Категорія №10.1
ПОСТАНОВА
Іменем України
21 лютого 2012 року Справа № 2а/1270/1252/2012
Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:
судді: Ципко О.В.,
при секретарі: Гаркуші Ю.О.,
за участю представників ст орін:
позивач: ОСОБА_1 (довірен ість від 30.12.2011 року № 10186/09/13),
відповідач: не прибув,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом упр авління Пенсійного фонду Укр аїни в м.Красному Лучі Луганс ької області до Комунальног о підприємства "Петровськтеп ло плюс" про стягнення заборг ованості, -
ВСТАНОВИВ
06 лютого 2012 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду звернулося управлін ня Пенсійного фонду України в м.Красному Лучі Луганської області до Комунального під приємства "Петровськтепло пл юс" про стягнення заборгован ості.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідач - Комун альне підприємство "Петровсь ктепло плюс" має заборговані сть до управління Пенсійного фонду України в м.Красному Лу чі Луганської області по спл аті єдиного внеску у розмірі 7 786,17 грн.
Ухвалою суду від 07.02.2012 р. було в ідкрито провадження у справі та призначено до судового ро згляду на 21.02.2012р.
Представник позивача в суд овому засіданні дав поясненн я по суті позовних вимог, підт римав позов у повному обсязі та просив суд його задовольн ити.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, п ро час, місце та дату слухання справи був повідомлений нал ежним чином, причини неявки с уду не відомі.
Відповідно до ч.1 ст. 122 Кодекс у адміністративного судочин ства України адміністративн а справа має бути розглянута і вирішена протягом розумно го строку, але не більше місяц я з дня відкриття провадженн я у справі.
З урахуванням положень ч. 4 с т. 128 КАС України суд визнав за м ожливе розглянути справу за відсутністю представника ві дповідача.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд вважа є, що позов підлягає задоволе нню з таких підстав.
Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судовчинства в становлено, що завданням адм іністративного судочинства є захист прав, свобод та інтер есів фізичних осіб, прав та ін тересів юридичних осіб у сфе рі публічно-правових відноси н від порушень з боку органів державної влади, органів міс цевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб' єктів при здійснен ні ними владних управлінськи х функцій на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.
Справи за участю управл інь Пенсійного фонду України є адміністративними, оскіль ки відповідають вимогам пунк ту 1 частини першої статті 3 КА С стосовно визначення адміні стративної справи.
Пункт 4 частини першої статт і 17 КАС України визначає, що до компетенції адміністративн их судів відносяться спори з а зверненнями суб'єкта владн их повноважень у випадах, вст ановлених законом.
Окрім того, такі справи не п ідпадають під перелік публіч но-правових справ, визначени х частиною другою статті 17 КАС , на які не поширюється компет енція адміністративних суді в.
Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством.
Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.
В судовому засіданні встан овлено, що Комунальне підпри ємство "Петровськтепло плюс" , (ідентифікаційний код 35019324) зар еєстроване в управлінні Пенс ійного фонду України в м.Крас ному Лучі Луганської області як платник страхових внескі в.
З 01 січня 2011 року набрав чинно сті Закон України «Про збір т а облік єдиного внеску на заг альнообов'язкове державне со ціальне страхування», яким в ведено єдиний внесок на зага льнообов'язкове державне соц іальне страхування та який в изначає правові та організац ійні засади забезпечення збо ру та обліку вказаного внеск у, умови та порядок його нарах ування і сплати та повноваже ння органу, що здійснює його з бір та ведення обліку.
Відповідно до ч. 7 розділу VIII « Прикінцеві та перехідні поло ження» Закону України «Про з бір та облік єдиного внеску н а загальнообов'язкове держав не соціальне страхування» ст ягнення заборгованості із сп лати страхових внесків за ді ючими видами загальнообов'яз кового державного соціально го страхування та сум штрафн их санкцій, нарахованих та/аб о не сплачених у період до 1 сі чня 2011 року, в тому числі страхо вих внесків, строк сплати яки х на 1 січня 2011 року не настав, зд ійснюється фондами загально обов'язкового державного соц іального страхування відпов ідно до законодавства, що дія ло на момент виникнення тако ї заборгованості або застосу вання штрафних санкцій.
При вирішенні справи судом взято до уваги , що відповідно до вимог п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону Укра їни «Про збір та облік єдиног о внеску на загальнообов' яз кове державне соціальне стра хування» від 8 липня 2010р. № 2464-VІ (д алі - Закон № 2464-VІ) єдиний внес ок на загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхуванн я - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюєт ься до системи загальнообов' язкового державного соціаль ного страхування в обов'язко вому порядку та на регулярні й основі з метою забезпеченн я захисту у випадках, передб ачених законодавством, прав застрахованих осіб та члені в їхніх сімей на отримання ст рахових виплат (послуг) за дію чими видами загальнообов'язк ового державного соціальног о страхування.
Як вбачається з матеріалів справи, станом на 01.01.2012 року Ком унальне підприємство "Петров ськтепло плюс" за період з 01.09.2011 року по 31.12.2011 року має заборгов аність зі сплати єдиного вне ску в сумі 7 786,17 грн. (а.с.19).
Згідно з пп. 8.2 п. 8 Інструкції п ро порядок обчислення і спла ти страхувальниками та застр ахованими особами внесків на загальнообов'язкове державн е пенсійне страхування до Пе нсійного фонду України, затв ердженої постановою правлін ня Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року № 21-1, органи П енсійного фонду надсилають с трахувальникам вимогу про сп лату недоїмки у випадку, зокр ема, якщо страхувальник має н а кінець звітного базового п еріоду недоїмку зі сплати ст рахових внесків. Вимога форм ується на підставі даних осо бових рахунків платників на всю суму боргу.
На суму заборгованості поз ивачем було сформовано вимог у від 05.01.2012 року № Ю-22 (а.с.12), яку від повідач отримав 12.01.2012р., що підт верджується підписом на пові домленні про вручення поштов ого відправлення (а.с.12), однак с ума заборгованості сплачена не була.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Суд дійшов до висновку, що в ідповідно до наведених вимог законодавства управлінням П енсійного фонду України в м.К расному Лучі Луганської обла сті правомірно було сформова но вимогу на всю суму боргу.
Згідно з вимогами п. 1 ч. 2 ст. 6 н азваного Закону платник єдин ого внеску зобов'язаний своє часно та в повному обсязі нар аховувати, обчислювати і спл ачувати єдиний внесок.
Як вбачається з абз. 1 ч. 8 ст. 9 З акону № 2464-VІ, платники єдиного внеску зобов'язані сплачув ати єдиний внесок, нарахова ний за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 ч исла місяця, що настає за базо вим звітним періодом.
Відповідно до вимог абз. 6 та 7 ч. 4 ст. 25 названого Закону у раз і якщо платник єдиного внеск у протягом десяти робочих д нів з дня надходження вимог и не сплатив зазначені у вимо зі суми недоїмки та штрафів р азом з нарахованою пенею, не у згодив вимогу з органом Пенс ійного фонду, не оскаржив вим огу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недо їмки протягом десяти робочи х днів з дня надходження узг одженої вимоги, територіальн ий орган Пенсійного фонду на дсилає в порядку, встановлен ому законом, до підрозділу д ержавної виконавчої служби в имогу про сплату недоїмки. У в ипадках, зазначених в абзаці шостому цієї частини, терито ріальний орган Пенсійного фо нду також має право звернути ся до суду з позовом про стяг нення недоїмки. При цьому за ходи досудового врегулюванн я спорів, передбачені закон ом, не застосовуються.
Наявні матеріали справи св ідчать, що станом на дату пода чі позовної заяви у відповід ача існує заборгованість зі сплати єдиного внеску на заг альнообов' язкове державне соціальне страхування у сум і 7 786,17 грн., що підтверджується картками особового рахунку п латника єдиного внеску (а.с.4-5).
Доказів сплати зазначеної заборгованості відповідаче м суду надано не було.
З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що позов ні вимоги є обґрунтованими т а такими, що підлягають задов оленню.
Враховуючи, що спір вирішен о на користь суб' єкта владн их повноважень, звільненого від сплати судового збору, а т акож за відсутності витрат п озивача - суб'єкта владних п овноважень, пов'язаних із зал ученням свідків та проведенн ям судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягне нню з відповідача не підляга ють.
Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158 - 163, 167, 254 К одексу адміністративного су дочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги управ ління Пенсійного фонду Украї ни в м.Красному Лучі Луганськ ої області до Комунального п ідприємства "Петровськтепло плюс" про стягнення заборгов аності задовольнити.
Стягнути з Комунального пі дприємства "Петровськтепло п люс" (ідентифікаційний номер 35019324) адреса: 94540, Луганська облас ть, м. Красний Луч, м. Петровськ е, вул. Леніна, 25, п\р 1210080035 ЛФ АБ Укргазбанк м. Луганськ, МФО 30462 1) на користь управління Пенсі йного фонду України в м.Красн ому Лучі Луганської області (адреса: 94513, Луганська область, м. Красний Луч, вул. Гірна, 2, р\р 25601312732 Ощадбанк 3115, МФО 364133, код 21792399) за боргованість зі сплати єдино го внеску в сумі 7 786,17 грн. (сім ти сяч сімсот вісімдесят шість грн. 17 коп.).
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Постанову складено в повно му обсязі та підписано 27.02.2012 рок у.
Суддя О.В. Ципко
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2012 |
Оприлюднено | 20.03.2012 |
Номер документу | 21906955 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ципко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні