ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
справа
№ 5020-6/008
ПОСТАНОВА
і м е н е м У
к р а ї н и
"12" червня
2008 р. 11:06
м. Севастополь
Господарський
суд міста Севастополя в складі: судді Лазарева С.Г., при секретарі
Болдиревій О.Д.,
розглянувши
у відкритому судовому засіданні в місті Севастополі адміністративну справу за
позовом
Прокурора
Балаклавського району м. Севастополя
(99042, м.
Севастополь, вул. 7-го Листопада,3)
в
інтересах держави в особі
Державної
податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя
(99042, м.
Севастополь, вул. 7-го Листопада,3)
до Фізичної
особи-підприємця ОСОБА_1
АДРЕСА_1)
про
стягнення заборгованості перед бюджетом по сплаті єдиного податку у розмірі
800,00 грн.
за
участю представників сторін:
прокурор - Шульга А.М., посвідчення № 438 від
20.02.2006,
позивача
- Мішуткін М.В., довіреність №
403/10/10 від 22.01.2008,
відповідач
-не з'явився,
СУТЬ СПОРУ:
22.05.2008
(вх. №183-пр) Прокурор Балаклавського району м. Севастополя в інтересах держави
в особі Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя
звернувся до господарського суду міста Севастополя з позовом до Фізичної
особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення заборгованості перед бюджетом по сплаті
єдиного податку у розмірі 800,00 грн. (арк. с. 4-6).
Ухвалою
від 22.05.2008 відкрито провадження у адміністративній справі, призначено
попереднє судове засідання на 03.06.2008 (арк. с.1-3).
03.06.2008
суд з'ясував відсутність можливості врегулювання спору між сторонами та ухвалою
суду закінчено підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду
на 12.06.2008 (арк. с. 25-26).
Відповідач
в судове засідання не з'явився, письмові заперечення проти позову з посиланням
на докази якими вони обґрунтовуються не надав, про дату, час та місце судового
засідання повідомлений належним чином і своєчасно.
Відповідно
до частини другої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України,
неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або
третьої особи, або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою
для розгляду справи.
За
таких обставин, враховуючи те, що відповідач викликався в судове засідання,
але в судове засідання не з'явився та не
надав витребувані документи, суд вважає можливим розглянути справу у
відсутність відповідача за наявними в ній матеріалами.
Відповідно
до ст. ст. 27, 49, 51, 130 Кодексу адміністративного судочинства України
представникам прокурора та позивача роз'яснені їх процесуальні права і
обов'язки.
Розглянувши
матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухавши пояснення
представників прокурора та позивача, суд,
ВСТАНОВИВ:
Відповідно
до статті 121 Конституції України на прокуратуру покладається представництво
інтересів громадян і держави у судах у випадках, передбачених законом.
Відповідно
до положень статті 60 Кодексу адміністративного судочинства України, у випадках
встановлених законом, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини,
прокурор, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та
юридичні особи можуть звертатись до адміністративного суду із адміністративними
позовами про захист прав, свобод та інтересів інших осіб і брати участь у цих справах.
Прокурор здійснює в суді представництво інтересів громадян або держави в
порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами, і може здійснювати
представництво на будь-якій стадії адміністративного процесу.
Відповідно
до частини п'ятої статті 361 Закону України «Про
прокуратуру»прокурор самостійно визначає підстави для представництва у судах,
форму його здійснення і може здійснювати представництво в будь-якій стадії
судочинства в порядку, передбаченому процесуальним законодавством.
Відповідно
до статті 4 Закону України „Про податкову службу в Україні” від 04.12.1990
№509-ХІІ податкова адміністрація є центральним органом виконавчої влади.
Державні податкові інспекції у районах у містах підпорядковуються відповідним
державними податковим адміністраціям.
Відповідно
до п.п. 1,2 статті 10 „Про податкову службу в Україні” від 04.12.1990 №509-ХІІ
одним із завдань податкової адміністрації є контроль за своєчасністю,
достовірністю та повнотою обчислення і сплати податків ізборів; забезпечення
обліку платників податків, правильність очислення та своєчасність надходження
податків.
Таким
чином, Державна податкова інспекція у Балаклавському районі м. Севастополя є
державним органом, уповноваженим здійснювати відповідні ункції у спірних
правовідносинах.
Відповідно
до статті 4 Закону України «Про систему оподаткування»платниками податків і
зборів (обов'язкових платежів) є юридичні та фізичні особи, на яких відповідно
до Закону покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).
Згідно
пункту 3 статті 9 Закону України «Про систему оподаткування»платники податків і
зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і
зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом строк.
Фізична
особа-підприємець ОСОБА_1 зареєстрований Балаклавською районною державною
адміністрацією м. Севастополя 29.03.2005 і перебуває на обліку в Державній
податковій інспекції в Балаклавському районі м. Севастополя як платник податків
і зборів з 06.04.2005.
Відповідно
до п. 4 Указу Президента України „Про прощену систему оподаткування, обліку та
звітності суб'єктів малого підприємства” від 03.07.1998 №727/98 для переходу на
спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єкт малого
підприємництва подає письмову заяву до органу державної податкової служби за
місцем державної реєстрації. Заява подається не пізніше ніж за 15 днів до
початку наступного звітного (податкового) періоду (кварталу) за умови сплати
всіх установлених податків та обов'язкових платежів за попередній звітний
(податковий) період. Рішення про перехід на спрощену систему оподаткування,
обліку та звітності може бути прийняте не більше одного разу за календарний
рік.
05.06.2006
відповідачем до Державної податкової інспекції в Балаклавському районі м. Севастополя подана заява про право
на застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності на 2006
рік, відповідно до якого відповідач здійснював вид підприємницької діяльності
такий, як ремонт та будування житла.
Корінець
свідоцтва про сплату Єдиного податку серії НОМЕР_1 від 17.07.2006 свідчить про
те, що у 2006 році відповідач являвся платником Єдиного податку.
Ставка
Єдиного податку за один календарний місяць
такого види підприємницької діяльності, відповідно до рішення ХІV сесії
Севастопольської міської Ради від 01.04.2000 складала 200 грн.
У
2006 році загальна сума Єдиного податку, яка була нарахована відповідачу,
склала 1 200,00 грн. Проте, порушуючи вимоги статті 2 Указу Президенту України
„Про прощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого
підприємства” від 03.07.1998 №727/98 у встановлений термін сплата Єдиного
податку відповідачем не здійснювалась, у зв'язку з чим, відповідач має
заборгованість перед бюджетом з єдиного податку у сумі 800,00 грн.
Відповідно
до п.п. 6.2.1 статті 6 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань
платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами” від
21.12.2000 № 2181-ІІІ у випадку, якщо платник податку не сплачує узгоджену суму
податкового зобов'язання у встановлені строки, податковий орган направляє
такому платнику податкові вимоги .
Перша
податкова вимога від 01.09.2006 №1/619 надіслана відповідачу рекомендованим
листом та отримана 20.11.2006.
Друга
податкова вимога від 21.12.2006 №2/862 надіслана відповідачу рекомендованим
листом та отримана 03.01.2007
Сума
заборгованості перед бюджетом по сплаті єдиного податку відповідача за період з
серпня по листопад 2006 року складає 800,00 грн. (арк. с. 24).
Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України „Про
державну податкову службу в Україні” державні податкові інспекції в районах, в
містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні
податкові інспекції подають до судів позови, зокрема про стягнення
заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок майна.
Відповідно
до п.п. 3.1.1 п. 3.1 статті 3 Закону України „Про порядок погашення зобов'язаня
платників перед бюджетами та державними цільовими фондами” активи платника
податків можуть бути примусово стягнуті в рахунок погашення його податкового
боргу включно за рішенням суду.
Таким
чином, позовні вимоги позивача про стягнення з відповідача заборгованості з
єдиного податку у розмірі 800,00 грн. підлягають задоволенню.
Відповідно
до пункту 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах,
в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи
юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не
стягуються.
На
підставі вищевикладеного, керуючись статями 42, 43, 94, 158-163 Кодексу
адміністративного судочинства України суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити
частково.
2. Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1
АДРЕСА_1,
ідентифікаційний код НОМЕР_1, відомості про рахунки в установах банку відсутні
) заборгованість з єдиного податку у розмірі 800,00 грн. на р/рНОМЕР_2
одержувач Балаклавський місцевий бюджет, код платежу 16050200, Банк УДК м.
Севастополя, ЄДРПОУ Банку 24035629, МФО 824509.
3. В
частині стягнення державного мита -відмовити.
4. Копії постанови направити прокурору м. Севастополя,
прокурору Балаклавського району міста Севастополя та сторонам.
Постанова
може бути оскаржена в апеляційному порядку до Севастопольського апеляційного
господарського суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк
з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після
цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної
інстанції або в порядку частини п'ятої
статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова
набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне
оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про
апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, постанова
набирає законної сили після закінчення цього строку.
Згідно
статті 42 КАС України, журнал судового засідання ведеться секретарем судового
засідання та підписується ним невідкладно після судового засідання і
приєднується до справи.
В
порядку статті 43 КАС України особи, які беруть участь у справі, мають право
ознайомитися із технічним записом і журналом судового засідання та протягом
семи днів з дня проголошення рішення у справі подати до суду письмові
зауваження щодо їхньої неповноти або неправильності.
Суддя (підпис)
С.Г. Лазарев
Згідно з
оригіналом
Суддя
С.Г.
Лазарев
Постанова складена та
підписана
в порядку частини
третьої статті 160 КАС України
12.06.2008
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2008 |
Оприлюднено | 27.10.2008 |
Номер документу | 2178726 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Лазарев С.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні