Постанова
від 28.02.2012 по справі 2а/0570/721/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 лютого 2012 р. справа № 2а/0570/721/2012

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Скріпні ка А.І.

при секретарі Чумарі ній Д.В.

за участю прокурора: Ноздр ьова С.В. - згідно посвідченн я; розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дон ецько - Ясинуватського тран спортного прокурора в інтере сах Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті Міністерства транспор ту та зв'язку України в особ і територіального управлінн я Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті в Донецькій області до то вариства з обмеженою відпові дальністю «БАС ЛАЙН» про стя гнення фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт у р озмірі 1700 грн.,

В С Т А Н О В И В:

17 січня 2012 року Донецько - Яс инуватський транспортний пр окурор в інтересах Головної державної інспекції на автом обільному транспорті Мініст ерства транспорту та зв'язк у України в особі територіал ьного управління Головної де ржавної інспекції на автомоб ільному транспорті в Донецьк ій області звернувся до Доне цького окружного адміністра тивного суду із адміністрати вним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «БАС ЛАЙН» про стягнення фін ансових санкцій за порушення законодавства про автомобіл ьний транспорт у розмірі 1700 гр н.

В обґрунтування своїх позо вних вимог зазначив, що позив ачем проведені перевірки від повідача, в ході яких встанов лено, що відповідачем при над анні послуг з пасажирських п еревезень порушено ст. 39 Закон у України “Про автомобільний транспорт”, а саме у водія був відсутній розклад руху, схем а маршруту та ліцензійна кар тка про що складено акт № 027464 ві д 28.09.2011 року. За результатами ро згляду вказаного акту винесе на постанова № 143281 від 24.10.2011 року п ро застосування до відповіда ча фінансової санкції у розм ірі 1 700 грн. Просить суд стягну ти зазначену суму з відповід ача.

Прокурор у судовому засіда нні наполягав на задоволенні позовних вимог.

Представник позивача у суд ове засідання не з'явився, над ав до суду заяву про розгляд с прави за його відсутності.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився , про час та місце судового роз гляду повідомлений належним чином. Заяв про відкладення р озгляду справи, або розгляду справи без участі їх предста вника від відповідача не над ходило.

Згідно витягу з Єдиного дер жавного реєстру юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців станом на 16.02.2012 року, адреса товариства з обмеженою відп овідальністю «БАС ЛАЙН» визн ачена наступним чином: 83096, міст о Донецьк, вул. Куйбишева, 75а/73, т обто як і було зазначено прок урором у позовній заяві.

Відповідно до ч. 4 ст. 33 КАС Укр аїни, у разі ненадання особам и, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або су дове повідомлення надсилают ься: юридичним особам та фізи чним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (мі сця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстр і юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; фізичним о собам, які не мають статусу пі дприємців, - за адресою їх місц я проживання чи місця перебу вання, зареєстрованою у вста новленому законом порядку. У разі відсутності осіб, які бе руть участь у справі, за такою адресою вважається, що судов ий виклик або судове повідом лення вручене їм належним чи ном.

Перевіривши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр окурора, вирішивши питання ч и мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтвер джуються, чи є інші фактичні д ані, які мають значення для ви рішення справи, та докази на ї х підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд при ходить до висновку, що позов п ідлягає задоволенню з наступ них підстав.

Донецько - Ясинуватський транспортний прокурор у від повідності до ст. 121 Конституц ії України та ст. 36-1 Закону Укра їни «Про прокуратуру» зверну вся до суду в інтересах держа ви в особі Головної державно ї інспекції на автомобільном у транспорті Міністерства тр анспорту та зв'язку України в особі Територіального упр авління Головної державної і нспекції на автомобільному т ранспорті в Донецькій област і до товариства з обмеженою в ідповідальністю «БАС ЛАЙН» п ро стягнення фінансових санк цій за порушення законодавст ва про автомобільний транспо рт у розмірі 1700 грн.

Відповідно до Положення пр о Головну державну інспекцію на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 08.09.2004 року № 1190, Головна держав на інспекція на автомобільно му транспорті є урядовим орг аном державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту та зв'язку Укра їни і йому підпорядковується .

Згідно з п. 4 вищевказаного П оложення Головна державна ін спекція на автомобільному тр анспорті відповідно до покла дених на неї завдань здійсню є державний контроль за доде ржанням суб'єктами господа рювання, які провадять діяль ність у сфері автомобільного транспорту загального корис тування, вимог законодавства про автомобільний транспорт , норм та стандартів, що регулю ють організацію перевезення пасажирів і вантажів автомо більним транспортом загальн ого користування.

Головна державна інспекці я на автомобільному транспор ті має право перевіряти доде ржання суб'єктами господар ювання, які провадять діяльн ість у сфері автомобільного транспорту загального корис тування, законодавства про а втомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють о рганізацію перевезення паса жирів і вантажів автомобільн им транспортом загального ко ристування.

Згідно п.8 вказаного Положен ня Головна державна інспекці я на автомобільному транспор ті для виконання покладених на неї завдань може за погодж енням з Міністерством трансп орту та зв'язку утворювати територіальні органи у межах граничної чисельності праці вників Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті.

Таким чином, територіальни й орган Головної державної і нспекції на автомобільному т ранспорті при прийнятті ріше ння про застосування до суб' єкта підприємницької діяльн ості фінансових санкцій діє як орган державної виконавчо ї служби у здійсненні управл інських функцій і, відповідн о, як суб'єкт владних повнов ажень.

Головною державною інспек цією на автомобільному транс порті Міністерства транспор ту та зв'язку України в особ і Територіального управлінн я Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті в Донецькій області при п роведенні перевірок встанов лено порушення законодавств а з боку відповідача при здій сненні ним діяльності, пов' язаної з перевезенням пасажи рів.

28.09.2011 року інспекторами терит оріального управління Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті пр оведено перевірку додержанн я вимог законодавства про ав томобільний транспорт під ча с здійснення регулярних паса жирських перевезень водієм ОСОБА_1 транспортним засо бом марки «Рута», державний н омерний знак НОМЕР_1, який належить відповідачеві.

Під час проведення зазначе ної перевірки виявлені поруш ення відповідачем вимог ч.1 аб з.2 ст. 60 Закону України “Про авт омобільний транспорт” за над ання послуг з перевезень пас ажирів та вантажів без оформ лення документів, перелік як их визначений статтями 39, 48 цьо го Закону, про що державним ін спектором складено акт № 027464 ві д 28.09.2011 року (а.с.6).

24.10.2011 року постановою начальн ика Територіального управлі ння Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті в Донецькій області П роворотова В.П. за порушенн я законодавства про автомобі льний транспорт, відповідаль ність за яке передбачена абз ацом 2 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», до відповідача з астосовано фінансові санкці ї в розмірі 1 700 грн. (а.с. 7)

Зазначена постанова напра влялась на адресу відповідач а (а.с.8), однак останнім до бюдже ту фінансові санкції у розмі рі 1 700,00 грн. у добровільному пор ядку не сплачені.

Згідно пункту 15 Порядку зді йснення державного контролю на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 р., під час проведення рейдової перевірки перевіря ється: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документ ів, на підставі яких здійснюю ться перевезення автомобіль ним транспортом; наявність у документах водія відмітки п ро проходження ним медичного огляду та проведення переві рки технічного стану транспо ртного засобу перед виїздом на маршрут; відповідність зо внішнього і внутрішнього спо рядження (екіпірування) тран спортного засобу встановлен им вимогам; оснащення таксі с правним таксометром; відпові дність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, перед баченим технічною характери стикою транспортного засобу ; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та м аршруту руху; наявність у всі х пасажирів квитків на проїз д та квитанцій на перевезенн я багажу, а у разі пільгового п роїзду - відповідного посвід чення; додержання водієм реж иму праці та відпочинку, а так ож вимоги щодо наявності в ав тобусі двох водіїв у разі пер евезення пасажирів на відста нь 500 і більше кілометрів; вико нання водієм інших вимог Пра вил надання послуг пасажирсь кого автомобільного транспо рту та Правил перевезень ван тажів автомобільним транспо ртом в Україні.

Статтею 39 Закону №2344-ІІІ авто мобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред 'являти особам, які уповноваж ені здійснювати контроль на автомобільному транспорті т а у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі я ких виконуються пасажирські перевезення. Документи для р егулярних пасажирських пере везень: для автомобільного п еревізника - ліцензія, догові р із органами виконавчої вла ди та органами місцевого сам оврядування чи їх дозвіл, пас порт маршруту, документ, що за свідчує використання автобу са на законних підставах, інш і документи, передбачені зак онодавством України; для вод ія автобуса - посвідчення вод ія відповідної категорії, ре єстраційні документи на тран спортний засіб, ліцензійна к артка, дорожній лист, квитков о-касовий лист, схема маршрут у, розклад руху, таблиця варто сті проїзду (крім міських пер евезень), інші документи, пере дбачені законодавством Укра їни.

Пунктами 26, 27 Порядку здійсне ння державного контролю на а втомобільному транспорті вс тановлено, що справа про пору шення розглядається у присут ності уповноваженої особи су б'єкта господарювання. Про ча с і місце розгляду справи про порушення уповноважена особ а суб'єкта господарювання по відомляється під розписку чи рекомендованим листом із по відомленням. У разі неявки уп овноваженої особи суб'єкта г осподарювання справа про пор ушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про засто сування фінансових санкцій

Відповідно ст. 60 Закону №2344-ІІ І за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізник ів застосовуються санкції за : надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оф ормлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмір і ста неоподатковуваних міні мумів доходів громадян.

Згідно з пунктами 25, 26 Порядк у здійснення державного конт ролю на автомобільному транс порті, що затверджений поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 08 листопада 2006 року №1567 , справа про порушення розгля дається в органі державного контролю за місцезнаходженн ям суб'єкта господарювання а бо за місцем виявлення поруш ення, у присутності уповнова женої особи суб'єкта господ арювання. Про час і місце розг ляду справи про порушення уп овноважена особа суб'єкта г осподарювання повідомляєть ся під розписку чи рекомендо ваним листом із повідомлення м.

Згідно п. 28 зазначеного Поря дку фінансова санкція повинн а бути перерахована суб'єкто м господарювання на зазначен ий у постанові рахунок не піз ніше ніж протягом п'ятнадцят и днів після отримання ним ко пії постанови про застосуван ня фінансових санкцій, про що повідомляється орган держав ного контролю, посадовою осо бою якого винесено відповідн у постанову.

Докази щодо оскарження від повідачем зазначеної постан ови про накладення фінансови х санкцій в адміністративном у чи судовому порядку у суду в ідсутні, а відповідачем не на дані.

З урахуванням встановлени х обставин у справі, суд дійш ов до висновку, що позовні вим оги прокурора в інтересах де ржави в особі Головної держа вної інспекції на автомобіль ному транспорті Міністерств а транспорту та зв'язку Укр аїни її структурного підрозд ілу - територіального управ ління Головної державної інс пекції на автомобільному тра нспорті в Донецькій області до товариства з обмеженою ві дповідальністю «БАС ЛАЙН» пр о стягнення фінансових санкц ій за порушення законодавств а про автомобільний транспор т у розмірі 1700 грн. підлягають з адоволенню у повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають.

На підставі наведеного, кер уючись ст.ст. 17-20, 69-72, 86, 94, 158-164, 167, 186, 254, 257 КА С України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Донецько - Ясинуватського транспортно го прокурора в інтересах Гол овної державної інспекції на автомобільному транспорті М іністерства транспорту та зв 'язку України в особі терит оріального управління Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті в Д онецькій області до товарист ва з обмеженою відповідальні стю «БАС ЛАЙН» про стягнення фінансових санкцій за поруш ення законодавства про автом обільний транспорт у розмірі 1700 грн., - задовольнити повніст ю.

Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю «БА С ЛАЙН» (83096, м. Донецьк, вул. Куйб ишева, 75а-73, ЄДРПОУ 36810128) на корист ь Державного бюджету м. Донец ька (р/р 31112106700002, МФО 834016, ОКПО 23977045, код 21081100) фінансові санкції у розмі рі 1 700 (одна тисяча сімсот) грн. 0 0 коп.

Постанова прийнята у нарад чій кімнаті та проголошено ї ї вступну та резолютивну час тини у судовому засіданні 28 лю того 2012 року у присутності про курора.

Повний текст постанови виг отовлено 02 березня 2012 року.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання апеляційної скар ги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції. Апеляцій на скарга на постанову суду п ершої інстанції подається пр отягом десяти днів з дня її пр оголошення. У разі застосува ння судом частини третьої ст атті 160 цього Кодексу, а також п рийняття постанови у письмов ому провадженні апеляційна с карга подається протягом дес яти днів з дня отримання копі ї постанови. Якщо суб'єкта вла дних повноважень у випадках та порядку, передбачених час тиною четвертою статті 167 цьог о Кодексу, було повідомлено п ро можливість отримання копі ї постанови суду безпосередн ьо в суді, то десятиденний стр ок на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закін чення п'ятиденного строку з м оменту отримання суб'єктом в ладних повноважень повідомл ення про можливість отриманн я копії постанови суду.

Суддя Скріпнік А.І.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.02.2012
Оприлюднено21.03.2012
Номер документу21943491
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/721/2012

Ухвала від 09.02.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Скріпнік А.І.

Постанова від 28.02.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Скріпнік А.І.

Ухвала від 19.01.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Скріпнік А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні