ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 лютого 2012 р. № 2а-12093/11/1370
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Брильовського Р.М.,
при секретарі Падляк О.І.
розглянувши у відкритому судовому з асіданні у місті Львові справу за адміністративним позовом ДПІ у Городоцькому районі Львівської області до Комунального підприємства "Аптека №90" про стягнення коштів, -
ВСТАНОВИВ:
ДПІ в Городоцькому районі Львівської області звернулось до суду з адміністративним позовом до Комунального підприємства "Аптека №90" про стягнення податкової заборгованості до бюджету коштів у сумі 1189,25 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач неналежним чином виконує вимоги законодавства щодо сплати податкового боргу.
Позивач в судове засідання не з'явився, подав клопотання про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.
Відповідач заперечень на позов, витребувані судом докази не надав, явки повноважного представника в судове засідання не забезпечив. Суд вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів, а тому вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача відповідно до положень ст. 128 КАС України.
Справа розглядається за відсутності сторін за наявними у матеріалах справи доказами.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд, даючи правову оцінку спірним правовідносинам, виходив з наступного.
Згідно матеріалів справи, Комунальне підприємство "Аптека №90" зареєстроване 23.02.2000 р за № 63 Городоцькою районною державною адміністрацією, ЄДРПОУ 30765955.
Згідно довідки про взяття на облік платника податків від 12.02.2010 року № 639 відповідач взятий на облік в органах ДПС 25.02.2000 року за № 1369.
Згідно довідки про стан заборгованості №9866/10-19 від 19.09.2011 року, станом на 19.09.2011 сума податкової заборгованості КП "Аптека №90" по платежах до бюджету складає 1189, 25 грн.
Крім того, 12.04.2011 року ДПІ у Городоцькому районі Львівської області проведено камеральну перевірку з питань неподання або несвоєчасного подання податкової звітності з податку на прибуток за І квартал 2011 року, за результатами якої складено акт № 12/151 від 12.04.2011 року. На порушення підпункту 49.18.2 пункту 49.18 ст. 49 ПК України, на підставі вищевказаного акта, ДПІ в Городоцькому районі Львівської області винесено податкове повідомлення-рішення №0000601541/0 від 12.04.2011 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію в розмірі 170,00 грн.
07.06.2011 року ДПІ у Городоцькому районі Львівської області проведено камеральну перевірку з питань неподання або несвоєчасного подання податкової звітності з податку на прибуток за І квартал 2011 року, за результатами якої складено акт № 31/151 від 07.06.2011 року. На порушення підпункту 49.18.2 пункту 49.18 ст. 49 ПК України, на підставі вищевказаного акта, ДПІ в Городоцькому районі Львівської області винесено податкове повідомлення-рішення №0001201541 від 07.06.2011 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію в розмірі 1020 грн.
На момент розгляду справи у суді нарахована сума є узгоджена та у встановленому законом строк до бюджету не сплачена, тобто визнається сумою податкового боргу.
КП “Аптека №90” за юридичною адресою не знаходиться, що підтверджується довідкою з ЄДРПОУ та довідкою ВПМ ДПІ в Городоцькому районі про встановлення фактичного місцезнаходження платника податків № 1455/26-9/1 від 27.05.2011 року.
ДПІ в Городоцькому районі направлено запити органам реєстрації з метою встановлення активів. Згідно відповідей встановлено, що земельні ідлянки у власності та користуванні КП “Аптека №90” відсутні, нерухомість а КП “Аптека №90” не зареєстрована, технологічних транспортних засобів та автотранспорту за КП “Аптека №90” не зареєстровано. Згідно довідки ДПІ в Городоцькому районі відповідач має один відкритий рахунок в банківській установі.
Відповідно до п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Всупереч зазначеного, вказана сума грошового зобов'язання платником податків не сплачена.
Відповідно до вимог підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання є податковим боргом.
У п.57.3 ст. 57 Податкового кодексу України зазначено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. .
В силу вимог пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
В зв'язку з несплатою відповідачем зобов'язання зі сплати податків, ДПІ в Городоцькому районі Львівської області, на підставі пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України, направила платнику податків податкову вимогу від 29.04.2011 року за №45, яку було надіслано поштою з повідомлення про вручення та повернуто у зв'язку з незнаходженням боржника за юридичною адресою.
Згідно п.20.1.28 ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до п.41.1 та п. 41.5 ст. 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.
Органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.
Відповідно до ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.
Відповідач не представив суду будь-яких доказів у спростування позовних вимог позивача.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, а отже підлягають задоволенню.
Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, зокрема, частин 2 та 3, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.
Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-14, 23, 69, 70, 71, 86, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з Комунального підприємства "Аптека №90"на користь державного бюджету 1189,25 грн. податкової заборгованості.
Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.
Суддя Р. Брильовський
повний текст постанови виготовлено 27.02.2012 р.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2012 |
Оприлюднено | 20.03.2012 |
Номер документу | 21908766 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні