ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
м. Сімферополь
02 грудня 2010 р. (10:24) Справа №2а-12793/10/7/0170
Окружний адміністратив ний суд Автономної Республік и Крим у складі головуючого с удді Маргарітова М.В., при секр етарі Силантьєвій О.А.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу,
за позовом Державної пода ткової інспекції в м. Сімферо полі АР Крим
до Виробничого об'єднання "Крим"
про стягнення заборговано сті в сумі 830,45 грн.,
за участю представників:
від позивача - ОСОБА_1, д овіреність № 125/10 від 08.11.10 року;
від відповідача - не з' явив ся;
Обставини справи: Державна податкова інспекція в м. Сімф ерополі АР Крим (далі позивач ) звернулась до Окружного адм іністративного суду АР Крим з адміністративним позовом д о Виробничого об' єднання «К рим» (далі - відповідач) про ст ягнення 830,45 грн. заборгованост і, мотивуючи свої вимоги тим, щ о відповідачем не сплачуютьс я у встановлені законодавств ом строки та розмірі штрафні санкції, що застосовані за по рушення вимог законодавства в сфері розрахунків за товар и (послуги), вимог з регулюванн я обігу готівки, наявності то ргових патентів і ліцензій.
Представник позивача у суд овому засіданні, яке відбуло сь 02.12.2010 року, наполягав на задо воленні позовних вимог у пов ному обсязі з підстав, наведе них у адміністративному позо ві.
Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повід омлений належним чином, запе речення на позовну заяву, а та кож клопотання про відкладен ня розгляду справи до суду не надав, про причини неявки суд не повідомив.
Розглянувши матеріали спр ави, всебічно і повно з'ясував ши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні ви моги, об'єктивно оцінивши док ази, які мають юридичне значе ння для розгляду справи і вир ішення спору, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідач 14.01.1992 року зар еєстрований Виконавчим комі тетом Сімферопольської місь кої ради АР Крим як юридична о соба, ЄДРПОУ 20665753 (а.с. 10).
Згідно довідки позивача Виробниче об' єднання «Кр им» 25.05.1992р. взяте на облік, як пла тник податків (а.с. 8).
Державною податковою інсп екцією в м. Сімферополі АР Кри м 31.05.2010 року проведено перевірк у господарської одиниці, кот ра належить Виробничому об' єднанню «Крим» (м. Сімферопол ь, вул. Ясная, буд.37-А) щодо дотри манням порядку проведення ро зрахунків за товари (послуги ), вимог з регулювання обігу го тівки, наявності торгових па тентів та ліцензій.
За результатами перевірки складено акт № 003960 від 31.05.2010 року, в якому зафіксовано порушен ня відповідачем:
- п.6, п.10, п.13 ст. 3 Закону України “ Про застосування реєстратор ів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, а саме : не забезпечено зберігання в икористаних книг обліку розр ахункових операцій та розрах ункових книжок, проведення р озрахункової операції через РРО без використання режиму попереднього програмування найменування, не забезпечен а відповідність сум наявних грошових коштів на місці про ведення розрахунків сумі кош тів вказаних у денному звіті РРО, сума невідповідності ск лала 0,09 грн.;
- п.1 ст.7 Закону України “Про п атентування деяких видів під приємницької діяльності”, а саме порушений порядок викор истання торгового патенту, т орговий патент знаходився в недоступному для обзору місц і;
- ст. 11 Закону України “Про де ржавне регулювання виробниц тва та обігу спирту етиловог о, коньячного, плодового, алко гольних напоїв та тютюнових виробів”, що виявилося у реал ізації та зберіганні алкогол ьних напоїв без марок акцизн ого збору встановленого зраз ка;
Так, в ході перевірки було в становлено здійснення торго вельної діяльності при розмі щенні торгового патенту у не доступному для обзору місці, при перевірці надано ксерок опію торгового патенту. Крім того, перевіркою було встано влено реалізацію алкогольни х напоїв: вина «Червоне ігрис те» Союз Віктан 0,75 л. 11,0-13,5%об. напі всолодке, виробник ПП «Севас топольський виноробний заво д», штрих код 4820004060802 за ціною 30,40гр н. без марки акцизного збору в становленого зразка; здійсне ння торговельної діяльності без застосування реєстратор а розрахункових операцій на суму 0,09 грн.
Акт перевірки був підписан ий відповідачем без заперече нь.
На підставі акту перевірки позивачем були прийняті ріш ення про застосування штрафн их (фінансових) санкцій від 17.06. 2010 року № 0010462303 у розмірі 510,45 гр н. за порушення Закону Україн и “Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг” (а.с. 12), яке було отримане відповід ачем 29.06.2010року, про свідчить під пис у поштовому повідомленні (зворотній бік а.с.12), а також рі шення про застосування штраф них (фінансових) санкцій від 17 .06.2010 року № 0010462303 у розмірі 320,00 г рн. за порушення Закону Украї ни “Про патентування деяких видів підприємницької діяль ності” (а.с.13), яке було отримане відповідачем. Докази оскарж ення вказаних рішень у матер іалах справи відсутні.
Крім того, позивачем 17.06.2010 рок у прийнято рішення №00010472303 про з астосування фінансових санк цій у розмірі 1700 грн. за роздріб ну торгівлю алкогольними нап оями без наявності ліцензії.
02.12.2010р. у судовому засіданні п озивачем були уточненні позо вні вимоги, у зв' язку з частк овим погашенням заборговано сті, позивач просить стягнут и з відповідача заборгованіс ть з штрафних санкцій за пору шення п.6, п.10, п.13 ст. 3 Закону Украї ни “Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг” - у с умі 510,45 грн. та п.1 ст.7 Закону Укр аїни “Про патентування деяки х видів підприємницької діял ьності” - у сумі 320,00 грн., всього 830,45 грн.
Відповідно до ст. 17 Закону У країни “Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг ” за порушення вимог цього За кону до суб'єктів підприємни цької діяльності, які здійсн юють розрахункові операції з а товари (послуги), за рішенням відповідних органів державн ої податкової служби України застосовуються фінансові са нкції.
Згідно ст. 22 Закону України “Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг” у раз і невідповідності суми готів кових коштів на місці провед ення розрахунків сумі коштів , яка зазначена в денному звіт і, а у випадку використання ро зрахункової книжки - загальн ій сумі продажу за розрахунк овими квитанціями, виданими з початку робочого дня до суб ' єкту господарювання засто совується фінансова санкція .
Відповідно до ст. 1 Закону пі д ліцензією слід розуміти до кумент державного зразка, як ий засвідчує право суб'єкта п ідприємницької діяльності н а провадження одного із зазн ачених у цьому Законі видів д іяльності протягом визначен ого строку
Порядок патентування торг овельної діяльності за готів кові кошти, а також з використ анням інших форм розрахунків та кредитних карток, діяльно сті у сфері торгівлі іноземн ою валютою, діяльності з нада ння послуг у сфері грального бізнесу та побутових послуг , що провадиться суб'єктами пі дприємницької діяльності ви значений Законом України “Пр о патентування деяких видів підприємницької діяльності ”, відповідно до ч. 1 ст. 2 якого п ід торговим патентом слід ро зуміти це державне свідоцтво , яке засвідчує право суб'єкта підприємницької діяльності чи його структурного (відокр емленого) підрозділу займати ся зазначеними у цьому Закон і видами підприємницької дія льності.
Відповідно до ст. 3 зазначен ого Закону патентуванню підл ягає торговельна діяльність , що здійснюється суб'єктами п ідприємницької діяльності а бо їх структурними (відокрем леними) підрозділами у пункт ах продажу товарів.
Згідно з ч. 1 ст. 7 Закону Украї ни “Про патентування деяких видів підприємницької діяль ності» торговий патент повин ен бути розміщений: на фронта льній вітрині магазину, а у ра зі її відсутності - біля касо вого апарату. Торговий патен т має бути відкритим та досту пним для огляду.
Суб'єкти підприємницької д іяльності, що здійснюють тор говельну діяльність, операці ї з торгівлі готівковими вал ютними цінностями, операції з надання послуг у сфері грал ьного бізнесу та побутових п ослуг, у разі порушення вимог цього Закону несуть таку від повідальність: за порушення порядку використання торгов ого патенту, передбаченого ч астиною першою статті 7 цього Закону, сплачують штраф у роз мірі вартості торгового пате нту за один календарний міся ць (ч.2 п.1 ст.8 Закону України “Пр о патентування деяких видів підприємницької діяльності ”).
У порядку ст. 71 КАС України ві дповідачем не надано доказів того, що рішення про застосув ання штрафних (фінансових) са нкцій винесені з порушенням діючого законодавства.
З огляду на зазначене вище, суд дійшов висновку, що відпо відачем вірно зроблений розр ахунок суми штрафних (фінанс ових) санкцій, застосованих д о відповідача за порушення в имог чинного законодавства.
Статтею 25 Закону України “П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг” встано влено, що суми фінансових сан кцій підлягають перерахуван ню до Державного бюджету Укр аїни в десятиденний термін з дня прийняття органами держ авної податкової служби Укра їни рішення про застосування таких фінансових санкцій.
Судом встановлено, що стано м на день розгляду справи від повідачем заборгованість у р озмірі 830,45 грн. не сплачена.
Відповідно до статті 2 Закон у України “Про державну пода ткову службу в Україні” одні єю із задач органів податков ої служби є здійснення контр олю за дотриманням податково го законодавства, повною і св оєчасною сплатою до бюджетів податків і зборів.
Пунктом 11 статті 11 Закону Укр аїни “Про державну податкову службу в Україні” передбаче но, що органи державної подат кової служби мають право зас тосовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадках , порядку та розмірі, встановл ених законодавством.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Зако ну України “Про державну под аткову службу в Україні” дер жавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об`єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про визнання угод не дійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ни ми за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних б ез установлених законом підс тав, а також про стягнення заб оргованості перед бюджетом і державними цільовими фондам и.
Приймаючи до уваги те, що ві дповідачем у порядку, передб аченому ст. 71 КАС України, не на дані докази сплати заборгова ності у повному обсязі або ос карження вказаних рішень, су д вважає, що позовні вимоги пі длягають задоволенню.
У судовому засіданні, яке ві дбулось 02.12.2010 року, оголошено вс тупну та резолютивну частини постанови.
Постанова оформлена та під писана 06.12.2010 року.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з Виробничого об' єднання «Крим» (95011, АР Крим, м. Сі мферополь, вул. Севастопольс ька, 4; ЄДРПОУ 20665753) 510,45 грн. штрафни х санкцій за порушення Закон у України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг” (р/р 31114104700002 ГУ ДКУ в АР Крим, д о державного бюджету м. Сімфе рополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 34740405; код пл атежу 3021080908), 320,00 грн. штрафних санкцій за порушення Закону України “Про патентування д еяких видів підприємницької діяльності” (р/р 31418541700004 ГУ ДКУ в А Р Крим, до державного бюджету Київського району м. Сімферо поль, МФО 824026, ЄДРПОУ 34740405; код плат ежу 5221080929).
У разі неподання апе ляційної скарги, постанова н абирає законної сили через 10 д нів з дня її проголошення.
У разі застосування судом ч астини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття по станови у письмовому провадж енні апеляційна скарга подає ться протягом десяти днів з д ня отримання копії постанови .
Якщо суб'єкта владних повн оважень у випадках та порядк у, передбачених частиною чет вертою статті 167 цього Кодексу , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Ма ргарітов М.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2010 |
Оприлюднено | 12.03.2012 |
Номер документу | 21786662 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Маргарітов М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні