Справа № 2а/1570/3737/2011
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 січня 2012 року
Одеський окружний адм іністративний суд у складі:
головуючого судді - Цховребової М.Г.
при секретарі судового зас ідання - Парій І.І.
за участю:
представника позивача - Максимовича М.В.
представника відповідача - Баранецької О.В .
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі адміністративну спр аву за позовом Приватного пі дприємства «І-МАКС-ТЕХНОЛОГІ Ї»до державної податкової ін спекції у Малиновському райо ні м. Одеси про скасування под аткових повідомлень-рішень, -
встановив:
Приватне підприємств о «І-МАКС-ТЕХНОЛОГІЇ»звернул ось до Одеського окружного а дміністративного суду з позо вом до державної податкової інспекції у Малиновському ра йоні м. Одеси, з урахуванням до повнень до позову, про визнан ня протиправними та скасуван ня податкових повідомлень-рі шень відповідача від 18 травня 2011 року № 0001602340 та № 0001612340.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав ад міністративний позов, просив суд задовольнити його в повн ому обсязі з підстав, викладе них у позовній заяві та допов неннях до позову (а.с.т.1 а.с.3-5, т.2 а .с.5-8).
Представник відповідача п озов не визнала, просила відм овити в задоволені позовних вимог в повному обсязі з підс тав, викладених у письмових з апереченнях проти позову (т.1 а .с.97-98).
Суд, заслухавши пояснення п редставників сторін, досліди вши докази, наявні в матеріал ах справи, дійшов до висновку , що адміністративний позов п ідлягає задоволенню повніст ю, з наступних підстав.
В судовому засіданні встан овлено, що 19.03.2009 року Приватне п ідприємство «І МАКС-ТЕХНОЛОГ ІЇ»(далі - ПП «І-МАКС-ТЕХНОЛО ГІЇ») зареєстровано виконавч им комітетом Одеської місько ї ради як юридична особа, іден тифікаційний код: 36435407, місцезн аходження: 65085, м. Одеса, вул. Само льотна, 41-А. (т.1 а.с.6-23, 51-52, т.2 а.с.9-22).
27.03.2009 року ПП «І МАКС-ТЕХНОЛОГ ІЇ»узято на облік в органах д ержавної податкової служби з а № 14540 та перебуває на обліку у ДПІ у Малиновському районі м . Одеси. (т.2 а.с.42)
З 06.04.2011 року по 15.04.2011 року службо вими особами ДПА в Одеській о бласті на підставі направлен ь від 04.04.2011 року № 901/23-7023 та № 902/23-7023 (т.1 а .с.68, 69) проведено перевірку гос подарської одиниці: офіс, що р озташована за адресою: м. Одес а, вул. Самольотна, 41/а, суб' єкт а господарювання: ПП «І МАКС-Т ЕХНОЛОГІЇ».
Перевірка проведена на під ставі ст. 20, пп. 80.2.2 п. 80.2 ст. 80 Податк ового кодексу України від 2 гр удня 2010 року № 2755-VI та наказу про п роведення фактичної перевір ки від 01.04.2011 року № 1013 (т.1 а.с.67) з мето ю здійснення контролю за дот риманням порядку щодо здійсн ення платниками податків роз рахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, патентів, свідоцтв , у тому числі свідоцтв про дер жавну реєстрацію, виробництв а та обігу підакцизних товар ів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладенн я трудового договору, оформл ення трудових відносин з пра цівниками (найманими особами ), в присутності директора під приємства - позивача - Ма ксимовича М.В.
З наказом про проведення фа ктичної перевірки від 01.04.2011 рок у № 1013 позивач ознайомлений 06.04.2 011 року. (т.1 а.с.67)
За результатами проведен ої перевірки 15.04.2011 року складен о акт (довідка) про результати фактичної перевірки, дата ре єстрації акта в органі ДПС за місцем здійснення діяльност і суб' єкта господарювання: 18.04.2011 року, реєстраційний № 523/15/32/23 / 36435407 (т.1 а.с.70-71).
Відповідно до висновків пе ревірки, викладених у зазнач еному акті (довідці), під час п еревірки встановлено поруше ння позивачем: пп. 2.6 п. 2 Постано ви Правління Національного б анку України від 15.12.2004 року № 637 « Про затвердження Положення п ро ведення касових операцій у національній валюті в Укра їні»із змінами та доповнення ми, п. 1 ст. 3 Закону України від 06. 07.1995 року № 265/95-ВР «Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій в сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг».
Згідно змісту даного акту (д овідки), в ході перевірки вста новлені наступні факти:
- згідно банківсько ї виписки не оприбуткування готівкових коштів в сумі 12129,00 г рн. в касі підприємства за 12.02.2011 року;
- не застосування р еєстратора розрахункових оп ерацій при наданні послуг по прийому платежів за комунал ьні послуги через ПТКС.
У тексті даного акту, зокр ема щодо встановленого факту : не оприбуткування готівков их коштів в сумі 12129,00 грн. в касі підприємства за 12.02.2011 року, вба чається наявність виправлен ня, здійсненого у цифровому в изначенні суми не оприбутков аних готівкових коштів: «12129,00» .
В якості додатку до даного а кту перевірки зазначено копі ю касової книги.
Директор підприємства - п озивача від підпису акта пер евірки відмовився, про що скл адений відповідний акт та у з в' язку із чим другий екземп ляр акту надіслано позивачу поштою. (т.1 а.с.71зв.-73)
29.04.2011 року позивачем подані з аперечення до акту перевірки , які отримані відповідачем 05. 05.2011 року. (т.1 а.с.81-82)
13.05.2011 року відповідачем надан о відповідь на ці запереченн я, які по суті залишено відпов ідачем без задоволення. (т.1 а.с .83-84)
Податковим повідомленням- рішенням ДПІ у Малиновському районі м. Одеси від 18 травня 2011 р оку № 0001602340 (т.1 а.с.41) позивача п овідомлено, що на підставі ак та перевірки № 523/15/32/23/36435407 від 18.04.2011 р оку встановлено порушення ро зд. 2 п. 2.6 Постанови «Про затвер дження Положення про ведення касових операцій у націонал ьній валюті в Україні»№ 637 від 15.12.2004 року та на підставі пп. 54.3.3 п . 54.3 ст. 54 Податкового кодексу Ук раїни та згідно з Указом През идента України від 12.06.1995 року № 436/95 «Про застосування штраф них санкцій за порушення нор м з регулювання обігу готівк и», застосовано суму штрафни х (фінансових) санкцій (штрафу ): 60645 грн.
Податковим повідомленням- рішенням ДПІ у Малиновському районі м. Одеси від 18 травня 2011 р оку № 0001612340 (т.1 а.с.42) позивача п овідомлено, що на підставі ак та перевірки № 523/15/32/23/36435407 від 18.04.2011 р оку встановлено порушення п. 1 ст. 3 Закону України «Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій в сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг»від 06.07.1995 року № 265 /95-ВР та на підставі пп. 54 .3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України та згідно з п. 1 ст. 17 Зак ону України «Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій в сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг»від 06.07.1995 року № 265/95-ВР із зм інами і доповненнями, застос овано суму штрафних (фінансо вих) санкцій (штрафу): 1 грн.
Зазначені податкові повід омлення-рішення отримані поз ивачем 18 травня 2011 року. (т.1 а.с.99)
Не погоджуючись із податко вими повідомленнями-рішення ми відповідача від 18 травня 2011 року № 0001602340 та № 0001612340, пози вач оскаржив їх у судовому по рядку.
В судовому засіданні також встановлено, що 12 листопада 2009 року між Відкритим акціонер ним товариством Комерційним банком «Хрещатик» (іменован е далі «Банк») та ПП «І-МАКС-ТЕ ХНОЛОГІЇ»(іменоване далі «Аг ент») укладено агентський до говір про прийом платежів № 14 /09 (т.1 а.с.26-33). Відповідно до ІІ роз ділу зазначеного договору: « Банк поручает, а Агент обязуе тся за вознаграждение соверш ать юридические действия (с п равом их передоверия), направ ленные на оказание услуг Про вайдерам по приёму платежей. Под деятельностью Агента по приему Платежей в рамках Дог овора понимается осуществле ние следующих действий:
- заключение догово ров с Провайдерами о предост авлении услуг по приёму Плат ежей от имени Банка (Приложен ие № 5);
- производить инкасса цию принятых денежных средст в согласно требований действ ующих нормативно-правовых ак тов, обеспечивая сохранность ;
- своевременное оформ ление, предоставление Реестр ов принятых Платежей Банку и Провайдерам;
- составление и подпис ание от имени Банка всех сопу тствующих соглашений в проце ссе выполнения подписанных д оговоров с Провайдерами и ба нками, которые осуществляют инкассацию наличных денежны х средств из ПТКС, в том числе актов выполненных работ;
- осуществление контр оля Агентом за своевременнос тью, в соответствии с условия ми договоров с Провайдерами, оплаты Провайдерами предост авленных Банком услуг;
- хранение всех догово ров, сопутствующих соглашени й, прописанных с Провайдерам и в процессе выполнения усло вий настоящего Договора.
Банк в рамках настоящего Договора осуществляет Расчё тное взаимодействие.
В рамках выполнения услови й настоящего договора и обяз ательств по нему, Агенту разр ешается использовать коммер ческое наименование, торгову ю марку (знаки для товаров и ус луг) Банка для указания инфор мации на квитанции ПТКС (Прил ожение № 3), на мониторах ПТКС.» .
Заявою позивача від 11.04.2011 рок у ДПА в Одеській області пові домлено про відсутність лімі ту каси, у зв' язку із відсутн істю необхідності. (т.1 а.с.78)
Крім того, на підтвердження позиції позивача щодо здійс нення позивачем лише агентсь кої діяльності по прийому пл атежів суду надано копії:
- договорів ПП «І-МАКС- ТЕХНОЛОГІЇ»про:
- організацію прийо му платежів № 1/2/000009 від 01.03.2011 року, укладеного з Комунальним пі дприємством «Житлово-комуна льний сервіс «Порто-Франківс ький»(т.1 а.с.112-119);
- організацію прийо му платежів № 293 від 10.08.2010 року, ук ладеного з Товариством з обм еженою відповідальністю «Ін фокс»філіалом «Інфоксводок анал»(т.1 а.с.120-134);
- прийом готівкових ко штів на корить клієнта № 1 від 07.04.2009 року, укладеного з Комуна льним підприємством «Теплоп остачання міста Одеси»(т .1 а.с.135-139);
- прийом готівкових ко штів на корить клієнта № 1 від 30.06.2009 року, укладеного з Відкри тим акціонерним товариством «Одесагаз»(т.1 а.с.140-142);
- касової книги на 2 011 рік ПП «І-МАКС-ТЕХНОЛОГІЇ»т ощо (т.1 а.с.143-242).
Відповідно до наказу поз ивача № 7 від 11.05.2009 року «Про труд овий розпорядок підприємств а», субота та неділя - є вихід ними днями тижня. (т.1 а.с.38)
В судовому засіданні предс тавник відповідача не змогла пояснити, з яких підстав відп овідачем встановлено не опри буткування позивачем готівк ових коштів в сумі 12129,00 грн. в ка сі підприємства за 12.02.2011 року - за суботу, тобто день, який є в ихідним днем для підприємств а - позивача. Також представ ником відповідача не надано пояснень щодо підстав та пра вомірності здійснення наявн ого у тексті акту перевірки в иправлення цифрового визнач енні суми не оприбуткованих готівкових коштів.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб' єктів владних повнов ажень адміністративні суди п еревіряють, чи прийняті (вчин ені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; 2) з використа нням повноваження з метою, з якою це повноваження надано ; 3) обґрунтовано, тобто з ураху ванням усіх обставин, що мают ь значення для прийняття ріш ення (вчинення дії); 4) безсторо нньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівн ості перед законом, запобіга ючи несправедливій дискримі нації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного ба лансу між будь-якими несприя тливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і ц ілями, на досягнення яких спр ямоване це рішення (дія); 9) з ура хуванням права особи на учас ть у процесі прийняття рішен ня; 10) своєчасно, тобто протяго м розумного строку.
Відповідно до ст. 71 КАС в адмі ністративних справах про про типравність рішень, дій чи бе здіяльності суб' єкта владн их повноважень обов' язок що до доказування правомірност і свого рішення, дії чи бездія льності покладається на відп овідача, якщо він заперечує п роти адміністративного позо ву.
Суб' єкт владних повноваж ень повинен подати суду всі н аявні у нього документи та ма теріали, які можуть бути вико ристані як докази у справі. У р азі невиконання цього обов'я зку суд витребовує названі д окументи та матеріали.
Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропози цію суду для підтвердження о бставин, на які вона посилаєт ься, суд вирішує справу на осн ові наявних доказів.
Спірні правовідносини вре гульовано законодавством (чи нним та у редакції станом на м омент виникнення відповідни х правовідносин): Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі - ПК України), Закон ами України «Про державну по даткову службу в Україні»від 4 грудня 1990 року № 509-ХІІ (далі - З У № 509-ХІІ), «Про застосування ре єстраторів розрахункових оп ерацій у сфері торгівлі, гром адського харчування та послу г»від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР (дал і - ЗУ № 265/95-ВР), Постановою Прав ління Національного банку Ук раїни «Про врегулювання пита нь здійснення операцій із за стосуванням програмно-техні чних комплексів самообслуго вування»від 5 березня 2008 року № 53, зареєстрованою в Міністерс тві юстиції України 31 березня 2008 року за № 265/14956 (далі - Постано ва № 53), Положенням про ведення касових операцій у націонал ьній валюті в Україні, затвер дженою постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, зареєст рованою в Міністерстві юстиц ії України 13 січня 2005 року за № 4 0/10320 (далі - Положення), Порядко м оформлення результатів док ументальних перевірок з пита нь дотримання податкового, в алютного та іншого законодав ства, затвердженим Наказом Д ержавної податкової адмініс трації України 22.12.2010 року № 984, за реєстрованим в Міністерстві юстиції України 12 січня 2011 рок у за № 34/18772 (далі - Порядок).
Відповідно до ст. 15 ЗУ № 265/95-ВР контроль за додержанням суб 'єктами господарювання поряд ку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють орга ни державної податкової служ би України шляхом проведення планових або позапланових п еревірок згідно із законодав ством України.
Підпунктом 80.2.2 пункту 80.2 стат ті 80 ПК України передбачено, щ о фактична перевірка може пр оводитися на підставі рішенн я керівника органу податково ї служби, оформленого наказо м, копія якого вручається пла тнику податків або його упов новаженому представнику під розписку до початку проведе ння такої перевірки, та у разі отримання в установленому з аконодавством порядку інфор мації від державних органів або органів місцевого самовр ядування, яка свідчить про мо жливі порушення платником по датків законодавства, контро ль за яким покладено на орган и державної податкової служб и, зокрема, щодо здійснення пл атниками податків розрахунк ових операцій, ведення касов их операцій, наявності патен тів, ліцензій, свідоцтв про де ржавну реєстрацію та інших д окументів, контроль за наявн істю яких покладено на орган и державної податкової служб и, виробництва та обігу підак цизних товарів.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 11 ЗУ № 509-XII органи державної податков ої служби у випадках, в межах к омпетенції та у порядку, вста новлених законами України, м ають право застосовувати до платників податків фінансов і (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних ціл ьових фондів суми недоїмки, п ені у випадках, порядку та роз мірах, встановлених законами України.
Статтею 15 ЗУ № 265/95-ВР зазначен о, що контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведен ня розрахунків за товари (пос луги), інших вимог цього Закон у здійснюють органи державно ї податкової служби України шляхом проведення планових а бо позапланових перевірок.
Відповідно до ст. 2 ЗУ № 265/95-ВР, р еєстратор розрахункових опе рацій - пристрій або програм но-технічний комплекс, в яком у реалізовані фіскальні функ ції і який призначений для ре єстрації розрахункових опер ацій при продажу товарів (над анні послуг), операцій з купі влі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих по слуг). До реєстраторів розрах ункових операцій відносятьс я: електронний контрольно-ка совий апарат, електронний ко нтрольно-касовий реєстратор , комп'ютерно-касова система, е лектронний таксометр, автома т з продажу товарів (послуг) то що.
Пунктом 1 Постанови № 53 перед бачено, що операції (прийманн я готівки для подальшого пер еказу, операції за допомогою спеціальних платіжних засоб ів та інші операції, пов'язані з рухом коштів (далі - операці ї), а також отримання інформац ії щодо стану рахунків) із зас тосуванням програмно-техніч них комплексів самообслугов ування (далі - ПТКС), до яких згі дно з їх функціональними мож ливостями належать банківсь кі автомати самообслуговува ння, депозитні банкомати, пла тіжні термінали, термінали с амообслуговування тощо, можу ть здійснювати банки і небан ківські фінансові установи, які відповідно до законодавс тва України отримали відпові дну ліцензію/дозвіл щодо пер еказу коштів органів державн ої влади, що здійснюють держа вне регулювання відповідних ринків фінансових послуг, і є платіжними організаціями та /або членами платіжної систе ми (далі - небанківські фінанс ові установи), а також суб'єкти господарювання, які уклали а гентські договори з банками.
Відповідно до п. 2 Постанови № 53, банки і небанківські фіна нсові установи мають забезпе чувати:
- відображення зазн ачених у пункті 1 цієї постано ви операцій, здійснених із за стосуванням ПТКС, у системі а втоматизації банку (далі - САБ ) або в обліковій системі неба нківської фінансової устано ви в той самий день або не пізн іше наступного робочого дня;
- видачу первинного ро зрахункового документа (квит анції ПТКС), роздрукованого н а паперовому носії за допомо гою засобів ПТКС, який містит ь обов'язкові реквізити доку мента на переказ готівки і пі дтверджує внесення/видачу ві дповідної суми готівки до/з ц ього ПТКС та здійснення ініц іювання операцій з переказу готівки.
Пунктом 1 статті 3 ЗУ № 265/95-ВР передбачено, що суб'єкти госп одарювання, які здійснюють р озрахункові операції в готів ковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням плат іжних карток, платіжних чекі в, жетонів тощо) при продажу то варів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг зобов'язані проводити розрахункові опер ації на повну суму покупки (на дання послуги) через зареєст ровані, опломбовані у встано вленому порядку та переведен і у фіскальний режим роботи р еєстратори розрахункових оп ерацій з роздрукуванням відп овідних розрахункових докум ентів, що підтверджують вико нання розрахункових операці й, або у випадках, передбачени х цим Законом, із застосуванн ям зареєстрованих у встановл еному порядку розрахункових книжок.
Згідно з п.п. 2, 13 ст. 9 ЗУ № 265/95-ВР ре єстратори розрахункових опе рацій та розрахункові книжки не застосовуються при викон анні усіх банківських операц ій (крім операцій з купівлі-пр одажу іноземної валюти) та пр и продажу товарів у системах електронної торгівлі (комер ції).
Пунктом 2.6 Положення передб ачено, що уся готівка, що надхо дить до кас, має своєчасно (у д ень одержання готівкових кош тів) та в повній сумі оприбутк овуватися.
Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які прово дять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими орде рами і веденням касової книг и відповідно до вимог глави 4 ц ього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у ка совій книзі на підставі приб уткових касових ордерів.
У разі проведення готівков их розрахунків із застосуван ням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є з дійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній с умі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскал ьних звітних чеків РРО (даних РК).
Підприємствам, яким Законо м України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг»надано право проводити р озрахунки готівкою із спожив ачами без використання РРО т а РК і специфіка функціонува ння яких унеможливлює оформл ення ними кожної операції ка совим ордером (продаж проїзн их і перевізних документів; б ілетів державних лотерей; кв итків на відвідування культу рно-спортивних і видовищних закладів тощо), дозволяється оприбутковувати готівку нап рикінці робочого дня за суку пністю операцій у цілому за р обочий день з оформленням ка совими документами і відобра женням у відповідній книзі о бліку.
Суми готівки, що оприбутков уються, мають відповідати су мам, визначеним у відповідни х касових (розрахункових) док ументах.
Відповідно до п. 2.8 Положення , підприємства можуть тримат и в позаробочий час у своїх ка сах готівкову виручку (готів ку) в межах, що не перевищують установлений ліміт каси. Гот івкова виручка (готівка), що пе ревищує встановлений ліміт к аси, обов'язково здається до б анків для її зарахування на б анківські рахунки. Відокремл ені підрозділи підприємств - юридичних осіб можуть здава ти готівкову виручку (готівк у) безпосередньо до кас таких юридичних осіб або до будь-як ого банку для її переказу і за рахування на банківські раху нки зазначених юридичних осі б. За відсутності банків готі вкова виручка (готівка) для пе реказу на банківські рахунки підприємства може здаватися до операторів поштового зв'я зку та небанківських фінансо вих установ, які мають ліценз ію Державної комісії з регул ювання ринків фінансових пос луг України на здійснення пе реказу коштів.
Пунктом 3.7 Положення перед бачено, що приймання одержан ої з банку готівки в касу та ви дача готівки з каси для здава ння її до банку оформляються відповідними касовими ордер ами (прибутковим або видатко вим) з відображенням такої ка сової операції в касовій кни зі. Документом, що свідчить пр о здавання виручки до банку, є відповідна квитанція до при буткового документа банку на внесення готівки, засвідчен а підписами відповідальних о сіб банку та відбитком печат ки (штампа) банку. Документом, що свідчить про здавання вир учки до банку через інкасато рів, є копія супровідної відо мості до сумки з готівковою в иручкою (готівкою), засвідчен а підписом та відбитком печа тки інкасатора-збирача. Доку ментом, що свідчить про прийм ання готівки програмно-техні чним комплексом самообслуго вування для подальшого її пе реказу, є чек банкомата та кви танція, яка містить обов'язко ві реквізити документа на пе реказ готівки і підтверджує внесення відповідної суми го тівки до цього програмно-тех нічного комплексу самообслу говування та здійснення ініц іювання операції з переказу готівки.
Відповідно до п. 7 Порядку, в а кті (довідці) документальної перевірки, розрахунках та ін ших матеріалах не допускають ся різного роду виправлення цифрових показників, дат та і нших даних.
На підставі встановлених в судовому засіданні обставин та аналізу вищенаведених ви мог законодавства, які регул юють спірні правовідносини, суд дійшов до висновків про т е, що:
- позивач не здійсню є розрахункові операції при продажу товарів (послуг), а є а гентом, який здійснює за допо могою ПТКС приймання платежі в від імені і за рахунок банку із зарахуванням грошових ко штів на рахунок банку, який, в свою чергу, здійснює переказ отриманих платежів абоненті в на поточний рахунок операт ора. Оплата послуг агента (поз ивача) здійснюється банком;
- на виконання вимо г ч. 2 ст. 71 КАС України та на вико нання ухвал суду відповідаче м не доведено внесення до Дер жавного реєстру РРО, за допом огою якого мали б надаватись вказані послуги та який би фі скалізував вказані операції , та не надано правового обґру нтування позиції відповідач а щодо обов' язку позивача щ одо застосування РРО при над анні послуг по прийому плате жів за комунальні послуги че рез ПТКС; крім того
- у порушення полож ень Порядку оформлення резул ьтатів документальних перев ірок… у тексті акта (довідки) п еревірки, на підставі якого п рийняті оскаржені податкові повідомлення-рішення, допущ ене виправлення цифрового по казника;
Інших доводів та/або дока зів щодо обґрунтування право мірності прийняття оскаржен их податкових повідомлень-рі шень відповідачем суду не на ведено та не надано, відпо відно
- податкові повідом лення-рішення державної пода ткової інспекції у Малиновсь кому районі м. Одеси від 18 трав ня 2011 року № 0001602340 та № 0001612340 - прийняті не підставі та не у спосіб, що передбачені зако нодавством України; необґрун товано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значе ння для прийняття рішень; неп ропорційно, зокрема без дотр имання необхідного балансу м іж будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод т а інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямовані ці рішення, тому є протиправн ими та підлягають скасуванню .
Керуючись ст.ст. 6, 7, 11, 71, 86, 94, 158-162 , 167, 184-186 КАС України, суд -
постановив:
Адміністративний позо в Приватного підприємства «І -МАКС-ТЕХНОЛОГІЇ» - задовол ьнити повністю.
Визнати протиправними та с касувати податкові повідомл ення-рішення державної подат кової інспекції у Малиновськ ому районі м. Одеси від 18 травн я 2011 року № 0001602340 та № 0001612340.
Постанова може бути оска ржена до Одеського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Одеський окружний адмін істративний суд шляхом подан ня апеляційної скарги на пос танову суду протягом десяти днів з дня отримання копії по станови.
В повному обсязі пос танову складено 25 січня 2012 року .
Суддя М.Г. Цховребова
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.01.2012 |
Оприлюднено | 07.03.2012 |
Номер документу | 21761145 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Цховребова М. Г
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні