ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"26" грудня 2011 р. справа № 2a-4040/11/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:
судді Чуприни О.В.
за участю секретаря судово го засідання Галімурки Т.Є .
представника позивача: Державної податкової інспек ції в Богородчанському район і Івано-Франківської області - Андрейка В.М.
представника відповідача : приватного підприємства "Роял-Трейдінгрес Корп" - не з ' явився
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом Державної по даткової інспекції в Богород чанському районі Івано-Франк івської області до приватног о підприємства "Роял-Трейдін грес Корп" про стягнення пода ткового боргу в сумі 8 636,83 грн., -
ВСТАНОВИВ:
01.12.2011 року Державна пода ткова інспекція в Богородчан ському районі Івано-Франківс ької області (надалі - позив ач) звернулася в суд з адмініс тративним позовом до приватн ого підприємства "Роял-Трейд інгрес Корп" (надалі - відпов ідач) про стягнення податков ого боргу в сумі 8 636,83 грн.
Позовні вимоги мотивовано тим, що відповідачем в поруше ння статті 9 Закону України "Пр о систему оподаткування", під пункту 4.1.4. пункту 4.1 статті 4, під пункту 5.3.1. пункту 5.3 статті 5 Зак ону України "Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и" не погашено в повному обсяз і зобов' язання по штрафних санкціях, застосованих за не подання декларації з податку на прибуток за 1 півріччя 2009 ро ку, 9 місяців 2009 року, 2009 рік, 1 квар тал 2010 року, 1 півр іччя 2010 року, 9 місяців 2010 року в р озмірі 505,20 грн., та податку на до дану вартість за квітень 2009 ро ку-квітень 2010 року в розмірі 2 210 ,00 грн., а також зобов' язання п о штрафних санкціях, застосо ваних за порушення абзацу 15, 17 п ункту 9.8 статті 9, підпункту 3.1.1. п ункту 3.1 статті 3, підпункту 7.3.1. п ункту 7.3 статті 7 Закону Україн и "Про податок на додану варті сть" в загальному розмірі 5 921,63 г рн. Загальна сума податковог о боргу по сплаті штрафних (фі нансових) санкціях з податку на прибуток підприємств та п одатку на додану вартість ст ановить 8 636,83 грн.
Представник позивача в су довому засіданні позовні вим оги підтримав з підстав, наве дених у позовній заяві та про сив стягнути з приватного пі дприємства "Роял-Трейдінгрес Корп" з його розрахункових ра хунків, що є наявними у банків ських установах та за рахуно к готівки, що належить приват ному підприємству "Роял-Трей дінгрес Корп" в дохід бюджету податковий борг в сумі 8 636,83 грн .
Представник відповідача п овторно у судове засідання н е з' явився з невідомих суду причин, хоча належним чином б ув повідомлений про дату, час та місце судового розгляду. П оштові повідомлення-виклики повернулися на адресу суду і з відміткою поштового зв' яз ку "за зазначеною адресою не з находиться". Однак, згідно вит ягу з Єдиного державного реє стру юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців станом на 17.03.2011 року місцезнаходження відповідача значиться: вул. Шевченка, 54, смт. Богородчани, І вано-Франківська область, то бто адреса, за якою відправле но повістки про виклик (а.с. 27, 40). Згідно із частиною 4 статті 33 К одексу адміністративного су дочинства України у разі нен адання особами, які беруть уч асть у справі, інформації щод о їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомле ння надсилаються: юридичним особам та фізичним особам-пі дприємцям - за адресою місцез находження (місця проживання ), що зазначена в Єдиному держа вному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємці в. У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за так ою адресою вважається, що суд овий виклик або судове повід омлення вручене їм належним чином. Таким чином, суд приход ить до висновку, що відповіда ч повідомлений належним чино м про розгляд справи. Своїм пр авом на подання письмового з аперечення проти позову не с користався. Судом продовжено розгляд справи за відсутнос ті відповідача на підставі ч астини 4 статті 128 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни.
Розглянувши матеріали ад міністративної справи, заслу хавши пояснення представник а позивача, з'ясувавши всі фак тичні обставини, на яких ґрун туються позовні вимоги, досл ідивши і оцінивши докази, суд прийшов до висновку, що адмін істративний позов слід задов ольнити з таких мотивів.
Судом встановлено, що 30.01.2002 ро ку виконавчим комітетом Доне цької міської ради проведено державну реєстрацію приватн ого підприємства "Прогрес-1", щ о підтверджується свідоцтво м про державну реєстрацію юр идичної особи серії А01 за №431407. В подальшому змінено назву пр иватного підприємства "Прогр ес-1" на приватне підприємство "Роял-Трейдінгрес Корп", після чого дане підприємство заре єстроване Богородчанською р айонною державною адміністр ацією Івано-Франківської обл асті, що підтверджується вит ягом з Єдиного державного ре єстру юридичних осіб та фізи чних осіб-підприємців станом на 17.03.2011 року (а.с. 8, 43).
Суд зазначає, що правовідно сини з приводу предмету адмі ністративного позову між поз ивачем та відповідачем були врегульовані положеннями За конів України "Про систему оп одаткування", "Про оподаткува ння прибутку підприємств", "Пр о податок на додану вартість " та "Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами" в редакц ії чинній на час їх дії. Право ж на звернення до суму із відп овідним позовом врегульован о Податковим кодексом Україн и.
Закон України "Про систему о податкування" визначає принц ипи побудови системи оподатк ування в Україні, податки і зб ори (обов'язкові платежі) до бю джетів та до державних цільо вих фондів, а також права, обов 'язки і відповідальність пла тників.
Частиною 1 статті 14 Закону Ук раїни "Про систему оподаткув ання" податок на прибуток під приємств та податок на додан у вартість віднесено до зага льнодержавних податків і збо рів (обов'язкових платежів).
Стаття 4 цього ж Закону визн ачає, що платниками податків і зборів (обов'язкових платеж ів) є юридичні і фізичні особи , на яких згідно з законами Укр аїни покладено обов'язок спл ачувати податки і збори (обов 'язкові платежі).
Відповідач у відповідност і до пункту 1.3 статті 1 Закону Ук раїни "Про податок на додану в артість" та підпункту 2.1.1. пункт у 2.1 статті 2 Закону України "Про оподаткування прибутку підп риємств" являється платником податку на додану вартість т а податку на прибуток підпри ємств.
Згідно частини 1 статті 9 Зак ону України "Про систему опод аткування" платники податків і зборів (обов'язкових платеж ів) зобов'язані: вести бухгалт ерський облік, складати звіт ність про фінансово-господар ську діяльність і забезпечув ати її зберігання у терміни, в становлені законами; подават и до державних податкових ор ганів та інших державних орг анів відповідно до законів д екларації, бухгалтерську зві тність та інші документи і ві домості, пов'язані з обчислен ням і сплатою податків і збор ів (обов'язкових платежів); спл ачувати належні суми податкі в і зборів (обов'язкових плате жів) у встановлені законами т ерміни.
Згідно пункту 16.4 статті 16 Зак ону України "Про оподаткуван ня прибутку підприємств" пла тники податку у строки, визна чені законом, подають до пода ткового органу податкову дек ларацію про прибуток за звіт ний період, розраховану наро стаючим підсумком з урахуван ням від'ємного значення об'єк та оподаткування минулих под аткових періодів у разі його наявності відповідно до пун кту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому, за звітні квартал, півр іччя та три квартали платник и податку подають спрощену д екларацію, а за результатами звітного року - повну.
У відповідності до підпунк ту 7.8.1. пункту 7.8 статті 7 Закону У країни "Про податок на додану вартість" податковим період ом є один календарний місяць , а у випадках, особливо визнач ених цим Законом, календарни й квартал.
Судом встановлено, що 28.12.2010 ро ку Державною податковою інсп екцією у Іллічівському район і міста Маріуполя за наслідк ами проведеної невиїзної док ументальної перевірки своєч асності подання податкової з вітності по податку на прибу ток та податку на додану варт ість складено акт за №687/15/31832498, як им встановлено порушення від повідачем підпункту 4.1.4. пункт у 4.1 статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами", а саме неподан ня відповідачем декларації з податку на прибуток підприє мств за 1 півріччя 2009 р оку, 9 місяців 2009 року, 2009 рік, 1 ква ртал 2010 року, 1 півріччя 2010 року, 9 місяців 2010 року та податку на д одану вартість за квітень 2009 р оку-квітень 2010 року (а.с. 18-19).
Закон України "Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами" є спеціальним законом з п итань оподаткування, який ус тановлює порядок погашення з обов'язань юридичних або фіз ичних осіб перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми з податків і зборів (обов'яз кових платежів), включаючи зб ір на обов'язкове державне пе нсійне страхування та внески на загальнообов'язкове держ авне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосо вуються до платників податкі в контролюючими органами, у т ому числі за порушення у сфер і зовнішньоекономічної діял ьності, та визначає процедур у оскарження дій органів стя гнення.
Відповідно до пункту 1.1 стат ті 1 вказаного Закону платник и податків - юридичні особи, їх філії, відділення, інші відок ремлені підрозділи, що не маю ть статусу юридичної особи, а також фізичні особи, які мают ь статус суб'єктів підприємн ицької діяльності чи не мают ь такого статусу, на яких згід но з законами покладено обов 'язок утримувати та/або сплач увати податки і збори (обов'яз кові платежі), пеню та штрафні санкції.
Пунктом 4.1.4. статті 4 Закону Ук раїни "Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами" на п латників податків покладено обов'язок подачі податкових декларацій за базові податк ові (звітні) періоди, що дорівн юють календарному місяцю, ка лендарному кварталу або кале ндарному півріччю, календарн ому року.
Згідно підпункту 17.1.1. пункту 17.1 статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами" платник подат ків, що не подає податкову дек ларацію у строки, визначені з аконодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатко вуваних мінімумів доходів гр омадян за кожне таке неподан ня або її затримку.
Державною податковою інсп екцією у Іллічівському район і міста Маріуполя, на виконан ня повноважень, передбачених статтею 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами", у відповідност і до підпункту 17.1.1. пункту 17.1 ста тті 17 вказаного Закону, за вия влені порушення податковими повідомленнями-рішеннями за №0003511501/0 від 30.12.2010 року та №0003521501/0 від 30 .12.2010 року до відповідача засто совані штрафні (фінансові) са нкції на суму 1 020,00 грн. та на сум у 2 210,00 грн. відповідно. Вказані податкові повідомлення-ріше ння отримані відповідачем, п ро що свідчить підпис уповно важеної особи відповідача на корінцях податкових повідом лень-рішень (а.с. 20).
Крім того, судом встановлен о, що Державною податковою ін спекцією у Іллічівському рай оні міста Маріуполя проведен о перевірки відповідача, за н аслідками яких складено акти за №258/15/31832498 від 08.06.2010 року та за №528/15/ 31832498 від 05.10.2010 року, якими встанов лено порушення відповідачем абзацу 15 пункту 9.8 статті 9 Зако ну України "Про податок на дод ану вартість" та абзацу 17 пунк ту 9.8 статті 9, підпункту 3.1.1. пунк ту 3.1 статті 3, підпункту 7.3.1. пунк ту 7.3 статті 7 Закону України "Пр о податок на додану вартість " відповідно.
Згідно вимог абзацу 15 та 17 пу нкту 9.8 статті 9 Закону України "Про податок на додану вартіс ть" платник податку зобов' я заний повернути податковому органу реєстраційне свідоцт во, якщо анулювання реєстрац ії здійснюється за ініціатив ою платника податку, - разом із наданням заяви про таке анул ювання. При анулюванні реєст рації останнім податковим пе ріодом вважається період, як ий розпочинається від дня, на ступного за останнім днем по переднього податкового пері оду, та закінчується днем так ого анулювання.
У відповідності до підпунк ту 3.1.1. пункту 3.1 статті 3 вказано го Закону об' єктом оподатку вання є операції платників п одатку з поставки товарів та послуг, місце поставки яких з находиться на митній територ ії України, у тому числі опера ції з: передачі права власнос ті на об' єкт застави позича льнику (кредитору) для погаше ння заборгованості заставод авця; передачі об' єкта фіна нсового лізингу в розпорядже ння лізингоотримувача; поста вки послуг з міжнародних пер евезень пасажирів, багажу та вантажів автомобільним тран спортом, а також міжнародних відправлень будь-яким видом транспорту на відрізку від п ункту їх відправлення (прийн яття для перевезення) на митн ій території України до пунк ту їх митного оформлення, а та кож від пункту їх митного офо рмлення до пункту призначенн я (доставки) на митній територ ії України; поставки послуг з міжнародних перевезень паса жирів, багажу та вантажів (крі м міжнародних відправлень) б удь-яким видом транспорту (кр ім автомобільного) на відріз ку від пункту їх відправленн я (прийняття для перевезення ) на митній території України до пункту проведення прикор донного контролю з їх випуск у за межі державного кордону України, а також від пункту пр икордонного контролю з їх вп уску у межі державного кордо ну України до пункту їх призн ачення (доставки) на митній те риторії України; в інших випа дках, визначених цим Законом .
Підпунктом 7.3.1. пункту 7.3 статт і 7 Закону визначено, що датою виникнення податкових зобов ' язань з поставки товарів (р обіт, послуг) вважається дата , яка припадає на податковий п еріод, протягом якого відбув ається будь-яка з подій, що ста лася раніше: або дата зарахув ання коштів від покупця (замо вника) на банківський рахуно к платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що під лягають поставці, а в разі пос тавки товарів (робіт, послуг) з а готівкові грошові кошти - да та їх оприбуткування в касі п латника податку, а при відсут ності такої - дата інкасації г отівкових коштів у банківськ ій установі, що обслуговує пл атника податку; або дата відв антаження товарів, а для робі т (послуг) - дата оформлення до кумента, що засвідчує факт ви конання робіт (послуг) платни ком податку.
За змістом підпункту 4.2.2. пун кту 4.2 статті 4 Закону України "П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами" органам дер жавної податкової служби над ано право самостійно визначи ти суму податкового зобов'яз ання платника податків у раз і виявлення порушень, визнач ених у вказаній нормі закону , допущених платником податк ів і зборів.
Державна податкова інспек ція у Іллічівському районі м іста Маріуполя, реалізуючи п овноваження визначені підпу нктом 17.1.3. пункту 17.1 статті 17 зазн аченого Закону, податковим п овідомленням-рішенням за №00009 11501/0 від 25.06.2010 року визначила суму податкового зобов' язання в загальному розмірі 6 914,00 грн., в тому числі: за основним плате жем - 4 609,00 грн. та штрафними (фі нансовими) санкціями - 2 305,00 гр н., а також податковим повідом ленням рішенням за №0002321501/0 від 18. 10.2010 року нарахувала відповіда чу штрафні (фінансові) санкці ї в розмірі 170,00 грн. податковог о зобов' язання з податку на додану вартість, які останні й отримав 25.06.2010 року та 18.10.2010 року в ідповідно, про що свідчить пі дпис уповноваженої особи від повідача на корінцях податко вих повідомлень-рішень (а.с. 21).
Відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5.2 статті 5 Закону Украї ни "Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами" податко ве зобов'язання платника под атків, нараховане контролююч им органом відповідно до пун ктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закон у, вважається узгодженим у де нь отримання платником подат ків податкового повідомленн я, за винятком випадків, визна чених підпунктом 5.2.2. цього пун кту, який передбачає процеду ру апеляційного узгодження д аного зобов'язання, шляхом по дання скарг до вищестоящих з а підпорядкуванням контролю ючих органів та звернення до суду.
Абзацом 3 підпункту 5.3.1. пункт у 5.3 статті 5 вказаного вище Зак ону встановлено, що у разі виз начення податкового зобов'яз ання контролюючим органом за підставами, зазначеними у пі дпунктах "а"-"в" підпункту 4.2.2 пун кту 4.2 статті 4, платник податкі в зобов'язаний погасити нара ховану суму податкового зобо в'язання протягом десяти кал ендарних днів від дня отрима ння податкового повідомленн я, крім випадків, коли протяго м такого строку такий платни к податків розпочинає процед уру апеляційного узгодження .
Оскільки, відповідачем у ві дповідності до вимог пункту 5.2 статті 5 Закону України "Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами" не була порушена процедура апеляційного узго дження податкового зобов'яза ння визначених вище вказаним и податковими повідомленням и-рішеннями, суд приходить до висновку, що застосовані Дер жавною податковою інспекціє ю у Іллічівському районі міс та Маріуполя штрафні санкції в загальному розмірі 10 314,00 грн. є узгодженими.
Вказані зобов'язання відпо відач частково сплатив в роз мірі 1 677,17 грн., і на момент розгл яду справи заборгованість по штрафних санкціях з податку на прибуток та податку на до дану вартість становить 8 636,83 г рн. (а.с. 11).
Згідно підпункту 6.2.1. пункту 6.2 статті 6 Закону України "Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами" у разі коли платн ик податків не сплачує узгод жену суму податкового зобов' язання в установлені строки, податковий орган надсилає т акому платнику податків пода ткові вимоги.
У відповідності до підпунк ту 6.2.4. пункту 6.2 статті 6 Закону п одаткова вимога вважається н адісланою (врученою) юридичн ій особі, якщо її передано пос адовій особі такої юридичної особи під розписку або надіс лано листом з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податк ові повідомлення. У разі коли податковий орган або пошта н е може вручити платнику пода тків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язк у з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти по даткове повідомлення або под аткову вимогу, незнаходження м фактичного місця розташува ння (місцезнаходження) платн ика податків, податковий орг ан розміщує податкове повідо млення або податкові вимоги на дошці податкових оголошен ь, встановленій на вільному д ля огляду місці біля входу до приміщення податкового орга ну. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вва жається днем її вручення.
Як вбачається з матеріалів справи Державною податковою інспекцією у Іллічівському районі міста Маріуполя надси лалися відповідачу податков а вимога форми "Ю1" за №1/111 від 21.07.201 0 року та податкова вимога фор ми "Ю2" за №2/146 від 01.09.2010 року. Вказан і податкові вимоги надсилали ся відповідачу рекомендован ою кореспонденцією, однак по вернулися на адресу Державно ї податкової інспекції у Ілл ічівському районі міста Марі уполя, у зв' язку із відсутні стю адресата за юридичною ад ресою (а.с. 14, 15). По даному факту с кладено акти про неможливіст ь вручення податкової вимоги за №21 від 30.07.2010 року та за №22 від 09.09.2010 року, копії яких міст яться в матеріалах справи. У з в' язку з цим дані податкові вимоги були розміщені позив ачем на дошці оголошень (а.с. 16, 17). Відповідач по даткові вимоги не оскаржував у строк передбачений законо м, а тому сума податкових зобо в'язань у відповідності до вк азаного закону є узгодженою.
Згідно підпункту 5.4.1. пункту 5.4 статті 5 Закону України "Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами" узгоджена сума п одаткового зобов'язання, не с плачена платником податків у строки, визначені цією статт ею, визнається сумою податко вого боргу платника податків .
Відповідно до пункту 1.2 стат ті 1 Закону України "Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами" податкове зобов'язан ня - це зобов'язання платника п одатків сплатити до бюджетів або державних цільових фонд ів відповідну суму коштів у п орядку та в строки, визначені цим Законом або іншими закон ами України.
Податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з ура хуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узг оджене платником податків аб о узгоджене в адміністративн ому чи судовому порядку, але н е сплачене у встановлений ст рок, а також пеня, нарахована н а суму такого податкового зо бов'язання.
Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що сума узгодже них податкових зобов'язань в розмірі 8 636,83 грн., є податковим боргом відповідача, який ним не сплачено.
Податковий борг відповіда ча підтверджується актом пер евірки за №687/15/31832498 від 28.12.2010 року, п одатковими повідомленнями-р ішеннями за №0003511501/0 від 30.12.2010 року, за №0003521501/0 від 30.12.2010 року, за №0002321501/0 ві д 18.10.2010 року та за №000 0911501/0 від 25.06.2010 року, першою та друг ою податковими вимогами від 21.07.2010 року та 01.09.2010 року відповідн о, а також зворотнім боком обл ікової картки платника, які м істяться в матеріалах справи (а.с. 12, 13, 14, 15, 18-19, 20, 21).
Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості ві дповідач суду не надав.
За таких обставин суд прихо дить до висновку, що відповід ач зобов'язаний погасити сум у податкового боргу. Наявніс ть такого обов'язку у відпові дача є визначальною для вирі шення вказаного спору, крім т ого, даний обов'язок забезпеч ується Конституцією України , стаття 67 якої передбачає, що к ожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і ро змірах, встановлених законом .
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача про стягнення з приватного підп риємства "Роял-Трейдінгрес К орп" заборгованості по штраф них санкціях в розмірі 8 636,83 грн . є обґрунтованими, а позов так им що підлягає до задоволенн я.
На підставі статті 124 Ко нституції України, керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, суд, -
ПО СТАНОВИВ:
Позов задовольнити п овністю.
Стягнути з приватног о підприємства "Роял-Трейдін грес Корп" (ідентифікаційний код 31832498, вул. Шевченка, 54, смт. Бог ородчани, Івано-Франківська область, 77701) з його розрахунков их рахунків, що є наявними у ба нківських установах та за ра хунок готівки, що належить пр иватному підприємству "Роял- Трейдінгрес Корп" в дохід бюд жету податковий борг в сумі 8 6 36 (вісім тисяч шістсот тридцят ь шість) гривень 83 копійки.
Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України апеляційна ска рга на постанову суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбаченому частиною ч етвертою статті 167 Кодексу адм іністративного судочинства України, було повідомлено пр о можливість отримання копії постанови суду безпосереднь о в суді, то десятиденний стро к на апеляційне оскарження п останови суду обчислюється з наступного дня після закінч ення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єкто м владних повноважень повідо млення про можливість отрима ння копії постанови суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд.
Постанова набирає законно ї сили в порядку та строки вст ановлені статтею 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України.
Суддя /чистовик/ Чуприна О.В.
Постанова в повному обс язі складена 30.12.2011 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.12.2011 |
Оприлюднено | 12.03.2012 |
Номер документу | 21788096 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Чуприна О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні