ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
м. Сімферополь
27 квітня 2011 р. 14:49 Справа №2а-2565/11/0170
Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі
головуючого судді Маргарі това М.В., при секретарі Силант ьєвої О.А.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Товариства з об меженою відповідальністю "Кр имнафтозбуд" < Список > < Поз ивач в особі >
до Кримського Республіка нського підприємства "Бюро р еєстрації та технічної інвен таризації м. Євпаторія" < Спис ок > < Відповідач в особі > < Т екст >
про визнання протиправним та скасування рішення та спо нукання до виконання певних дій
за участю:
від позивача - представника за довіреністю ОСОБА_1,
відповідач - не з' явилас я
Обставини справи: позивач з вернувся до суду з адміністр ативним позовом до Кримськог о республіканського підприє мства "Бюро реєстрації та тех нічної інвентаризації м. Євп аторія " та, з урахуванням уто чнень позовних вимог (а.с.73-74), пр осить спонукати відповідача підготовити свідоцтво на пр аво власності на об' єкт нер ухомого майна - нежитлове п риміщення - пункт технічног о обслуговування літ «А», заг альною площею 128 кв. м., розташов аного за адресою: вул. 2-ї Гвард ійської армії, 8 згідно рішенн я виконкому Сакської міської ради від 23.09.10р. №722, яке належить позивачеві, а також просить с понукати відповідача зареєс трувати право власності на д ане майно за позивачем у реєс трі прав власності на нерухо ме майно.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідач неправо мірно відмовляється викону вати рішення № 722 виконкому Са кської міської ради від 23.09.2010р. про підготовку свідоцтва про право власності на об' єкт н ерухомого майна на нежиле пр иміщення - пункт технічного обслуговування лит. А, загаль ною площею 128 м. кв., яке розташо ване за адресою: АР Крим, м. Сак и, вул. 2 - ї Гвардійської армі ї 8, та реєстрації права власно сті позивача на це майно у реє стрі прав власності на об' є кти нерухомого майна.
Позивач вказує на те, що ті о бставини, якими обґрунтоване рішення про відмову у держав ної реєстрації прав, винесен ому відповідачем 12.11.2010р. не можу ть бути такими, які перешкодж ають підготовці свідоцтва, т а реєстрації права власності позивача на належне йому нер ухоме майно.
Відповідач у судове засіда ння не з' явився, про час дату та місце його проведення пов ідомлений належним чином, за перечень на позовні вимоги н е надіслав, але направив до су ду лист (а.с.70), у якому просить р озглянути справу згідно до в имог законодавства за наявни ми у справі документами, у ві дсутності представника від повідача.
Суд, враховуючи зазначене, в важає за можливе провести ро згляд справи у відсутності п редставника відповідача, на підставі наявних доказів.
Розглянувши матеріали спр ави, вислухавши пояснення пр едставника позивача, досліди вши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до ст. 19 Конст итуції України органи держав ної влади та органи місцево го самоврядування, їх посадо ві особи зобов'язані діяти ли ше на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закон ами України.
Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України, з авданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юри дичних осіб у сфері публічн о-правових відносин від пор ушень з боку органів державн ої влади, органів місцевого с амоврядування, їхніх посадо вих і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ним и владних управлінських функ цій на основі законодавств а, в тому числі на виконання делегованих повноважень шля хом справедливого, неупередж еного та своєчасного розгляд у адміністративних справ.
Відповідно до ч.3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; обґ рунтовано, тобто з урахуванн ям усіх обставин, що мають зна чення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (н еупереджено); добросовісно; р озсудливо; з дотриманням при нципу рівності перед законом , запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.
У статті 1 Закону України «П ро державну реєстрацію речов их прав на нерухоме майно та ї х обмежень» вказано, що він ре гулює відносини, пов'язані з д ержавною реєстрацією речови х прав на нерухоме майно всіх форм власності, їх обмежень т а правочинів щодо нерухомост і.
Абзацом 2 частини 1 ст. 2 вказа ного закону встановлено, що д ержавна реєстрація речових п рав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтве рдження державою фактів вин икнення, переходу або припи нення прав на нерухоме майн о, обтяження таких прав шляхо м внесення відповідного запи су до Державного реєстру реч ових прав на нерухоме майно.
Відповідно до ст. 4. Закону Ук раїни «Про державну реєстрац ію речових прав на нерухоме м айно та їх обмежень» обов'язк овій державній реєстрації пі длягають речові права на нер ухоме майно, що знаходиться н а території України, фізични х та юридичних осіб, держави, т ериторіальних громад, інозем ців та осіб без громадянства , іноземних юридичних осіб, мі жнародних організацій, інозе мних держав.
Відповідно до ст.19 цього Зак ону підставою для державної реєстрації прав, що посвідч ують виникнення, перехід, при пинення речових прав на неру хоме майно, обмежень цих прав , є, зокрема, свідоцтва про пра во власності на нерухоме май но, видані відповідно до вимо г цього закону.
Частиною 4 ст. 15 вказаного Зак ону встановлено, що державні й реєстрації підлягають викл ючно заявлені права за умови їх відповідності законодавс тву і поданим документам.
Частиною 1 ст. 15 Закону Україн и «Про державну реєстрацію р ечових прав на нерухоме майн о та їх обмежень» встановлен о, що державна реєстрація пр ав та їх обтяжень проводить ся в такому порядку:
1) прийняття і перевірка до кументів, що подаються для державної реєстрації прав т а їх обтяжень, реєстрація зая ви;
2) встановлення факту відсу тності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення роз гляду заяви про державну реє страцію прав та/або їх обтяже нь;
3) прийняття рішення про де ржавну реєстрацію прав та ї х обтяжень, відмову в ній або з упинення державної реєстрац ії;
4) внесення записів до Держа вного реєстру прав;
5) видача свідоцтва про прав о власності на нерухоме майн о у випадках, встановлених ст аттею 18 цього Закону;
6) надання витягів з Державн ого реєстру прав про зареєст ровані права та/або їх обтяже ння.
Пунктом 3 ч. 1 ст. 18 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме май но та їх обмежень» встановле но, що свідоцтво про право вла сності на нерухоме майно, що п ідтверджує виникнення права власності при здійснені дер жавної реєстрації прав на не рухоме майно, видається юрид ичним особам у разі внесення до статутного фонду (статутн ого або складеного капіталу) об' єктів нерухомого майна їх засновниками (учасниками) .
Частиною 7 ст. 16 Закону Україн и «Про державну реєстрацію р ечових прав на нерухоме майн о та їх обмежень» встановлен о, що державна реєстрація пра в проводиться на підставі з аяви правонабувача, сторін (с торони) правочину, за яким вин икло право, або уповноважени х ними (нею) осіб.
Частинами 1, 3, 4, 5, 10 ст. 16 Закону У країни «Про державну реєстра цію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» встано влено, що заява про державну р еєстрацію прав та їх обтяж ень подається до органу держ авної реєстрації прав, на тер иторії якого розміщений об'є кт нерухомого майна або бі льша за площею його частина.
Разом із заявою про держав ну реєстрацію прав та їх об тяжень подаються документи , що підтверджують виникненн я, перехід, припинення відпов ідних прав, та документ, що під тверджує оплату послуг з дер жавної реєстрації прав та їх обтяжень.
Заява про державну реєстра цію прав та їх обтяжень не пр иймається у разі відсутност і документа, що підтверджує о плату послуг з державної реє страції прав та їх обтяжень.
При отриманні заяви та д окументів, необхідних для де ржавної реєстрації прав та ї х обтяжень, проводиться реєс трація заяви у базі даних про реєстрацію заяв та запитів і з зазначенням дати і часу под ання.
Під час подання заяви про де ржавну реєстрацію прав та їх обтяжень фізична особа пови нна пред'явити документ, що п освідчує її особу, а у разі по дання заяви представником фізичної чи юридичної особи - документ, що підтверджує йог о повноваження діяти від іме ні таких осіб.
Частинами 1,3 ст. 17 Закону Укра їни «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме май но та їх обмежень» встановле но, що документи, що встановлю ють виникнення, перехід, прип инення прав на нерухоме майн о і подаються для державної р еєстрації прав, повинні від повідати вимогам, встановле ним цим Законом та іншими нор мативно-правовими актами.
Статтею 24 Закону України «П ро державну реєстрацію речов их прав на нерухоме майно та ї х обмежень» встановлено, що м оже бути відмовлено у держав ній реєстрації прав, якщо: зая влене право не підлягає держ авній реєстрації відповідно до цього Закону; нерухоме май но або більша за площею його ч астина перебуває в іншому ре єстраційному (кадастровому) окрузі; із заявою про державн у реєстрацію звернулася особ а, яка відповідно до цього Зак ону не може бути суб'єктом пра ва власності на даний об'єкт н ерухомого майна або представ ником такого суб'єкта; подані документи не відповідають в имогам, установленим цим Зак оном та іншими нормативно-пр авовими актами, або не дають з моги установити відповідніс ть заявлених прав документам , що їх посвідчують; заяву про державну реєстрацію права вл асності відповідно до правоч ину про відчуження нерухомог о майна було подано після дер жавної реєстрації обмежень, вчинених щодо цього майна; за явлене право власності або і нше речове право вже зареєст роване. Відмова у державній р еєстрації прав з підстав, не п ередбачених цим Законом, заб оронена.
Наказом Міністерства юсти ції України № 7/5 від 07.02.2002 р. затве рджено Тимчасове положення про порядок державної реєст рації прав власності на неру хоме майно (далі Положення № 7/ 5) , яким визначений порядок р еєстрації прав власності на нерухоме майно.
Пунктом 2.1 вказаного положе ння встановлено, що для реєст рації виникнення, існування, припинення прав власності н а нерухоме майно до БТІ разом із заявою про реєстрацію пра в власності подаються право встановлюючі документи (дода ток 1), їх копії (нотаріально за свідчені), а також інші докуме нти, що визначені цим Положен ням.
Відповідальність за дост овірність та повноту інформ ації у документах несе власн ик (власники) нерухомого майн а.
Пунктом 2.4. Положення встано влено, що для здійснення реє страції права власності на н ерухоме майно власник (влас ники) або належним чином уп овноважена ним (ними) особа по дає заяву встановленої форми (додаток 3).
Таким чином, вказаними норм ативними актами чітко визнач ений порядок звернення про р еєстрацію речових прав на не рухоме майно, визначені доку менти, що мають бути подані та встановлені вимоги до таких документів.
Дотримання норм встановле них Законом України «Про де ржавну реєстрацію речових пр ав на нерухоме майно та їх обм ежень», а також Тимчасовим по ложенням про порядок державн ої реєстрації прав власності на нерухоме майно повинні до тримуватися як уповноважені особи, що здійснюють державн у реєстрацію прав на нерухом е майно так і особи, що звертаю ться про реєстрацію таких пр ав.
27.08.1995р. згідно з приказом № 103 ре гіонального відділення Фонд у майна України АР Крим було с творено відкрите акціонерне товариство „Кримнафтопроду кт”. При цьому, до статутного ф онду Товариства було внесено майно у тому числі і обєкт - пункт технічного обслуговув ання (якій на той час перебува в у складі АЗС № 24).
16.07.2002р. позивач був зареєстро ваний як суб' єкт підприємни цької діяльності - юридична особа (а.с.30). Однім з засновник ів позивача було ВАТ „Кримна фтопродукт”, яке у якості вне ску до статутного фонду пози вача надало пункт технічног о обслуговування.
Рішенням від 27.05.2005р. № 183 (а.с.28) Ви конавчого комітету Сакської міської ради було вирішено о формити право власності за Т ОВ „Кримнафтозбут” на пункт технічного обслуговування, з агальною площею 120,96кв. м. в ціло му. Пунктом 2 вказаного рішенн я вказаному об' єкту нерухом ості присвоєно адресу: м. Сак и, Євпаторійське шосе, 46 км.
На виконання цього рішення , відповідачем було проведен о технічну інвентаризацію ць ого об' єкту та 16.06.2005р. підготов лено свідоцтво САА № 155920 на пра во власності позивача об' єк т загальною площею 128 кв.м. літ « А» - пункт технічного обслуго вування (а.с.30).
Однак, виготовляючи свідоц тво, відповідач припустив по милку у адресі об' єкту, вказ ав, що об' єкт розташований п о вул. Євпаторійське шосе, 46 бе з вказівки на те, що 46 це кіломе тр, а не номер будинку. Вказана обставина підтверджується т акож листом Сакського виконк ому № 02.1-14/300 від 23.09.2008р.(а.с.31). У зв' яз ку з цим, право власності на по зивача відповідачем своєчас но зареєстровано не було.
Таким чином, спірний об' єк т був внесений до статутного фонду позивача, та згідно з ді ючим на момент створення поз ивача законодавством, вважав ся власністю позивача.
Вказаний факт підтверджує ться також наданими позиваче м доказами, у тому числі, рішен нями судових органів, які в мо тивувальних частинах судови х рішень, вказують на права по зивача щодо вказаного вище н ерухомого об' єкту - поста нова Севастопольського апел яційного господарського суд у від 22.12.09р. №2-29/1676-2009 (а.с.33-39), рішення С акського міськрайонного суд у АР Крим від 03.12.10р. по справі №2-55 4,2010 (а.с.40).
За наслідком розгляду звер нення ТОВ «Кримнафтозбут», В иконкомом Сакської міської р ади було прийнято рішення № 722 від 23.09.2010р. (а.с.29), яким було виріш ено привласнити нежитловому приміщенню (літ. «А» пункт тех нічного обслуговування) зага льної площею 128,0 кв. м. нову юрид ичну адресу: Україна, АР Крим, м. Саки, вул. 2-ї Гвардєйської ар мії, 8; оформити право власност і за ТОВ „Кримнафтозбут” на н ежиле приміщення літ. «А» пун кт технічного обслуговуванн я загальної площею 128,0 кв. м., за а дресою Україна, АР Крим, м. Сак и, вул. 2-ї Гвардєйської армії, 8; доручити Кримському республ іканському підприємству "Бюр о реєстрації та технічної ін вентаризації м. Євпаторія" за реєструвати право власності за ТОВ „Кримнафтозбут” на не жиле приміщення літ. «А» пунк т технічного обслуговування загальної площею 128,0 кв. м., за ад ресою Україна, АР Крим, м. Саки , вул. 2-ї Гвардєйської армії, 8 т а видати свідоцтво встановле ного зразку взамін старих пр авовстановлюючих документі в.
На підставі вказаного ріше ння позивач звернувся до від повідача для проведення держ авної реєстрації прав на заз начене майно.
За наслідком розгляду заяв и позивача про проведення де ржавної реєстрації відповід ач листом від 12.11.2010р., відмовив в підготовці свідоцтва на пра во власності та державній ре єстрації права власності на нежиле приміщення - пункт тех нічного обслуговування зага льної площею 128,0 кв. м., за адресо ю Україна, АР Крим, м. Саки, вул. 2-ї Гвардєйської армії, 8, у зв' язку з тім, що надані документ и не відповідають вимогам, вс тановленим Тимчасовим полож енням про порядок реєстрації прав власності на нерухоме м айно, та не дають змоги встано вити відповідність заявлени х прав та поданих документів вимогам законодавства.
Так, відповідач вказував, що акт прийому - передачі майн а був складений до первинної інвентаризації, та не містит ь технічного опису та відомо стей про адрес об' єкта; прав о власності за засновником п озивача зареєстровано не бул о; в інвентарній справі не міс титься документи, які б свідч или відповідність об' єкту д ержавним будівельним нормам , стандартам та правилам; пози вачем не наданий документ, пі дтверджуючий право власност і або користування на земель ну ділянку.
Між тім, у відповідності зі ст. 3 Закону України "Про держа вну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмеж ень" від 19.07.2004 року № 1952 в Україні ф ормується і діє єдиний Держа вний реєстр прав, який базуєт ься на державному обліку зем ельних ділянок усіх форм вла сності і розташованого на ни х іншого нерухомого майна, ре єстрації речових прав на об'є кти нерухомого майна, їх обме жень і правочинів щодо нерух омого майна. Державна реєстр ація прав є публічною, здійсн юється місцевим органом держ авної реєстрації прав, який з обов'язаний надавати інформа цію про зареєстровані речові права і їх обмеження в порядк у, встановленому законом.
Як було вказано вище, згідно п. 5. Прикінцевих положень Зак ону, до створення єдиної сист еми органів реєстрації прав, а також до формування Держав ного реєстру прав у складі де ржавного земельного кадастр у реєстрація об'єктів нерухо мості проводиться комунальн ими підприємствами бюро техн ічної інвентаризації.
Тимчасове положення про по рядок державної реєстрації п рав власності на нерухоме ма йно, що затверджено наказом М іністерства юстиції України від 07.02.2002 р. N 7/5, зареєстровано в М іністерстві юстиції України 18 лютого 2002 р. за N 157/6445, визначає по рядок реєстрації прав власно сті на нерухоме майно в Украї ні і спрямоване на забезпече ння визнання та захисту цих п рав, створення умов для функц іонування ринку нерухомого м айна, активізації інвестицій ної діяльності.
Пунктом 1.2. Тимчасового поло ження встановлено, що положе ння діє на всій території Укр аїни і є обов'язковим для вико нання громадянами, міністерс твами, іншими центральними і місцевими органами виконавч ої влади та органами місцево го самоврядування, підприємс твами, установами й організа ціями незалежно від форм вла сності.
Згідно до п. 1.3. Тимчасового п оложення Державну реєстраці ю прав власності на нерухоме майно здійснюють підприємст ва бюро технічної інвентариз ації (далі - БТІ) у межах визнач ених адміністративно-терито ріальних одиниць.
Пунктами 1.4, 1.5 Положення вста новлено, що Державна реєстра ція прав власності на нерух оме майно - це внесення запис у до Реєстру прав власності н а нерухоме майно у зв'язку з в иникненням, існуванням або п рипиненням права власності н а нерухоме майно, що здійснює ться БТІ за місцезнаходженн ям об'єктів нерухомого майн а на підставі правовстановлю вальних документів коштом особи, що звернулася до БТІ.
Обов'язковій реєстрації пр ав підлягає право власності на нерухоме майно фізичних т а юридичних осіб, у тому числ і іноземців та осіб без грома дянства, іноземних юридични х осіб, міжнародних організ ацій, іноземних держав, а та кож територіальних громад в особі органів місцевого само врядування та держави в особ і органів, уповноважених упр авляти державним майном.
Додатком 1 до пункту 2.1. Тимча сового положення встановлен ий перелік правовстановлюва льних документів, на підстав і яких проводиться реєстраці я прав власності на об'єкти не рухомого майна.
До таких документів, відпов ідно до п. 6 додатку 1, відносить ся також свідоцтво про право власності на нерухоме майно , видане органом місцевого са моврядування.
Пункт 6 наказу Міністерства юстиції України від 07.02.2002 р. N 7/5, в становлює, що оформлення і ви дача свідоцтв на право власн ості БТІ здійснюється на спе ціальних бланках. Тобто, до по вноважень БТІ відноситься та кож оформлення свідоцтв на п раво власності.
Рішення виконкому Саксько ї міської ради про оформленн я права власності, у сенсі п. 6 Д одатку 1, є правовстановлюючи м документом, яке є підставою для оформлення права власно сті на об' єкти нерухомого м айна за позивачем.
Згідно п. 3.5. Тимчасового поло ження про порядок реєстрації прав власності на нерухоме м айно, реєстрації підлягають виключно заявлені права за у мови їх відповідності чинном у законодавству України і пр ед'явленим правовстановлюва льним документам. Забороняєт ься тлумачення прав реєстра тором або самостійне внесенн я ним змін до відомостей про з аявлені права власності.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах п ро протиправність рішень, ді й чи бездіяльності суб'єкта в ладних повноважень обов'язок щодо доказування правомірно сті свого рішення, дії чи безд іяльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову.
Відповідач не надав суду на лежних доказів, з посиланням на відповідні норми матеріа льного права, про те, що підста ви в відмові оформлення та ре єстрації права власності на об' єкт нерухомості позивач а є правомірними та передбач еними діючим законодавством .
Таким чином, відмова відпов ідача в оформленні свідоцтва на право власності позивача на спірний об' єкт та відмов а в реєстрації прав власност і позивача, на підставах, викл адених в рішенні про відмову в державній реєстрації прав , прийняте необґрунтовано та з перевищенням наданих відп овідачу повноважень і є прот иправним.
Враховуючи викладене, суд п риходить до висновку, що відм ова відповідача в підготовц і свідоцтва на право власнос ті та державній реєстрації п рава власності на нежиле при міщення пункт технічного обс луговування загальної площе ю 128,0 кв. м., за адресою Україна, А Р Крим, м. Саки, вул. 2-ї Гвардєйс ької армії, 8 не відповідає дію чому законодавству та є пору шенням наданих відповідачу п овноважень.
Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Судові витрати, понесені по зивачем, підлягають стягненн ю на його користь у розмірі 3,40 г рн. з Державного бюджету Укра їни на підставі ч. 1 ст. 94 КАС Укр аїни.
В судовому засіданні оголо шено вступну та резолютивну частину постанови. Постанова складена в повному обсязі 04.05.2 011р.
Керуючись ст.ст. 160-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Зобов'язати Кримське респ убліканське підприємство "Бю ро реєстрації та технічної і нвентаризації м. Євпаторія " п ідготовити свідоцтво про пра во власності ТОВ „Кримнафтоз бут” на нежиле приміщення - пу нкт технічного обслуговуван ня літ. А загальної площею 128,0 к в. м., що розташоване за адресо ю Україна, АР Крим, м. Саки, вул.. 2-ї Гвардєйської армії, 8;
3. Зобов'язати Кримське респ убліканське підприємство "Бю ро реєстрації та технічної і нвентаризації м. Євпаторія " з ареєструвати право власност і за ТОВ „Кримнафтозбут” на н ежиле приміщення пункт техні чного обслуговування літ. А з агальної площею 128,0 кв. м., за адр есою Україна, АР Крим, м. Саки, в ул.. 2-ї Гвардєйської армії, 8;
4. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Това риства з обмеженою відповіда льністю „Кримнафтозбут” (ЭД РПОУ 32100548, АР Крим, м. Сімферопол ь, вул. Ялтинське шосе, 12) 3,40грн. с удового збору.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо оголошено вс тупну та резолютивну частину постанови або справу розгля нуто у порядку письмового пр овадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з д ня її отримання у разі непода ння апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеляц ійна скарга подається протяг ом 10 днів з дня отримання.
< Текст >
Суддя < підпис > Маргарітов М.В.
< Текст >
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2011 |
Оприлюднено | 12.03.2012 |
Номер документу | 21782754 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Маргарітов М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні