Постанова
від 03.03.2012 по справі 2а/0470/530/12
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 лютого 2012 р. Справа №2а/0470/530/12

Дніпропетровський окруж ний адміністративний суд у с кладі:

головуючий суддя Верба І.О.

при секретарі судового за сідання Бєлкіній А.В.

за участю представників:

позивача

відповідача Мосіної М.І., Бакалов ої О.В.

Вітька С.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Д ніпропетровську адміністра тивну справу за адміністрати вним позовом Державної фінан сової інспекції в Дніпропетр овській області до Комунальн ого підприємства «Міська ава рійно-рятувальна служба на в оді» про зобов' язання викон ати вимоги, -

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративног о суду 3 січня 2012 року надійшов адміністративний позов Конт рольно-ревізійного управлін ня в Дніпропетровській облас ті до Комунального підприємс тва «Міська аварійно-рятувал ьна служба на воді» про зобов ' язання виконати вимоги Пів денно-Західного ОКРВ від 27 тра вня 2011 року №28/917 в частині усуне ння порушень, виявлених реві зією, на загальну суму 70 312,91 грн .

У судовому засіданні 14 люто го 2012 року судом проголошено у сну ухвалу про заміну позива ча - Контрольно-ревізійного у правління в Дніпропетровськ ій області його правонаступн иком - Державною фінансовою і нспекцією в Дніпропетровськ ій області у зв' язку у зв' я зку із проведеною реорганіза цією. Представники сторін пр оти заміни позивача не запер ечували.

Позовні вимоги обґрунтова но тим, що відповідач в добров ільному порядку не виконує в имоги Південно-Західного ОКР В від 27 травня 2011 року №28/917 в част ині усунення порушень, виявл ених ревізією, на загальну су му 70 312,91 грн.

Представники позивача у су довому засіданні позовні вим оги підтримали та просили су д задовольнити позов у повно му обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні зазначив , що позовні вимоги визнає час тково, не визнає вимоги на сум у 5 201,50 грн. щодо експлуатації ка терів та водолазних бортів, с писання палива, та просив у ці й частині у задоволенні позо ву відмовити, оскільки підпр иємством у цій частині ведет ься робота по відшкодуванню зазначених коштів.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши письмові докази, проаналізу вавши чинне законодавство, с уд дійшов висновку, що позовн і вимоги підлягають задоволе нню, виходячи із наступного.

Статус державної контроль но-ревізійної служби в Украї ні, її функції та правові осно ви діяльності визначені Зако ном України «Про державну ко нтрольно-ревізійну службу в Україні». Відповідно до стат ті 2 зазначеного Закону, голов ним завданням державної конт рольно-ревізійної служби є з дійснення фінансового контр олю за використанням і збере женням державних фінансових ресурсів, необоротних та інш их активів, правильністю виз начення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань , ефективним використанням к оштів і майна, станом і достов ірністю бухгалтерського обл іку і фінансової звітності в міністерствах та інших орга нах виконавчої влади, в держа вних фондах, у бюджетних уста новах і у суб'єктів господарю вання державного сектору еко номіки, а також на підприємст вах і в організаціях, які отри мують (отримували в періоді, я кий перевіряється) кошти з бю джетів усіх рівнів та держав них фондів або використовуют ь (використовували у періоді , який перевіряється) державн е чи комунальне майно, викона нням місцевих бюджетів, розр облення пропозицій щодо усун ення виявлених недоліків і п орушень та запобігання їм у п одальшому.

Державний фінансовий конт роль реалізується державною контрольно-ревізійною служб ою через проведення державно го фінансового аудита, перев ірки державних закупівель та інспектування. Порядок пров едення державною контрольно -ревізійною службою державно го фінансового аудиту та інс пектування встановлюється К абінетом Міністрів.

Судом встановлено, матеріа лами справи підтверджено, що відповідно до пункту 1.4.9 плану контрольно-ревізійної робот и відділу на IV квартал 2010 року н а підставі направлень від 28 гр удня 2010 року №167, 169 ревізійною гр упою Південно-Західного об' єднаного контрольно-ревізій ного відділу Контрольно-реві зійного управління в Дніпроп етровській області проведен о ревізію фінансово-господар ської діяльності Комунально го підприємства «Міська авар ійно-рятувальна служба на во ді» за період з 01 липня 2008 року п о 31 грудня 2008 року, 2009-2010 роки, про щ о складено відповідний акт в ід 06 травня 2011 року №970-19/14. Ревізію проведено з 21 березня 2011 року п о 06 травня 2011 року, в термін з 22 кв ітня 2011 року по 27 квітня 2011 року р евізію було призупинено для проведення зустрічних звіро к.

Акт ревізії відповідачем п ідписано із запереченнями, я кі не були враховані згідно В исновку від 06 червня 2011 року на заперечення до акту ревізії фінансово-господарської дія льності комунального підпри ємства «Міська аварійно-ряту вальна служба на воді» від 06 т равня 2011 року №970-19/14.

Ревізією законності та дос товірності віднесення до скл аду собівартості послуг прям их матеріальних витрат на па ливно-мастильні матеріали вс тановлено наступне.

Відповідно до первинних до кументів, зокрема, подорожни х листів типової форми №3, затв ердженої наказом Держкомста ту України від 17 лютого 1998 року №74 «Подорожній лист службово го легкового автомобіля» під писаних особою, що користува лася засобом - ОСОБА_6, які н адані до ревізії в несистема тизованому порядку КП «МАРС на воді» в період з 27 травня 2009 р оку по 30 листопада 2009 року та з 06 березня 2010 року по 14 жовтня 2010 ро ку проводилось списання пали вно-мастильних матеріалів на катер «Альбатрос-Юг» - водола зний бот, катер «Бриг Folkon 450 Delux», а також на човен пластиковий т а двигун човновий «Меркурі й М 30 ЕМ».

З метою підтвердження дост овірності списання ПММ на пл авзасоби, до Регістру судноп лавства України, Регіонально го представництва у м. Запорі жжя, направлено запит від 5 кві тня 2011 року №28/598 щодо надання ін формації стосовно здійсненн я державної реєстрації у вст ановленому порядку суден, а с аме: катер «Бриг Folkon 450 Delux» та водо лазного боту, а також про нада ння копій свідоцтв про прида тність зазначених суден до п лавання або документи, що під тверджують проходження ними технічного огляду.

Відповідно до отриманої ві дповіді від 8 квітня 2011 року №102-1 .8-72 водолазний бот, проекту РВМ -376, 1983 р оку побудови, згідно лис та №И007М від 12 січня 2004 року Інсп екції Головного державного р еєстратора флоту України, но мер Регістра судноплавства У країни 2-010396, власник судна - Ні копольська міська рада, судн овласник - Управління з питан ь молоді, спорту та туризму Ні копольської міської ради. На зва судна - «Альбатрос-Юг». П орт приписки - Херсонський морський торговельний порт.

Теплохід «Альбатрос-Юг» пр ойшов черговий огляд з докув анням з 16.04.2004-15.09.2004. Останній щоріч ний технічний огляд проходив 21 червня 2006 року. У теперішній ч ас клас з судна знятий, облік Р егістра судноплавства Украї ни припинено за відсутністю даних та непред' явлення у в изначений термін.

Катер моделі «Бриг Folkon 450 Delux» на обліку Регістра судноплавст ва України, у судновласника « Міська аварійно-рятувальна с лужба на воді» не значиться.

Враховуючи, що з 2006 року водо лазний бот не проходив техні чний огляд, на теперішній час клас судна знятий, облік регі стра судноплавства припинен о, до Регістра судноплавства України, Регіонального пред ставництва в м. Запоріжжі нап равлено лист від 13 квітня 2011 №28/6 37 щодо виділення спеціаліста для участі в ревізії в частин і проведення технічного огля ду двигуна на водолазному бо ті.

Згідно висновку, наданого і нженером-інспектором Регіон ального Представництва Регі стру України в м. Запоріжжі: «М еханізми до роботи не пред' явлено через відсутність у г оловному двигуну масла та з с удна демонтовано стартерні а кумулятори. Конструктивно дв игун виконано з можливістю з апуску повітрям, але встанов лений зберігач повітря у вхо ді в МО - не є проектним, прое кт установки його Регістром не проводилося, в роботу інсп екторам не приймався. Дизель генератор також до роботи не пред' явлено».

Ревізією правильності та д остовірності списання палив но-мастильних матеріалів на катер «Бриг Folkon 450 Delux», а також на ч овен пластиковий з двигуном «Меркурій М 30 ЕМ» встанов лено, що списання ПММ проводи лося на підставі листів від з аводу-виробника, в яких зазна чено кількості витрат палива на годину роботи, відповідно до кожного з двигунів.

Так, шляхом співставлення ч асу роботи човна пластиковог о з двигуном, зазначеного в ро зділі І «Завдання водієві» п одорожніх листів за 18 липня 2009 року, 24 липня 2009 року, 2 жовтня 2009 р оку та 05 жовтня 2009 року з часом у наряді, зазначеного в розділ і ІV «Робота водія та автомобі ля» та враховуючи норму витр ат палива на годину роботи, вс тановленої заводом-виробник ом, виявлено факт завищення в итрат бензину АІ-95 в кількості 6 літрів на загальну суму 34,70 гр н., що є понаднормативним спис анням ПММ.

Під час ревізії з' ясовано , що відповідно до пункту 4.6 «Пр авил охорони життя людей на в одних об' єктах України», за твердженого наказом Міністе рством України з питань надз вичайних ситуацій та у справ ах захисту населення від нас лідків Чорнобильської катас трофи від 3 грудня 2001 року №272 під приємством повинен вестися в ахтовий журнал, в якому фіксу ється робота плавзасобів. Ва хтовий журнал за 2009 рік до реві зії не надавався. Перевіряюч и записи вахтового журналу з а 2010 рік було встановлено факт відсутності записів, щодо за пуску силового агрегату, що п ідтверджує роботу водолазно го боту, чим не дотримано вимо ги пункту 5.3 Наказу №272.

Згідно даних подорожніх ли стів за період з 06 березня 2010 ро ку по 14 жовтня 2010 року встановл ено списання дизельного пали ва в кількості 290 літрів на заг альну суму 2 070,60 гривень.

Враховуючи відповідь Регі стру судноплавства України, Регіонального представницт ва в м. Запоріжжі та висновку і нженера-інспектора Регіонал ьного Представництва Регіст ру України в м. Запоріжжі, щодо неможливості запуску силово го агрегату, колишнім праців никам підприємства, а саме: го ловному механіку. ОСОБА_7, мотористу ОСОБА_8, фельдш еру ОСОБА_9, старшому водо лазу ОСОБА_10, головному бу хгалтеру ОСОБА_11 надані п итання щодо підтвердження пр оведення контрольних запуск ів силового агрегату на тепл оході «Альбатрос-Юг» в 2009-2010 рок ах.

Згідно отриманих пояснень встановлено, що водолазний б от в зазначений період не екс плуатувався, а подорожні лис ти на списання дизельного па лива заповнювалися за усною вказівкою керівника підприє мства.

Таким чином, КП «МАРС на вод і» в 2010 році безпідставно спис ано дизельного палива на вод олазний бот в кількості 290 літ рів на загальну суму 2 070,60 грн., щ о є порушенням пунктів 1, 8 стат ті 9 Закону України «Про бухга лтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 ли пня 1999 року №996-ХІV (далі - Закон №996-ХІV).

Ревізію правильності та до стовірності списання паливн о-мастильних матеріалів на к атер «Бриг Folkon 450 Delux» за 2010 рік пров едено шляхом співставлення д аних подорожніх листів з зап исами вахтового журналу та н ормою витрат палива на годин у роботи. За результатами спі вставлення встановлено, що в деяких випадках дані, зазнач ені в подорожніх листах, не ві дповідають даним вахтового ж урналу (запис про роботу кате ру відсутній), що призвело до б езпідставного списання бенз ину в кількості 355,8 літрів на за гальну суму 3 130,90 грн., що є поруш енням пунктів 1, 8 статті 9 Закон у №996-ХІV.

З Регістра судноплавства У країни Регіонального предст авництва у м. Запоріжжя, ревіз орами встановлено, що зазнач ений катер використовувався підприємством з порушенням вимог постанови Кабінету Мін істрів України від 26 вересня 1 997 року №1069 «Про затвердження П орядку ведення Державного су днового реєстру України і Су днової книги України» в част ині не проходження реєстраці ї та технічного огляду.

Зазначені порушення призв ели до збитків підприємству в 2010 році на загальну суму 5 201,50 г рн.

Суд вбачає, що відповідачем проводиться робота по відшк одуванню коштів в сумі 5 201,50 грн . щодо безпідставно списаног о пального, у тому числі подан о цивільний позов та наявна к римінальна справа №1-1220/11 у Ніко польському міськрайонному с уді Дніпропетровської облас ті по обвинуваченню ОСОБА_6 , постановою якого від 17 жовт ня 2011 року останнього було зві льнено від кримінальної відп овідальності.

Однак, при цьому, суд зазнач ає, що на час розгляду адмініс тративної справи кошти до бю джету не надійшли, робота по п оверненню коштів проведена ч астково, тому, вимоги позивач а в цій частині підлягають за доволенню.

Ревізією законності та дос товірності витрат на оплату праці та відрахування на соц іальні заходи встановлено на ступне. Оплата праці працівн иків підприємства здійснюва лася на підставі штатних роз писів, табелів обліку робочо го часу, наказів по КП «МАРС на воді» на прийом і звільнення , Колективного договору КП «М іська аварійно-рятувальна сл ужба на воді», прийнятого на з борах трудового колективу 18 г рудня 2006 року і зареєстровано го Управлінням праці та соці ального захисту населення Ні копольської ради №7 від 7 лютог о 2007 року, за підписом начальни ка управління та соціального захисту населення ОСОБА_12 .

Ревізією встановлено, що за грудень 2008 року, згідно розрах унково-платіжної відомості п о заробітній платі, нарахова на і виплачена заробітна пла та за дні перебування у відря дженні керівнику КП «МАРС на воді» ОСОБА_6 на суму 658,63 гр н. і фельдшеру ОСОБА_13 на су му 195,76 грн. Проте, відповідно та белю обліку робочого часу, пр отягом всього місяця у цих пр ацівників табелювання днів в ідрядження не проводилось, н аказів по підприємству про в ідрядження вищевказаних пра цівників і реєстрації їх у кн изі реєстрації наказів у гру дні не проводилось. Шляхом до кументального дослідження н аказів, розрахунково-платіжн их відомостей працівників пі дприємства за листопад-жовте нь 2008 року встановлено, що згід но наказу ОСОБА_6 і ОСОБА _13 у жовтні 2008 року перебували у відрядженні, що відповідно визначено у табелі обліку ро бочого часу за жовтень 2008. Прот е, нарахування заробітної пл атні за перебування у відряд женні у жовтні, своєчасно про ведено не було. А було нарахов ано і виплачено вищезазначен им працівникам тільки у груд ні. Розрахунок оплати днів ві дрядження до ревізії не було надано.

Ревізію фактів утримання п онадштатних посад працівник ів, оплати праці за невідпрац ьований час проведено вибірк ово в період з квітня 2009 по жовт ень 2009 року. Ревізією встановл ено, що в період з квітня по жо втень 2009 року на підприємстві утримувалась понадштатна по сада бухгалтера у період з 1 кв ітня 2009 року по 30 жовтня 2009 року.

З вересня 2008 по 2 вересня 2009 рок у посаду бухгалтера, відпові дно штатного розкладу підпри ємства, займала ОСОБА_14 Пр оте, згідно наказу КП «Марс на воді» №49 від 1 квітня 2009 рок у «Про прийняття на роботу» б уло прийнято на посаду бухга лтера з виконанням службових обов' язків інспектора по к адрам, ОСОБА_15 з 1 квітня 2009 р оку, що також підтверджуєтьс я записом у трудовій книжці ОСОБА_15 Пунктом 1 вищевказан ого наказу передбачено, що за рахунок наявності невикорис таної вакантної посади капіт ана водолазного бота, створи ти одну штатну одиницю бухга лтера з виконанням службових обов' язків інспектора по к адрам. Проте, змін до штатного розкладу з квітня по жовтень 2009 року, стосовно введення дод аткової посади бухгалтера за мість посади капітана водола зного бота, внесено не було.

Ревізією встановлено, що зг ідно запису у трудовій книжц і з 1 квітня 2009 року ОСОБА_15 о дночасно працювала за сумісн ицтвом на іншому підприємств і. Внаслідок вищевказаного, з 1 квітня 2009 року по 02 вересня 2009 р оку бухгалтеру ОСОБА_15 бу ла нарахована і виплачена за робітна платня на загальну с уму 5 258,90 грн. Бухгалтер ОСОБА _15 продовжувала працювати б ухгалтером на підприємстві д о звільнення 23 вересня 2009 року. З 24 вересня 2009 року згідно конт ракту №4 від 24 вересня 2009 року і н аказу №250 від 24 вересня 2009 року ОСОБА_15 знову була прийнята бухгалтером на підприємство , до моменту звільнення 30 жовт ня 2009 року.

З 9 вересня 2009 року по жовтень 2009 року згідно наказу №243 від 9 в ересня 2009 року «Про прийняття на роботу» була прийнята на п осаду бухгалтера ОСОБА_16. Пунктом 1 якого зазначено, що за рахунок наявності невикор истаної вакантної посади мот ориста КП «Марс на воді» с творити одну штатну одиницю бухгалтера з виконанням служ бових обов' язків інспектор а по кадрам. Проте, змін до шта тного розкладу з вересня по ж овтень 2009 року, стосовно введе ння додаткової посади заміст ь посади моториста, внесено н е було. Документально встано влено прийняття на роботу, на рахування і виплата заробітн ої платні ОСОБА_16 згідно н аказу, табелю обліку робочог о часу за вересень, жовтень 2009 р оку, розрахунково-платіжної відомості нарахування зароб ітної плати, зошита обліку ре єстрації трудових книжок, кн иги реєстрації наказів. Внас лідок вищевказаного, з 9 верес ня 2009 року по 30 жовтня 2009 року О СОБА_16 була нарахована і вип лачена заробітна платня на з агальну суму 1 283,40 грн.

Таким чином, внаслідок утри мання понадштатних посад з к вітня по жовтень 2009 року, підпр иємством зайво нараховано та виплачено заробітної платні на загальну суму 6 542,30 грн., та ві дповідно зайво перераховано внесків до державних цільов их фондів нарахувань на заро бітну плату на загальну суму 2 415,42 грн., чим порушено пункт 1 ст атті 9 Закону №996-ХІV та пункт 21 За кону України «Основи законод авства України Про загальноо бов' язкове державне соціал ьне страхування» від 14 січня 1 998 року №16/98-ВР.

Внаслідок допущенного пор ушення, а саме утримання пона дштатних посад бухгалтера, К П «Марс на воді» завдано м атеріальної шкоди (збитків) н а суму 8 957,72 грн.

Ревізію дотримання законо давства при нарахуванні та в иплаті доплат проведено вибі рково за період грудень 2008 рок у, травень, червень, грудень, 2009 року. Шляхом співставлення р озрахунково-платіжних відом остей нарахування заробітно ї плати, табелів обліку робоч ого часу, наказів по підприєм ству, книги реєстрації наказ ів ревізією встановлено, що з а грудень 2008 року у табелі облі ку робочого часу по працівни кам ОСОБА_17, ОСОБА_18, О СОБА_19, ОСОБА_20 не зазначе на кількість годин, відпраць ованих в нічний час, проте пі дприємством проведено нарах ування і виплата вищезазначе ним працівникам, доплати за р оботу у нічний час, що призвел о до порушення пункту 4.6.2 Розді лу 4 «Нормування та оплата пра ці» Умов Колективного догово ру, яким зазначено, що за робот у в нічний час встановлюєтьс я доплата 40% годинної тарифної ставки за кожну годину робот и в цей час. Проте документаль ного підтвердження, про відп рацювання працівниками нічн их годин у грудні 2008, ревізією н е встановлено. В ході ревізії проведено розрахунок зайво нарахованих і виплачених доп лат за роботу у нічний час за г рудень 2008 року на загальну сум у 308,48 гривень.

Внаслідок чого, установою з айво нарахована та виплачена доплата на загальну суму 308,48 г рн., в тому числі: за період з 1 л ипня 2008 року по 31 грудня 2008 року - 308,48 грн. та відповідно зайво пе рераховано внесків до держав них цільових фондів нарахува нь на заробітну плату на зага льну суму 113,89 грн., чим порушено пункт 1 статті 9 Закону №996-ХІV та пункт 21 Закону №16/98-ВР. Внаслідо к допущенного порушення КП « Марс на воді» завдано мат еріальної шкоди (збитків) на с уму 422,37 грн.

Таким чином, ревізією закон ності та достовірності відне сення до складу собівартості реалізованої продукції, роб іт та послуг витрат на оплату праці встановлено зайве нар ахування та виплати заробітн ої плати на загальну суму 6 850,78 г рн. та зайве перерахування до державних цільових фондів н а загальну суму 2 529,31 грн.

Ревізією стану збереження та використання основних за собів та малоцінних активів встановлено наступне.

У ході ревізії, з метою орга нізації фактичного контролю за збереженням необоротних активів, відповідно до наказ у ліквідатора ОСОБА_6 від 31 березня 2011 року №б/н в КП «Ма рс на воді» проведено вибір кову інвентаризацію основни х засобів, малоцінних необор отних матеріальних активів т а запасів станом на 31 березня 2011 року. В результаті інвентар изації встановлено нестачу П ММ на загальну суму 1 200,00 грн., а с аме: бензину АІ 95 в кількості 100 літрів на суму 975,00 грн. та дизел ьного палива в кількості 25 літ рів на суму 225,00 грн. Ліквідатор КП «МАРС на воді» ОСОБА_6 п ідписати інвентаризаційні о писи відмовився. Таким чином , виявлення нестачі свідчить про неякісне проведення інв ентаризації станом на 29 жовтн я 2010 року, що є порушенням Закон у №996-ХІV, пункту 7а, б «Інструкці ї по інвентаризації основних засобів, нематеріальних акт ивів, товарно-матеріальних ц інностей, грошових коштів і д окументів та розрахунків» за твердженої наказом Міністер ства фінансів України від 11 се рпня 1994 року №69 щодо забезпечен ня достовірності даних бухга лтерського обліку шляхом зіс тавлення з фактичною наявніс тю майна.

Відповідно до Порядку визн ачення розміру збитків від р озкрадання, нестачі, знищенн я (псування) матеріальних цін ностей, затвердженого постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 22 січня 1999 року №116, розмі р завданих КП «МАРС на воді» з битків від нестачі бензину с тановить 2 400,00 гривень. Внаслід ок допущеного порушення завд ано збитків КП «МАРС на воді» на загальну суму 2 400,00 грн.

Відповідно до пункту 7 статт і 10 Закону України «Про держав ну контрольно-ревізійну служ бу в Україні» контрольно-рев ізійному управлінню надано п раво пред' являти керівника м та іншим службовим особам п ідконтрольних установ, що ре візуються, вимоги щодо усуне ння виявлених порушень закон одавства з питань збереження і використання державної вл асності та фінансів, вилучат и в судовому порядку до бюдже ту виявлені ревізіями прихов ані і занижені валютні та інш і платежі, ставити перед відп овідними органами питання пр о припинення бюджетного фіна нсування і кредитування, якщ о отримані підприємствами, у становами та організаціями к ошти і позички використовуют ься з порушенням чинного зак онодавства.

Пунктом 46 Порядку проведенн я інспектування державною ко нтрольно-ревізійною службою , затвердженого Постановою К абінету Міністрів України ві д 20 квітня 2006 року №550 передбачен о, що якщо вжитими в період рев ізії заходами не забезпечено повне усунення виявлених по рушень, органом служби у стро к не пізніше ніж 10 робочих дні в після реєстрації акта реві зії, а у разі надходження запе речень (зауважень) до нього - н е пізніше ніж 3 робочих дні піс ля надіслання висновків на т акі заперечення (зауваження) надсилається об'єкту контро лю письмова вимога щодо усун ення виявлених ревізією пору шень законодавства із зазнач енням строку зворотного інфо рмування.

Відповідно до пункту 50 вказ аного вище Порядку за резуль татами проведеної ревізії у межах наданих прав органи сл ужби вживають заходів, зокре ма, звернення до суду в інтере сах держави щодо усунення ви явлених ревізією порушень за конодавства з питань збереже ння і використання активів, а також стягнення у дохід держ ави коштів, одержаних за неза конними договорами, без вста новлених законом підстав або з порушенням вимог законода вства.

Згідно з пунктом 49 Постанов и Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 року №550 «Про зат вердження Порядку проведенн я інспектування державною ко нтрольно-ревізійною службою » у разі, коли діями чи бездіял ьністю працівників об'єкта к онтролю державі або підконтр ольній установі заподіяна ма теріальна шкода, орган служб и ставить вимоги перед керів ником об'єкта контролю та орг аном його управління щодо пр ед'явлення цивільних позовів до винних осіб.

Відповідно до пункту 7 статт і 10 Закону України «Про держав ну контрольно-ревізійну служ бу в Україні», Південно-Захід ним об' єднаним контрольно-р евізійним відділом листом ві д 27 травня 2011 року за №28/917 відпові дачу направлено вимоги щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства, згі дно з якими відповідачу необ хідно усунути порушення, вия влені ревізією, на загальну с уму 70 312,91 грн.

Судом встановлено, та підтв ерджено представниками стор ін у судовому засіданні, що ви моги Південно-Західного ОКРВ від 27 травня 2011 року за №28/917 відп овідачем не оскаржувались.

Враховуючи, що факти вищеза значених порушень мали місце , встановлені позивачем та ви кладені у акті ревізії, що від повідач не заперечує наявніс ть встановлених порушень, ви моги Південно-Західного ОКРВ відповідач не оскаржив, а так ож з урахуванням визнання ві дповідачем позовних вимог, с уд доходить висновку про обґ рунтованість вимог позивача та їх задоволення.

Керуючись статтями 158-163 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної фінансової інспек ції в Дніпропетровській обла сті до Комунального підприєм ства «Міська аварійно-рятува льна служба на воді» про зобо в' язання виконати вимоги - з адовольнити повністю.

Зобов'язати Комунальне під приємство «Міська аварійно-р ятувальна служба на воді» ви конати вимоги Південно-Захід ного ОКРВ від 27 травня 2011 року № 28/917 в частині усунення порушен ь, виявлених ревізією, на зага льну суму 70 312,91грн., а саме:

- провести претензійно-позо вну роботу щодо повернення з айво виплачених сум коштів з аробітної плати в сумі 6 850,78 грн . (шість тисяч вісімсот п' ятд есят грн. 78 коп.) працівникам ко мунального підприємства «Мі ська аварійно-рятувальна слу жба на воді», шляхом повернен ня коштів до місцевого бюдже ту за кодом бюджетної класиф ікації 21080500 «Інші надходження (суми перерахованих до бюдже ту незаконних витрат бюджетн их коштів та нестач, крім розр ахункової суми збитків від н естач)», р/р 31416535700029, МФО 805012. ОКПО 04340336 банк отримувача ГУДКУ в Дніп ропетровській області. В інш ому випадку стягнути з осіб, в инних у зайвих грошових випл атах, кошти у порядку та розмі рі встановленому статтями 130-1 36 Кодексу законів про працю в Україні;

- здійснити перерахунок та в ідповідні взаємозвірки щодо сум внесків до державних ціл ьових фондів та повернути за йво сплачені внески в сумі 2 529, 31 грн. (дві тисячі п' ятсот два дцять дев' ять грн. 31 коп.), шлях ом повернення коштів до місц евого бюджету за кодом бюдже тної класифікації 21080500 «Інші н адходження (суми перерахован их до бюджету незаконних вит рат бюджетних коштів та нест ач, крім розрахованої суми зб итків від нестач)», р/р 31416535700029, МФО 805012. ОКПО 04340336 банк отримувача ГУ ДКУ в Дніпропетровській обла сті;

- стягнути з винних осіб нес тачу матеріальних цінностей (паливно-мастильних матеріа лів) на загальну суму 2 400,00 грн. (д ві тисячі чотириста грн. 00 коп .) в порядку та розмірі встанов леному статтями 130-136 Кодексу за конів про працю в Україні, Пос тановою КМУ від 22.01.1996 №116, з яких в порядку, визначеному вказан ою постановою, перерахувати в дохід Державного бюджету з а кодом бюджетної класифікац ії 21080600 «Суми, стягнені з винних осіб за шкоду, заподіяну держ аві, підприємству, установі, о рганізації» в сумі 1 200,00 грн.;

- забезпечити відшкодуванн я винною особою безпідставно списаного пального в сумі 5 201, 50 грн. (п' ять тисяч двісті одн а грн. 50 коп.), шляхом повернення коштів до місцевого бюджету за кодом бюджетної класифік ації 21080500 «Інші надходження (су ми перерахованих до бюджету незаконних витрат бюджетних коштів та нестач, крім розрах ункової суми збитків від нес тач)», р/р 31416535700029, МФО 805012. ОКПО 04340336 ба нк отримувача ГУДКУ в Дніпро петровській області.

В іншому випадку стягнути з осіб, винних у зайвих грошови х виплатах, кошти у порядку та розмірі встановленому статт ями 130-136 Кодексу законів про пр ацю в Україні:

- бухгалтерськими проведен нями відобразити в бухгалтер ському обліку вартість не оп рибуткованих матеріальних ц інностей, які встановлені пі д час проведення ревізії на з агальну суму 40 410,91 грн. (сорок ти сяч чотириста десять грн. 91 ко п.);

- бухгалтерськими проведен нями зменшити вартість матер іальних активів на загальну суму 14 120,41 грн. (чотирнадцять ти сяч сто двадцять грн. 41 коп.).

Постанова суду набирає зак онної сили відповідно до ста тті 254 Кодексу адміністративн ого судочинства України та м оже бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені стат тею 186 Кодексу адміністративн ого судочинства України.

Повний текст постанови скл адений 17 лютого 2012 року.

Суддя

І.О. Верба

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.03.2012
Оприлюднено12.03.2012
Номер документу21791087
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/530/12

Ухвала від 27.01.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 10.01.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Постанова від 03.03.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні