Постанова
від 15.06.2011 по справі 2а/0570/8110/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 червня 2011 р. справа № 2а/0570/8110/2011

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 1 1.15

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Дмитріє ва В.С.

при секретарі Старос тенко О.А.

У травня 2011 року Донецько - Ясинуватського транспортно го прокурора в інтересах Го ловної державної інспекції н а автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв' язку України в особі Тер иторіального управління Гол овної державної інспекції на автомобільному транспорті в Донецькій області звернувся до суду з вказаним адміністр ативним позовом, в якому зазн ачив, що начальником Територ іального управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті у Дон ецькій області винесено пост анову від 14 березня 2011 року № 118737, якою на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 60 З акону України “Про автомобіл ьний транспорт”: надання пос луг з перевезень пасажирів т а вантажів без оформлення до кументів, перелік яких визна чений статтями 39 та 48 цього Зак ону, - застосовано штраф до при ватного підприємства “Донтр анс” (далі - ПП “Донтранс”) у розмірі ста неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н. Відповідачем штраф у розмі рі 1700 грн. до теперішнього часу не сплачено.

Просить стягнути з в ідповідача фінансові санкці ї у розмірі 1700 грн.

В судовому засіданн і прокурор підтримав позовні вимоги та просив задовольни ти позов в повному обсязі.

Відповідач у судове засідання не з' явився, про д ату, час і місце розгляду спра ви повідомлений належним чин ом.

На юридичну адресу відповідача, яка зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців, направле на судова повістка про викли к в судове засідання, але пошт овий конверт було повернуто на адресу суду із довідкою пр о те, що за адресою: 8,050, м. Донець к, вул. Щорса, 24, таке підприємст во не існує.

Суд вважає за можлив е розглянути справу за відсу тності відповідача на підста ві наявних у справі доказів.

Перевіривши матеріа ли справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, яким и обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказа ми вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення спра ви, та докази на їх підтвердже ння, яку правову норму належи ть застосувати до цих правов ідносин, суд приходить до вис новку про те, що позов підляга є задоволенню з таких підста в.

Приватне підприємс тво “Донтранс” зареєстрован е виконавчим комітетом Донец ької міської ради Донецької області 21.12.2006 у Єдиному державн ому реєстрі юридичних осіб т а фізичних осіб-підприємців, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців серія АД № 929601, із зазначенням виду діяльно сті: діяльність нерегулярног о пасажирського транспорту т а діяльність автомобільного регулярного транспорту.

Судом встановлено, щ о 4 лютого 2011 року державні інсп ектори територіального упра вління Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті в Донецькій област і Волчков Т.М. та Завгоро дня О.В. згідно завдання на п еревірку № 104737 від 31 січня 2011 року здійснювали рейдову перевір ку у м. Макіївка, пр.-т Данилова , зупинка, м-он «Зелений». Під ч ас перевірки пасажирських пе ревезень було зупинено легк овий автомобіль марки Меrсedes-Ben z, державний номерний знак Н ОМЕР_1, що належить ПП “Донтр анс”.

За результатами пер евірки було складено акт про ведення перевірки додержанн я вимог законодавства про ав томобільний транспорт під ча с виконання перевезень пасаж ирів і вантажів автомобільни м транспортом № 222504 від 04.02.2011, згід но якого під час перевірки ви явлено порушення ст. 39 Закону України “Про автомобільний т ранспорт” від 05.04.2001 № 2344-ІІІ (далі - Закон), а саме: надання послу г з регулярних пасажирських перевезень без оформленої лі цензійної картки. Водій тран спортного засобу з актом озн айомився, однак від підпису в ідмовився. 11 лютого 2011 року на а дресу відповідача направлен о повідомлення про призначен ня розгляду справи про поруш ення законодавства в сфері а втомобільних пасажирських п еревезень на 14 березня 2011 року .

На підставі виявлен их порушень згідно акту пере вірки, 14 березня 2010 року началь ником територіального управ ління Головної державної інс пекції на автомобільному тра нспорті у Донецькій області прийнято постанову № 118737, якою на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону до відповідача застосовано фінансові санкції у розмірі 1700 грн.

Відповідно до п. 1 Пол оження про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого п остановою Кабінету Міністрі в України від 08 вересня 2004 року №1190, Головна державна інспекц ія на автомобільному транспо рті є урядовим органом держа вного управління з питань ко нтролю на автомобільному тра нспорті, що діє у складі Мінтр ансзв'язку і йому підпорядко вується, тобто є суб' єктом в ладних повноважень у розумін ні ст. 3 Кодексу адміністратив ного судочинства України.

Територіальне упра вління Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті у Донецькій області згідно з п. 1 Положення про тер иторіальні органи Головної д ержавної інспекції на автомо більному транспорті, затверд женого наказом Міністерства транспорту та зв'язку Україн и 14 грудня 2005 року №888, є територі альним структурним підрозді лом Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті без права юридичної ос оби, має печатку зі своїм найм енуванням і зображенням мало го Державного Герба України.

Згідно п. 3 Порядку зд ійснення державного контрол ю на автомобільному транспор ті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року №1567 (далі - Порядок), територіальне упра вління є органом державного контролю на автомобільному т ранспорті.

Пунктом 4 вказаного Порядку визначено, що держав ний контроль на автомобільно му транспорті здійснюється п осадовими особами органу дер жавного контролю шляхом пров едення планових, позапланови х та рейдових перевірок.

Відповідно до п. 15 Пор ядку під час проведення рейд ової перевірки перевіряєтьс я, зокрема, наявність визначе них статтями 39 і 48 Закону докум ентів, на підставі яких здійс нюються перевезення автомоб ільним транспортом.

Згідно зі ст. 39 Закону автомобільні перевізники, в одії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповн оважені здійснювати контрол ь на автомобільному транспор ті та у сфері безпеки дорожнь ого руху, документи, на підста ві яких виконуються пасажирс ькі перевезення.

Документи для регул ярних пасажирських перевезе нь:

для автомобільного переві зника - ліцензія, договір із ор ганами виконавчої влади та о рганами місцевого самовряду вання чи їх дозвіл, паспорт ма ршруту, документ, що засвідчу є використання автобуса на з аконних підставах, інші доку менти, передбачені законодав ством України;

для водія автобуса - посвідч ення водія відповідної катег орії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцен зійна картка, дорожній лист, к витково-касовий лист, схема м аршруту, розклад руху, таблиц я вартості проїзду (крім місь ких перевезень), інші докумен ти, передбачені законодавств ом України.

Таким чином, законод авством зобов' язано автомо більного перевізника та воді я під час пасажирських перев езень мати при собі документ и, на підставі яких виконують перевезення, зокрема, водій а втобуса, який здійснює регул ярні пасажирські перевезенн я повинен мати ліцензійну ка ртку.

Відповідно до абз. 3 ч . 1 ст. 60 Закону за порушення зак онодавства про автомобільни й транспорт до автомобільних перевізників застосовуютьс я санкції, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажир ів та вантажів без оформленн я документів, перелік яких ви значений статтями 39 та 48 Закон у, - штраф у розмірі ста неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян.

За таких обставин су д дійшов до висновку, що оскіл ьки відповідач при виявленні порушень не надав документі в, перелік яких визначено ста ттями 39, тому до нього правомі рно застосовані фінансові са нкції.

На підставі вищевик ладеного суд вважає, що позов ні вимоги Донецько - Ясинува тського транспортного проку рора в інтересах держави в ос обі Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті до Приватного підприєм ства “Донтранс” про стягненн я фінансових санкцій в сумі 1 700 грн. є обґрунтованими та так ими, що підлягають задоволен ню.

Керуючись статтями 23, 94, 160, 162, 163, 167, 254 Кодексу адміністра тивного судочинства України , суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов Донецько-Яси нуватського транспортного п рокурора в інтересах держави в особі Головної державної і нспекції на автомобільному т ранспорті до Приватного підп риємства “Донтранс” про стяг нення фінансових санкцій в с умі 1700 грн. - задовольнити.

Стягнути з Приватн ого підприємства “Донтранс” (код ЄДРПОУ 34828442) на користь Дер жавного бюджету м. Донецька (Г УДК Донецької області р/р 31112106700 002, МФО 834016, ОКПО 23977045, код 21081100) суму фі нансових санкцій у розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень.

Вступну та резолют ивну частини постанови прого лошено в судовому засіданні 15 червня 2011 року у присутності прокурора. Повний текст пост анови виготовлено 17 червня 2011 року.

Апеляційна скарга подається до адміністративн ого суду апеляційної інстанц ії через суд першої який ухва лив оскаржуване судове рішен ня. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особ ою, яка подає, до апеляційного суду. Апеляційна скарга на по станову суду першої інстанці ї подається протягом десяти днів з дня проголошення, а в ра зі складення постанови у пов ному обсязі відповідно до ст атті 160 цього Кодексу - протяго м десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владни х повноважень у випадках та п орядку, передбачених частино ю четвертою статті 167 цього Ко дексу, було повідомлено про м ожливість отримання постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання постан ови суду.

Постанова набирає зак онної сили після закінчення строку подання апеляційної с карги. У разі подання апеляці йної скарги судове рішення, я кщо його не скасовано, набира є законної сили після поверн ення апеляційної скарги, від мови у відкритті апеляційног о провадження або набрання з аконної сили рішенням за нас лідками апеляційного провад ження.

Суддя Дмитрієв В.С.

Дата ухвалення рішення15.06.2011
Оприлюднено27.03.2012
Номер документу22092989
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/8110/2011

Постанова від 15.06.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

Ухвала від 20.05.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні