Постанова
від 31.01.2012 по справі 2а-11466/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.2.2

ПОСТАНОВА

Іменем України

31 січня 2012 року Справа № 2а-11466/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді колегії суддів:

Головуючого суд ді: Мазура Ю.Ю.,

суд дів: Гончарової І.А .,

Пляшкової К.О.,

при секрет арі: Лушниковій О.С .,

за участю:

представника позива ча: Гаврилова С.В .,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Техноторг» до Міні стерства екології та природн их ресурсів, треті особи на ст ороні відповідача: Антрациті вська районна державна адмін істрація Луганської області , Рафайлівська сільська рада Антрацитівського району Луг анської області, Луганське о бласне управління лісового т а мисливського господарств а, Відділ Держкомзему у Антра цитівському районі про визна ння противоправної відмови т а зобов' язання вчинити певн і дії,

ВСТАНОВИВ:

08.12.2011 Товариство з обмеж еною відповідальністю «Техн оторг» (далі - позивач або То вариство) звернулось з позов ом до Міністерства екології та природних ресурсів (далі - відповідач), треті особи на ст ороні відповідача: Антрациті вська районна державна адмін істрація Луганської області (далі - третя особа №1), Рафайл івська сільська ради Антраци тівського району Луганської області (далі - третя особа № 2), Луганське обласне управлін ня лісового та мисливського господарства (далі - третя о соба №3), Відділ Держкомзему у Антрацитівському районі (дал і - третя особа №4) в якому про сив визнати противоправною в ідмову Міністерства охорони навколишнього природного се редовища України у наданні Т овариству згоди на відведенн я земельної ділянки площею 0.7г а., яка розташована за межами н аселеного пункту на територі ї Рафайлівської сільської ра ди Антрацитівського району н а землях Антрацитівського лі сництва кв. 41 вид. 4 ДП «Іванівсь ке ДЛМГ», для потреб надрокор итсування та зобов' язати Мі ністерство екології та приро дних ресурсів України надати Товариству згоду на відведе ння земельної ділянки площею 0.7га, яка розташована за межам и населеного пункту на терит орії Рафайлівської сільсько ї ради Антрацитівського райо ну на землях Антрацитівськог о лісництва кв. 41 вид. 4 ДП «Іван івське ДЛМГ», для потреб надр окоритсування.

В обґрунтування позову пре дставник позивач посилався н а те що, 17.07.2007 року Міністерство м охорони навколишнього прир одного середовища України То вариству був наданий спеціал ьний дозвіл на користування надрами за № 4292 /термін дії - 11 р оків/, а також акт про надання гірничого відводу за №1468 терм іном дії до 17.07.2018 року, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки за №3749.09.30 - 10.10.1 з термі ном дії до 09.12.2014 року, ліцензія н а здійснення господарської д іяльності з терміном дії до 01. 01.2014 року. Для отримання спеціа льного дозволу на користуван ня надрами, згідно з вимогами діючого законодавства, пози вачем були отримані попередн і погодження про надання зем ельної ділянки від Рафайлівс ької сільської ради за № 20/10 від 25.11.2004 року, Антрацитівської рай держадміністрації № 152 від 11.03.200 5 року, державного Комітету Ук раїни з нагляду за охороною п раці від 29.06.2005 року, Міністерств а вугільної промисловості Ук раїни від 12.04.2007 року. Для викона ння робіт з видобування кам' яного вугілля згідно вищезаз начених документів позиваче ві необхідно отримати в орен ду земельну ділянку загально ю площею 0,7 га, яка розташована за межами населеного пункту на території Рафайлівської сільської ради Антрацитівсь кого району на землях Антрац итівського лісництва кв.41 вид .4 ДП «Іванівське ДЛМГ», які вв ажаються не лісовими (іншими невикористаними землями). 10.11.2 008 року Товариством отримано п огодження Луганського облас ного управління лісового та мисливського господарства в наданні згоди на вилучення з емельної ділянки лісогоспод арського призначення під роз міщення промислового майдан чика із вилученням зі складу лісового фонду і зміною ціль ового призначення вказаної з емельної ділянки.

Також, позивач посилався на те, що Державним підприємств ом «Луганський науково - до слідний проектний інститут з емлеустрою» було проведено о бстеження земельної ділянки площею 0, 7 га, яку позивачу необ хідно отримати в оренду. При о бстеженні було встановлено, що зазначена земельна ділянк а не вкрита лісовим покровом , а в минулому на ній був розта шований ствол №3 колишньої ша хти №3 Нагольчанська, розташо вані відходи терикону, фунда менти будівель та споруд, зем ельний покров складається з щебенисто-каменистого ґрунт у та непридатний для викорис тання у сільськогосподарськ ому виробництві. На думку пре дставника позивача щодо проп озицій, то Товариство вважає , що обстежена земельна ділян ка має бути врахована у землі промисловості чи в інших кат егоріях несільськогосподар ського призначення. 25.12.2008 року н им отримано дозвіл на розроб ку проекту земельного відвод у для розміщення промисловог о майданчику з видобутку вуг ілля. Після виконання проект у земельної ділянки загально ю площею 0, 7 га у встановленому порядку позивач отримав вис новок експертизи проектної д окументації від 15.10.2009 року, вико нано технічну документацію п ро нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Крім того , представник позивача посил ався на те, що 35 сесією Антраци тівської районної ради від 04.1 1.2009 року було затверджено розр облену технічну документаці ю з нормативної грошової оці нки земельної ділянки, а з про токолу № 48 від 11.02.2010 року засід ання конкурсної комісії з пи тань регулювання земельних в ідносин та встановлення розм ірів орендної плати за викор истання земельних ділянок ра йдержадміністрації, Товарис тву було встановлено плату з а використання земельної діл янки в розмірі 12 % від норматив ної грошової оцінки земельно ї ділянки, тобто максимальни й розмір орендної плати, яку п озивач сплачує, починаючи з 2 010 року і по теперішній час.

Таким чином, позивач вважає , що на даний час земельна діля нка загальною площею 0,7 га, яка розташована за межами насел еного пункту на території Ра файлівської сільської ради А нтрацитівського району на зе млях Антрацитівського лісни цтва кв. 41 вид 4 ДП «Іванівське Д ЛМГ», не є лісовою та відносит ься до інших невикористаних земель (колишня шахта).

Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги та додатково за значив, що питання про наданн я земельної ділянки Товарис тву в оренду можливо вирішит и після того, як буде вирішено питання про її вилучення та з міну цільового призначення у порядку, визначеному Постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 11.04.2002 року № 502, а питання п ро надання в оренду Товарист ву для розташування промисло вого майданчика по видобутку вугілля, на даний час залишає ться невирішеним через переш коди, які, на думку представни ка позивача, чиняться у даном у питанні з боку відповідача , оскільки відповідно до п. 6 По станови Кабінету Міністрів У країни від 11.04.2001 року за № 502, прое кт відведення земельної діля нки погоджується або пере по годжується з органом земельн их ресурсів, природоохоронни м і санітарно-епідеміологічн им органами, органом містобу дування і архітектури та охо рони культурної спадщини, та кож підлягає державній земле впорядній експертизі, після якої замовник подає проектні матеріали відповідно до сіл ьської, селищної, міської рад и або до районної держадміні страції для прийняття рішенн я. Представник позивача зазн ачив, що у встановленому зако нодавством порядку, звернувс я до Відділу земельних ресур сів у Антрацитівському район і, куди були надані матеріали і документи з метою отриманн я розпорядження щодо погодже ння вилучення, зміни цільово го призначення та надання в о ренду підприємству для розта шування промислового майдан чика по видобутку вугілля. Ли стом від 11 вересня 2008 року вказ аний відділ повідомив, що для вирішення даного питання по зивачу необхідно звернутися з усіма документами і матері алами до Луганської обласної державної адміністрації. В н аступному, Розпорядженням Го лови Луганської обласної дер жавної адміністрації від 25.12.200 8 року №1848, позивачу було надано дозвіл розроблення проекту відведення земельної ділянк и під вказані цілі.

09.02.2009 року позивачем були отр имані погодження відділення містобудування та архітекту ри Антрацитівської РДА та ві дділу культури і туризму Ант рацитівської РДА. Позивач за значив, що на звернення підпр иємства щодо надання висновк у по проекту землеустрою на в ідведення земельної ділянки , Державне управління охорон и навколишнього середовища в Луганській області листом в ід 19.06.2009 року повідомило позива ча, що відповідач може погоди ти вилучення земельної ділян ки для потреб надрокористува ння, оскільки це суперечитим е розпорядженню Кабінету Мін істрів України від 10.04.2008 року № 610-р.

На звернення позивача безп осередньо до відповідача, ві дповідач листом від 13.08.2009 року п овідомив підприємству, що пи тання про надання згоди на ві дведення земельної лісової д ілянки площею 0,7 га в довгостр окову оренду під розташуванн я проммайданчика не може бут и вирішено, оскільки супереч ить вказаному вище розпорядж енню Кабінету Міністру Украї ни від 10.04.2008 року. Також позивач зазначив, що з вказаного лист а вбачається, що на виконання доручення Кабінету Міністрі в від 20.12.08 року Міністерство, ли стом від 23.01.09 року № 799/21/10-09, повідом ило Кабінету Міністрів Украї ни про спільну з Держкомземо м позицію стосовно застосува ння вищевказаного розпорядж ення щодо земельних ділянок всіх категорій земель у скла ді яких є угіддя, що відповідн о до форми державної статист ичної звітності 6-зем, обліков уються як ліси та інші лісо вк риті площі від 0,1 га, а також на всі земельні ділянки лісогос подарського призначення.

Позивач вважає відмову Мін істерства охорони навколишн ього прродного середовища Ук раїни у наданні згоди на відв едення земельної ділянки в д овгострокову оренду такою, щ о суперечить вимогам чинного законодавства та перешкодою підприємству у реалізації п рава на отримання земельної ділянки в оренду.

В обґрунтування твердженн я представник позивача зазна чив, що при наданні відмови, ві дповідач виходив із того, що н им спільно з Держкомземом бу ло вироблено позицію стосовн о застосування Розпорядженн я Кабінету Міністрів України №610-р від 10.04.2008 року. Однак, згідно висновку Відділу Держкомзем у у Антрацитівському районі від 04.01.2009 року, шифр даної земел ьної ділянки, до відведення - 88, після відведення - 60. Отже, в казану земельну ділянку не о бліковано як угіддя, що відпо відно до форми державної ста тистичної звітності 6-зем, обл іковуються як ліси та інші лі со вкриті площі. На думку пози вача, не відноситься вона й до лісозахисних смуг та інших з ахисних насаджень, а також до земельних ділянок лісогоспо дарського призначення. Крім того, позивач зазначив, що ДП « Іванівське ДЛМГ» підтвердил о, що ділянка Антрацитівсько го лісництва кВ. 41 вид. 4 ДП «Іва нівське ДЛМГ», є не лісовими з емлями (інші невикористані з емлі, колишня шахта). Тобто, на думку позивача, у відповідач а відсутні підстави для нада ння Товариству відмови у над анні згоди щодо відведення в казаної земельної ділянки у довгострокову оренду, тому п озивач просить позов задовол ьнити у повному обсязі.

16.01.2012 року позивач надав до ка нцелярії суду уточнений адмі ністративний позов, в якому п росив замінити статус відпов ідачів - Антрацитівської ра йонної державної адміністра ції Луганської області, Рафа йлівської сільської ради, Лу ганського обласного управлі ння лісового та мисливського господарства, Відділу Держк омзему у Антрацитівському ра йоні, на статус третьої особи .

Представник відповідача у судове засідання не прибув, п ро дату, час і місце судового р озгляду повідомлений належн им чином, надав до канцелярії суду заперечення на адмініс тративний позов, в яких проси в відмовити в задоволенні по зовних вимог та розглянути с праву за його відсутністю (а.с .65-67).

В судове засідання предста вники третіх осіб не прибули , про дату, час і місце судовог о розгляду повідомлені належ ним чином.

Заслухавши пояснення з' я вившихся осіб, дослідивши ма теріали справи та надані пис ьмові докази, оцінивши їх за с воїм внутрішнім переконання м, що ґрунтується на всебічно му, повному і об'єктивному роз гляді у судовому процесі всі х обставин справи в їх сукупн ості, колегія суддів вважає з а необхідне відмовити в задо воленні позовних вимог, вихо дячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено у судо вому засіданні, що Товариств о з обмеженою відповідіьніст ю «Техноторг» зареєстровано в якості юридичної особи Вик онавчим комітетом Краснолуц ької міської ради Луганської області 17.03.1992 року, і.д. код 13401114, но мер запису про включення від омостей про юридичну особу д о ЄДР 1 380 120 0000 000240 (а.с.31,32).

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), завданням адмін істративного судочинства є з ахист прав, свобод та інтерес ів фізичних осіб, прав та інте ресів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів д ержавної влади, органів місц евого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб'єктів при здійсненн і ними владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень, ш ляхом справедливого, неупере дженого та своєчасного розгл яду адміністративних справ.

Відповідно до пункту 1 статт і 17 КАС України, юрисдикція ад міністративних судів поширю ється на правовідносини, що в иникають у зв'язку з здійснен ням суб'єктом владних повнов ажень владних управлінських функцій, а також у в'язку з пуб лічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом в иборів або референдуму.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КА С України, дано визначення су б'єктів владних, а саме суб'єкт владних повноважень - орга н державної влади, орган місц евого самоврядування, їхня п осадова чи службова особа, ін ший суб'єкт при здійсненні н ими владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень.

У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди, від повідно до вимог ч. 3 ст. 2 КАС Ук раїни, перевіряють чи прийня ті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; з вик ористанням повноваження з ме тою, з якою це повноваження на дано; обґрунтовано, тобто з ур ахуванням усіх обставин, що м ають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсто ронньо (неупереджено); доброс овісно; розсудливо; з дотрима нням принципу рівності перед законом, запобігаючи неспра ведливій дискримінації; проп орційно, зокрема з дотриманн ям необхідного балансу між б удь-якими несприятливими нас лідками для прав, свобод та ін тересів особи і цілями, на дос ягнення яких спрямоване це р ішення (дія); з урахуванням пра ва особи на участь у процесі п рийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного ст року.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.

Згідно із ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довес ти ті обставини, на яких ґрунт уються її вимоги та заперече ння, крім випадків, встановле них ст. 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' є кта владних повноважень обов ' язок щодо доказування прав омірності свого рішення, дії чи бездіяльності відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України поклада ється на відповідача, якщо ві н заперечує проти адміністра тивного позову.

Міністерство екології та п риродних ресурсів при погодж енні проектів відведення зем ельної ділянки, керується По рядком погодження природоох оронними органами матеріалі в щодо вилучення (викупу), нада ння земельних ділянок, затве рдженого наказом Мінприроди від 05.11.2004 року №434, зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 22.11.2004 за №1470/10069 (далі - Поряд ок).

Розділом 3 Порядку встановл ені особливості погодження м атеріалів щодо вилучення (ви купу), надання земельних діля нок, рішення стосовно яких пр иймаються Кабінетом Міністр ів України, погоджуються Вер ховною Радою України, а са ме: спеціально уповноважений орган виконавчої влади у сфе рі охорони навколишнього при родного середовища в Автоном ній Республіці Крим, територ іальні органи та спеціальні підрозділи Мінприроди після надходження до них на розгля д матеріалів щодо вилучення (викупу), надання земельних ді лянок, рішення стосовно яких приймаються Кабінетом Мініс трів України, погоджуються В ерховною Радою України, п ротягом п'яти днів надають їх разом із проектом висновку н а розгляд до відділу земельн их ресурсів Департаменту біо тичних ресурсів та екомережі Мінприроди (далі - профільний підрозділ).

Профільний підрозділ прот ягом семи днів з моменту надх одження матеріалів та проект у висновку спеціально вповно важеного органу виконавчої в лади у сфері охорони навколи шнього природного середовищ а в Автономній Республіці Кр им, територіального органу ч и спеціального підрозділу Мі нприроди розглядає їх та за п ідписом заступника Міністра , який відповідно до розподіл у функціональних повноважен ь безпосередньо спрямовує, к оординує та контролює діяльн ість профільного підрозділу , інформує спеціально вповно важений орган виконавчої вла ди у сфері охорони навколишн ього природного середовища в Автономній Республіці Крим, територіальний орган чи спе ціальний підрозділ щодо пого дження проекту висновку.

Профільний підрозділ, у раз і необхідності, залучає для р озгляду наданих спеціально у повноваженим органом викона вчої влади у сфері охорони на вколишнього природного сере довища в Автономній Республі ці Крим, територіальними орг анами та спеціальними підроз ділами матеріалів щодо вилуч ення (викупу), надання земельн их ділянок, рішення стосовно яких приймаються Кабінетом Міністрів України, погоджуют ься Верховною Радою Укра їни, інші структурні підрозд іли та урядові органи держав ного управління Мінприроди. Інші структурні підрозділи т а урядові органи державного управління Мінприроди, у раз і надходження відповідного з апиту від профільного підроз ділу, протягом трьох днів над ають йому свої висновки з пит ань, які належать до їх компет енції.

Спеціально уповноважений орган виконавчої влади у сфе рі охорони навколишнього при родного середовища в Автоном ній Республіці Крим, територ іальні органи та спеціальні підрозділи Мінприроди після надходження відповідної інф ормації, підготовленої профі льним підрозділом, з її ураху ванням готують свій висновок щодо погодження матеріалів щодо вилучення (викупу), надан ня земельних ділянок, рішенн я стосовно яких приймаються Кабінетом Міністрів України , погоджуються Верховною Ра дою України. Копія висновку надається профільному підро зділу. У разі необхідності, сп еціально уповноваженим орга ном виконавчої влади у сфері охорони навколишнього приро дного середовища в Автономні й Республіці Крим, територіа льними органами та спеціальн ими підрозділами Мінприроди додатково надсилається проф ільному підрозділу інформац ія про виконання юридичними чи фізичними особами умов по годження матеріалів щодо вил учення (викупу), надання земел ьних ділянок, рішення стосов но яких приймаються Кабінето м Міністрів України, погоджу ються Верховною Радою Ук раїни.

На основі цих документів пр офільний підрозділ за підпис ом Міністра готує матеріали щодо розгляду питання Кабіне том Міністрів України, надан ня пропозицій Верховній Ра ді України. Керівник спеціа льно уповноваженого органу в иконавчої влади у сфері охор они навколишнього природног о середовища в Автономній Ре спубліці Крим, керівники тер иторіальних органів та спеці альних підрозділів Мінприро ди несуть персональну відпов ідальність за вчасне надання матеріалів та проектів висн овків щодо погодження вилуче ння (викупу), надання земельни х ділянок на відповідній тер иторії.

Згідно з частиною 9 статті 149 Земельного кодексу України, Кабінет Міністрів України ви лучає земельні ділянки держа вної власності, які перебува ють у постійному користуванн і - ріллю, багаторічні насад ження для несільськогоспода рських потреб, ліси площею по над 1 гектар для несільського сподарських потреб, а також з емельні ділянки природоохор онного, оздоровчого, рекреац ійного призначення, крім вип адків, визначених частинами 5-8 цієї статті, та у випадках, ви значених статті 150 цього Кодек су.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено колег ією суддів, що розмір земельн ої ділянки, згоду на відведен ня якої просить надати позив ач, становить 0,7 га, що підтверд жується матеріалами справи, а саме: копією характеристик и ґрунтового покрову земельн ої ділянки (а.с.8), копією рішенн я 35 сесії Антрацитівської рай онної ради (а.с.10), копією виснов ку від 16.02.2009 року (а.с.11). 21.07.2009 року позивач звернувся до Міністерства охорони навкол ишнього природного середови ща України з листом про відве дення земельної лісової діля нки розміром 0, 7га в довгостро кову оренду для розташування проммайданчику. В свою чергу , 13.08.2009 року позивачем отримано лист-відповідь за №11859/11/10-09 (а.с.6), я ким не надавалось згоди на ві дведення земельної ділянки Т овариству, а лише у відповідь на запит позивача було надан о роз' яснення стосовно дії розпорядження Кабінету Міні стрів України від 10.04.2008 року № 610- р «Деякі питання розпоряджен ня земельними лісовими ділян ками», згідно з яким, з метою н едопущення фактів порушення інтересів держави і суспіль ства під час відчуження та зм іни цільового призначення зе мельних ділянок Мінприроди, Мінагрополітики, Міноборони , Держкомлісгоспу та Держком зему до законодавчого регулю вання питань запобігання зло вживанням у цій сфері - зупи нити прийняття рішень про на дання згоди на вилучення ліс ових ділянок, їх передачу у вл асність та оренду із зміною ц ільового призначення.

Проаналізувавши вищевказа ні норми матеріального і про цесуального права, та врахов уючи те, що розмір земельної д ілянки складає 0,7 га, колегія с уддів вважає, що рішення про ї ї відведення не відноситься до компетенції відповідача, тому відсутні підстави для в изнання противоправною відм ови відповідача у наданні по зивачу згоди на відведення з емельної ділянки площею 0.7га., розташованої за межами насе леного пункту на території Р афайлівської сільської ради Антрацитівського району на землях Антрацитівського ліс ництва кв. 41 вид. 4 ДП «Іванівськ е ДЛМГ», для потреб надрокори тсування та зобов' язання ві дповідача надати позивачу зг оду на відведення земельної ділянки площею 0.7га, а відтак, к олегія суддів приходить до о статочного висновку, що позо вні вимоги задоволенню не пі длягають.

Згідно ч. 1 ст. 94 КАС України, як що судове рішення ухвалене н а користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд при суджує з іншої сторони всі зд ійснені нею документально пі дтверджені судові витрати, п ов'язані із залученням свідк ів та проведенням судових ек спертиз. Судові витрати по сп латі судового збору покладаю ться на позивача.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України, у судовому засі данні 31 січня 2012 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови. Складення п останови у повному обсязі ві дкладено до 06 лютого 2012 року, пр о що згідно вимог частини 2 ста тті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин пост анови у судовому засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23 , 69-72, 87, 94, 158-163, 167, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову - відмовити.

Постанова може бути о скаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, вста новленими статтями 185 - 187 КАС України.

Постанова суду набирає зак онної сили відповідно до ста тті 254 КАС України .

Повний текст постанови скл адено та підписано 06 лютого 2012 року.

Головуючий суддя Ю.Ю. Мазур

суддя

суддя І.А. Гончарова

К.О. П ляшкова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2012
Оприлюднено20.03.2012
Номер документу21906820
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11466/11/1270

Постанова від 31.01.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Ю.Ю. Мазур

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні