ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
27 лютого 2012 року 14:50 № 8/306
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі с удді Кузьменка В.А., за участю секретаря Хижняк І.В., розглян увши у письмовому провадженн і адміністративну справу
за позовом Закритого акціонерного т овариства “УКРГАЗ-ЕНЕРГО”
до Енергетичної регіональн ої митниці
про визнання протиправними т а скасування рішень
О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:
05 травня 2008 року (відпов ідно до відмітки служби діло водства суду) Закрите акціон ерне товариство “УКРГАЗ-ЕНЕР ГО” (далі по тексту - позивач , ЗАТ “УКРГАЗ-ЕНЕРГО”) звернул ось до Окружного адміністрат ивного суду міста Києва з адм іністративним позовом до Ене ргетичної регіональної митн иці (далі по тексту - відпові дач), в якому, з урахуванням зм іни позовних вимог, просить: 1) визнати протиправним та ска сувати рішення Енергетичної регіональної митниці від 21 кв ітня 2008 року про відмову в митн ому оформлені природного газ у в обсязі 1 000 000 000 (один мільярд) кубічних метрів, заплановано го на переміщення у травні 2008 р оку, із застосуванням тимчас ової декларації, яке оформле не шляхом накладення 21 квітня 2008 року резолюції заступника начальника Енергетичної рег іональної митниці Брича В.М . “У випуску у вільний обіг т оварів із застосуванням тимч асової декларації відмовлен о” на заяві позивача від 21 кві тня 2008 року №02-14/2-01471; 2) визнати прот иправним та скасувати рішенн я Енергетичної регіональної митниці від 22 квітня 2008 року пр о відмову в митному оформлен і природного газу в обсязі 1 000 000 000 (один мільярд) кубічних мет рів, запланованого на перемі щення у травні 2008 року, із заст осуванням тимчасової деклар ації, яке оформлене шляхом на кладення 22 квітня 2008 року резо люції тимчасово виконуючого обов' язки заступника начал ьника Енергетичної регіонал ьної митниці Ніколаєва С.С. “У випуску у вільний обіг т оварів із застосуванням тимч асової декларації відмовлен о” на заяві позивача від 22 кві тня 2008 року №02-14/2-01480; 3) визнати прот иправним та скасувати рішенн я Енергетичної регіональної митниці від 25 квітня 2008 року пр о відмову в митному оформлен і природного газу в обсязі 1 000 000 000 (один мільярд) кубічних мет рів, запланованого на перемі щення у травні 2008 року, із заст осуванням тимчасової деклар ації, яке оформлене шляхом на кладення 25 квітня 2008 року резо люції тимчасово виконуючого обов' язки заступника начал ьника Енергетичної регіонал ьної митниці Ніколаєва С.С. “У випуску у вільний обіг т оварів із застосуванням тимч асової декларації відмовлен о” на заяві позивача від 25 кві тня 2008 року №02-14/2-01552.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 23 травня 2008 року відкрито п ровадження в адміністративн ій справі №8/306 та призначено по переднє судове засідання.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 17 червня 2008 року закінчено підготовче провадження та пр изначено адміністративну сп раву №8/306 до судового розгляду .
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 04 листопада 2010 року на підс таві пункту 3 частини першої с татті 156 Кодексу адміністрати вного судочинства України зу пинено провадження в адмініс тративній справі №8/306 до набра ння законної сили рішенням О кружного адміністративного суду міста Києва у справі №2а- 12624/10/2670 за позовом ЗАТ “УКРГАЗ-ЕН ЕРГО” до Кабінету Міністрів України. за участю третіх осі б, які не заявляють самостійн их вимог на предмет спору на с тороні відповідача - Націона льної акціонерної компанії “ Нафтогаз України” та Державн ої митної служби України, про визнання протиправним та ск асування пункту 2 постанови “ Про реалізацію імпортованог о природного газу на територ ії України” від 05 березня 2008 ро ку №163.
14 січня 2011 року на підставі пр отоколу розподілу справ між суддями автоматизованої сис теми документообігу Окружно го адміністративного суду мі ста Києва справу №8/306 передано на розгляд судді Кузьменку В .А.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 17 січня 2011 року прийнято ад міністративну справу до пров адження.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 19 січня 2012 року провадження у справі поновлено та призна чено справу до судового розг ляду на 31 січня 2012 року.
Судове засідання, призначе не на 31 січня 2012 року, не відбуло сь у зв' язку з неможливістю технічної фіксації судового засідання. Наступне судове з асідання призначено на 06 люто го 2012 року.
В судове засідання 06 лютого 2012 року не прибув представник відповідача.
Відповідно до частини шост ої статті 128 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и якщо немає перешкод для роз гляду справи у судовому засі данні, визначених цією статт ею, але прибули не всі особи, я кі беруть участь у справі, хоч а і були належним чином повід омлені про дату, час і місце су дового розгляду, суд має прав о розглянути справу у письмо вому провадженні у разі відс утності потреби заслухати св ідка чи експерта.
Враховуючи неприбуття пре дставника відповідача та пол оження частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, беручи до уваги відсутність потреб и заслухати свідка чи експер та, в судовому засіданні 06 лют ого 2012 року суд ухвалив перейт и до розгляду справи в письмо вому провадженні.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, всебічно і по вно з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, Ок ружний адміністративний суд міста Києва, -
В С Т А Н О В И В:
З метою випущення у ві льний обіг у спрощеному поря дку природного газу, який пер еміщується через митний корд он трубопровідним транспорт ом, ЗАТ “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” подал о до Енергетичної регіональн ої митниці заяви від 21 квітня 2008 року №02-14/2-01471, від 22 квітня 2008 року №02-14/2-01480 та від 25 квітня 2008 року №02-14 /2-01552, в яких просило надати дозв іл на подання тимчасової дек ларації на переміщення у тра вні 2008 року газу природного в о бсязі 1 000 000 000 кубічних метрів.
Енергетичною регіональною митницею прийнято рішення п ро відмову в митному оформле нні товарів із застосуванням тимчасової декларації, які о формлені шляхом накладення н а заявах позивача від 21 квітня 2008 року №02-14/2-01471, від 22 квітня 2008 рок у №02-14/2-01480 та від 25 квітня 2008 року № 02-14/2-01552 резолюції “У випуску у ві льний обіг товарів із застос уванням тимчасової декларац ії відмовлено”.
При цьому причиною відмови визначено недотримання вимо г пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 05 берез ня 2008 року №163 “Про реалізацію і мпортованого природного газ у на території України”.
Позивач, не погоджується зі спірними рішеннями, оскільк и ЗАТ “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” відпов ідає характеристикам, необхі дним для отримання дозволу н а здійснення декларування із застосуванням тимчасової де кларації; не здійснює ввезен ня природного газу із попере днім митним оформленням прир одного газу, а здійснює ввезе ння природного газу в режимі імпорту, а тому пункт 2 постан ови Кабінету Міністрів Украї ни від 05 березня 2008 року №163 “Про реалізацію імпортованого пр иродного газу на території У країни” не може бути перешко дою для митного оформлення п риродного газу, імпортованог о за процедурою, визначеною с таттею 82 Митного кодексу Укра їни.
Відповідач проти задоволе ння адміністративного позов у заперечував та в письмовом у запереченні зазначав, що пу нктом 2 постанови Кабінету Мі ністрів України від 05 березня 2008 року №163 “Про реалізацію імп ортованого природного газу н а території України” установ лено Державній митній службі проводити починаючи з 01 берез ня 2008 р. попереднє митне оформл ення природного газу, який на дходить в газотранспортну си стему України для задоволенн я потреб споживачів України, виключно Національній акціо нерній компанії “Нафтогаз Ук раїни” за ціною 179,5 долара США з а 1 тис. куб. метрів.
Окружний адміністративний суд міста Києва проаналізув авши матеріали справи, дійшо в висновку, що позовні вимоги ЗАТ “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” підляга ють задоволенню, виходячи з н аступних мотивів.
Матеріали справи свідчат ь, що між ЗАТ “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” та компанією ROSUKRENERGO AG контракт ві д 02 лютого 2006 року купівлі-прод ажу природного газу в 2006 - 2010 рок ах за умовами якого позивач п ротягом зазначеного періоду , у тому числі у 2008 році, імпорту є природний газ на територію України в обсязі, зокрема про тягом 2008 - 2010 років до 60 млрд. куб . м. на умовах поставки DAF (Incoterms-2000) к ордон Російської Федерації/У країни або кордон Республіки Білорусь/України.
Як встановлено вище, на пі дставі зазначеного контракт у позивач звернувся до Енерг етичної регіональної митниц і із заявами про надання дозв олу на подання тимчасової де кларації на переміщення у тр авні 2008 року газу природного в обсязі 1 000 000 000 кубічних метрів з метою випущення у вільний о біг у спрощеному порядку при родного газу, який переміщує ться через митний кордон тру бопровідним транспортом.
Відповідно до статті 82 Митн ого кодексу України визначен о, що якщо декларант з поважни х причин, перелік яких визнач ається спеціально уповноваж еним центральним органом вик онавчої влади в галузі митно ї справи, не може здійснити у п овному обсязі декларування т оварів і транспортних засобі в, які ввозяться на митну тери торію України, безпосередньо під час переміщення їх через митний кордон України (крім т оварів, які переміщуються тр анзитом через територію Укра їни), такі товари можуть бути в ипущені у вільний обіг у спро щеному порядку після подання митному органу тимчасової ч и неповної декларації та під зобов' язання про подання м итної декларації, заповненої у звичайному порядку не пізн іше ніж через 30 днів з дня випу ску товарів у вільний обіг.
Рішення про можливість вип уску товарів у вільний обіг з наступним оформленням митни х документів у повному обсяз і приймається митним органом виходячи з обставин перем іщення таких товарів через м итний кордон України, характ еристики підприємства, устан ови, організації та за умови с плати належних податків і зб орів у повному обсязі.
Згідно з пунктом 2 Порядку м итного контролю та митного о формлення природного газу, щ о переміщується через митний кордон України трубопровідн им транспортом, затвердженог о постановою Кабінету Мініст рів України від 17 грудня 2003 рок у №1958, тимчасова декларація - пи сьмова заява за встановленою формою, яка подається митном у органу особою, уповноважен ою на декларування газу, що пе реміщується через митний кор дон України, і містить відомо сті про обсяг газу, мету його п ереміщення, інші дані, потріб ні для здійснення митного ко нтролю, митного оформлення, м итної статистики, на підстав і якої газ пропускається чер ез митний кордон України в сп рощеному порядку для вільног о обігу.
Перелік причин та умови зас тосування тимчасової деклар ації, а також порядок прийнят тя митним органом рішення пр о митне оформлення товарів, з аявлених з метою випуску у ві льний обіг, із застосуванням цієї декларацій регулюється Порядком застосування тимча сової та неповної декларацій відповідно до митного режим у імпорту (при випуску у вільн ий обіг), затвердженого наказ ом Державної митної служби У країни від 30 грудня 2003 року №932 (д алі по тексту - Порядок).
Відповідно до пункту 1.6 Поря дку (в редакції, чинній на моме нт виникнення спірних правов ідносин) передбачено, що декл арування товарів із застосув анням тимчасової або неповно ї декларації можливе за наяв ності дозволу митного органу .
Згідно з пунктом 2.1 Порядку д екларування товарів із засто суванням тимчасової деклара ції можливе виключно за бажа нням декларанта, якщо: а) товар и переміщуються трубопровід ним транспортом або лініями електропередачі; б) ціна това ру у контракті визначається за формулою; в) виникають спір ні питання при: визначенні ми тної вартості товарів; визна ченні країни походження това рів; класифікації товарів зг ідно з УКТЗЕД.
Пункт 2.3 Порядку передбачає , що дозвіл на здійснення декл арування із застосуванням ти мчасової декларації надаєть ся суб' єкту підприємницько ї діяльності, що переміщує то вари через митний кордон Укр аїни, за умови, що цей суб' єкт відповідає таким характе ристикам: є резидентом Укр аїни; не має заборгованості з і сплати податків і зборів (об ов' язкових платежів), а тако ж зі сплати штрафів за поруше ння митних правил; а також зов нішньоекономічна операція в ідповідає видам економічної діяльності цього суб' єкта.
Виходячи зі змісту статті 82 Митного кодексу України та з азначених норм Порядку в кон тексті спірних правовідноси н та з огляду на особливості п ереміщення природного газу н а митну території, суд вважає , що природний газ може бути ви пущений у вільний обіг у спро щеному порядку шляхом оформл ення тимчасової декларації з а умови відповідності позива ча характеристикам, що визна чені Порядком.
Так, досліджуючи питання ві дповідності ЗАТ “УКРГАЗ-ЕНЕ РГО” характеристикам, що виз начені в пункті 2.3 Порядку, суд встановив, що ЗАТ “УКРГАЗ-ЕНЕ РГО” є резидентом України, а з овнішньоекономічна операці я відповідає видам його екон омічної діяльності.
В свою чергу відповідачем н е надано до суду доказів на пі дтвердження того, що позивач має заборгованість зі сплат и податків і зборів (обов' яз кових платежів), а також зі спл ати штрафів за порушення мит них правил.
За таких підстав, на думку с уду позивач відповідає харак теристикам, необхідним для о тримання дозволу на здійснен ня декларування із застосува нням тимчасової декларації.
Стосовно посилання в спірн их рішеннях на пункт 2 постано ви Кабінету Міністрів Україн и від 05 березня 2008 року №163 “Про р еалізацію імпортованого при родного газу на території Ук раїни” Окружний адміністрат ивний суд міста Києва зверта є увагу на наступне.
Відповідно до пункту 2 поста нови Кабінету Міністрів Укра їни від 05 березня 2008 року №163 “Пр о реалізацію імпортованого п риродного газу на території України” установлено Держав ній митній службі проводити починаючи з 01 березня 2008 року попереднє митне оформлення природного газу, який надх одить в газотранспортну сист ему України для задоволення потреб споживачів України, в иключно Національній акціон ерній компанії “Нафтогаз Укр аїни” за ціною 179,5 долара США за 1 тис. куб. метрів.
Разом з тим, постановою Окру жного адміністративного суд у міста Києва від 10 лютого 2011 ро ку в адміністративній справі №2а-12624/10/2670, яка набрала законної сили, визнано незаконним пун кт 2 постанови Кабінету Мініс трів України від 05 березня 2008 р оку №163 “Про реалізацію імпорт ованого природного газу на т ериторії України”.
Так в згаданій постанові с удом встановлено, що пункт 2 по станови Кабінету Міністрів У країни від 05 березня 2008 року №163 “Про реалізацію імпортовано го природного газу на терито рії України” не відповідає в имогам Митного кодексу Украї ни, ”…у тому числі щодо єдиног о підходу до суб' єктів зовн ішньоекономічної діяльност і при здійсненні митних проц едур, оскільки спірним актом НАК “Нафтогаз України” необ ґрунтовано поставлено у прив ілейоване становище по відно шенню до інших імпортерів га зу шляхом надання виключного права на застосування визна чених законом митних процеду р щодо оформлення тимчасо вих декларацій (поперед нього митного оформлення ) та, по суті, встановлено не пе редбачені законом обмеження щодо здійснення конкретних митних процедур та зовнішньо економічної діяльності стос овно інших, ніж НАК “Нафтогаз України”, суб' єктів зовніш ньоекономічної діяльності, щ о обмежує права позивача на з астосування процедур оформл ення тимчасових декларацій ( попереднього митного оформл ення).
Крім того, оскільки сп ірним актом Кабінет Міністрі в України фактично встановив переваги для одного суб' єк та зовнішньоекономічної дія льності по відношенню до інш их, що обмежує діяльність інш их імпортерів газу на ринку р еалізації газу на території України та ставить їх у нерів не становище з таким суб' єк том у сфері зовнішньоекономі чної діяльності, складовою я кої є митна справа, наведен е свідчить, що відповідач п оза межами визначених законо м повноважень встановив певн і правила щодо обмеження кон куренції на ринку реалізації імпортованого природного га зу на території України че рез процедуру обмеження п рава інших суб' єктів на зас тосування режиму оформлення тимчасових декларацій (попе реднього митного оформлення ), а отже і випуску природного газу у вільний обіг в обраном у цими суб' єктами порядку о формлення імпорту газу.”
Згідно з частиною першою с татті 72 Кодексу адміністрати вного судочинства України об ставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній , цивільній або господарські й справі, що набрало законної сили, не доказуються при розг ляді інших справ, у яких берут ь участь ті самі особи або осо ба, щодо якої встановлено ці о бставини.
Відповідно до пункту 3.1 Поря дку рішення про митне оформл ення товарів із застосування м тимчасової чи неповної дек ларації приймається начальн иком або вповноваженою посад овою особою митного органу н а підставі заяви підприємств а, форма якої визначається Де ржавною митною службою Украї ни.
Згідно з пунктом 3.4 Порядку п ередбачено, що у разі прийнят тя рішення про відмову в митн ому оформленні товарів із за стосуванням тимчасової чи не повної декларації на обох пр имірниках заяви накладаєтьс я резолюція “У випуску у віль ний обіг товарів із застосув анням тимчасової/неповної де кларації відмовлено” із зазн аченням причин відмови.
Відповідна резолюція скрі плюється печаткою митного ор гану або особистою номерною печаткою посадової особи мит ного органу.
Вірними є також доводи пози вача про те, що спірні рішення відповідач прийняв у період дії ухвали Окружного адміні стративного суду міста Києва від 29 березня 2008 року в адмініс тративній справі №8/199, якою в по рядку забезпечення адмініст ративного позову зупинено пу нкт 2 постанови Кабінету Міні стрів України від 05 березня 2008 року №163 “Про реалізацію імпо ртованого природного газу на території України”.
Враховуючи все викладене в ище та незаконність пункт 2 по станови Кабінету Міністрів У країни від 05 березня 2008 року №163 “Про реалізацію імпортовано го природного газу на терито рії України”, який відповіда чем визначено підставою для відмови позивачу в митному о формленні імпортованого при родного газу із застосування м тимчасової декларації, вих одячи з визначеної Порядком особливої форми рішення, на п ереконання суду, рішення Ене ргетичної регіональної митн иці про відмову в митному офо рмленні природного газу в об сязі 1 000 000 000 (один мільярд) кубіч них метрів, запланованого на переміщення у травні 2008 року, і з застосуванням тимчасової д екларації, які оформлені шля хом накладення резолюції “У випуску у вільний обіг товар ів із застосуванням тимчасов ої декларації відмовлено” на заявах позивача від 21 квітня 2008 року №02-14/2-01471, від 22 квітня 2008 рок у №02-14/2-01480 та від 25 квітня 2008 року № 02-14/2-01552, є протиправними та підля гають скасуванню.
Відповідно до частини друг ої статті 19 Конституції Украї ни органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання, їх посадові особи зобов ' язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.
Згідно зі статтею 4 Митного кодексу України митне регулю вання здійснюється на основі принципів: 1) виключної юрисди кції України на її митній тер иторії; 2) виключної компетенц ії митних органів України що до здійснення митної справи; 3) законності; 4) єдиного порядк у переміщення товарів і тран спортних засобів через митни й кордон України; 5) системност і; 6) ефективності; 7) додержання прав та охоронюваних законо м інтересів фізичних та юрид ичних осіб; 8) гласності та про зорості.
Частиною третьою статті 2 Ко дексу адміністративного суд очинства України передбачен о, що у справах щодо оскарженн я рішень, дій чи бездіяльност і суб' єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо ( неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням пр инципу рівності перед законо м, запобігаючи несправедливі й дискримінації; пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.
Згідно з частиною першою ст атті 71 Кодексу адміністратив ного судочинства України кож на сторона повинна довести т і обставини, на яких ґрунтуют ься її вимоги та заперечення , крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до частини друг ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и в адміністративних справах про протиправність рішень, д ій чи бездіяльності суб' єкт а владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.
Враховуючи викладене, на д умку Окружного адміністрати вного суду міста Києва, Енерг етичною регіональною митниц ею не доведено правомірність та обґрунтованість підстав для прийняття спірних рішень з урахуванням вимог встанов лених частиною другою статті 19 Конституції України та час тиною третьою статті 2 Кодекс у адміністративного судочин ства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вим ог, системного аналізу полож ень законодавства України та доказів, наявних у матеріала х справи, адміністративний п озов ЗАТ “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” під лягає задоволенню.
Відповідно до частини перш ої статті 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и якщо судове рішення ухвале не на користь сторони, яка не є суб' єктом владних повноваж ень, суд присуджує всі здійсн ені нею документально підтве рджені судові витрати з Держ авного бюджету України (або в ідповідного місцевого бюдже ту, якщо іншою стороною був ор ган місцевого самоврядуванн я, його посадова чи службова о соба).
Враховуючи викладене, керу ючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний по зов Закритого акціонерного т овариства “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” за довольнити повністю.
2. Визнати протиправним та с касувати рішення Енергетичн ої регіональної митниці від 21 квітня 2008 року про відмову в м итному оформлені природного газу в обсязі 1 000 000 000 (один мілья рд) кубічних метрів, запланов аного на переміщення у травн і 2008 року, із застосуванням тим часової декларації, яке офор млене шляхом накладення 21 кві тня 2008 року резолюції заступн ика начальника Енергетичної регіональної митниці Брич а В.М. “У випуску у вільний об іг товарів із застосуванням тимчасової декларації відмо влено” на заяві Закритого ак ціонерного товариства “УКРГ АЗ-ЕНЕРГО” від 21 квітня 2008 року №02-14/2-01480.
3. Визнати протиправним та с касувати рішення Енергетичн ої регіональної митниці від 22 квітня 2008 року про відмову в м итному оформлені природного газу в обсязі 1 000 000 000 (один мілья рд) кубічних метрів, запланов аного на переміщення у травн і 2008 року, із застосуванням тим часової декларації, яке офор млене шляхом накладення 22 кві тня 2008 року резолюції тимчасо во виконуючого обов' язки за ступника начальника Енергет ичної регіональної митниці Ніколаєва С.С. “У випуску у вільний обіг товарів із заст осуванням тимчасової деклар ації відмовлено” на заяві За критого акціонерного товари ства “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” від 22 кві тня 2008 року №02-14/2-01480.
4. Визнати протиправним та с касувати рішення Енергетичн ої регіональної митниці від 25 квітня 2008 року про відмову в м итному оформлені природного газу в обсязі 1 000 000 000 (один мілья рд) кубічних метрів, запланов аного на переміщення у травн і 2008 року, із застосуванням тим часової декларації, яке офор млене шляхом накладення 25 кві тня 2008 року резолюції тимчасо во виконуючого обов' язки за ступника начальника Енергет ичної регіональної митниці Ніколаєва С.С. “У випуску у вільний обіг товарів із заст осуванням тимчасової деклар ації відмовлено” на заяві За критого акціонерного товари ства “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” від 25 кві тня 2008 року №02-14/2-01552.
5. Присудити з Державного бю джету України на користь Зак ритого акціонерного товарис тва “УКРГАЗ-ЕНЕРГО” судові в итрати у розмірі 3,40 грн. (три гр ивні сорок копійок).
Постанова набирає зако нної сили відповідно до стат ті 254 Кодексу адміністративно го судочинства України та мо же бути оскаржена до суду апе ляційної інстанції за правил ами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративног о судочинства України.
Суддя В.А. Кузьме нко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2012 |
Оприлюднено | 21.03.2012 |
Номер документу | 21959221 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кузьменко В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні