Постанова
від 29.02.2012 по справі 1754/12/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



     

Харківський окружний адміністративний суд

61004  м. Харків  вул. Мар'їнська, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

 Харків  

 29 лютого 2012 р.                                                                                 № 2-а- 1754/12/2070  

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Панов М.М.  розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за адміністративним позовом   

 Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова   

до

 Харківської обласної партійної організації ВПТ   

про

 стягнення податкового боргу ,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Державна податкова інспекція у Дзержинському районі м. Харкова, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Харківської обласної партійної організації ВПТ , в якому просив стягнути з відповідача   податковий борг у сумі 2380,00 грн.  

Копія ухвали про відкриття скороченого провадження разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів була надіслана відповідачу з поштовим повідомленням за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру. Але до суду повернувся  конверт з позначкою "адресу не знайдено ",  згідно ст. 35 ч. 11 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Заперечень проти позову або заяву про визнання позову до суду в десятиденний строк з дня одержання ухвали суду відповідач не надав.

Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Харківська обласна партійна організація ВПТ є юридичною особою та перебуває на податковому обліку в ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова  з 12.10.2004 року за № 15061.

У відповідності до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

На підставі п. 1.2 ст. 10 Закону України “Про Державну податкову службу в Україні”від 05.02.1998 року № 83/98-ВР (зі змінами та доповненнями) органи державної податкової служби  здійснюють контроль за дотриманням законодавства про податки, інші платежі, забезпечує правильність обчислення та своєчасність надходження цих податків.

ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова  на підставі п.1 ст.11 Закону України від 04.12.1990 року № 509-ХІІ « Про державну податкову службу в Україні» було проведено невиїзну документальну перевірку Харківської обласної партійної організації ВПТ з питання неподання своєчасно податкових звітів про використання коштів неприбутковою організацією за 1 квартал 2007р.. 1 півріччя 2007р. 3 квартал 2007 р., річний 2007р., 1 квартал 2008р., 1 півріччя 2008р., 3 квартал 2008р., 11 місяців 2008р., річного 2008р., 1 квартал 2009р., 1 півріччя 2009р., 3 квартали 2009р., річного 2009р., 1 квартал 2010 р.  за результатами якої був складений Акт перевірки від 01.06.10р. № 5117/1501/26525361. Акт перевірки було направлено за юридичною адресою Харківської обласної партійної організації ВПТ лист з актом було повернуто до ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова  14.03.2010 року з відміткою відділення  зв'язку  № 166 від 04.06.2010р. «адресат не найден », про що складено акт про неможливість вручення акта невиїзної документальної перевірки   від 04.06.2010 року № 4136/1501.

Відповідно до висновків Акту перевірки від 01.06.10р. № 5117/1501/26525361, позивачем встановлено порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.44 Закону України від 21 грудня 2000 року Х» 2181-111 «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»   зі змінами та доповненнями. п.16,4 ст.16. п.7.11.12 ст.7 Закону України від 28.12. 1994 року № 334/94 ВР « Про оподаткування прибутку підприємств» зі змінами та доповненнями.

На підставі Акту перевірки від 01.06.10р. № 5117/1501/26525361, було винесено податкове повідомлення-рішення № 0007851501/0 від 14.06.2010 року, на суму податкового зобов'язання з штрафних санкцій в розмірі 2380 грн. Вказане податкове повідомлення-рішення було направлено на юридичну адресу відповідача , лист з рішенням було повернуто до ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова 21.06.2010 р. з відміткою «адресат не найден».

Відповідно до п.п. 5.3.1. ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”від 21.12.00р. № 2181-ІІІ у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Згідно з п.п. 5.4.1. ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”від 21.12.00р. № 2181-ІІІ узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно до п.п. 6.2.1. Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”№ 2181 від 21.12.2000 року у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Згідно з  п.п. “а”, “б”п.п. 6.2.3. Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”№ 2181 від 21.12.2000 року податкові вимоги надсилаються: а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків. обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк; б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова стосовно відповідача було сформовано першу податкову вимогу за № 1/1015 від 02.07.2010р.  та друга податкова вимога за № 2/1605 від 13.08.2010 р. Податкові вимоги не були вручені платнику податків у зв'язку з ненадходженням посадових осіб про, що свідчать акти про неможливість вручення податкових вимог № 2253 від 13.07.2010 року та № 1605від 13.08.2010 року, у зв'язку з чим були розміщені на дошці оголошень.

Відповідно до п.п. 6.2.4. Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”від 21.12.00р. № 2181-ІІІ у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.

Відповідно до п.п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”від 21.12.2000, № 2181-III (В редакції, чинній на момент виникнення боргу) контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо: а) платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію; б) дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях; в) контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметичні або методологічні помилки у поданій платником податків податковій декларації, які призвели до заниження або завищення суми податкового зобов'язання.

Згідно п. 17.1 ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”штрафні санкції за порушення податкового законодавства накладаються на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, крім штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим законодавством. Штрафні санкції накладаються контролюючими органами, а у випадку, передбаченому пунктом 17.2 цієї статті, самостійно нараховуються та сплачуються платником податків. Платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку. Для фізичних осіб, які займають посади, що підпадають під визначення суб'єктів корупційних діянь відповідно до закону, за неподання або несвоєчасне подання декларації про доходи таких фізичних осіб, отриманих протягом зайняття такої посади, штраф застосовується у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» прийнято рішення  № 2093 від 13.09.2010 року про стягнення коштів та продаж інших активів платника  податків в рахунок погашення його податкового боргу.

Приписами п.п. 14.1.175. п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що  податковий борг –сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Пунктом 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України: у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення –рішення.

Відповідно до п.20.1.18 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Приписи ст.. 95 Податкового кодексу України визначають, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а у разі їх недостатності – шляхом продажу майна такого платника податків.

Згідно даних облікових карток Харківської обласної партійної організації ВПТ  станом на звернення до суду з позовною заявою  має заборгованість зі сплати податкового боргу у розмірі 2380.00 грн.

Згідно з ч. 1 ст. 256 КАС України негайно виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем –фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст. 67 Конституції України, п. 1.2 ст. 10 Закону України “Про Державну податкову службу в Україні”, ст.ст. 5, 6 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”№ 2181 від 21.12.2000 року, ст.ст. 11, 94, 160, 161, ст.ст. 163, 167, 183-2, 186, 254  Кодексу адміністративного судочинства України, суд, –

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов  Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова  до  Харківської обласної партійної організації ВПТ  про стягнення податкового боргу - задовольнити.

Стягнути з Харківської обласної партійної організації ВПТ  (код ЄДРПОУ 26525361, адрес:  61166, м. Харків, вул. Бакуліна, 11) податковий борг  до державного бюджету у сумі  2380.00  (дві тисячі триста вісімдесят ) грн. 00 коп. та перерахувати на  31117008700003 код бюджетної класифікації 11020900, (Податок на прибуток організацій і підприємств споживчої кооперації, кооперативів та громадських об'єднань), одержувач УДКСУ у Дзержинському районі м. Харкова, код   ЄДРПОУ 37999654, Банк одержувача: ГУДКСУ в Харківській області , МФО 851011.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                             Панов М.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.02.2012
Оприлюднено12.03.2012
Номер документу21793232
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1754/12/2070

Ухвала від 10.02.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Постанова від 29.02.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні