Постанова
від 17.02.2012 по справі 2а-1184/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   

                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                   

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

                              

06 травня 2010 р.  

Справа № 2а-1184/10/0470

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді –Потолової Г.В.

при секретарі –Івановій І.О.

за участю: прокурор – Анісімова В.В.

представника позивача –Рябова Д.Ю., Гирба М.М.

представника відповідача –не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративний позов Прокурора Індустріального району м.Дніпропетровська в інтересах держави в особі Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська до приватної виробничо-комерційної фірми «ЛЮС»про звернення стягнення на активи,

                                                             ВСТАНОВИВ:

Прокурор Індустріального району м.Дніпропетровська звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду в інтересах держави в особі Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська з адміністративним позовом про стягнення з Приватної виробничо-комерційної фірми «ЛЮС»на користь державного бюджету за рахунок активів податкового боргу у сумі 63137грн.08коп., в т.ч. з податку на прибуток  в сумі 2038грн.80коп., з податку на додану вартість в сумі 679грн.89коп., зі сплати пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД сумі 60418грн.39коп.

Прокурор та представники позивача у судовому засіданні підтримали позовні вимоги та просять  суд задовольнити їх у повному обсязі.

На адресу відповідача надіслано ухвалу про відкриття провадження, однак до справи надійшов конверт-повернення з позначкою про закінчення терміну зберігання. Враховуючи, що адреса відповідача зазначена у позовній заяві, співпадає зі зазначеною в довідці з ЄДР, відповідач вважається належним чином повідомлений про розгляд справи, відповідно до ст. 35 КАС України (а.с.119). Заперечення відповідача проти позову до суду не надходили

Суд, заслухавши пояснення прокурора та представників позивача, розглянувши подані документи і матеріали, вивчивши матеріали справи та оцінивши їх у сукупності, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню повністю з огляду на наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, Приватна виробничо-комерційна фірма «ЛЮС»(далі – відповідач) зареєстрована 19.03.1993р. Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради (а.с.14) і перебуває на податковому обліку в Лівобережній міжрайонній державній податковій інспекції з 29.03.1993р. (а.с.24).

Отже, відповідач належним чином зареєстрований, як  суб'єкт господарювання, а тому на нього поширюється дія законів та інших нормативно-правових актів, які регулюють здійснення підприємницької діяльності в Україні.

Так, у відповідності ч.13 ст.11-1 Закону України «Про державну службу в Україні»та на підставі наказу Лівобережної МДПІ м.Дніпропетровська №255 від 06.04.07 була проведена позапланова виїзна перевірка з питань дотримання вимог валбтного  законодавства при виконанні контратку №2 від 18.05.2006р.  на підставі повідомлення банку №654 від 02.10.2006р., №64 від 01.02.2007р. АКБ «Базис»про порушення ПВКФ «Люс»строків розрахунків у сфері ЗЕД та листа підприємства від 06.04.2007р. про проведення перевірки.   

За результатами перевірки податковим органом складено Акт №957/22/19433061 від 12.04.2007р., яким встановлено неповернення валютних цінностей по імпортному контракту №2 від 18.05.06 в сумі 503698,07руб.РФ та порушення вимог ст.2 Закону України „Про порядок розрахунків в іноземній валюті" (зі змінами та доповненнями), за що відповідачу  нарахована пеня за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД у сумі 60418,39 грн.

На підставі Акту перевірки №957/22/19433061 від 12.04.2007р. винесене податкове повідомлення-рішення №0001023050 від 21.05.2007р. на суму 60418грн.39коп.

Також, з матеріалами справи вбачається, що Лівобережною МДПІ м. Дніпропетровська проведені невиїзні документальні перевірки підприємства ПВКФ „ЛЮС" щодо своєчасності подання податкової звітності.

Отже, відповідно до Акту перевірки №5136/15-2/19433061 від 31.10.2007р., встановлено, що ПВКФ „ЛЮС" не подано податкову звітність з податку на додану вартість за червень 2007 рік (граничний строк подання 20.07.2007р.), за липень 2007р. (граничний строк подання20.08.2007р), за серпень 2007р. (граничний строк подання 20.09.2007р.), чим порушено вимоги абз. а) пп.4.1.4 п.4.1. ст.4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" яким встановлено, що податкові декларації подаються за базовий (податковий) період, що дорівнює місяцю - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду.

За неподання або затримку подання податкової декларації у строки визначені законодавством передбачена відповідальність платника податку відповідно до п.п.17.1.1 п. 17.1. ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", а саме застосування штрафної (фінансової санкції) в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

На підставі Акту перевірки №5136/15-2/19433061 від 31.10.2007р. Лівобережною МДПІ м.Дніпропетровська відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0007241501/0 від 15.01.08р. на суму 680грн.00коп.

Також, відповідно до Акту перевірки №843/15-2/19433061 від 06.02.2008р., встановлено, що ПВКФ „ЛЮС" не подано податкову звітність з податку на додану вартість за жовтень 2007 року (граничний строк подання 20.11.2007р.), за листопад 2007р. (граничний строк подання 20.12.2007р), за грудень 2007року (граничний строк подання 21.01.08), чим порушено вище наведені норми закону.

На підставі Акту перевірки №843/15-2/19433061 від 06.02.2008р. позивачем відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0009251501/0 від 27.03.2008р. на суму 510грн.00коп.

Відповідно до Акту перевірки №1080/15-1/19433061 від 18.02.2008р. встановлено, що ПВКФ "ЛЮС" не подано податкову звітність з податку на прибуток за 3 квартали 2007р. (граничний строк подання 09.11.2007р), за 11 місяців 2007р. (граничний строк подання 20.12.2007р.), 2007 рік (граничний строк подання 11.02.2008р.), чим порушено абз. б) та другого абзацу пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".

На підставі акту перевірки №1080/15-1/19433061 від 18.02.2008р. прийнято податкове повідомлення-рішення №0032661505/0 від 28.03.2008р. на суму 510грн.00коп. (а.с.81)

Проте, 27.05.2008р. фахівцями податкового органу складений Акт №3730/15-1/19433061 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення форми «Р», у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення №0032661505/0 від 28.03.2008р на суму податкового зобов'язання у розмірі 510грн.00коп. розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою.

Відповідно до Акту перевірки №2306/15-2/19433061 від 31.03.2008р.,  встановлено, що ПВКФ „ЛЮС" не подано податкову звітність з податку на додану вартість за січень 2008 року (граничний строк подання 20.02.2008р.), за лютий 2008р. (граничний строк подання 20.03.2008р), чим порушено вимоги вище зазначеного Закону України.

На підставі винесеного акту  перевірки №2306/15-2/19433061 від 31.03.2008р. позивачем прийнято  податкове повідомлення-рішення №0010571501/0 від 20.05.2008р. на суму 340грн.00коп.

Згідно Акту перевірки №4235/15-2/19433061 від 09.06.08р., встановлено, що ПВКФ „ЛЮС" не подано податкову звітність з податку на додану вартість за березень 2008 року (граничний строк подання 21.04.2008р.), за квітень 2008року (граничний строк подання 20.05.2008р), чим порушено вище наведені норми закону.

Означені порушення стали підставою для винесення податкового повідомлення-рішення №0013311501/0 від 28.07.08р. на суму 340грн.00коп, але з врахуванням частково переплати у сумі 1,20 грн., сума несплаченої штрафної (фінансової) санкції по податковому повідомленні-рішенні №0013311501/0 від 28.07.2008р. становить 338грн.80коп.

Відповідно до Акту перевірки №9198/15-2/19433061 від 14.10.2008р встановлено, що ПВКФ „ЛЮС" протягом дванадцяти послідовних податкових місяців не надавало податковому органу податкові декларації з ПДВ. Згідно зазначеного акту затримка у поверненні такого свідоцтва прирівнюється до затримки у наданні податкової звітності з цього податку. Враховуючи вищевикладене 18.07.2008р. Лівобережною МДПІ м. Дніпропетровська  анульовано реєстраційне  свідоцтво    ПВКФ  „ЛЮС", підприємство виключено з Реєстру платників ПДВ, про що складено акт №212, який листом № 22063 /10/15-2 від 18.07.2008р. надіслано підприємству. Але ПВКФ „ЛЮС", не повернуло реєстраційне свідоцтво платника ПДВ.

Означені порушення стали підставою для винесення податкового повідомлення-рішення №0042441501/0 від 05.12.2008р на суму 170грн.00коп. та згідно поштового повідомлення отримано відповідачем 13.12.2008р. (а.с.75).

Крім того, у відповідності Акту перевірки №3834/15-1/19433061 від 10.09.2007р. встановлено, що ПВКФ „ЛЮС" не подано податкову звітність з податку на прибуток за 1 півріччя 2007р. (граничний строк подання 09.08.2007р), чим порушено абз. б) та другого абзацу пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", де встановлено, що податкові декларації подаються за базовий (податковий) період, що дорівнює кварталу - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду; та порушення вимог абз.2 пункту 16.4 ст.16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», яким встановлено, що у терміни, визначені законодавством платник податку подає податковому органу за місцем свого знаходження декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності.

За неподання або затримку подання податкової декларації у строки визначені законодавством передбачена відповідальність платника податку зідповідно до п.п.17.1. п. 17.1. ст.17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", а саме застосування штрафної (фінансової санкції) в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

Згідно акту перевірки №3834/15-1/19433061 від 10.09.2007р. винесено податкове повідомлення-рішення №0026231505/0 від 23.10.2008р. на суму 170грн.00коп., але за рахунок переплати частково були погашені нараховані штрафні (фінансові) санкції у сумі 0,11 грн., таким чином сума несплаченої штрафної (фінансової) санкції по податковому повідомленні-рішенні №0026231505/0 від 23.10.2008р.. становить 169грн.89коп.

На підставі ст.6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" Лівобережною МДПІ 05.07.2007р. відносно відповідача виставлена перша податкова вимога №1/613 на суму податкового боргу за погодженими податковими зобов'язаннями у розмірі 60418грн.39коп., яку останній отримав 02.08.2007р., що підтверджується особистим підписом к поштовому повідомлення (а.с.93), з відповідною скаргою до податкового органу або до суду з позовом про скасування податкової вимоги відповідач не звертався та не сплатив суму податкового боргу за погодженими податковими зобов'язанням.

Крім того, 03.09.2007р. керівником Лівобережної МДПІ відносно відповідача виставлена друга податкова вимога за №2/913 на загальну суму податкового боргу платника податків за погодженими податковими зобов'язаннями у розмірі 60418грн. 39коп. Оскільки, згідно Акту №00050306 від 20.03.2008р. про повернення податкової вимоги №2/913 від 03.09.2007р. відповідач за вказаною юридичною адресою не знаходиться, у зв'язку з чим зазначену податкову вимогу розміщено на дошці податкових оголошень.

Таким чином, податковий борг відповідача складає зі сплати штрафних (фінансових) санкцій у зв'язку з ненаданням податкових декларацій з податку на додану вартість в сумі 679грн.89коп., з податку на прибуток  в сумі 2038грн.80коп., та зі сплати пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД сумі 60418грн.39коп., тобто у загальному розмірі 63137грн.08коп., який на момент розгляду справи не погашений.

Дослідивши матеріали справи та надані докази, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

У відповідності до ч.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платники податків).

Порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначення процедури оскарження дій органів стягнення встановлюється Законом України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, який є спеціальним законом з питань оподаткування.

Відповідно до абзацу «а»пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Також, відповідно до абзацу «б»пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Абзацом 3 пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» передбачено, що у разі визначення податкового зобов‘язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах «а»- «в»пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», платник податків зобов‘язаний погасити нараховану суму податкового зобов‘язання протягом 10 календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків, коли протягом такого строку платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

За нормами пп.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов‘язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно до п. 1.2 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкове зобов'язання –зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Згідно до пп.6.2.1. п.6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Також, згідно п.п. "г" п. 9.8 ст. 9 Закону України "Про податок на додану вартість" встановлено, що реєстрація діє до дати її анулювання, яка відбувається якщо особа, зареєстрована як платник податку, не надає податковому органу декларації з цього податку протягом дванадцяти послідовних податкових місяців або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність оподатковуваних поставок протягом такого періоду.

Анулювання реєстрації на підставах, визначених у підпункті "г" цього пункту, здійснюється за ініціативою відповідного податкового органу або такої особи.

Платник податку зобов'язаний повернути податковому органу реєстраційне свідоцтво:  якщо анулювання реєстрації здійснюється за ініціативою платника податку –разом із наданням заяви про таке анулювання;  якщо анулювання реєстрації здійснюється за ініціативою податкового органу –протягом двадцяти календарних днів від дня прийняття рішення про анулювання.

В зв'язку з непогашенням суми податкового боргу з моменту надіслання ПВКФ „ЛЮС" другої податкової вимоги на виконання вимог ст.10 Закону №2181-111 Лівобережною МДПІ винесено рішення № 79 від 25.04.2008р. про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу.

Відповідно до листа КП "ДМБТГ від 03.03.2009р. №12735 за ПВКФ "ЛЮС" право власності на нерухоме майно не зареєстровано. Відомості про реєстрацію права власності на нерухоме майно відсутні.

Згідно листа інспекції Держтехнагляду облдержадміністрації від У.09.09р. №2221 відсутня інформація про реєстрацію сільськогосподарської техніки за ПВКФ "ЛЮС".

Згідно листа Дніпропетровського відділення ВРЕР-2 ДАІ ГУМВС України в   Дніпропетровській   області   від   07.09.2009р.   №   14/2-рер-4268 автомототранспортні засоби    на правах приватної власності в числі зареєстрованих не означаються.

Несплата зазначених податкових зобов'язань у встановленому порядку, спричиняє суттєву шкоду інтересам держави, так як перешкоджає формуванню прибуткової частини бюджету, як державного так і місцевого, не дозволяє державі та її органам в повному обсязі виконувати свої функції.

Згідно пп.3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань  платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Відповідальність за несвоєчасність сплати податкових зобов'язань платники податків несуть у відповідності з законодавством України. Примусове стягнення податкового боргу - передбачена законодавством України процедура погашення податкового боргу платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків.

Як вказано у п. 1.7 ст. 1 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” активами платника податків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.

Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих позивачем доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.

За змістом частин 4, 5 ст.11 КАС України суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів.

Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює  докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.  

Таким чином, ПВКФ «ЛЮС»при здійсненні  діяльності, допустило податковий борг по сплаті податку на прибуток,  податку на додану вартість,  пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД у загальному розмірі 63137грн.08коп., що підтверджується матеріалами справи.

Приймаючи до уваги викладене та враховуючи, що на час розгляду справи сума боргу відповідачем не сплачена в добровільному порядку, відповідних доказів суду не надано, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а тому податкові зобов'язання відповідача підлягають погашенню за рахунок примусовому стягнення його активів.

Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 158-163, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов Прокурора Індустріального району м.Дніпропетровська в інтересах держави в особі Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська до Приватної виробничо-комерційної фірми «ЛЮС»про звернення стягнення на активи –задовольнити повністю.

Стягнути з Приватної виробничо-комерційної фірми «ЛЮС»(49000, м.Дніпропетровськ, вул.Калинова, буд.104, к57, код ЄДРПОУ 19433061, п/р 26002010087900, п/р 26057010087900 в ЗАТ «Хоум Кредит Банк», МФО 307123, п/р 26006005810011 Дніпропетровська філія АКБ «Базис», МФО 307220) на користь Державного бюджету України за рахунок активів відповідача податковий борг у загальному розмірі 63137грн. 08коп. (шістдесят три тисячі сто тридцять сім грн. 08коп.): в т.ч. 679грн.89коп.(шістсот сімдесят дев'ять грн.89коп.) –податок на прибуток на р/р 31111009700010, код платежу 11021000; 2038грн.80коп.(дві тисячі тридцять вісім грн.80коп.) –податок на додану вартість на р/р 31116029700006, код платежу 14010100, 60418грн.39коп. (шістдесят тисяч чотириста вісімнадцять грн.39коп.) –пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на р/р 31115105700006, одержувач –Управління Державного казначейства Індустріального району, код ЄДРПОУ 24232376, банк одержувача –ГУДКУ (головне управління державного казначейства України) в Дніпропетровській області, МФО 805012.  

Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження –з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.

Текст постанови у повному обсязі виготовлений 11.05.2010 р.

Суддя                                                                                          Г.В. Потолова          

                  

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.02.2012
Оприлюднено12.03.2012
Номер документу21786881
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1184/10/0470

Ухвала від 26.01.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Потолова Ганна Володимирівна

Постанова від 17.02.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Потолова Ганна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні