Постанова
від 06.10.2011 по справі 2а-0870/6732/11
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

              

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 06 жовтня 2011 року   11:20                                    Справа №  2а-0870/6732/11

 Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Бойченко Ю.П., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовною заявою          Державної податкової інспекції у Запорізькому районі Запорізької області

до          Товариства з обмеженою відповідальністю “Фірма Еліз”

про                                        стягнення коштів за податковим боргом,

ВСТАНОВИВ:

15 серпня 2011 року Державна податкова інспекція у Запорізькому районі Запорізької області (далі – позивач, ДПІ у Заводському районі) звернулась до Запорізького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю “Фірма Еліз” (далі – відповідач) в якій просить стягнути з відповідача податкову заборгованість перед бюджетом у розмірі 170,00 грн.

Ухвалою суду від 16 серпня 2011 року відкрито скорочене провадження у справі.

Зазначена ухвала направлена на адресу відповідача, проте повернута на адресу суду 19 вересня 2011 року з відміткою поштового відділення зв'язку: «немає довіреності».

Відповідно до ч. 4 ст. 33 КАС України у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються, зокрема, юридичним особам та фізичним особам – підприємцям – за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином.

За приписами ч. 11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

З аналізу наведених норм КАС України суд вважає, що ухвала про відкриття скороченого провадження від 16 серпня 2011 року вручена відповідачу належним чином.

Станом на 06 жовтня 2011 року до канцелярії суду не були подані заперечення проти позову.

Суддя, оцінивши повідомлені позивачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, вирішив продовжити розгляд справи у порядку скороченого провадження і встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення.

Як вбачається з матеріалів справи Товариство з обмеженою відповідальністю “Фірма Еліз” (код ЄДРПОУ 35602547) зареєстровано 12 грудня 2007 року Запорізькою районною державною адміністрацією Запорізької області.

16 серпня 2010 року Державною податковою інспекцію Запорізького району Запорізької області проведено перевірку ТОВ “Фірма Еліз”, за результатами якої складено Акт №325 від 16 серпня 2010 року про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності повернення податковому органу Свідоцтва ПДВ (далі – Акт перевірки).

Актом перевірки встановлено порушення п.п. 9.8 статті 9 Закону України “Про податок на додану вартість”, п. 25 Наказу ДПА України №79, платником податку на додану вартість не повернуто податковому органу Свідоцтво та всі його засвідчені копії разом із супровідним листом протягом двадцяти календарних днів від дня прийняття рішення про анулювання. У цьому випадку затримка в повернені такого Свідоцтва прирівнюється до затримки в наданні податкової звітності з цього податку.

10 листопада 2010 року на підставі Акту перевірки позивачем було прийняте податкове повідомлення-рішення №0001611611/0 Форми “Р”, яким відповідачу визначена сума податкового зобов'язання у розмірі 170,00 грн. Зазначене рішення 10 листопада 2010 року направлено відповідачу та 13 листопада 2010 року отримано уповноваженою особою відповідача.

Абзацом 2 п.п. 5.3.1 п. 5.3 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” передбачено, що у разі коли відповідно до закону контролюючий орган самостійно визначає податкове зобов'язання платника податків за причинами, не пов'язаними із порушенням податкового законодавства, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму податкового зобов'язання у строки, визначені у законі з відповідного податку, а за їх відсутності - протягом тридцяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення про таке нарахування.

Згідно до п.п 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-ІІІ, податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Відповідно до п.п 5.2.2 п. 5.2 ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, якщо відповідно до закону контролюючий орган самостійно визначає податкове зобов'язання платника податків за причинами, не пов'язаними із порушенням податкового законодавства, такий платник податків має право на адміністративне оскарження рішень контролюючого органу протягом тридцяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення або відповіді контролюючого органу на скаргу, замість десятиденного строку, визначеного у абзаці першому цього підпункту.

День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків.

В матеріалах справи відсутні докази оскарження зазначеного податкового повідомлення-рішення №0001611611/0 Форми “Р” або сплати нарахованого контролюючим органом податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170,00 грн.

Згідно п.п.5.4.1. п.5.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Відповідно до п.1.3 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податковий борг - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку , але не сплачене у встановлений строк , а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Аналогічна норма міститься в пп.14.1.175 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України.

Статтею 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

На виконання вимог зазначеної статті, 06 грудня 2010 року позивачем була винесена перша податкова вимога №1/151, яка надіслана відповідача поштою, але повернулась на адресу ДПІ у Запорізькому районі з відміткою поштового відділення “за закінченням терміну зберігання”.

У даному випадку, податкова вимога були направлені боржнику на підставі Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181-III від 21.12.2000 (далі - Закону №2181-ІІІ), яким регулювався порядок адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів) під час виникнення податкового боргу відповідача.

Підпунктом 6.2.3 п.6.2 ст.6 Закону №2181-ІІІ встановлено, що податкові вимоги надсилаються:

а)  перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання.

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки.

Пунктом 59.3 ст. 59 Податкового кодексу встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

В подальшому податкові вимоги на адресу Відповідача не направлялись, оскільки Податковий кодекс України не передбачає повторне направлення податкових вимог.

Згідно з п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Аналіз зазначених вище вимог законодавства, наявні матеріали справи свідчать про те, що відповідачем в порушення вимог законодавства не сплачено суму боргу в розмірі 170 грн.00 коп..

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Запорізькому районі Запорізької області підлягають задоволенню у повному обсязі.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Запорізькому районі Запорізької області до Товариства з обмеженою відповідальністю “Фірма Еліз” про стягнення коштів за податковим боргом задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Фірма Еліз” (70411, Запорізька область, Запорізький район, с. Володимирівське, вул. Підгірна, 21, ЄДРПОУ 35602547) на користь державного бюджету Запорізького району суму податкового боргу у розмірі 170,00 (сто сімдесяти) гривень на розрахунковий рахунок 31112029700122, ЄДРПОУ 34677014, код платежу 14010100, код отримувача 34677103 банк ГУДК України у Запорізькій області, МФО 813015.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя                                        (підпис)                              Ю.П.Бойченко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.10.2011
Оприлюднено21.03.2012
Номер документу21944388
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/6732/11

Постанова від 06.10.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 16.08.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні