ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 липня 2010 р.
Справа № 2а-3130/10/0470
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді –Потолової Г.В.
при секретарі –Івановій І.О.
за участю: прокурора –Зіма В.Б.
представника позивача –не з'явився
представника відповідача –не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Прокурора Дніпровського району м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області в інтересах держави в особі державної податкової інспекції у м.Дніпродзержинську до Приватного підприємства «Будмайстер-100»про звернення стягнення на активи,
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Дніпровського району м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у м.Дніпродзержинську з адміністративним позовом про стягнення з ПП «Будмайстер-100»на користь державного бюджету за рахунок активів податкового боргу у сумі 10675грн.03коп.
Прокурор у судовому засіданні підтримала позовні вимоги та просить суд задовольнити їх у повному обсязі.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, про час і місце проведення судового засідання повідомлений належно, причину відсутності суду не повідомив.
На адресу відповідача надіслано відкриття провадження у справі, однак до справи надійшов конверт-повернення з позначкою за зазначеною адресою не значиться. Враховуючи, що адреса відповідача зазначена у позовній заяві, співпадає зі зазначеною в довідці з ЄДР, відповідач вважається належним чином повідомлений про розгляд справи, відповідно до ст.35 КАС України. Заперечення відповідача проти позову до суду не надходили
Суд, розглянувши подані документи, вивчивши матеріали справи та оцінивши їх у сукупності, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, Приватне підприємство «Будмайстер-100»(далі –відповідач) зареєстроване 30.05.2006 р. Виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради Дніпропетровської області з місцезнаходженням за адресою: 51921, Дніпропетровська обл., м.Дніпродзержинськ, Заводський р-н, 1-й п-к Волчанський, буд.2, кв.6 (а.с.8) і перебуває на податковому обліку в державній податковій інспекції у м.Дніпродзержинську.
Так, відповідач надав до ДПІ в м.Дніпродзержинську документи податкової звітності: - з податку на прибуток –декларація №73860 від 20.12.06, декларація №91980 від 14.02.07, декларація №24523 від 14.05.07, декларація №47007 від 09.08.07, декларація №70761 від 13.11.07, декларація №77470 від 25.12.07, декларація №95860 від 11.02.08, декларація №49220 від 15.05.08, декларація №47936 від 12.05.09; - з податку на додану вартість - декларація №29178 від 26.06.07, декларація №40941 від 24.07.07, декларація №49086 від 21.08.07, декларація №51510 від 20.09.07, декларація №63223 від 22.10.07, декларація №72772 від 22.11.07, декларація №77474 від 25.12.07, декларація №88990 від 23.01.08, декларація №4848 від 25.02.08, декларація №30421 від 20.03.08, декларація №65597 від 21.07.08, декларація №75866 від 26.08.08, декларація №125410 від 06.04.09, декларація №25404 від 06.04.09, декларація №125405 від 06.04.09, декларація №125407 від 05.04.09, декларація №125406 від 06.04.09, декларація №125409 від 06.04.09. декларація № 125408 від 06.04.09, декларація №33072 від 06.04.09; - з комунального податку –взагалі не подано звітності.
Тобто, як посилається прокурор та позивач, на цей час у відповідача існує обов'язок перед бюджетом сплатити податки та збори, які не були сплачені в необхідних розмірах у встановлений законом термін, у зв‘язку з чим, у останнього виникла заборгованість з податку на прибуток, яка виникла з 29.12.2006р. по 20.05.2009р. в сумі 2710,38грн., з податку на додану вартість, яка виникла з 02.07.2007р. по 16.04.2009р. в сумі 6942,70грн., з комунального податку, яка виникла з 08.02.2007р. по 29.01.2009р. у сумі 850,00грн.
Таким чином, станом на 19.01.2010р. загальна сума заборгованості відповідача по платежам до бюджету складає 10675грн.03ко., що підтверджується довідкою (а.с.9).
Відповідач, в порушення діючого законодавства, не вчасно надавав або взагалі не надав до ДПІ м. Дніпроджержинська податкові декларації з податку на додану вартість, з податку на прибуток, з комунального податку.
За таких обставин, за результатами перевірок, ДПІ м. Дніпроджержинська на підставі відповідних актів про результати документальних невиїзних перевірок, до відповідача застосовані штрафні санкції:
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0029381501 від 28.12.2006 р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №3011571501 від 27.07.2007 р. у сумі 2грн. 69коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №3012111501 від 07.08.2007 р. у сумі 1грн. 35коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №3015491501 від 27.12.2007 р. у сумі 170грн. 00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0000531501 від 04.02.2008р. у сумі 170грн. 00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0004551501 від 10.06.2008р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0009521501 від 31.10.2008р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0002611501 від 24.03.2009р. у сумі 510грн. 00коп.
Всього заборгованість відповідача з податку на прибуток, яка виникла за період з 29.12.2006р. по 20.05.2009р. на загальну суму 2710грн.38коп.
За результатами перевірок, ДПІ м. Дніпроджержинська на підставі відповідних актів про результати документальних невиїзних перевірок своєчасності подання податкової звітності та сплати податку на додану вартість, до відповідача застосовані штрафні санкції:
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №31115200/0 від 26.07.2007р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №56215200/0 від 07.12.2007р. у сумі 170грн. 00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0000071502 від 11.01.2008р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0000941502 від 12.02.2008 р. у сумі 170грн. 00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0001771502 від 17.03.2008р. у сумі 170грн. 00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0002801502 від 25.04.2008р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0002821502 від 25.04.2008р. у сумі 99грн. 00коп. та 14грн.00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0003791502 від 09.06.2008р. на загальну суму 474грн.51коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0004331502 від 11.07.2008р. у сумі 510грн. 00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0006961502 від 28.10.2008р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0007401502 від 24.11.2008 р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0002461502 від 06.04.2009р. у сумі 850грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0002801502 від 25.04.2008р. у сумі 170грн. 00коп.
Таким чином, заборгованість відповідача з податку на додану вартість, яка виникла за період з 02.07.2007р. по 16.04.2009р. на загальну суму 6942грн.70коп.
Також, з результатів перевірок, ДПІ м. Дніпроджержинська на підставі актів з питання неподання розрахунку по комунальному податку, до відповідача застосовані штрафні санкції:
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0008601801 від 20.01.2007р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №000860/180 від 20.01.2007р. у сумі 170грн. 00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №000640153/ від 29.11.2007р. у сумі 170грн. 00коп.;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0000081503 від 08.01.2008 р. у сумі 170грн. 00коп;
- податковим повідомленням-рішенням ДПІ м.Дніпроджержинська №0004101503 від 29.08.2008р. у сумі 170грн. 00коп.
Отже, заборгованість відповідача з комунального податку, яка виникла за період з 08.02.2007р. по 29.01.2009р. на загальну суму 850грн.00коп.
Дослідивши матеріали справи та надані докази, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст.67 Конституції України передбачено обов'язок кожного громадянина сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, передбачених законом.
У відповідності до п.п.4.1.1, 4.1.4 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами, подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Абзацом 3 пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» передбачено, що у разі визначення податкового зобов‘язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах «а»- «в»пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 зазначеного Закону, платник податків зобов‘язаний погасити нараховану суму податкового зобов‘язання протягом 10 календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків, коли протягом такого строку платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
Згідно п.п. 2.1.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами»податкові органи є контролюючими органами стосовно податків і зборів (обов'язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів.
Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Згідно аб.1 пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 зазначеного Закону платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 цього Закону для подання податкової декларації.
Підпункт 5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»вказує, що узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Згідно ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками перед бюджетами та державними цільовими фондами»передбачено, що штрафні санкції за порушення податкового законодавства накладаються на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, крім штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим законодавством. Платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Відповідно до п. 1.2 ст.1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання –зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Згідно до пп.6.2.1. п.6.2 ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками перед бюджетами та державними цільовими фондами» у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Виконуючи визначену норму Закону, в зв'язку з добровільною несплатою самостійно узгодженого податкового зобов'язання Відповідачу були надіслані податкові вимоги про погашення податкової заборгованості №1/1149 від 16.11.2006 р. та №2/1278 від 25.12.2006р. (а.с.172).
Позивачем відповідно складено акти про неможливість вручення відповідачу податкових вимог №1/1149 від 16.11.2006 р. та №2/1278 від 25.12.2006р. (а.с.172). За таких обставин, зазначені податкові вимоги розміщені на дошці податкових оголошень.
Начальником ДПІ в м. Дніпродзержинську 27.03.08 затверджено акт опису активів, на які поширюється право податкової застави, до якого включено прес гідравлічний марки № 2135/40.
Дніпродзержинське міське управління земельних ресурсів листом від 05.06.09 повідомило про відсутність реєстрації земельних ділянок за підприємством.
Інспекція державного технічного нагляду Держтехнагляд листом від 03.06.09 повідомила про відсутність реєстрації за підприємством сільськогосподарської техніки.
Дніпродзержинське бюро технічної інвентаризації листом від 10.06.09 повідомило, що відомості про наявність нерухомого майна у цього підприємства відсутні.
За даними Дніпродзержинського МРЕВ від 06.06.09 за підприємством автотранспортні засоби не зареєстровані. Позивач звертає увагу суду, що враховуючи зміни в Законі України № 509-ХІІ від 04.12.90 «Про державну податкову службу в Україні», стосовно надання інформації податковим органам про стан рахунків клієнту, обслуговуючі відповідача банки відомостей не надали. Для виставлення платіжних вимог на розрахункові рахунки ПП „Будмайстер-100" відсутні відповідні рішення суду.
Відповідальність за несвоєчасність сплати податкових зобов'язань платники податків несуть у відповідності з законодавством України. Примусове стягнення податкового боргу - передбачена законодавством України процедура погашення податкового боргу платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків.
Як вказано у п. 1.7 ст. 1 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” активами платника податків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.
Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих позивачем доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.
За змістом частин 4, 5 ст.11 КАС суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів
Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.
З огляду на викладене суд приходить до висновку, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню в повному обсязі.
Таким чином, ПП «Будмайстер-100»при здійсненні діяльності, допустило податковий борг по сплаті податку на додану вартість, податку на прибуток підприємства та комунального податку на загальну суму 10 675грн. 03коп., що підтверджується наданими розрахунками позивача також матеріалами справи.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 158-163, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний позов Прокурора Дніпровського району м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області в інтересах держави в особі державної податкової інспекції у м.Дніпродзержинську до приватного підприємства «Будмайстер-100»про звернення стягнення на активи –задовольнити повністю.
Стягнути з приватного підприємства «Будмайстер-100»(51921, Дніпропетровська обл., м.Дніпродзержинськ, 1-й провулок Волчанський, буд.2 кв.6, код ЄДРПОУ 34303874, п/р26009051801537, в Дніпродзержинській філії КБ «Приватбанк», МФО 305965) в дохід Державного бюджету України (51931, м.Дніпродзержинськ, вул.Медична,9, р/р 34128999700013 у відділенні держказначейства м.Дніпродзержинська Банк УДКУ в Дніпропетровській обл. «Казнадніпро», МФО 805012, код ЄДРПОУ 20288776) за рахунок активів податковий борг зі сплати податку на додану вартість, податку на прибуток та комунального податку у загальному розмірі 10675грн. 03коп. (десять тисяч шістсот сімдесят п'ять грн. 03коп.).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження –з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.
Текст постанови у повному обсязі виготовлений 06.07.2010 р.
Суддя Г.В. Потолова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.09.2011 |
Оприлюднено | 12.03.2012 |
Номер документу | 21782848 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні