Постанова
від 21.02.2012 по справі 2а-13412/11/0170/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРА ТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

21 лютого 2012 р. (15:07) Справа №2а-13412/11/0170/22

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо го судді Радчука А.А., при секр етарі судового засідання Гов орун М.В., за участю представни ків сторін:

від позивача - Григорєв І.О.,

від відповідача - не з' яв ився,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом

Державної податкової інсп екції в Сімферопольському ра йоні АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Тезин Крим "

про стягнення 816,72 грн.

Обставини справи. Державна податкова інспекція в Сімфе ропольському районі АР Крим звернулась до Окружного адмі ністративного суду АР Крим і з адміністративним позовом д о Товариства з обмеженою від повідальністю "Тезин Крим" пр о стягнення самостійно узгод женого податкового боргу з П ДВ в розмірі 816,72грн.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду від 01.11.11р. від крито провадження у справі, п ісля закінчення підготовчог о провадження справу признач ено до судового розгляду.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, просив останні задовольни ти.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про день та час розгляду сп рави повідомлявся неоднораз ово належним чином, про причи ни неявки суд не повідомив.

Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатн ьо доказів з' ясування обста вин по справі, керуючись ст.ст .33,128 КАС України, суд вважає мож ливим розглядати справу у ві дсутності представника відп овідача.

Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази в їх сук упності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС У країни до компетенції адміні стративного суду віднесено с пори за зверненням суб'єкта в ладних повноважень у випадка х, встановлених законом.

Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 №509-ХІІ “Про д ержавну податкову службу в У країні” (далі - Закон №509) держ авні податкові інспекції в р айонах, містах (крім міст Києв а та Севастополя), районах у мі стах входять до складу орган ів державної податкової служ би і є органами виконавчої вл ади.

Відповідно до ст.2 Закону №509 завданнями органів державно ї податкової служби є здійсн ення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, пов нотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільо вих фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а так ож неподаткових доходів, уст ановлених законодавством.

Згідно із п.11 ст.10 Закону №509 де ржавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об'єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про стягнення заборг ованості перед бюджетом і де ржавними цільовими фондами з а рахунок їх майна.

Враховуючи викладене, пози вач у справі є суб'єктом владн их повноважень, законом пере дбачено право звернення пози вача до суду із позовом про ст ягнення заборгованості, спра ву належить розглядати за пр авилами адміністративного с удочинства.

Відповідач зареєстрований як юридична особа та знаходи ться на обліку в ДПІ в Сімферо польському районі АР Крим як платник податків, зборів (обо в' язкових платежів).

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Згідно п.п.41.1.1 п.41.1. ст. 41 ПК Украї ни органи державної податков ої служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, к рім зазначених у підпункті 41.1 .2 цього пункту, а також стосов но законодавства, контроль з а дотриманням якого покладає ться на органи державної под аткової служби є контролюючи ми органами в розумінні Коде ксу.

Таким чином, позивач є контр олюючим органом по відношенн ю до платника податків - Тов ариства з обмеженою відповід альністю "Тезин Крим".

Згідно п.41.5 ст. 41 Податкового К одексу України органами стяг нення є виключно органи держ авної податкової служби, які уповноважені здійснювати за ходи щодо забезпечення погаш ення податкового боргу в меж ах їх повноважень.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Подат кового кодексу України платн ик податків самостійно обчис лює суму податкового та/або г рошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податков ій (митній) декларації або уто чнюючому розрахунку, що пода ється контролюючому органу у строки, встановлені цим Коде ксом.

Згідно з п. 46.1 Податкового ко дексу України податкова декл арація - документ, що подаєть ся платником податків (у тому числі відокремленим підрозд ілом у випадках, визначених ц им Кодексом) контролюючому о ргану у строки, встановлені з аконом, на підставі якого зді йснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'яз ання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованог о (виплаченого) на користь пла тників податків - фізичних ос іб, суми утриманого та/або спл аченого податку.

Відповідно до п. 57.1 Податково го кодексу України платник п одатків зобов'язаний самості йно сплатити суму податковог о зобов'язання, зазначену у по даній ним податковій деклара ції, протягом 10 календарних дн ів, що настають за останнім дн ем відповідного граничного с троку, передбаченого цим Код ексом для подання податкової декларації, крім випадків, вс тановлених цим Кодексом.

Судом встановлено, що відпо відачем 20.04.2011 року надано подат кову декларацію з ПДВ та відп овідно самостійно узгоджено заборгованість по податку н а загальну суму 816,72 грн.

Проте доказів про сплату са мостійно узгодженого податк ового зобов' язання суду не надано.

Відповідно до п.14.1.175 ст. 14 Подат кового кодексу України грошо ве зобов' язання платника по датку набуває статусу податк ового боргу з моменту його уз годження та несплати у поряд ку, визначеному Податковим к одексом України.

Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 П одаткового кодексу України о ргани державної податкової с лужби мають право в тому числ і стягувати до бюджетів та де ржавних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або п одаткового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановл ених цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 95 Податкового к одексу України орган державн ої податкової служби здійсню є за платника податків і на ко ристь держави заходи щодо по гашення податкового боргу та кого платника податків шляхо м стягнення коштів, які переб увають у його власності.

Відповідно до п. 95.2 статті 95 П одаткового кодексу України стягнення коштів та продаж м айна платника податків прова дяться не раніше ніж через 60 к алендарних днів з дня надісл ання такому платнику податко вої вимоги.

Податкова вимога надсилає ться платнику податків орган ом державної податкової служ би в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податк ового повідомлення-рішення, у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми г рошового зобов'язання в уста новлені законодавством стро ки, що встановлено ч. 1 п. 59.1 ст. 59 П одаткового кодексу України, тобто з урахуванням змісту п оняття “податковий борг”, вс тановленому п. 14.1.175 ст. 14 Податко вого кодексу України, податк ова вимога надсилається орга ном державної податкової слу жби платнику податків на сум у податкового боргу.

Податкова вимога надсилає ться не раніше першого робоч ого дня після закінчення гра ничного строку сплати суми г рошового зобов' язання та по винна містити вказану в п. 59.3 ст. 59 Податкового кодек су України інформацію, зокре ма, розмір податкового боргу .

Податкова вимога надсилає ться також платникам податкі в, які самостійно подали пода ткові декларації, але не пога сили суми податкових зобов'я зань у встановлені цим Кодек сом строки, без попереднього надсилання (вручення) податк ового повідомлення - рішенн я згідно з п. 59.4. ст. 59 Податковог о кодексу України.

Позивачем направлена відп овідачу податкова вимога, як а отримана уповноваженою осо бою відповідача 26.04.2011 року, про що в матеріалах справи маєть ся поштове повідомлення.

Відповідачем в порядку, вст ановленому ст. 71 КАС України н е надано доказів повного пог ашення суми податкового борг у, а так саме не надано даних п ро оскарження зазначеної вищ е податкової вимоги.

За таких обставин вимоги по зивача є обґрунтованими, під тверджуються матеріалами сп рави й підлягають задоволенн ю.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична ч и юридична особа, судові витр ати, здійснені позивачем, з ві дповідача не стягуються.

Під час судового засідання , яке відбулось 21.02.2012 року оголо шено вступну та резолютивну частину постанови. Повний те кст постанови складено 27.02.2012 ро ку.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 94, 158-163 КАС України , суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний по зов задовольнити.

2. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Тезин Крим" (ЄДРПОУ 35655096) на ко ристь Держбюджету Сімферопо льського району (ГУ ДКУ в АР Кр им м.Сімферополя, МФО 824026, ЄДРПО У 34741037, код платежу 14010100) за рахуно к коштів на рахунках у банках , обслуговуючих такого платн ика податків податковий борг у розмірі 816 (вісімсот шістнад цять) грн. 72 коп.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення.

Якщо проголошено вступну т а резолютивну частину постан ови або справу розглянуто у п орядку письмового проваджен ня, постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її от римання у разі неподання апе ляційної скарги. У разі подан ня апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасова но, набирає законної сили піс ля повернення апеляційної ск арги, відмови у відкритті апе ляційного провадження або на брання законної сили рішення м за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної ск арги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севас топольського апеляційного а дміністративного суду.

Суддя Радчук А.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення21.02.2012
Оприлюднено12.03.2012
Номер документу21800290
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13412/11/0170/22

Ухвала від 01.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Постанова від 21.02.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні