Харківський окружний адміністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
07 лютого 2012 р. № 2-а- 16859/11/2070
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Волкова Л.М., при секретарі судового засідання Добровольська М.С.
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1, діє на підставі доручення від 28.11.2011р.
представника відповідача - ОСОБА_2, діє на підставі доручення від 22.12.2011р. № 2641-01-07
розглянув у відкритому судовому засіданні у приміщенні суду справу за адміністративним позовом
Приватного підприємства "ПИРРА"
до
Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальництва у Харківській області
про
визнання дій протиправними,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить суд визнати протиправними дії Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Харківській області з відкликання (анулювання) його погодження Режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища від 25 січня 2011 року.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, в обґрунтування яких зазначив наступне. Дії Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Харківській області з відкликання (анулювання) погодження Режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища від 25 січня 2011 року є протиправними, оскільки такі дії не передбачені нормами чинного законодавства України.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, просив в задоволенні позову відмовити в повному обсязі, посилаючись на відповідність дій вимогам діючого законодавства.
Суд, заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Приватне підприємство "ПИРРА" є юридичною особою, яка зареєстрована Виконавчим комітетом Харківської міської ради 05.04.2007р., що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію (а.с. 23) та з 23 березня 2011 року має Ліцензію на види діяльності, пов'язані з промисловим виловом риби, крім внутрішніх водойм (ставків) господарств, строк дії якої необмежений (а.с. 26).
18.01.2011р. Приватне підприємство "ПИРРА" звернулось до Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Харківській області з заявою про необхідність погодження заявки та затвердження Режиму господарської експлуатації Червонооскільського водосховища Харківської області з відповідними додатками (а.с. 17).
Приватне підприємство "ПИРРА" звернулось з заявою від 18.01.2011р. до Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Харківській області, на яку Листом від 25.01.2011р. № 111-01-07 було надано відповідь, відповідно до якого наданий на погодження проект Режиму відповідає вимогам чинного законодавства за умови його попереднього погодження з Харківською обласною радою (а.с. 18).
У зв'язку з погодженням проекту Режиму з Харківською обласною радою, 06.04.2011р. Головою комісії з проведення реорганізації Держнаглядрибгоспу було затверджено Режим рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища (а.с. 14-16а).
Відповідачем на адресу Приватного підприємства "ПИРРА" був надісланий лист від 22.08.2011р. № 1529-01-07 (а.с. 19), у яком зазначалось про відкликання (анулювання) погодження Режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища від 25 січня 2011 року у зв'язку з надходженням Протесту заступника Прокурора Харківської області від 18.08.2011 року № 07/4-326вих.-11 (а.с. 18-22).
Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 24 ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997р. № 280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються такі питання: прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних органів про оголошення природних та інших об'єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам'ятками історії або культури, які охороняються законом.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" від 16.06.1992р. № 2456-XII до природно-заповідного фонду України належать природні території та об'єкти - природні заповідники, біосферні заповідники, національні природні парки, регіональні ландшафтні парки, заказники, пам'ятки природи, заповідні урочища.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" від 16.06.1992р. № 2456-XII регіональні ландшафтні парки є природоохоронними рекреаційними установами місцевого чи регіонального значення, що створюються з метою збереження в природному стані типових або унікальних природних комплексів та об'єктів, а також забезпечення умов для організованого відпочинку населення.
В судовому засіданні встановлено, та не заперечувалось представниками сторін, що Рішенням ІІІ сесії VІ скликання Харківської обласної ради від 23.12.2010р. № 56-VІ на території Борівського району Харківської області було створено регіональний ландшафтний парк «Червонооскільський».
Тобто станом на дату затвердження Режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища, на території Борівського району Харківської області вже було створено регіональний ландшафтний парк «Червонооскільський».
Враховуючи, що регіональний ландшафтний парк «Червонооскільський», створений Рішенням від 23.12.2010р. № 56-VІ на території Борівського району Харківської області органом місцевого самоврядування - Харківською обласною радою, юрисдикція якої поширюється на певну територію, а саме: Харківську область, суд приходить до висновку, що регіональний ландшафтний парк «Червонооскільський», є природоохоронною рекреаційною установою місцевого значення.
З Протесту заступника Прокурора Харківської області № 07/4-326вих.-11 від 18.08.2011 року вбачається, що підставою для його ухвалення було, на думку прокурора, незаконні дії ПП «ПИРРА» щодо погодження режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища, що виявилось у порушенні вимог ч. 3 ст. 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» та Наказу Державного комітету рибного господарства України "Про затвердження Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах" від 15.01.2008р. № 4.
Відповідно до преамбули Закону України "Про природно-заповідний фонд України" від 16.06.1992р. № 2456-XII природно-заповідний фонд становлять ділянки суші і водного простору, природні комплекси та об'єкти яких мають особливу природоохоронну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність і виділені з метою збереження природної різноманітності ландшафтів, генофонду тваринного і рослинного світу, підтримання загального екологічного балансу та забезпечення фонового моніторингу навколишнього природного середовища.
Згідно з ч. 3 ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" на землях природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного або історико-культурного призначення забороняється будь-яка діяльність, яка негативно впливає або може негативно впливати на стан природних та історико-культурних комплексів та об'єктів чи перешкоджає їх використанню за цільовим призначенням.
Відповідно до ч. 1 ст. 9-1 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду здійснюється в межах ліміту та на підставі дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду.
Згідно з ст. 17 Закону України "Про тваринний світ" від 13.12.2001р. № 2894-III до спеціального використання об'єктів тваринного світу належать усі види використання тваринного світу (за винятком передбачених законодавством випадків безоплатного любительського і спортивного рибальства у водних об'єктах загального користування), що здійснюються з їх вилученням (добуванням, збиранням тощо) із природного середовища. Спеціальне використання об'єктів тваринного світу в порядку ведення мисливського і рибного господарства здійснюється з наданням відповідно до закону підприємствам, установам, організаціям і громадянам права користування мисливськими угіддями та рибогосподарськими водними об'єктами. Спеціальне використання об'єктів тваринного світу здійснюється лише за відповідними дозволами чи іншими документами, що видаються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Ця вимога поширюється також на власників чи користувачів земельними ділянками, на яких перебувають (знаходяться) об'єкти тваринного світу.
Відповідно до п.п. 2.1. Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, для здійснення штучного розведення, вирощування ВЖР та їх використання користувач подає до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань рибного господарства України: заяву, погоджену з територіальним органом рибоохорони, у зоні контролю якого перебуває рибогосподарський водний об'єкт (його ділянка); режим, погоджений з територіальним органом рибоохорони та територіальним органом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України, у зоні діяльності яких є рибогосподарський водний об'єкт, який розробляється на підставі науково-біологічного обґрунтування.
Згідно з п.п. 2.3. Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, режим погоджується територіальним органом рибоохорони, у зоні якого здійснюватимуть діяльність, та територіальним органом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України протягом місяця з дня його отримання.
Відповідно до п.п. 2.1.6. Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, при розробці Режиму на водні об'єкти, де вже здійснювалась рибогосподарська діяльність, відносини між користувачами, які традиційно (3 і більше років) здійснюють спеціальне використання ВЖР, та суб'єктом господарювання, що подає Режим на затвердження, урегульовуються шляхом згоди всіх користувачів щодо участі в створеному СТРГ або затвердженням спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань рибного господарства України Режимів на окремі ділянки водного об'єкта.
Згідно з п.п. 1.3. Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, спеціальне товарне рибне господарство - суб'єкт господарської діяльності, основною метою якого є підвищення рибопродуктивності рибогосподарського водного об'єкта шляхом штучного відтворення живих ресурсів, а також шляхом збереження та раціонального використання цінних туводних видів водних живих ресурсів.
Відповідно до п.п. 1.2. Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, дія цієї Інструкції не поширюється на рибогосподарські водні об'єкти, що перебувають у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду.
Суд приходить до висновку, що на позивача поширюється дія Наказу Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, оскільки зі Свідоцтва про державну реєстрацію Приватного підприємства "ПИРРА" як юридичної особи вбачається, що вказаний суб'єкт господарювання здійснює свою діяльність з 05.04.2007р. (а.с. 23), з 23 березня 2011 року має Ліцензію на види діяльності, пов'язані з промисловим виловом риби, крім внутрішніх водойм (ставків) господарств, строк дії якої необмежений (а.с. 26), подані всі документи, передбачені Інструкцією для отримання Режиму рибогосподарської експлуатації, місцезнаходження водного об'єкту відповідно до п.п. 2.1. Режиму є: Харківська область, Куп'янський, Ізюмський та Борівський райони, за виключенням акваторії регіонального ландшафтного парку «Червонооскільський» (а.с. 14).
Враховуючи викладене, суд зазначає, що погодження режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища ПП "ПИРРА", порушень вимог ч. 3 ст. 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» та Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, які визначені в Протесті заступника Прокурора Харківської області № 07/4-326вих.-11 від 18.08.2011 року місця не мали, оскільки РЛП «Червонооскільський» територіально не співпадає з місцезнаходження водного об'єкту ПП «ПИРРА». Доказів такого співпадання відповідачем суду не надано.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачем по справі - Головним державним управлінням охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальництва у Харківській області не доведено, що позивач - ПП «ПИРРА» здійснює свою господарську діяльність на території регіонального ландшафтного парку «Червонооскільський».
Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п.п. 26.7. Тимчасового порядку ведення рибного господарства і здійснення рибальства, затвердженого Постановою КМ України від 28.09.1996р. № 1192, припинення права на спеціальне використання водних живих ресурсів здійснюється шляхом анулювання спеціального дозволу органами, які ці дозволи видали, у разі: надходження вимог про припинення або обмеження спеціального використання водних живих ресурсів від органів Мінекобезпеки, державних органів санітарного, ветеринарного нагляду, інших спеціально уповноважених на те органів державного контролю.
Згідно з п.п. 2.14. Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, контроль за виконанням Режиму, спеціальним використанням ВЖР під час проведення рибогосподарської експлуатації водних об'єктів СТРГ та охороною користувачем водних живих ресурсів здійснюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань рибного господарства України, територіальними органами рибоохорони та іншими органами відповідно до законодавства України.
Відповідно до п.п. 3.1., 3.2 Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, дію Режиму може бути тимчасово призупинено спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань рибного господарства України у разі подання органів, визначених пунктом 2.1.14 цієї Інструкції, щодо: порушення користувачем вимог цієї Інструкції (Режиму, невиконання показників щодо вселення та вилучення ВЖР, їх охорони); погіршення стану запасів ВЖР у рибогосподарському водному об'єкті; несвоєчасного надання звітів щодо вселення та вилучення ВЖР до територіальних органів рибоохорони. Тимчасове призупинення дії Режиму здійснюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань рибного господарства України, про що складається акт (два примірники) у довільній формі. Користувачу надається припис щодо необхідності усунення ним виявлених порушень з наступним обов'язковим повідомленням спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань рибного господарства України про виконання припису.
Згідно з п.п. 3.3. Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, у разі неодноразового (два рази і більше) невиконання приписів або неодноразового порушення користувачем вимог цієї Інструкції або Режиму, на підставі подання територіальних органів рибоохорони або територіальних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища України спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань рибного господарства України скасовує Режим, про що видається розпорядчий документ.
З аналізу норм вищевказаної Інструкції вбачається, що Головне державне управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальництва у Харківській області, як суб'єкт владних повноважень у розумінні п. 7 ст. 3 КАС України, має повноваження на здійснення контролю за виконанням Режиму, спеціальним використанням ВЖР під час проведення рибогосподарської експлуатації водних об'єктів СТРГ та охороною користувачем водних живих ресурсів, у зв'язку з чим має повноваження на: 1) внесення подання щодо порушення користувачем вимог цієї Інструкції (Режиму, невиконання показників щодо вселення та вилучення ВЖР, їх охорони); погіршення стану запасів ВЖР у рибогосподарському водному об'єкті; несвоєчасного надання звітів щодо вселення та вилучення ВЖР до територіальних органів рибоохорони – у випадку необхідності тимчасового призупинення дії Режиму; внесення подання про неодноразове (два рази і більше) невиконання приписів або неодноразового порушення користувачем вимог цієї Інструкції або Режиму – у випадку необхідності скасування дії Режиму.
Між тим, судом встановлено, що відповідачем по справі фактично вчинені дії з відкликання (анульовання) погодження Режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища від 25 січня 2011 року, які з огляду на приписи ст. 19 Конституції України та Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах, затвердженої Наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.01.2008р. № 4, не входять до кола повноважень відповідного органу.
Стосовно посилань представника відповідача на відсутність негативних наслідків для позивача внаслідок дій Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Харківській області з відкликання (анулювання) його погодження Режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища від 25 січня 2011 року для ПП «ПИРРА», суд зазначає наступне.
З листа Державного агентства рибного господарства України від 24.01.2012р. № 1-6.1-9/443 вбачається, що вказаним органом жодних рішень щодо скасування Режиму не приймалося (а.с. 64).
Між тим, суд під час розгляду справи керується положеннями ч. 1 ст. 244-2 КАС України. Так, у постанові Верховного Суду України від 24.12.2006р. у справі Господарського суду Вінницької області № 9/175-04 за позовом АКБ «Мрія» до ДПІ у м. Вінниця про визнання неправомірною позапланової комплексної перевірки, зазначено, що наявність негативних наслідків для можливого судового захисту законом не вимагається. Право на судовий захист пов'язане з самою протиправністю дій. Суд, установивши порушення вимог законодавства, має захистити права та охоронювані законом інтереси, самостійно обравши спосіб, який би гарантував дотримання і захист прав, свобод та інтересів від порушень з боку суб'єктів владних повноважень, коли ці порушення ще не припиненні (ст.ст. 7, 8, 11, ч. 4 ст. 112, ст. 162 КАС України); спосіб захисту порушеного права може залежати від того, припинене порушення чи ні – при встановленні факту продовження протиправної поведінки суб'єкта владних повноважень на момент вирішення спору належним способом захисту права може бути зобов'язання відповідача припинити протиправні дії, а при припиненні порушення суд може задовольнити вимогу про встановлення відсутності компетенції (повноважень) у суб'єкта владних повноважень, зокрема, на вчинення дії, чи про визнання дій протиправними.
За таких умов, суд приходить до висновку, що позовні вимоги щодо визнання дій Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Харківській області з відкликання (анулювання) його погодження Режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища від 25 січня 2011 року протиправними, підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Судові витрати підлягають розподілу відповідно до ст. 94 КАС України.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997р. № 280/97-ВР, ст.ст. 3, 7, 9-1, 23 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" від 16.06.1992р. № 2456-XII, ст. 17 Закону України "Про тваринний світ" від 13.12.2001р. № 2894-III, Постановою КМ України «Про затвердження Тимчасового порядку ведення рибного господарства і здійснення рибальства» від 28.09.1996р. № 1192, Наказом Державного комітету рибного господарства України "Про затвердження Інструкції про порядок здійснення штучного розведення, вирощування риби, інших водних живих ресурсів та їх використання в спеціальних товарних рибних господарствах" від 15.01.2008р. № 4, ст.ст. 2, 3, 94, 104, 160, ст. 161, ст. 162, ст. 163 КАС України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний позов Приватного підприємства "ПИРРА" до Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальництва у Харківській області про визнання дій протиправними - задовольнити в повному обсязі.
2. Визнати дії Головного державного управління охорони, використання і відтворення водних живих ресурсів та регулювання рибальства у Харківській області з відкликання (анулювання) його погодження Режиму рибогосподарської експлуатації Червонооскільського водосховища від 25 січня 2011 року - протиправними.
3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "ПИРРА" (місце знаходження: вул. Артема, 4, м. Харків, 61103, ідентифікаційний код: 34952884) витрати зі сплати судового збору у розмірі 28.23 (двадцять вісім грн. 23 коп.) грн.
4. Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративний суд через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги у десятиденний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня отримання копії постанови. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання апеляційної скарги обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
5. Постанова набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови виготовлено 10 лютого 2012 року.
Суддя Волкова Л.М.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2012 |
Оприлюднено | 07.03.2012 |
Номер документу | 21761450 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Волкова Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні