Постанова
від 06.12.2011 по справі 2а-8571/11/0170/10
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43,  м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна,  95013

        

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 грудня 2011 р.  

Справа №2а-8571/11/0170/10

   

Окружний  адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі:

головуючого судді                            - Кудряшової А.М. ,

при секретарі судового засідання    - Левченко Д.С.,

за участю представників сторін:

від позивача - не з'явився;

від відповідача - не з'явився;

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фонду України в Нижньогірському районі АРК

до Нижньогірського районного державного підприємства по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім»

про стягнення заборгованості,

                                                 ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим звернулось з адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в Нижньогірському районі АР Крим та просить стягнути з Нижньогірського районного державного підприємства по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім» на користь позивача заборгованість по страховим внескам на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за серпень-грудень 2008 року в сумі 1036,03 гривень та заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в сумі 34216,41 гривень, а взагалі – 35252,44.

Позивач надав клопотання про збільшення суми позовних вимог з тих підстав, що заборгованість по фактичних витратах на виплату та доставку пільгових пенсій збільшилась на суму 1540,46, що підтверджується розрахунком фактичних витрат на виплату і доставку пільгової пенсії з червня 2011 року від 02.06.2011 №1508/02-29 на суму 1162,28 гривень та розрахунком фактичних витрат на виплату та доставку пільгової пенсії з серпня 2011 року від 29.07.2011 №2018/02-29 на суму 378,18 гривень, у зв'язку з чим загальна сума позовних вимог збільшилась і складає 36792,90 гривень, яку просить стягнути у судовому порядку.

Позивач та відповідач у судове засідання не з'явились, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином та завчасно; позивач надав клопотання про розгляд справи за його відсутністю, у тому числі зазначив, що заборгованість відповідачем не сплачена, відповідач клопотання щодо неможливості розгляду справи за його відсутністю та заперечень проти позову не надав, про причини неявки не повідомив.

Суд, враховуючі клопотання позивача щодо розгляду справи за їх відсутністю, ненадання відповідачем доказів неможливості участі його представника у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи клопотання про неможливість розгляду справи без участі відповідача, враховуючі, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, керуючись ч.4 ст. 122, ст.128 КАС України, вважає можливим розглянути справу на підставі наявних доказів за відсутності не з'явившихся учасників процесу.

Дослідивши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору в межах уточнених позовних вимог по суті судом встановлене наступне.

Відповідно до п. 4 частини 1 статті 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Пунктом 7 частини 1  статті 3 КАС України  дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює  владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції – переданий на вирішення адміністративного суду  публічно-правовий  спір,  у  якому хоча б однією зі сторін є орган  виконавчої  влади,  орган  місцевого  самоврядування,  їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі  законодавства,  в  тому  числі  на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до пунктів 1, 3 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 № 121/2001, Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, що, зокрема, здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, інших надходжень до бюджету Пенсійного фонду України відповідно до законодавства, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, а також забезпечує збирання та акумулювання коштів, призначених для пенсійного забезпечення.

Згідно з пунктом 1.1 Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.04.2002 № 8-2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.05.2002 за № 442/6730, (далі - Положення про Управління Фонду) управління  Пенсійного  фонду України у районах, містах і районах у містах є органами Фонду, підвідомчими відповідно головним управлінням Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що разом з цими управліннями утворюють систему органів Фонду.

Відповідно до п. 6 п.2.2 Положення про Управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах, останнє, відповідно до покладених на нього завдань, контролює надходження страхових внесків та інших платежів до Фонду від підприємств, установ, організацій та громадян, збирає у встановленому порядку відповідну звітність, проводить планові та позапланові перевірки фінансово-бухгалтерських документів, звітів та інших документів щодо правильності обчислення та сплати страхових внесків, цільового використання коштів Фонду в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій.

Отже, контроль за правильним нарахуванням, своєчасним та повним перерахуванням та надходженням страхових внесків, інших платежів, здійснюється органами Пенсійного фонду. Відповідно до п. 7 частини 1 статті 64, абзацом 8  частини 3 статті 106 Закону орган Пенсійного фонду має право звертатися до суду з позовами про стягнення недоїмки

Таким чином, УПФУ в Нижньогірському районі АР Крим, реалізуючи свої завдання та функції в правовідносинах з фізичними та юридичними особами виступає як суб'єкт владних повноважень, який здійснює владну компетенцію.

З зазначених підстав, спір, що виникає між фізичним, юридичними особами та органами Пенсійного фонду України, у тому числі стосовно стягнення недоїмки, відшкодування витрат на виплату пільгових пенсій являється публічно правовим та має розглядатися в порядку адміністративного судочинства.  

Відповідно до частини 1 та 2 статті 5 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” № 1058-ІV від 09.07.2003 року (далі –Закон № 1058-ІV) всі відносини, які виникають між суб'єктами системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування  регулюються виключно зазначеним законом, яким також визначаються порядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків, стягнення заборгованості за цими внесками, організація та порядок здійснення управління в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування.

Згідно з п.1 частини 1 статті 14 Закону № 1058- IV страхувальниками визнаються роботодавці –підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру. Частиною 1 статті 15 Закону визначено, що платниками страхових внесків є страхувальники, зазначені у статті 14 Закону.      

Нижньогірське районне державне підприємство по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім» (код ЄДРПОУ 03348369, юридична адреса: 97100, АР Крим, смт. Нижньогірський, пров. Колгоспний, 2) зареєстроване 01.11.2005 року Нижньогірською районною державною адміністрацією АР Крим, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.20). Відомості щодо виключення із Єдиного державного реєстрі підприємств та організацій України відповідача та про зміну юридичної адреси на час розгляду справи у суду відсутні.

Судом встановлено, що Нижньогірське районне державне підприємство по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім» зареєстровано як платник в Управлінні ПФУ в Нижньогірському районі АР Крим за № 21-01-009, у зв'язку з чим відповідач є страхувальником та платником страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Судом встановлено, що  ВАТ «Білогірський райагрохім» під час здійснення підприємницької діяльності  використовує працю фізичних осіб на умовах трудового договору або на інших умовах, передбачених законодавством, що підтверджується відомостями, зазначеними відповідачем в розрахунках суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Таким чином, відповідач являється страхувальником та платником страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Згідно з п.п. 4,6 частини 2 статті 17 Закону № 1058- IV страхувальник зобов'язаний   подавати звітність територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом; нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески. Відповідно до частини 3 статті 20 Закону № 1058- IV територіальні органи Пенсійного фонду мають право обчислювати страхові внески лише на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які нараховуються страхові внески.

Частиною 6 статті 20 Закону № 1058- IV встановлено, що страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів  із дня закінчення цього періоду. Базовий період для виду страхувальника, до якого відноситься позивач, встановлений зазначеною нормою закону –один календарний місяць.

Відповідно до абзацу 6 частини 6 статті 20 Закону № 1058- IV, п. 5.1.6. Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 р. за № 64/8663 (далі –Інструкція) перерахування страхових внесків здійснюється страхувальником одночасно з одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці, у тому числі в безготівковій або натуральній формі або з виручки від реалізації товарів (послуг).

Судом встановлено, що відповідно до розрахунків сум страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті за серпень-грудень 2008 року, Нижньогірське районне ДП по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім» зобов'язався сплатити 2378,69 гривень, з яких за ставкою збору  33,2 % - 2243,53 гривень, за ставкою  2% - 135,16 гривень.

Судом встановлено, що дану суму заборгованості по внеску відповідач сплатив частково, у розмірі 1420,80 гривень. Таким чином сума заборгованості по внеску складає 1036,03 гривень.

В порушення п.п. 4,6 частини 2 статті 17, частини 6 статті 20 Закону № 1058- IV відповідач своєчасно до 20.07.2010 року  зазначені ним в розрахунку суми страхових внесків не сплатив повністю.

Згідно з частиною 3 статті 106 Закону № 1058- IV територіальні органи Пенсійного фонду за формою та в строки, встановлені правлінням Пенсійного фонду України надсилають страхувальникам, які мають недоїмку вимогу про її сплату.

Пунктом 8.2. Інструкції органи Пенсійного фонду направляють страхувальникам вимогу про сплату недоїмки у випадку, якщо страхувальник має на кінець звітного періоду заборгованість  по сплаті страхових внесків. При цьому вимога формується на підставі облікових  даних карток особових рахунків страхувальника.

На суму недоїмки УПФУ в Нижньогірському районі АРК виставлена вимога від 04.09.2008 року № Ю-164 в розмірі 78,14 гривень, яка була вручена відповідачу 05.09.2008 року, що підтверджується поштовим повідомленням №401811.

Суд зазначає, що у визначений абзацом 3 частини 3 ст.106 Закону № 1058- IV 10-денний строк відповідач встановлені у вимозі суми недоїмки зі сплати страхових внесків не оскаржив, тому сума заборгованості вважається погодженою.

Судом встановлено, що згідно з розрахунком недоїмки, повідомленням УПФУ в Нижньогірському районі АРК суми заборгованості зі сплати страхових внесків в розмірі 1036,03 гривень станом на 01.07.2011 року не сплачені, та відомостей щодо їх сплати на час розгляду справи до суду не надходило.  

Таким чином, суд приходить до висновку, що недоїмка зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування по розрахунку за серпень-грудень 2008 року в розмірі 1036,03 гривень являється погодженою відповідачем, підлягає стягненню з останнього, а позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про пенсійне забезпечення» N 1788-XII від  05.11.1991 року виплата пенсій здійснюється за рахунок коштів ПФУ. Відшкодуванню підлягають витрати ПФУ на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», в частині пенсій, призначених згідно пунктом б), з) статті13 Закону України «Про пенсійне забезпечення».

Відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України «Про пенсійне забезпечення». У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 цього Закону. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом.

Згідно пункту 6.1. Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за № 64/8663  (далі-Інструкція) відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в таких розмірах:

а) для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції (крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку), - також 100 відсотків фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до абзацу першого частини 2 Прикінцевих положень Закону № 1058-ІV застрахованим особам, які працювали або працюють на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

б) для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції, - фактичні витрати на виплату і доставку пенсій працівникам, зайнятим повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім працівників, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, у таких розмірах:

20 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2004 році;

30 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2005 році;

40 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2006 році;

50 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2007 році;

60 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2008 році;

70 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2009 році;

80 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2010 році;

90 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2011 році;

100 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених з 2012 року.

Відповідно до пункту 6.4. Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону № 1058-ІV (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій.

Судом встановлено, що 08.01.2010 року УПФУ в Нижньогірському районі АРК надіслало  Нижньогірському районному ДП по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім»  розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій № 41/02-29, призначених відповідно до частини 2  Прикінцевих положень Закону № 1058-ІV, в частині пенсій, призначених за п. «б» - «з» статті13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» за списком № 2, які підлягають відшкодуванню за 2009 рік в розмірі 27910,10 гривень та за січень 2010 року в розмірі 1027,39 гривень.

Судом встановлено, що 10.02.2010 року УПФУ в Нижньогірському районі АРК надіслало  Нижньогірському районному ДП по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім»  розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій № 360/02-29, призначених відповідно до частини 2  Прикінцевих положень Закону № 1058-ІV, в частині пенсій, призначених за п. «б» - «з» статті13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» за списком № 2, які підлягають відшкодуванню за лютий-травень 2010 року в розмірі 4116,64 гривень.

Судом встановлено, що 02.06.2011 року УПФУ в Нижньогірському районі АРК надіслало  Нижньогірському районному ДП по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім»  розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2  Прикінцевих положень Закону № 1058-ІV, в частині пенсій, призначених за п. «б» - «з» статті13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» за списком № 2, які підлягають відшкодуванню за червень 2011 в розмірі 1162,28 гривень та лист від 02.06.2011 року за вих. № 1508/-29, яким зазначено, що у зв'язку з перерахунком пенсії сума до відшкодування з червня 2011 року складає 1162,28 гривень щомісяця.

Судом встановлено, що 29.07.2011 року УПФУ в Нижньогірському районі АРК надіслало  Нижньогірському районному ДП по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім»  розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2  Прикінцевих положень Закону № 1058-ІV, в частині пенсій, призначених за п. «б» - «з» статті13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» за списком № 2, які підлягають відшкодуванню за серпень 2011 в розмірі 378,18 гривень лист від 29.07.2011 року за вих. № 2018/02-29, яким зазначено, що у зв'язку з перерахунком пенсії сума до відшкодування з серпня 2011 року складає 378,18 гривень щомісяця.

Судом встановлено, що відповідно до розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів «б» - «з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» Нижньогірське районне ДП по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім» зобов'язане відшкодувати  за 2009 рік, за січень 2010 року, за лютий-травень 2010 року та за червень 2011 року фактичні витрати на виплату та доставку пільгових пенсій ОСОБА_1, що складає 34216,41 гривень.

Враховуючі клопотання надіслане позивачем судом встановлене, що заборгованість після звернення позивача до суду була збільшена на суму 1540,46 гривень, у зв'язку з чим загальна сума позовних вимог збільшилась і складає 36792,90 гривень. Відповідно до наявних у справі документів, які надійшли від позивача, суд вважає, що позовні вимоги підлягають стягненню в розмірі 36792,90 гривень.

Згідно з пунктом 6.8. Інструкції, підприємства щомісяця до 25 числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомлені місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Суд зазначає, що згідно з карткою особового рахунку по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій за списком № 2, позовним вимогам відповідачем  УПФУ в Нижньогірському районі АРК фактичні витрати на виплату та доставку пільгових пенсій  за період з 01.01.2009 року по 30.08.2011 року не сплачені у повному обсязі.

Відповідно до частини 12 статті 20 Закону страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника та мають пріоритет перед всіма іншими зобов'язаннями, у тому числі із сплати податків та інших обов'язкових платежів.

Таким чином, позовні вимоги Управління ПФУ в Нижньогірському районі АРК підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно з частиною 4 статті 94 КАС України у справах, у яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, і відповідачем –фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються, тому судові витрати по справі не підлягають стягненню з відповідача.

Судом 06.12.2011 року оголошена вступна та резолютивна частина постанови, а в повному обсязі постанова складена 09.12.2011 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС України, суд -

 

                                                   ПОСТАНОВИВ:

1.          Позовні вимоги задовольнити.

2.          Стягнути з Нижньогірського районного державного підприємства по виконанню агрохімічних робіт «Райагрохім» (код ЄДРПОУ 03348369, юридична адреса: 97100, АР Крим, смт. Нижньогірський, пров. Колгоспний, 2) на користь Управління Пенсійного фонду України в Нижньогірському районі АР Крим заборгованість у сумі 36792 (тридцять шість тисяч сімсот дев'яносто дві) гривні 90 копійок та перерахувати на рахунки:

- 2560770446612  в КРУ ОАО «Ощадбанк», МФО 324805, ОКПО 22300369 заборгованість в розмірі 977,97 гривень;

- 2560770546613 в КРУ ОАО «Ощадбанк», МФО 324805, ОКПО 22300369 заборгованість в розмірі 58,06 гривень;

- 25602010046601 в КРУ ОАО «Ощадбанк», МФО 324805, ОКПО 22300369 заборгованість в розмірі 35756,87 гривень.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

 

Суддя                                                                          Кудряшова А.М.

           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення06.12.2011
Оприлюднено12.03.2012
Номер документу21790571
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8571/11/0170/10

Постанова від 06.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кудряшова А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні