Постанова
від 06.02.2012 по справі 2а-775/12/0170/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 лютого 2012 р. 14:47 Справа №2а-775/12/0170/14

Окружний адміністр ативний суд Автономної Респу бліки Крим у складі головуюч ого судді Кірєєва Д.В., за учас тю секретаря Цатурян С.О.

за участю представників ст орін:

від позивача - ОСОБА_1, з а довіреністю від 02.04.2011 року,

від відповідача - не з' яв ився.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Приватного підп риємства "Піонер-Трейд" до Упр авління у справах захисту пр ав споживачів у Херсонскій о бласті про визнання протипр авним та скасування рішення,

Суть спору: Приватне підпри ємство "Піонер-Трейд" звернул ося до Окружного адміністрат ивного суду АР Крим з адмініс тративною позовною заявою до Управління у справах захист у прав споживачів у Херсонск ій області (далі - відповіда ч) про визнання протиправним та скасування постанови про накладення стягнень № 240 від 15. 08.2011 року, якою відносно Приват ного підприємства «Піонер-Тр ейд» застосовано штраф в роз мірі 206 924,52 гривен.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Управлінням у справа х захисту прав споживачів у Х ерсонскій області протиправ но винесено Постанову про на кладення стягнень № 240 від 15.08.2011 р оку про застосування до Прив атного підприємства «Піонер -Трейд» штрафу у розмірі 206 924,52 г ривен.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 13.01.2012 року відкрито провадженн я по адміністративній справі , закінчено підготовче прова дження та призначено справу до судового розгляду.

Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про місце та час слухання с прави був сповіщений належни м чином.

Суд, заслухавши думку предс тавника позивача, враховуючи , що в матеріалах справи є дока зи повідомлення відповідача про час та місце судового зас ідання належним чином, суд, ке руючись ст. 128 КАС України, вваж ає можливим розглянути справ у у відсутність представника відповідача.

Дослідивши матеріали спра ви, всебічно і повно з' ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтуються позовні в имоги, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне зн ачення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України з авданням адміністративного судочинства є захист прав, св обод та інтересів фізичних о сіб, прав та інтересів юридич них осіб у сфері публічно-пра вових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб' єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.

Відповідно до п. 1 ч.2 статті 17 К АС України юрисдикція адміні стративних судів поширюєтьс я на спори фізичних чи юридич них осіб із суб' єктом владн их повноважень щодо оскаржен ня його рішень (нормативно-пр авових актів чи правових акт ів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття справи адм іністративної юрисдикції, - п ереданий на вирішення адміні стративного суду публічно-пр авовий спір, у якому хоча б одн ією зі сторін є орган виконав чої влади, орган місцевого са моврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Ст.19 Конституції України ви значає, що органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування зобов' язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України. Приватн е підприємство «Піонер-Трейд » зареєстроване у якості юри дичної особи виконавчим комі тетом Сімферопольської місь кої ради АР Крим 05.06.2003 року, про щ о видане свідоцтво серії А00 № 435330. Ідентіфікаційний код юрид ичної особи 32537177 (а.с.7).

Відповідно до довідки № 7329-0 в ід 16.11.2009 року Приватне підприєм ство «Піонер-Трейд» знаходит ься на податковому обліку пл атника податків (а.с.9).

Згідно Ліцензії на право оп тової торгівлі тютюновими ви робами серія АГ № 152037 Приватном у підприємству «Піонер - Тре йд» надано право здійснювати оптову торгівлю тютюновими виробами вітчизняного та імп ортного виробництва. Строк д ії ліцензії з 08.12.2009 року по 08.12.2014 ро ку (а.с.11).

Судом встановлено, що праці вниками Управління у справах захисту прав споживачів у Хе рсонскій області 30.03.2011 року на підставі направлення № 166 від 30.03.2011 року. (а.с.15) було проведено позапланову перевірку відд ілу роздрібної торгівлі при оптовій базі Приватного під приємства «Піонер-Трейд» за адресою: м. Херсон, вул. 40 років Жовтня, 31-А з питань дотриманн я позивачем вимог законодавс тва про захист прав споживач ів.

За результатами вищенавед еної перевірки було складено Акт № 000116 від 30.03.2011 року, у яком у встановлено порушення п.п. 8, 9,15 Наказу Міністерства економ іки та з питань європейської інтеграції України «Про зат вердження Правил роздрібної торгівлі тютюновими виробам и» № 218 від 24.07.2002 року, п.11 Правил то рговельного обслуговування населення, затверджених пос тановою Кабінету Міністрів У країни № 833 від 15.06.2006 року, ст. 11 Зак ону України «Про державне ре гулювання виробництва і обіг у спирту етилового, коньячно го і плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів» № 481/95 від 19.12.1995 року, ст.ст. 6,14 Закону України «Про захист прав спо живачів» № 3161 від 01.12.2005 року, а сам е:

- у розміщенні ящиків з тютю новими виробами на підлозі н а відстані від штабеля до дже рела тепла та стін менше 1 метр а;

- здійснені продажу товарі в, що не мають відповідного ма ркування, належного товарног о вигляду, на яких строк прида тності не зазначене або з пор ушенням вимог нормативних до кументів, строк придатності яких минув, а також тих, що над ійшли без документів, передб ачених законодавством, зокре ма які засвідчують їх якість та безпеку.

На підставі зазначеного Акту Заступником начальни ка Управління у справах захи сту прав споживачів у Херсон ської області Хабрат Л.Г. було винесено Постанову № 240 в ід 15.08.2011 року про накладення стя гнень передбачених статтею 2 3 Закону України «Про захист п рав споживачів» № 3161 від 01.12.2005 ро ку до Приватного підприємств а «Піонер-Трейд» застосовано штраф у розмірі 206 924,52 гривен (а.с .22-23).

Акт № 000116 підписаний директо ром бази Крижановським Сер гієм Володимировичем, з при воду порушень було надано по яснення

Не погодившись з Постаново ю № 240 від 15.08.2011 року позивач оска ржив її до суду.

Судом встановлено, що відно сини між споживачами товарів , робіт і послуг та виробникам и і продавцями товарів, викон авцями робіт і надавачами по слуг, права позивачів та меха нізм їх захисту, основи реалі зації державної політики у с фері захисту прав споживачів регулюються Законом України “Про захист прав споживачів ” № 3161 від 01.12.2005 року (далі Закон № 3161).

Стаття 4 зазначеного Закону встановлює права споживачів , до яких, зокрема, відноситься , право на належну якість прод укції та обслуговування, на н еобхідну, доступну, достовір ну та своєчасну інформацію п ро продукцію, її кількість, як ість, асортимент, а також про ї ї виробника.

Відповідно до статті 6 Закон у № 3161 продавець (виробник, вико навець) зобов'язаний передат и споживачеві продукцію нале жної якості, а також надати ін формацію про цю продукцію (ча стина 1). Продавець (виробник, в иконавець) на вимогу спожива ча зобов'язаний надати йому д окументи, які підтверджують належну якість продукції (ча стина 2). Вимоги до продукції щ одо її безпеки для життя, здор ов'я і майна споживачів, а тако ж навколишнього природного с ередовища встановлюються но рмативними документами. Забо роняється введення в обіг фа льсифікованої продукції. Вир обник (виконавець) зобов'язан ий забезпечити використання продукції за призначенням п ротягом строку її служби, пер едбаченого нормативним доку ментом або встановленого ним за домовленістю із споживач ем, а в разі відсутності таког о строку - протягом десяти рок ів(частина 3). Реалізація інтер есів споживачів у встановлен ні вимог до належної якості п родукції забезпечується пра вом участі споживачів та їх о б'єднань у розробленні норма тивних документів згідно із законодавством (частина6).

Згідно зі статтею 14 Закону № 3161 споживач має право на те, що б продукція за звичайних умо в її використання, зберіганн я і транспортування була без печною для його життя, здоров 'я, навколишнього природного середовища, а також не завдав ала шкоди його майну. У разі ві дсутності нормативних докум ентів, нормативно-правових а ктів, що містять обов'язкові в имоги до продукції, використ ання якої може завдати шкоди життю, здоров'ю споживача, нав колишньому природному серед овищу, а також майну споживач а, відповідні органи виконав чої влади, що здійснюють держ авний захист прав споживачів , зобов'язані негайно заборон ити випуск і реалізацію тако ї продукції (частина 1). На това ри (наслідки робіт), використа ння яких понад визначений ст рок є небезпечним для життя, з доров'я споживача, навколишн ього природного середовища а бо може заподіяти шкоду майн у споживача, встановлюється строк служби (строк придатно сті). Ці вимоги можуть поширюв атись як на виріб у цілому, так і на окремі його частини. Виро бник (виконавець, продавець) п овинен попереджати споживач а про встановлений строк слу жби (строк придатності) товар у (наслідків роботи) або його ч астини, обов'язкові умови йог о використання та можливі на слідки в разі їх невиконання , а також про необхідні дії піс ля закінчення цього строку. З абороняється змінювати стро к служби (строк придатності), я кий зазначено на етикетці, уп аковці або у супровідних док ументах на товар, а також ввод ити в обіг товари, строк прида тності яких минув (частина 2). Я кщо для безпечного використа ння продукції, її зберігання , транспортування та утиліза ції необхідно додержуватися спеціальних правил, виробни к (виконавець) зобов'язаний ро зробити такі правила та дове сти їх до продавця або спожив ача, а продавець - до споживача (частина 3). Продукція, на яку ак тами законодавства або іншим и нормативними документами в становлено обов'язкові вимог и щодо забезпечення безпеки для життя, здоров'я споживачі в, їх майна, навколишнього при родного середовища і передба чено нанесення національног о знака відповідності, повин на пройти встановлену процед уру оцінки відповідності. Ви робник має право маркувати п родукцію національним знако м відповідності за наявності декларації про відповідніст ь та/або сертифіката відпові дності, виданих згідно із зак онодавством. Реалізація про дукції (у тому числі імпортни х товарів) без маркування нац іональним знаком відповідно сті та/або без сертифіката ві дповідності чи декларації пр о відповідність забороняєть ся. Підставою для митного офо рмлення імпорту таких товарі в на територію України є наяв ність передбачених законода вством документів, які засві дчують факт проходження ними процедури оцінки відповідно сті. Відповідальність за пор ушення вимог щодо безпеки пр одукції, передбачених цією ч астиною, визначається цим За коном та іншими законодавчим и актами (частина 4). Якщо встан овлено, що при додержанні спо живачем правил використання , зберігання чи транспортува ння товарів (наслідків робіт ) вони завдають або можуть зав дати шкоди життю, здоров'ю, май ну споживача чи навколишньом у природному середовищу, вир обник (виконавець, продавець ) зобов'язаний негайно припин ити їх виробництво (реалізац ію) до усунення причин заподі яння шкоди, а в необхідних вип адках - вжити заходів щодо вил учення їх з обігу і відкликан ня у споживачів. Якщо причини заподіяння шкоди усунути не можливо, виробник (виконавец ь) зобов'язаний зняти таку про дукцію з виробництва, вилучи ти з обігу, відкликати у спожи вачів. У разі невиконання цих обов'язків зняття продукції з виробництва, вилучення з об ігу і відкликання у споживач ів проводиться за приписом о рганів виконавчої влади, що з дійснюють контроль за безпек ою продукції. Виробник (викон авець) зобов'язаний відшкоду вати у повному обсязі завдан і споживачам збитки, пов'язан і з відкликанням продукції (ч астина 5). Створюючи новий (мод ернізований) товар, розробни к повинен подати технічну до кументацію відповідному орг ану для проведення державної експертизи на його відповід ність вимогам щодо безпеки д ля життя, здоров'я і майна спож ивачів, а також навколишньог о природного середовища (час тина 6). Виробник (виконавець) з обов'язаний інформувати спож ивача про можливий ризик і пр о безпечне використання прод укції за допомогою прийнятих загальновідомих у міжнародн ій практиці позначень (части на 7).

В постанові № 240 від 15.08.2011 року в ідповідачем не зазначено, як і саме частини ст. 6 та ст. 14 Зако ну України “Про захист прав с поживачів” порушено позивач ем.

Пунктом 16 ч. 1 ст. 1 Закону № 3161 вс тановлено, що нормативний до кумент - цей термін застосову ється у значенні, визначеном у Законом України “Про станд артизацію”.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни “Про стандартизацію” в ід 17.05.2001 року № 2408 визначено, що но рмативний документ - це докум ент, який установлює правила , загальні принципи чи характ еристики різних видів діяльн ості або їх результатів. Цей т ермін охоплює такі поняття я к “стандарт”, “кодекс устале ної практики” та “технічні у мови”.

Статтею 662 Цивільного кодек су України визначено, що прод авець повинен одночасно з то варом передати покупцеві йог о приналежності та документи (технічний паспорт, сертифік ат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переда нню разом із товаром відпові дно до договору або актів цив ільного законодавства.

Нормами ст. 674 Цивільного код ексу України встановлено, що відповідність товару вимога м законодавства підтверджує ться способом та в порядку, вс тановленими законом та іншим и нормативно - правовими акта ми.

Згідно з ч. 4 ст. 268 Цивільного к одексу України постачальник повинен засвідчити якість т оварів, що поставляються, нал ежним товаросупровідним док ументом, який надсилається р азом з товаром, якщо інше не пе редбачено в договорі.

Відповідно до ст. 10 Закону Ук раїни “Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” від 19.12.19 95 року № 481/95-ВР спирт етиловий, к оньячний і плодовий, спирт ет иловий ректифікований виног радний, спирт етиловий ректи фікований плодовий, алкоголь ні напої та тютюнові вироби п ідлягають підтвердженню від повідності в законодавчо рег ульованій сфері шляхом серти фікації.

Відповідність спирту етил ового, коньячного і плодовог о, спирту етилового ректифік ованого виноградного, спирту етилового ректифікованого п лодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів підтве рджується наявністю у їх вир обника або імпортера сертифі ката відповідності або свідо цтва про визнання відповідно сті.

Реєстраційні номери серти фікатів відповідності або св ідоцтв про визнання відповід ності, виданих на спирт етило вий, коньячний і плодовий, спи рт етиловий ректифікований в иноградний, спирт етиловий р ектифікований плодовий, алко гольні напої та тютюнові вир оби, зазначаються у документ ах, згідно з якими передаєтьс я відповідна продукція.

Так, згідно п. 17 Правил № 833 тор говельного обслуговування н аселення, затверджених поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни № 833 від 15.06.2006 року забороняє ться продаж товарів, що не маю ть відповідного маркування, належного товарного вигляду , на яких строк придатності не зазначено або зазначено з по рушенням вимог нормативних д окументів, строк придатності яких минув, а також тих, що над ійшли без документів, передб ачених законодавством, зокре ма які засвідчують їх якість та безпеку.

Пунктом 8 Правил № 218 встановл ено, що тютюнові вироби, що над ходять до продажу, повинні бу ти з відповідними документам и, наявність яких передбачен а законодавством. Пунктом 9 ци х Правил зазначено, що тютюно ві вироби підлягають обов'яз ковій сертифікації в порядку та у строки, визначені законо давством України. Роздрібна торгівля тютюновими виробам и здійснюється за наявності в документах, згідно з якими в они надійшли, реєстраційних номерів сертифіката відпові дності чи свідоцтва про визн ання відповідності.

Судом досліджені товаросу провідні документи на тютюно ву продукцію - видаткові накл адні № 117-007709 від 28.03.2011 року, № 117-007700 від 28.03.2011 року, № 117-009944 від 25.03.2011 року, № 117-007 485 від 25.03.2011 року, № 117-0000459 від 25.03.2011 року , № 117-006847 від 22.03.2011 року, № 017-0000330 від 25.02.2011 року, № 117-006838 від 22.03.2011 року, № 117-006838 ві д 22.03.2011 року, № 117-003678 від 25.02.2011 року, № 017 -0000439 від 22.03.2011 року, № 117-003310 від 22.02.2011 рок у, № 117-006807 від 22.03.2011 року, № 117-003211 від 22.02.2 011 року, № 117-006403 від 18.03.2011 року, № 017-0000305 в ід 22.02.2011 року, № 117-006382 від 18.03.2011 року, № 017-0000295 від 18.02.2011 року, № 017-0000425 від 18.03.2011 р оку, № 117-002720 від 18.02.2011 року, № 117-002698 від 18.02.2011 року, № 017-0000411 від 15.03.2011 року, № 117-00 5705 від 15.03.2011 року, № 117-002507 від 15.02.2011 року , № 117-002500 від 15.02.2011 року, № 117-005684 від 15.03.2011 року, № 017-0000269 від 15.02.2011 року, № 117-002317 ві д 12.02.2011 року, № 117-005628 від 14.03.2011 року, № 117 -002241 від 12.02.2011 року, № 117-002072 від 11.02.2011 рок у, № 017-0000211 від 01.02.2011 року, № 117-005451 від 11.03. 2011 року, № 117-005579 від 11.03.2011 року, № 117-002042 в ід 11.02.2011 року, № 117-001683 від 08.02.2011 року, № 117-001643 від 08.02.2011 року, № 017-0000378 від 10.03.2011 ро ку, № 117-001041 від 04.02.2011 року, № 017-0000228 від 04 .02.2011 року, № 117-001020 від 04.02.2011 року, № 117-004664 від 04.03.2011 року, № 117-004634 від 04.03.2011 року, № 117-000692 від 01.02.2011 року, № 117-000671 від 01.02.2011 р оку, № 117-004151 від 01.03.2011 року, № 017-0000487 від 31.03.2011 року, № 117-008180 від 30.03.2011 року, № 117-008 179 від 30.03.2011 року, № 117-008043 від 29.03.2011 року , № 117-008027 від 29.03.2011 року, № 017-0000475 від 29.03.2011 року, № 117-007700 від 28.03.2011 року (а.с.26-79) та сертифікати відповідності U A1.007.Х013900-10 з Додатками на двох арк ушах, UА1.035.Х000666-11 з Додатком, UА1.007X027525- 10, UА1.007.Х009401-09 з Додатком, UА1.007.Х003184-11, UА1 .007.Х020974-10, UА1.007.Х023089-10, UА1.007.Х003443-10 (а.с.80-91) та в становлено, що вказані докум енти відповідають вимогам п. 8 Правил № 218, встановлених для документів, які повинні бути наявними при здійснення роз дрібної торгівлі тютюновими виробами.

Відповідальність за поруш ення законодавства про захис т прав споживачів визначена у статті 23 Закону № 3161.

Однак постанова Управлінн я у справах захисту прав спож ивачів у Херсонській області № 240 від 15.08.2011 року не містить пос илання на відповідний пункт ст. 23 Закону України “Про захи ст прав споживачів”, який пер едбачає відповідальність за допущені порушення, що позба вляє суд можливості визначит и правильність розрахування штрафних санкцій у вигляді ш трафу.

Крім того, в постанові Управ ління у справах захисту прав споживачів у Херсонській об ласті № 240 від 15.08.2011 року зазначен о, що штраф у розмірі 206 924,52 гриве н застосований на підставі с т. 23, ст. 26 Закону України “Про за хист прав споживачів” та Пол оження про порядок накладенн я та стягнення штрафів за пор ушення законодавства про зах ист прав споживачів, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України № 177 від 17.08.2002 ро ку.

Діяльність органів влади у сфері захисту прав споживач ів регламентована у р. IV Закон у України “Про захист прав сп оживачів”.

Відповідно до ст. 26 Закону № 3 161 спеціально уповноважений орган центральної виконавчо ї влади у сфері захисту прав с поживачів та його територіал ьні органи мають право не тіл ьки давати суб' єктам господ арювання обов' язкові для ви конання приписи про припинен ня порушень прав споживачів, але і накладати на них стягн ення, передбачені ст. 23 цього З акону, в порядку визначеному Кабінетом Міністрів України .

Постановою Кабінету Мініс трів України № 177 від 17.08.2002 року з атверджено Положення про пор ядок накладення та стягнення штрафів за порушення законо давства про захист прав спож ивачів, яким визначено поряд ок накладення та стягнення ш трафів уповноваженими особа ми Держстандарту та його орг анів у справах захисту прав с поживачів в Автономній Респу бліці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - територ іальні органи) з суб'єктів гос подарської діяльності - підп риємств, установ, організаці й (їх філій, представництв, від ділень) незалежно від форми в ласності, іноземних юридични х осіб (їх філій, представницт в, відділень) і фізичних осіб - суб'єктів підприємницької д іяльності, що провадять госп одарську діяльність на терит орії України, за порушення за конодавства про захист прав споживачів.

Частиною 2 Вказаного Положе ння передбачена відповідаль ність суб'єктів господарсько ї діяльності, що накладаєтьс я у вигляді штрафу відповідн о до статті 23 Закону № 3161.

Однак постановою Управлін ня у справах захисту прав спо живачів у Херсонській област і № 240 від 15.08.2011 року не визначено , на підставі якого абзацу заз наченого Положення нарахова ний штраф в розмірі 206 924,52 гривен .

Таким чином, суду не надаєть ся можливості встановити обґ рунтованість та правомірніс ть застосування до позивача штрафу в розмірі 206 924,52 гривен

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС Укр аїни в адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльності суб'єк та владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.

Управлінням у справах захи сту прав споживачів у Херсон ській області не доведено об ґрунтованість та правомірні сть застосування до Приватно го підприємства “Піонер-Трей д” штрафу в розмірі 206 924,52 грн. за порушення ст. 6, 14 Закону Україн и “Про захист прав споживачі в” № 3161 від 01.12.2005 року.

Більш того, суд зазначає, що Постановою № 240 від 15.08.2011 року ви значено, що штраф застосован о до позивача за виготовленн я або реалізацію продукції, щ о не відповідає вимогам норм ативних документів, тоді як ф акт виготовлення та реалізац ії не встановлений перевірко ю, оскільки відділ роздрібно ї торгівлі при оптовій базі П риватного підприємства «Піо нер-Трейд» за адресою: м. Херсо н, вул. 40 років Жовтня, 31-А, не є то ргівельною точкою, а база, яка є місцем збереження товару.

Таким чином, позовні вимоги позивача про визнання проти правним та скасування постан ови про накладення стягнень № 240 від 15.08.2011 року, якою відносно Приватного Підприємства “Пі онер-Трейд” застосовано штра ф в розмірі 206 924,52 грн., підлягают ь задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС Укр аїни якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб' єктом владних повн оважень, суд присуджує всі зд ійснені нею документально пі дтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

На підставі зазначено норм и, суд вважає необхідним пове рнути з Державного бюджету У країни позивачу втрати на сп лату судового збору в розмір і 32,20 грн.

У судовому засіданні 06.02.2012 ро ку оголошена вступна та резо лютивна частина постанови, з гідно зі ст. 160 КАСУ постанова с кладена у повному обсязі 07.02.2012 р оку.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни, суд

ПОС ТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задовольни ти.

2. Визнати протиправною та с касувати постанову Управлін ня у справах захисту прав спо живачів у Херсонській област і № 240 від 15.08.2011 року, якою до Прива тного підприємства “Піонер-Т рейд” застосовано штраф в ро змірі 206 924,52 грн.

3. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Прив атного підприємства “Піонер -Трейд”(ЄДРПОУ 32537177) 32,20 грн. судов ого збору.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання. Коп ія апеляційної скарги одноча сно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольсько го апеляційного адміністрат ивного суду.

Суддя Кірєєв Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення06.02.2012
Оприлюднено27.03.2012
Номер документу22082126
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-775/12/0170/14

Постанова від 06.02.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні