УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"08" червня 2011 р.
справа № 14-308/08-АП-28/48/10-АП
Колегія суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі: головуючого судді: Коршуна А.О.
суддів: Панченко О.М. Католікяна М.О.
при секретарі судового засідання: Негер Е.Ю.
розглянула у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу
Державного закладу «Шевченківська районна санітарно-епідеміологічна станція м. Запоріжжя»Міністерства охорони здоров'я України
на постанову Господарського суду Запорізької області
від 18.10.2010р. у справі №14/308/08-АП-28/48/10-АП
(категорія статобліку - 11.5)
за позовом:
Державного закладу «Шевченківська районна санітарно-епідеміологічна станція м. Запоріжжя»Міністерства охорони здоров'я України
до:
третя особа:
про:
Шевченківського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції
Державна інспекція з контролю за цінами в Запорізькій області
скасування постанови від 10.06.2008р. ВП №7825355,-
ВСТАНОВИЛА:
26.06.2008р. Державний заклад «Шевченківська районна санітарно-епідеміологічна станція м. Запоріжжя»Міністерства охорони здоров'я України (далі – ДЗ «Шевченківська районна СЕС м. Запоріжжя») звернувся до Господарського суду запорізької області з позовом до Шевченківського відділу державної виконавчої служби Запорізького міського управління юстиції (далі –Шевченківського ВДВС Запорізького МУЮ) про скасування постанови ВП №7825355 від 10.06.2008р. / а.с. 5-6 том 1/
Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 27.06.2008р. відкрито провадження в адміністративній справі №14/308/08-АП за вищезазначеною позовною заявою та справу призначено до судового розгляду / а.с. 1 том 1/.
Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 27.06.2008р. у справі №14/308/08-АП зупинено дію постанови ВП №7825355 від 10.06.2008р. про відкриття виконавчого провадження / а.с. 4 том 1/.
Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 17.02.2010р. даній адміністративній справі присвоєно номер №14/308/08-АП-28/48/10-АП / а.с. 36 том 1/.
Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 28.09.2010р. у справі №14/308/08-АП-28/48/10-АП до участі у розгляді справи у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, залучено Державну інспекцію з контролю за цінами в Запорізькій області / а.с. 142 том 1/.
Позивач посилаючись у позовній заяві, з урахуванням заяви про зміну підстав адміністративного позову / а.с. 112-113 том 1/ на те, що на підставі виконавчого листа №28/153, який видано 28.09.2007р. Господарським судом Запорізької області, відповідачем у справі постановою ВП №7825355 від 10.06.2008р. відкрито виконавче провадження про стягнення з позивача на користь державного бюджету економічних санкцій у розмірі 161724,87 грн., ця постанова прийнята відповідачем у справі за порушення вимог чинного законодавства, а саме вимог Закону України «Про виконавче провадження», так ця постанова відповідачем була надіслана позивачу з порушенням строку встановленого ст. 24 цього Закону, крім цього у цій постанові відповідачем зазначено боржником установу, якої не існує, також з урахуванням того, що боржник у вищезазначеному виконавчому документі є територіальним підрозділом центрального органу державної влади, відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 20-1 Закону України «Про виконавче провадження» примусове виконання виконавчого документу у якому боржником є орган центральної виконавчої влади, або його територіальний підрозділ, віднесено до компетенції відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України, а не районного відділу державної виконавчої служби, тому позивач вважає, що відповідачем у справі виконавче провадження відкрито за межами компетенції, просив суд скасувати постанову Шевченківського ВДВС Запорізького МУЮ про відкриття виконавчого провадження ВП №7825355 від 10.06.2008р
Постановою Господарського суду Запорізької області від 18.10.2010р. у справі №14/308/08-АП-28/48/10-АП в задоволенні адміністративного позову відмовлено, скасовано заходи забезпечення адміністративного позову накладені ухвалою Господарського суду Запорізької області №14/308/08 від 27.06.2008р. / а.с. 22-24 том 2/.
Позивач, не погодившись з вищезазначеною постановою суду першої інстанції у даній справі, подав апеляційну скаргу / а.с. 30-31 том 2/, у якій посилаючись на те, що судом першої інстанції під час розгляду даної справи було зроблено висновки, які суперечать фактичним обставинам справи, що призвело до постановлення ним рішення у справі з порушенням норм чинного матеріального права, а саме ст. 20 Закону України «Про виконавче провадження», п. 1 ч. 2 якої передбачено, що на підрозділи примусового виконання рішень відділів державної виконавчої служби Головного управління юстиції та обласних управлінь юстиції покладається виконання рішень за якими боржником є територіальні підрозділи центральних органів державної влади, а боржник у виконавчому провадженні ВП №7825355 відноситься до органів центральної виконавчої влади і є в сфері управління Міністерства охорони здоров'я України, що свідчить про те, що відповідачем у справі постановою від 10.06.2008р. відкрито виконавче провадження по за межами компетенції, оскільки відповідач у даному випадку не мав право відривати виконавче провадження, тому просив скасувати постанову суду першої інстанції від 18.10.2010р. у даній справі та постановити у справі нове рішення, яким задовольнити заявлені позивачем позовні вимоги.
Представники позивача у судовому засіданні підтримали доводи викладені в апеляційній скарзі та просили суд апеляційну скаргу задовольнити, постанову суду першої інстанції від 18.10.2010р. у даній справі скасувати та постановити у справі нове рішення, яким задовольнити заявлені позивачем позовні вимоги та скасувати постанову ВП №7825355 від 10.06.2008р. Шевченківського ВДВС Запорізького МУЮ.
Представники відповідача та третьої особи у судове засідання не з'явились. Відповідач та третя особа про день. годину та місце розгляду даної адміністративної справи повідомлені належним чином / а.с. 34,36,37 том 2/, про поважність причин не явки свого представника у судове засідання, або про можливість розгляду справи у відсутність свого представника, суд у встановленому законом порядку не повідомили. За таких обставин колегія суддів вважає можливим розглянути дану справу у відсутність представників відповідача та третьої особи.
Заслухавши у судовому засіданні представників позивача. перевіривши доводи апеляційної скарги та матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Під час розгляду даної адміністративної справи судом встановлено, що постановою Господарського суду Запорізької області від 20.08.2007р. у справі №28/135/07-АП за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Запорізькій області до Шевченківської державної районної санітарно-епідеміологічної станції про стягнення економічних санкцій з Шевченківської державної районної санітарно-епідеміологічної станції (код ЄДРПОУ 05498424) (далі –Шевченківська державна районна СЕС) на користь Державного бюджету Орджонікідзевського району м. Запоріжжя стягнуто 161724 грн. 87 коп. економічних санкцій /а.с. 1-5 том 2/.
З метою примусового виконання вищезазначеного рішення Господарським судом Запорізької області 28.09.2007р. видано виконавчий лист / а.с. 41 том 1/, який 23.05.2008р. було передано для примусового виконання до Шевченківського ВДВС Запорізького МУЮ / а.с. 40 том 1/.
Постановою Шевченківського ВДВС Запорізького міського управління юстиції ВП №7825355 від 10.06.2008р. відкрито виконавче провадження з виконання виконавчого листа №28/153 від 28.09.2007р. виданого Господарським судом Запорізької області про стягнення з Шевченківської державної районної СЕС на користь державного бюджету Орджонікідзевського району економічних санкцій у розмірі 161724,87 грн. / а.с. 43 том 1/, копія цієї постанови була надіслана органом державної виконавчої служби на адресу боржника у виконавчому провадженні- 10.06.2008р. / а.с. 44/..
Предметом спору у даній справі є скарження позивачем у справі вищезазначеної постанови органу державної виконавчої служби про відкриття виконавчого провадження з виконання виконавчого документи –виконавчого листа, який видано з метою здійснення примусового виконання рішення суду, з підстав порушення відповідачем вимог п. 1 ч. 2 ст. 20-1 Закону України «Про виконавче провадження».
Правовідносини, які виникли між сторонами у даній адміністративній справі врегульовано нормами Закону України «Про виконавче провадження»(далі –Закон) / в редакції закону чинній на момент прийняття відповідачем постанови від 10.06.2008р., яка оскаржується позивачем у справі/.
Щодо доводів позивача під час розгляду даної справи, які були ним зазначені на обґрунтування заявлених ним позовних вимог, то колегія суддів вважає, що ці доводи спростовуються зібраними та дослідженими судом письмовими доказами, а саме доводи в частині порушення відповідачем встановленого ст. 24 Закону строку на направлення боржнику постанови про відкриття виконавчого провадження спростовуються наданим суду реєстром відправки вихідної кореспонденції Шевченківського ВДВС Запорізького МУЮ / а.с. 6/, доводи позивача стосовно того, що у постанові про відкриття виконавчого провадження №7825355 від 10.06.2008р. зазначено боржником установу, якої не існує, спростовуються тим, що у постанові відповідача про відкриття виконавчого провадження ВП №7825355 від 10.06.2008р. / а.с. 43/ , яка оскаржується позивачем у справі, найменування боржника у цій постанові зазначено відповідно до виконавчого листа виданого Господарським судом Запорізької області 28.09.2007р. / а.с. 41/, який у розмінні Закону України «Про виконавче провадження»є виконавчим документом, що підлягає примусовому виконанню органами державної виконавчої служби. При цьому необхідно зазначити, що на момент видачі виконавчого документу ні суду, ні державному виконавцю на момент прийняття постанови, яка оскаржується позивачем, не було відомо про реорганізацію відповідача у справі №28/135/07-АП в ДЗ «Шевченківська районна СЕС м. Запоріжжя», але після того як про це стало відомо державній виконавчій службі у встановленому чинним процесуальним законодавством порядку було проведено заміну сторони (боржника) у виконавчому провадженні ВП №7825355 / а.с. 145-146/.
Отже враховуючи вищенаведені обставини, та приймаючи до уваги, що виконавчий лист, який видано Господарським судом Запорізької області 28.09.2007р. / а.с. 41/ відповідає вимогам ст. 19 Закону України «Про виконавче провадження», встановлений Законом України «Про виконавче провадження»строк пред'явлення цього виконавчого документу, станом на момент звернення ДІ з контролю за цінами у Запорізькій області з заявою про відкриття виконавчого провадження з примусового виконання цього виконавчого листа, не закінчився / а.с.40,41/, колегія суддів вважає, що у відповідача у справі з урахуванням положень ст.ст. 7,19,24 Закону України «Про виконавче провадження»були відсутні будь-які підстави для відмови у відкритті виконавчого провадження за цим виконавчим документом, що свідчить про те, що відповідач під час прийняття постанови про відкриття виконавчого провадження ВП №7825355 від 10.06.2008р. діяв відповідно до норм чинного законодавства, і суд першої інстанції зробив правильний висновок про відсутність підстав для скасування такої постанови відповідача, та про необґрунтованість та безпідставність заявлених позивачем позовних вимог.
Враховуючи вищенаведені обставини та приймаючи до уваги, що під час розгляду даної справи апеляційним судом не було встановлено, будь-яких порушень судом першої інстанції норм чинного матеріального або процесуального права, які були б підставою для скасування або зміни оскаржуваного позивачем рішення суду першої інстанції у даній адміністративній справі, колегія суддів вважає за необхідне постанову суду першої інстанції від 18.10.2010р. у даній адміністративній справі залишити без змін, а апеляційну скаргу позивача залишити без задоволення, оскільки доводи апеляційної скарги позивача зводяться до переоцінки ним доказів, які були досліджені судом першої інстанції під час розгляду даної адміністративної справи і незгоди з висновками суду з оцінки обставин у справі, а також помилкового тлумачення заявником апеляційної скарги норм матеріального та процесуального права, і не можуть бути підставою для скасування постанови суду у даній справі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 196, 198, 200, 205, 206 КАС України, колегія суддів,
УХВАЛИЛА:
Апеляційну скаргу Державного закладу «Шевченківська районна санітарно-епідеміологічна станція м. Запоріжжя»Міністерства охорони здоров'я України - залишити без задоволення.
Постанову Господарського суду Запорізької області від 18.10.2010р. у справі №14/308/08-АП-28/48/10-АП –залишити без змін.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складення ухвали в повному обсязі шляхом подання касаційної скарги до Вищого адміністративного суду України.
Повний текст виготовлено –19.12.2011р.
Головуючий: А.О. Коршун
Суддя: О.М. Панченко
Суддя: М.О. Католікян
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.06.2011 |
Оприлюднено | 14.03.2012 |
Номер документу | 21823684 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Коршун А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні