порушень, зайво проведено нарахування на заробітну плату та перераховано внесків до державних цільових фондів коштів на загальну суму 95 895,30 грн.

Посадовими особами Ліцею надані пояснення щодо нарахування підвищення посадових окладів педагогічним працівникам у розмірі 30% замість 10%. Згідно пояснень, підвищення проводилось по розпорядженню представника Президента України в Донецькій області № 575 від 28.09.1993р. Це розпорядження не містить обмежень терміну застосування та прийнято в межах повноважень Донецької обласної державної адміністрації. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.04.2007 № 643 «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки» не скасувала раніше встановлені оклади. Крім того, ст. 97 Кодексу законів про працю України вказує, що власник або уповноважений їм орган не має права приймати рішення з питань оплати праці, яке погіршує умови, встановлені законодавством.

Судом встановлено, що відповідачем були оскаржені пункти 2 та 3 спірної вимоги в судовому порядку. Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 11.11.2011р. по справі № 2а/0570/15870/2011 скасовані пункти 2, 3 вимоги № 19-06-10/1844 від 08.06.2011р. Контрольно-ревізійного відділу в м. Донецьку Контрольно-ревізійного управління в Донецькій області.  Постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 13.01.2012р. рішення суду першої інстанції скасовано, у задоволенні позову Донецькому медичному ліцею з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату, відмовлено у повному обсязі.

Відповідно до ч. 3 ст. 254 КАС України у разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Таким чином, постанова Донецького апеляційного адміністративного суду від 13.01.2012р. на день розгляду справи є такою що набрала законної сили.

Частиною 1 ст. 255 КАС України встановлено, що постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Отже, правомірність пунктів 2, 3 вимоги контрольно-ревізійного органу підтверджена судовим рішенням, що набрало законної сили.

Пунктом 5 вимоги зобов'язано відповідача суму завищеної оплати послуг з теплопостачання у розмірі 78 201,19 грн. врахувати в поточних розрахунках з Донецьким національним медичним університетом ім. М. Горького або ініціювати її повернення.

Як встановлено ревізією розрахунків за комунальні послуги (арк. справи 40 – 42), Ліцеєм за період з 01.11.2006р. по 28.02.2011р. здійснювалось відшкодування спожитих послуг з енергопостачання, теплопостачання, водопостачання та водовідведення Донецькому національному медичному університету ім. М.Горького відповідно до укладених договорів та на підставі виставлених рахунків.

В період ревізії з метою перевірки правильності розрахунків за комунальні послуги направлено запит до Донецького національного медичного університету ім. М. Горького. Згідно отриманої інформації встановлено, що оплата комунальних послуг Медичним університетом по учбовому корпусу, в якому розташовано Ліцей, здійснюється по даним лічильників, а рахунки Ліцею виставляються по тарифу, незалежно від фактично спожитих послуг. Вибірковою ревізією за період з 01.01.2009р. по 31.12.2009р., з 01.01.2010р. по 51.12.2010р. наявності фактів оплати Ліцеєм завищеної вартості спожитих послуг з теплопостачання, шляхом співставлення рахунків, оплачених Медичним університетом Комунальному Комерційному підприємству «Донецькміськтепломережа», з рахунками, виставленими Ліцею встановлено, що Ліцею виставлялись рахунки та здійснювалась оплата послуг з теплопостачання по тарифу, незалежно від фактично спожитих послуг. Вищезазначене призвело до списання коштів на видатки без отримання послуг за 2009-2010 р.р. на загальну суму 78 201,19 грн. по КФК 070307 за КЕКВ 1161, що є порушенням п. 1 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», п. 46 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002р. № 228.

Внаслідок допущеного порушення, у формах «Звіт про надходження та використання коштів загального фонду кошторису» по КФК 070307 КЕКВ 1161 касові та фактичні видатки завищено за 2009 рік на суму 45 054,09 грн., за 2010 на суму 33 147,10 грн., що призвело до подання недостовірних звітів та інформацій про виконання бюджету та є порушенням ст. 56, 58 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001р. № 2542-ІІІ, п. 1 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Порядку складання річних фінансових звітів за 2009 рік установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 15.01.2010 № 8, Порядку складання фінансової звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів затвердженого наказом Державного казначейства України від 25.05.2010 № 164, п. 46 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 № 228, п. 2,13-2.15 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88.

Відповідно до пояснення бухгалтера оплата послуг з теплопостачання здійснювалась Ліцеєм на підставі рахунків, виставлених Університетом, і відповідно до укладених договорів з Університетом на відшкодування комунальних послуг.

Внаслідок допущеного порушення установі завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 78 201,16 грн.

Згідно зі ст. 2 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Порядок проведення державною контрольно-ревізійною службою державного фінансового аудиту та інспектування встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006р. № 550. Відповідно до цього Порядку, під об'єктом контролю розуміється підконтрольна установа, інший суб'єкт господарювання, включаючи його структурні та відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами, щодо якого орган служби має повноваження та підстави для проведення ревізії відповідно до законодавства.

Згідно із п. 46 цього Порядку, якщо вжитими в період ревізії заходами не забезпечено повне усунення виявлених порушень, органом служби у строк не пізніше ніж 10 робочих днів після реєстрації акта ревізії, а у разі надходження заперечень (зауважень) до нього - не пізніше ніж 3 робочих дні після надіслання висновків на такі заперечення (зауваження) надсилається об'єкту контролю письмова вимога щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства із зазначенням строку зворотного інформування.

Про усунення виявлених ревізією фактів порушення законодавства цей об'єкт контролю у строк, визначений вимогою про їх усунення, повинен інформувати відповідний орган служби з поданням завірених копій первинних, розпорядчих та інших документів, що підтверджують усунення порушень.

Згідно із п. 50 вищевказаного Порядку, за результатами проведеної ревізії у межах наданих прав органи служби вживають заходів для забезпечення, зокрема, звертаються до суду в інтересах держави щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів, а також стягнення у дохід держави коштів, одержаних за незаконними договорами, без встановлених законом підстав або з порушенням вимог законодавства.

Суд враховує, що правомірність пунктів 2, 3 вимоги контрольно-ревізійного органу підтверджена судовим рішенням, що набрало законної сили, а пункт 5 вимоги не був оскаржений відповідачем в судовому порядку.

Як було зазначено, вимоги є способом реалізації владних управлінських функцій відповідачем, як суб'єктом владних повноважень.

Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються.

Суд зазначає, що наявність вимоги, яка не оскаржена та не визнана протиправною обумовлює обов'язковість її виконання, у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 2-15, 17,18, 33-35, 41, 42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 111, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185,186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Державної фінансової інспекції в Донецькій області до Донецького медичного ліцею з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату про зобов'язання керівника Донецького медичного ліцею з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату виконати не вчинені дії, зазначені в пунктах 2, 3, 5 листа – вимоги Контрольно-ревізійного відділу в м. Донецьку від 08.06.2011р. № 19-06-10/1844, а саме: стягнути зайво виплачені завищені оклади у сумі 184 057,02 грн., надбавки за вислугу років у сумі 42 408,84 грн., лікарняні у сумі 1 983,08грн., заробітну плату за час відпуски у сумі 34 391,43грн. з працівників, згідно додатків до акту, які їх отримали. У разі пропуску встановленого строку, відшкодувати порушення за рахунок відповідальних осіб, що допустили зайві грошові виплати; провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до цільових фондів та повернути зайво сплачені кошти у сумі 95 895,30 грн. (зарахувати в рахунок майбутніх платежів); суму завищеної оплати послуг з теплопостачання у розмірі 78 201,19 грн. врахування в поточних розрахунках з Донецьким національним медичним університетом ім. М. Горького або ініціювати її повернення – задовольнити.

Зобов'язати Донецький медичний ліцей з поглибленим вивченням природних наук, що працює в режимі школи-інтернату виконати не вчинені дії, зазначені в пунктах 2, 3, 5 листа – вимоги Контрольно-ревізійного відділу в м. Донецьку від 08.06.2011р. № 19-06-10/1844, а саме: стягнути зайво виплачені завищені оклади у сумі 184 057,02 грн., надбавки за вислугу років у сумі 42 408,84 грн., лікарняні у сумі 1 983,08грн., заробітну плату за час відпуски у сумі 34 391,43грн. з працівників, згідно додатків до акту, які їх отримали. У разі пропуску встановленого строку, відшкодувати порушення за рахунок відповідальних осіб, що допустили зайві грошові виплати; провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до цільових фондів та повернути зайво сплачені кошти у сумі 95 895,30 грн. (зарахувати в рахунок майбутніх платежів); суму завищеної оплати послуг з теплопостачання у розмірі 78 201,19 грн. врахування в поточних розрахунках з Донецьким національним медичним університетом ім. М. Горького або ініціювати її повернення.

Вступна та резолютивна частини постанови прийняті у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 1 лютого 2012 року. Постанова у повному обсязі  складена 6 лютого 2012 року.

У разі подання апеляційної скарги, постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постановою за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення складання постанови у повному обсязі, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною 4 статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

  

Суддя                                                                                      Абдукадирова К.Е.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.02.2012
Оприлюднено12.03.2012
Номер документу21760074
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/15367/2011

Постанова від 01.02.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні